Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Radio Aftermarket Golf 5

Renault Kadjar serie motor neconf...

Anulare Planului Urbanistic Zonal...

Flicker expunere drona noua
 Corectare barem Tudor Vianu

Dji mini 4 pro si limita de inalt...

Masinile cu volan pe dreapta - de...

Harta - apa minerala naturala
 Recomandari forum Softpedia pentr...

Este TeamViewer o aplicatie cu cr...

RCS-RDS devine Digi Romania

Problema monitor
 Ce software secure folositi pentr...

Tub flexibil retur combustibil tr...

La multi ani @iogamac!

La multi ani @ovidiu21!
 

TEAPA ONLINE FIRMA dwyn.ro

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
sotto

sotto

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 03.04.2004
Eu unul am luat teapa de la aceasta firma cu o navigatie de 30mil. Am fost cu masina in service la cardinal deoarece am masina in garantie si daca instalez navigatia la firma lor pierd garantia masinii, iar cei de acolo doar mi-au legat aparatul la mufa din masina spunandu-mi ca este defect. M-am intos la firma Dwyn unde am dat de domnul "patron" Alex Marculescu care mi-a spus in felul urmator: Mergeti la service-ul cu care colaboram si daca aparatul este defect il vom schimba in garantie"Am fost la acel service unde am primit confirmarea ca aparatul este defect; m-am intors la firma unde am lasat aparatul la garantie. La scurt timp domnul Marculescu m-a sunat sa-mi spuna ca nu-mi ofera garantie deoarece aparatul nu a fost montat corespunzator si daca vreau imi monteaza respectivul aparat cu un comutator de pornire, deoarece ar fi arsa partea de pornire a aparatului.no way
Se pare ca aceasta firma isi bate joc de clienti la modul ordinar, deocamdata am sa merg la OPC, iar daca nu rezolv nimic am sa dau firma in judecata. :curse:
Mare atentie la vreautv.ro si la dwyn.ro

#2
shiva

shiva

    Nameless hero. Professional bug slayer mom.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,897
  • Înscris: 06.10.2003
Daca ai hartie stampilata din service-ul agreat ca dispozitivul e defect, ai legea de partea ta.

#3
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,085
  • Înscris: 24.02.2006
din pacate, e posibil ca aparatul sa fi fost stricat "in service la cardinal".

e o zona mai gri in ceea ce priveste responsabilitatea: firma nu-ti ofera garantie decat daca aparatul a fost montat intr-un service autorizat de ei (cu care au contract de colaborare), dar deseori astfel de "service-uri autorizate" nu sunt autorizate si de producatorul autoturismului, care nu mai acorda garantie la partea electrica a autoturismului daca o firma neautorizata efectueaza modificari.
si un service autorizat atat de producatorul autoturismului cat si de distribuitorul de unitati audio e greu de gasit.

#4
DjBlade150

DjBlade150

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 15.05.2005
Da aveti mare grija cu firma dwyn. Si eu m-am tzepuit foarte rau. Am cumparat un LCD si in 2 saptamani s-a farmat. :)) Si in aceeasi postura mai erau inca vreo 6 clienti care venisera cu ele la service in timpul in care eram eu acolo aproximativ o ora. Deci feriti-va cat puteti de aceasta firma. dwyn sau vreautv.ro

#5
alexxus

alexxus

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 26.10.2005
banuiesc ca am si eu dreptul la replica. Sunt reprezentant Dwyn si haideti sa va spun si eu parerea.

1. In ceea ce priveste navigatia clientul s-a dus la service autorizat RAR care i-a spus si i-a dat hartie scrisa ca aparatul a fost instalat prost, fire lasate dezizolate care au facut scurt la legatura cu CAN-ul masinii motiv pentru care nu mai functioneaza pornitul si opritul din contact...atata tot. Aparatul este perfect functional din toate punctele de vedere si chiar baiatul de la service i-a propus remedierea problemei printr-o metoda foarte simpla fara nici un cost suplimentar.

2. Garantia...bun... sper din tot sufletul sa nu ajungeti la un service Samsung sau LG sa stati cate 1h la coada doar ca sa va bage in seama si apoi 2-3 saptamani sa se rezolve problema. Dl. djblade, sincer nu imi amintesc de dvs dar sunt convins ca problema dvs a fost rezolvata pe loc, ca in termen de 10 zile produsul defect se schimba sau se inapoiaza banii inapoi. Nu 48h ca in alte magazine.

Intr-adevar, parte din produsele pe care le vindem sunt lichidari de stoc, clientul este informat de acest aspect si din respect pt  client avem variante de rezolvare care nu vi le ofera nici un alt comerciant. Termen de returnare de 10 zile, posibilitatea de schimb cu un alt produs, service rapid, buy-back pe toata durata garantiei. Care alt magazin ofera aceste facilitati?

Intr-adevar dl. Soto a avut ghinion cu service-ul unde a instalat aparatul ca cei de acolo sunt incapabili sa lege 2 fire fara sa faca scurt si a pierdut garantia, dar nu i-am inchis usa, i-am oferit variante de rezolvare.
Televizoare defecte, da se intampla,  vindem multe si recunosc ca 1 din 30 vine in garantie dar asiguram variante convenabile pt client.

Pana la urma unde este teapa? Nu cred ca am inchis firma si am fugit cu banii cine stie pe unde. Suntem din 2000 pe piata si avem de gand sa fim in continuare.

Nu ai cum sa-i multumesti pe toti, dar pentru cativa clienti nemultumiti alaturi de mii multumiti nu cred ca este cazul ca ni se puna eticheta de "tepuitori". E foarte usor sa faci rau, e mult mai greu sa faci bine... noi alegem partea mai grea.

#6
Mr. Incredible

Mr. Incredible

    It's showtime!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,641
  • Înscris: 07.10.2005

View PostDjBlade150, on 9th January 2010, 15:43, said:

Da aveti mare grija cu firma dwyn. Si eu m-am tzepuit foarte rau. Am cumparat un LCD si in 2 saptamani s-a farmat. :)) Si in aceeasi postura mai erau inca vreo 6 clienti care venisera cu ele la service in timpul in care eram eu acolo aproximativ o ora. Deci feriti-va cat puteti de aceasta firma. dwyn sau vreautv.ro
Nu le iau partea dar nu inteleg in cazul tau cu ce te-au tepuit? E vina lor ca ti s-a stricat lcd-ul?

#7
redeye

redeye

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 483
  • Înscris: 13.10.2007

View Postcatalinmariescu, on 25th January 2010, 10:32, said:

Nu le iau partea dar nu inteleg in cazul tau cu ce te-au tepuit? E vina lor ca ti s-a stricat lcd-ul?
ai dreptate, putea sa fie cumparat si direct din fabrica, daca e sa fie cu ghinion, se strica.

Nu sunt ei devina pentru acest lucru, insa nici sa anuleze garantia nu e frumos...

Ca sa zic asa, sunt doar 50% "tepari" :)

#8
mehmet_sumeroglu

mehmet_sumeroglu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 19.11.2008
Personal il cunosc pe Dl Alex Marculescu din 1997. Am cumparat sute de aparate electronice de la dumnealui. L-am recomandat prietenilor si colaboratorilor mei. Presupun ca am cumparat in total mii de produse de la Dwyn pe parcursul anilor si vreau sa precizez ca nu am avut absolut nicio problema cu acest domn sau cu firma lui.
(laptopul din care scriu a fost achizitionat tot de la Dwyn inclus routerul care imi face legatura wi fi ).  Fie Dl. Marculescu direct, fie firma Dwyn a respectat intotdeauna promitiunile facute.  
      Este  fenomen dezgustator si des intalnit in zilele noastre ca sunt preamulti parveniti sau imbecili in zona. Eu prefer sa nu fac afaceri cu oameni de genul asta ( Sotto si DJblade etc ).
    Se observa foarte clar ca acesti frusturanti, nu cunosc absolut nimic despre ceea ce reprezinta garantie la un produs si cu se mananca. Ca sa evite anumite cheltuieli, merg la coltul blocului la nea george si monteaza aparatul si dupa care il invinuiesc pe altii. Asculta Sotto, lasa smecheriile asta de trei lei, am vazut multi escroci ca tine care incearca sa prosteasca pe lumea de buna credinta. Dupa ce ca esti un individ  care nu merita sa fie bagat in seama, mai si scrii prostii despre niste oameni care merita numai si numai laude.
     Din nefericire pt Dwyn ca, ei nu poate sa afle nivelul intelectual si educational al cumparatorului prin comanda electronica.  Am fost, sunt si cu siguranta voi fi unul din foarte fericiti clienti al firmei Dwyn si al D-lui Marculescu.

#9
StarSteel

StarSteel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,302
  • Înscris: 06.10.2006
Da ce limbaj colorat ai turcule se vede ca nu te da civilizatia pe afara! Ofera si tu o locatie a propriei afaceri ca sa stim si noi ce e cazul sa evitam!  :thumbdown:

#10
5inci

5inci

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 12.09.2007
Si eu am avut de aface cu aceasta firma incepand acum 3 ani.Am cumparat un monitor lcd de 19", un tv-tunner extern,suport lcd,LCD tehnik 32".Nu am avut nici o problema decat cu ultimul produs Tehnik , cand l-am cumparat mi s-a spus ca are PIP a ajuns acasa din pacate nu avea.L-am sunat pe alex marculescu propunandui o afacere sa numai cheltuiasca bani pe transport el fiind de vina ca nu a precizat corect ca are sau nu PIP i-am cerut in schimb un cablu DVI-HDMI pe care l-am primit a 2 zi.(Deci foarte corect ).Acum din pacate LCD de 32" a ajuns pe la garantie maine imi va fi trimis spre casa,a stat acolo 10 zile lucratoare.
Sper ca poimaine cand imi va ajunge sa fie totul ok si sa nu mai am probleme.

Cum s-a spus si mai sus e imposibil ca din 30 de tv sa fie perfecte toate 30.Sunt mii de cazuri in care le iei de la reprezantata si au probleme.

#11
paulone

paulone

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,917
  • Înscris: 10.06.2010
Nu stiu ce sa zic dar si eu am luat o mica teapa de la firma Dwyn. Am cumparat un LCD destul de scump(3000 de lei) si am constatat ca ambalajul nu era sigilat, vezi doamne ei desigileaza produsele pentru a le aplica o eticheta pt.service -_- in fine mentionez ca in cutie nu erau bateriile telecomenzii si nici CD-ul cu manualul TV-ului. Bun, sa trecem peste astea, insa TV-ul are o mica hiba care cred ca nu este acoperita de garantie, mai exact pe anumite imagini se vad usoare umbre ca si cum ar fi "murdar" ecranul in acel loc, initial am crezut ca este praf dar nu este!!! Din fericire se vad destul de greu si numai pe imagini gen gri sau verde. Am fost la firma dupa CD-ul cu manualul TV-ului si am vazut ca vindeau si TV-uri la mana a doua, daca as fi stiut asa ceva nu mai cumparam de la ei.
La banii dati ma asteptam la altceva, concluzia mea: nu cumparati de la firme online de apartamentcereti in mod serios ca produsul sa fie desigilat in fata voastra.

#12
5inci

5inci

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 354
  • Înscris: 12.09.2007
Mi-a ajuns LCD acasa de la garantie si este totul ok.Sa stii ca nici mie nu mi-au dat manual si ce mai trebuia.
Hmmmm, ma gandesc o fi si al meu la SH ca si eu cand lam luat avea o mica zgarietura nu am bagat de seama.Nici al meu nu era sigilat.
Eu sunt multumit cat de cat de TV mai am garantie 1 an + ca mi-au prelungit garantia cu 15 zile cat a stat la ei.

#13
paulone

paulone

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,917
  • Înscris: 10.06.2010

View Post5inci, on 2nd September 2010, 12:42, said:

Mi-a ajuns LCD acasa de la garantie si este totul ok.Sa stii ca nici mie nu mi-au dat manual si ce mai trebuia.
Hmmmm, ma gandesc o fi si al meu la SH ca si eu cand lam luat avea o mica zgarietura nu am bagat de seama.Nici al meu nu era sigilat.
Eu sunt multumit cat de cat de TV mai am garantie 1 an + ca mi-au prelungit garantia cu 15 zile cat a stat la ei.
De azi inainte niciodata si nicio marfa cumparata nu va mai fi de la aceste magazine online de apartament, cu exceptia celor consacrati gen Altex, Flanco unde pot vedea marfa inainte. Marfa va fi desigilata NUMAI in fata mea, aviz tuturor feriti-va de comerciantii de apartament, 99% sunt manarii si ilegalitati. M-am fript odata si acum suflu si in iaurt :madanimated:

Edited by paulone, 02 September 2010 - 16:32.


#14
Slickutz

Slickutz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 571
  • Înscris: 01.12.2007
pai si voi cand ati vazut ca e desigilat produsul si nu are diverse accesorii de ce nu l'ati returnat?

#15
paulone

paulone

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,917
  • Înscris: 10.06.2010

View PostSlickutz, on 2nd September 2010, 20:25, said:

pai si voi cand ati vazut ca e desigilat produsul si nu are diverse accesorii de ce nu l'ati returnat?
Pai el era in cutia originala si cand am intrebat mi s-a spus ca doar deasupra este desfacuta ca ei sa aplice pe TV o eticheta pt.service, in plus TV-ul fiind atat de mare, n-am mai apucat sa-l scot din cutie sa verific toate accesoriile iar tipul care mi l-a adus acasa a plecat nu puteam sa-l tin pana scoteam eu mostrul ala de TV, a trebuit sa astept pana a venit prietena acasa sa ma ajute. Nicio clipa nu m-am gandit ca asa ceva ar fi posibil, stiu ca traiesc intr-o tara de hoti si tepari dar am zis ca la un produs de 3000 de lei exista totusi o decenta. Suspectez si azi ca produsul n-a fost nou nout desi avea pe el toate etichetele, insa lipsa unor accesorii cat si faptul ca talpa TV-ului nu era in tipla si se vedea ca a fost stearsa de curand m-a pus pe ganduri. Mare atentie la firmele online!!!!

#16
Slickutz

Slickutz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 571
  • Înscris: 01.12.2007

View Postpaulone, on 3rd September 2010, 12:24, said:

Pai el era in cutia originala si cand am intrebat mi s-a spus ca doar deasupra este desfacuta ca ei sa aplice pe TV o eticheta pt.service, in plus TV-ul fiind atat de mare, n-am mai apucat sa-l scot din cutie sa verific toate accesoriile iar tipul care mi l-a adus acasa a plecat nu puteam sa-l tin pana scoteam eu mostrul ala de TV, a trebuit sa astept pana a venit prietena acasa sa ma ajute. Nicio clipa nu m-am gandit ca asa ceva ar fi posibil, stiu ca traiesc intr-o tara de hoti si tepari dar am zis ca la un produs de 3000 de lei exista totusi o decenta. Suspectez si azi ca produsul n-a fost nou nout desi avea pe el toate etichetele, insa lipsa unor accesorii cat si faptul ca talpa TV-ului nu era in tipla si se vedea ca a fost stearsa de curand m-a pus pe ganduri. Mare atentie la firmele online!!!!
nu ai inteles ce am scris ! :)

chiar si dupa ce ai deschis cutia si ai scos tvul puteai sa il trimiti inapoi si sa ceri banii inapoi. tu nu vezi ca se si lauda omul ca exista politica lor de 10 zile ?
puteai sa il trimiti si a 9-a zi, chiar daca l'ai scoos din cutie.
oameni buni, cand cumparati ceva online, interesati'va de drepturile voastre , ca ramaneti cu buza umflata daca nu sunteti pe faza !

eu spre exemplu, am facut retur la 2 perechi de difuzoare doar pt simplul fapt ca mi'am dat seama ca nu se potrivesc la proiectul meu, cu toate ca am desigilat cutia si le'am scos din cutie si le'am probat, pt ca asa e legea. precizez ca nu s'a intamplat asta la firma aceasta dar cu siguranta la fel as fi procedat.

#17
paulone

paulone

    Active Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 1,917
  • Înscris: 10.06.2010

View PostSlickutz, on 3rd September 2010, 18:49, said:

nu ai inteles ce am scris ! :)

chiar si dupa ce ai deschis cutia si ai scos tvul puteai sa il trimiti inapoi si sa ceri banii inapoi. tu nu vezi ca se si lauda omul ca exista politica lor de 10 zile ?
puteai sa il trimiti si a 9-a zi, chiar daca l'ai scoos din cutie.
oameni buni, cand cumparati ceva online, interesati'va de drepturile voastre , ca ramaneti cu buza umflata daca nu sunteti pe faza !

eu spre exemplu, am facut retur la 2 perechi de difuzoare doar pt simplul fapt ca mi'am dat seama ca nu se potrivesc la proiectul meu, cu toate ca am desigilat cutia si le'am scos din cutie si le'am probat, pt ca asa e legea. precizez ca nu s'a intamplat asta la firma aceasta dar cu siguranta la fel as fi procedat.
Da, puteam sa fac acest lucru, dar m-a cuprins un dezgust total si m-am lasat pagubas, in plus hibele pomenite le-am considerat ca nu sunt chiar inspaimantatoare,, iti dai seama ca daca era ecranul zgariat sau ceva peste care nu puteam trece, atunci le dadeam cu TV-ul in cap. La faza cu acele mici "umbre" pe care le-am constatat abea dupa cateva zile, fiind inca in garantie(are abea cateva luni) pot apela oricand la service, sper sa nu faca si aia pe prostii.
Dar stii cum e: pana nu te lovesti nu stii. Acum voi sufla si in iaurt, aceste firme de apartament sunt in marea lor majoritate, TEPE URATE!!!
Faza cu "produsul se poate returna in 10 zile" este tocmai pentru ca acestia se ocupa cu tepele si sa nu iasa prea urat, la cine merge ramane asa!!! Daca unul din Oradea cumpara de la acesti tepari, el poate returna produsul in 10 zile.....dar pe cheltuiala lui!!!

Edited by paulone, 03 September 2010 - 21:05.


#18
Slickutz

Slickutz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 571
  • Înscris: 01.12.2007

View Postpaulone, on 3rd September 2010, 21:57, said:

Da, puteam sa fac acest lucru, dar m-a cuprins un dezgust total si m-am lasat pagubas, in plus hibele pomenite le-am considerat ca nu sunt chiar inspaimantatoare,, iti dai seama ca daca era ecranul zgariat sau ceva peste care nu puteam trece, atunci le dadeam cu TV-ul in cap. La faza cu acele mici "umbre" pe care le-am constatat abea dupa cateva zile, fiind inca in garantie(are abea cateva luni) pot apela oricand la service, sper sa nu faca si aia pe prostii.
Dar stii cum e: pana nu te lovesti nu stii. Acum voi sufla si in iaurt, aceste firme de apartament sunt in marea lor majoritate, TEPE URATE!!!
Faza cu "produsul se poate returna in 10 zile" este tocmai pentru ca acestia se ocupa cu tepele si sa nu iasa prea urat, la cine merge ramane asa!!! Daca unul din Oradea cumpara de la acesti tepari, el poate returna produsul in 10 zile.....dar pe cheltuiala lui!!!
scuze ca trebuie sa precizez si acest fapt: pe cheltuiala si PROSTIA LUI

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate