Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Calatorie in strainatate fara C.I.V.
#37
Posted 26 August 2014 - 19:06
@tsunnami: Te afli intr-o grava eroare. Masina nu este in leasing, este pe credit auto. In C.I.V. la rubrica "Detinator" scrie numele titularului creditului, persoana fizica. Doar in cazul unui leasing, la rubrica "Detinator" este mentionata firma de leasing, persoana juridica!
Banca afirma in clar ca autoturismul este proprietatea titularului creditului, deci nu, nu este al bancii. Chiar banca recunoaste asta in clar. Chiar daca titularul primeste C.I.V., el tot nu poate vinde masina, deoarece aceasta este inscrisa in AEGRM! Am mai scris asta, dar poate n-ai citit. Chiar daca ar incerca, ar fi o ilegalitate! Similar, propun sa fii arestat ca poate diseara tu vei sparge un magazin! Asa si cu C.I.V. Banca o opreste ca poate incerci tu sa vinzi masina! O prostie, un abuz!!! Abuz fiindca incalca dreptul de proprietate, vezi postarea #25 in acest sens! http://forum.softped...8#entry15745111 Exact, service-ul zice: in cazul masinilor in leasing, se accepta o copie a C.I.V. cu stampila firmei de leasing si mentiunea "conform cu originalul"! Dar asta numai fiindca "Detinator" este stipulat in C.I.V. firma de leasing, nu persoana fizica! Un lucru usor de inteles, zic eu. In oricare alt caz, service-urile, cu cateva exceptii se pare, cer C.I.V. in original! |
#38
Posted 26 August 2014 - 19:29
Omule, ti-am mai zis, daca ai CIV-ul, poti vinde masina, in tara, sau si mai usor, in strainatate, unde n-au de unde stii ca masina-i ipotecata, apoi banca nu mai are de unde recupera banii, sau masina, in cazul ca nu-ti mai platesti ratele. Ca nu-i legal, sau frumos, e alta treaba, au fost destule cazuri cand lumea si-a luat credite, apoi n-au mai platit ratele, nu degeaba banca vrea garantii, giranti, ipoteci.
|
#39
Posted 26 August 2014 - 19:40
rumegus, on 26 august 2014 - 19:29, said:
Omule, ti-am mai zis, daca ai CIV-ul, poti vinde masina, in tara, sau si mai usor, in strainatate, unde n-au de unde stii ca masina-i ipotecata, apoi banca nu mai are de unde recupera banii, sau masina, in cazul ca nu-ti mai platesti ratele. Ca nu-i legal, sau frumos, e alta treaba, au fost destule cazuri cand lumea si-a luat credite, apoi n-au mai platit ratele, nu degeaba banca vrea garantii, giranti, ipoteci. Cum sa nu aiba de unde sti?? AEGRM este o baza de date publica! Chiar si tu poti verifica autoturismul, numai daca ai numele sau CNP-ul proprietarului (in cazul persoanelor juridice, numele sau CUI-ul). Propun si tu sa fii incatusat, ca poate iesi la noapte si spargi un magazin! De unde stiu eu ca nu vei face asta? Asa si cu C.I.V.! Tu dai prezumptia de vinovatie!! Banca face la fel! |
#40
Posted 26 August 2014 - 20:26
In contractul de credit este mentionat ceva de CIV? Acum ceva vreme si la alte banci era cam la fel, CIV-ul si un rand de chei ramaneau la banca.
|
#41
Posted 26 August 2014 - 21:06
Fara CIV se poate circula oriunde in lume.
-in UE cu certificatul de inmatriculare -in tarile NON-UE cu talonul si procura/imputernicire( in caz ca soferul nu este proprietarul). Cine spune ca i s-a cerut CIV-ul in Turcia ori avea nereguli la acte , ori a dat peste un vames care facea misto de el , ori nu stia engleza/turca bine si nu a inteles exact ce i s-a cerut. CIV-ul sta doar la proprietar acasa sau in seiful bancii/amanetului (daca este vorba de gaj fara deposedare) Pentru ce a semnat debitorul in contractul de imprumut cu gaj fara deposedare sau daca credeti ca banca ar practica niste ilegalitati va recomand sa consultati un avocat sau un forum specializat in credite auto. Pentru actele de calatorie puteti accesa site-ul MAE sectiunea Condiţii de călătorie - Condiţii de intrare şi regim de şedere/Condiţii privind traficul auto : http://www.mae.ro/travel-conditions . Info: Daca nu este stipulat un astfel de document (CIV) inseamna ca nu este necesar ! Edited by polizei, 26 August 2014 - 21:12. |
#42
Posted 26 August 2014 - 21:19
zerookool, on 26 august 2014 - 20:26, said:
In contractul de credit este mentionat ceva de CIV? Acum ceva vreme si la alte banci era cam la fel, CIV-ul si un rand de chei ramaneau la banca. In cadrul contractului de credit, se stipuleaza: Quote Împrumutatul se obligă să prezinte băncii în termen de 15 zile calendaristice de la data utilizării creditului, factura de achiziţie a autoturismului sau contractul de vânzare cumpărare şi cartea de identitate în original, care se vor păstra la documentaţia de credit In cadrul contractului de garantie reala mobiliara, se stipuleaza: Quote Documentele care dovedesc dreptul Debitorului Garant asupra Bunurilor Afectate Garanţiei au fost predate Băncii la data prezentului Lovitura acum vine!! Tot in cadrul contractului de garantie reala mobiliara, la rubrica „Executarea Garanţiei Reale Mobiliare”, se stipuleaza: Quote Banca va fi îndreptăţită, în orice moment după ce Garanţia Reală Mobiliară a devenit executabilă, să procedeze la executarea acesteia şi să-şi exercite toate drepturile prevăzute de Titlul VI, Capitolul 5 din Legea nr. 99/1999 inclusiv, dar fără a se limita la: a) să ia în posesie documentele (dacă există) ce atestă drepturile Debitorului Garant asupra Bunurilor Afectate Garanţiei (sau asupra oricărei părţi din acestea); De asemenea, în cadrul Legii nr. 99/1999 Titlul VI Capitolul 5 Art. 63 alin. (1) se menţionează: Quote În cazul în care debitorul nu îşi îndeplineşte obligaţia, creditorul are dreptul de a-şi satisface creanţa cu bunul afectat garanţiei. În acest scop, creditorul are dreptul să ia în posesie, în mod paşnic, bunul afectat garanţiei sau produsele rezultate din valorificarea acestuia, precum şi titlurile şi înscrisurile care constată dreptul de proprietate al debitorului asupra bunului, fără a fi necesară vreo autorizaţie sau notificare prealabilă şi fără a plăti taxe sau vreun tarif. Deci contractul in sine se contrazice! Ba zice ca trebuie sa predai C.I.V. la inceputul creditului, ba zice ca acest document va fi ridicat de catre banca numai daca autoturismul cu care s-a girat devine executabil! Dar el nu este executabil! Nu exista restante la credit, nu exista titlu executoriu! Si ei refuza sa restituie proprietarului autoturismului acest document, invocand articolul unde scrie ca C.I.V. se preda la inceputul derularii contractului, dar inchizand ochii la faptul ca exista un articol care il contrazice pe primul! Titularul s-a adresat si catre ANPC, iar ANPC este de parere ca dreptul de proprietate si dreptul de a folosi autoturismul nu sunt incalcate! Ceea ce este fals! Am demonstrat la postarea #25 ca dreptul de proprietate este incalcat. Dreptul de a folosi autoturismul este incalcat prin faptul ca ITP, in mod normal, se efectueaza numai daca se prezinta C.I.V. in original, avand in vedere ca nu vorbim de un contract de leasing!! Iar fara ITP, se stie, nu se poate circula in mod legal! Edited by SuPY, 26 August 2014 - 21:21. |
#43
Posted 26 August 2014 - 21:45
Esti Gica-Contra. Tu citezi, tot tu nu esti de acord cu ce ai citat. Deci scrie clar, in contract, ca CIV-ul se preda la banca. Partea cu "precum şi titlurile şi înscrisurile care constată dreptul de proprietate al debitorului asupra bunului..." nu se refera la CIV, ci la alte hartogarii legate de masina, precum talonul, de ex.
ITP-ul il poti face, perfect legal, cu copia, eventual stampilata de banca, exact ca la leasing. |
#44
Posted 26 August 2014 - 22:06
rumegus, on 26 august 2014 - 21:45, said:
Esti Gica-Contra. Tu citezi, tot tu nu esti de acord cu ce ai citat. Deci scrie clar, in contract, ca CIV-ul se preda la banca. Partea cu "precum şi titlurile şi înscrisurile care constată dreptul de proprietate al debitorului asupra bunului..." nu se refera la CIV, ci la alte hartogarii legate de masina, precum talonul, de ex. ITP-ul il poti face, perfect legal, cu copia, eventual stampilata de banca, exact ca la leasing. Citeste postarea #25 ca sa te lamuresti de faptul ca documentul care atesta dreptul de proprietate asupra autoturismului este C.I.V.! De aceea in cadrul unui contract de leasing nu ai in posesie C.I.V.: fiindca nu tu esti inscris ca "detinator", ci firma de leasing este! In cazul leasing-ului, ai doar drept de folosinta! Dreptul de proprietate iti revine abia dupa ce termini de achitat leasing-ul. Asta e marea diferenta fata de un credit! Nu sunt Giga-contra, sunt cu respectarea legilor si drepturilor! |
#45
Posted 26 August 2014 - 22:36
polizei, on 26 august 2014 - 21:06, said:
CIV-ul sta doar la proprietar acasa sau in seiful bancii/amanetului (daca este vorba de gaj fara deposedare) Din moment ce ai pomenit de gaj, cred ca te referi la credit auto. C.I.V. nu are de ce sa stea in seiful bancii, cu exceptia in care bunul (autoturismul) devine executabil si banca obtine un titlu executoriu! Am argumentat asta deja. Daca voi nu vreti sa se respecte legea, e problema voastra. Eu vreau! |
#46
Posted 26 August 2014 - 22:41
Pai cine n-a respectat legea si drepturile? Daca in contract scrie clar "Împrumutatul se obligă să prezinte băncii în termen de 15 zile calendaristice de la data utilizării creditului, factura de achiziţie a autoturismului sau contractul de vânzare cumpărare şi cartea de identitate în original, care se vor păstra la documentaţia de credit", omul a fost de acord si a semnat? Daca nu era de acord, putea renunta si apela la camatari....
|
|
#47
Posted 26 August 2014 - 22:46
rumegus, on 26 august 2014 - 22:41, said:
Pai cine n-a respectat legea si drepturile? Daca in contract scrie clar "Împrumutatul se obligă să prezinte băncii în termen de 15 zile calendaristice de la data utilizării creditului, factura de achiziţie a autoturismului sau contractul de vânzare cumpărare şi cartea de identitate în original, care se vor păstra la documentaţia de credit", omul a fost de acord si a semnat? Daca nu era de acord, putea renunta si apela la camatari.... |
#48
Posted 26 August 2014 - 22:57
De fapt tu ce vrei?
Care e scopul postului? SuPY, on 26 august 2014 - 16:10, said:
Un sofer poate calatori legal in afara Romaniei cu autoturismul proprietate personala, inmatriculat in Romania, fara a fi in posesia Cartii de Identitate a Vehiculului (C.I.V.) in original? Da este legal. Este ilegal sa i se ceara In multe tari non-EU certificatul de inmatriculare "il cheama" pasaport/ Moldova Transnistria Ukraina Belarus Georgia |
#49
Posted 26 August 2014 - 23:04
Doar talonul e suficient, acolo apar toate informatiile care sunt in CIV plus situatia inspectiilor tehnice, care nu e trecuta in CIV. In cazul in care e alt nume la proprietar, poti face o imputernicire. Politia oricum verifica numarul masinii intr-o baza de date cu masinille declarate ca furate.
|
#50
Posted 26 August 2014 - 23:13
tsunnami, on 26 august 2014 - 22:57, said:
De fapt tu ce vrei? Care e scopul postului? tsunnami, on 26 august 2014 - 22:57, said: Da este legal. Este ilegal sa i se ceara tsunnami, on 26 august 2014 - 22:57, said:
In multe tari non-EU certificatul de inmatriculare "il cheama" pasaport/ Moldova Transnistria Ukraina Belarus Georgia Wotan, on 26 august 2014 - 23:04, said:
Politia oricum verifica numarul masinii intr-o baza de date cu masinille declarate ca furate. |
#51
Posted 26 August 2014 - 23:38
Turcia e-n mare parte, alt continent. In afara de seria motorului, care-i piesa de schimb, ai toate datele-n talon, pot verifica seriile de pe masina. Dupa 50 de posturi, tot nu pricep ce te oftica. Ti s-a explicat de-o gramada de ori ca n-ai nevoie de CIV, doar in cazul ca vrei sa te tii de gainarii. Ia vezi la alte contracte, unde pe langa CIV si cheie, mai scrie ca-n cazul c-ai intarziat cu plata 3 zile, iti ridica masina fara preaviz.
|
|
#52
Posted 26 August 2014 - 23:50
rumegus, on 26 august 2014 - 23:38, said:
Turcia e-n mare parte, alt continent. In afara de seria motorului, care-i piesa de schimb, ai toate datele-n talon, pot verifica seriile de pe masina. Dupa 50 de posturi, tot nu pricep ce te oftica. Ti s-a explicat de-o gramada de ori ca n-ai nevoie de CIV, doar in cazul ca vrei sa te tii de gainarii. Ia vezi la alte contracte, unde pe langa CIV si cheie, mai scrie ca-n cazul c-ai intarziat cu plata 3 zile, iti ridica masina fara preaviz. Ce vreau sa stiu? Ceea ce am intrebat in postarea #1. De ce m-am abatut de la subiect? Pentru ca am fost intrebat de motivatia intrebarii mele. S-a demonstrat ca a fost important sa prezint contextul in care a fost pusa intrebarea. Nu crezi? Edited by SuPY, 26 August 2014 - 23:50. |
#53
Posted 26 August 2014 - 23:52
SuPY, on 26 august 2014 - 23:13, said:
Asadar, C.I.V. nu este necesar nici macar in aceste tari non-UE? Pasaportul e al omului, C.I.V. e a masinii, sa zicem asa. asta am fost surprins prima data la Albitza la moldoveni, cand mi-au cerut "pasaportul" motocicletei Am scos certificatul de inmatriculare si mi-au spus ca "ala e", Apoi in tarile enumerate de mine, tot asa-i ziceau, pasaport. In Transnitria era cat pe ce sa intru. Recunosc ca mi-a fost frica din cauza legendelor. Acum regret Pentru cei care mergeti si auziti asa ceva, sa nu intrati in panica In tarile non-europene ti se pune pe pasaportul tau un fel de viza speciala prin care se demonstreza ca ai intrat la ei in tara cu un vehicul Daca iesi fara el, e un pic mai dificil, cred... Fara vehicul am vrut sa zic, ca fara pasaport, nu poti.. |
#54
Posted 26 August 2014 - 23:53
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users