Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
A.N.P.C. a amendat U.P.C. cu 5.000 lei ...
Last Updated: Aug 13 2014 14:06, Started by
xperia_ray
, Aug 01 2014 17:59
·
0
#55
Posted 08 August 2014 - 08:00
utopium, on 07 august 2014 - 14:13, said:
Parca era vorba ca au anuntat scumpirea in 7 iulie si nu au lasat 30 de zile pana la scumpire ... daca le-au re-emis azi, inseamna ca au lasat sa treaca 30 de zile si acum pot scumpi Eu nu vad inca noua factura. Da, nu s-a respectat nici acel termen. Notificarea aceea ascunsa prin myupc era datata 8.7 eu de exemplu am primit factura marita pe 2.8. In opinia UPC, si ce daca? Si factura era gresita, si le-a trebuit 5 zile sa se prinda. Eu oricum o platisem deja. S-au reemis noile facturi insa multi semnaleaza ca le-au primit pe ale altora si intre timp le-au retras si pe cele noi, poate de aceea nu o vezi. Eu tot stau si ma minunez de succesiunea aceasta de evenimente: 1. Intuind ca majoritatea abonatilor nu vor extrafotbal, extraoptiunea taxabila a fost activata automat. Situatia a fost remediata la interventia la interventia ANPC. Sa procedezi in felul asta este o dovada de respect la adresa abonatilor ? 2. S-a introdus Look extra la toata lumea concomitent cu marirea abonamentului. Si nu vreau sa mai aud discutii cu taxa de stalp inexistenta. Majoritatea lumii nu doreste Liga 1 si prin urmare nici sa plateasca pentru ea. De ce sa-i fortezi ? 3. S-au emis noile facturi majorate dar gresite. Unii le-au platit. Facturile au fost retrase si s-au emis altele. 4. Multi semnaleaza insa ca la emiterea noilor facturi, au primit facturile altor abonati si se semnaleaza ca iar au fost retrase. De ce firma UPC are comportamentul asta de rahat la adresa abonatilor sai ? Eu sa fi fost manager la UPC ma intreb ce motive as fi putut avea sa fac toate prostiile astea (exceptand dorinta de profit marit) ? Doar era foarte simplu, in cazul meu si al majoritatii abonatilor care nu doreau nici o schimbare: se lua factura pe luna iulie, se stergea cuvantul 'iulie' se scria 'august' si gata. I-am sunat si le-am cerut o oferta de fidelizare foarte simpla (ca tot se lauda lumea cu ofertele UPC negociate ca la bazar): sa-mi scoata Look plus si sa-mi lase pretul initial (adica nici mai mult nici mai putin decat sa respecte contractul pe care-l avem). Deci va dati seama ce oferta de fidelizare le-am cerut: sa respecte termenii contractului la care am aderat. Nu au fost de acord. |
#56
Posted 08 August 2014 - 16:46
N-au cum sa-ti scoata Look Plus, ca e pe analogic. Nu aia trebuie sa ceri
|
#57
Posted 08 August 2014 - 17:56
Dar ce ar fi trebuit sa cer ? Pe mine ma interesa respectarea termenilor contractului semnat de mine.
Nu i-a rugat nimeni sa-l introduca pe analogic. Este un post premium care costa bani, de ce sa fie bagat pe gatul abonatilor ? Asa maine poate fi si HBO Comedy scos din Maxpack, introdus in grila de baza digitala dar si pe analogic si marit abonamentul cu de exemplu 9 Ron. Apoi UPC se poate lauda ca este singurul operator care are un HBO in analogic. Am mai avut discutii din astea si pe alt topic iar concluzia este mea este aceasta: http://forum.softped...6#entry15652474 Dar inainte sunt prezentate si alte exemple. |
#58
Posted 12 August 2014 - 20:39
Astept sa bage luna viitoare grila de programe porno gratis si apoi sa le treaca la 10 ron ,batranii care nu mor de inima cind vad darabele din filmele xxx sa moara de inima cind vad factura.Va multumesc UPC ca respectati prevederile contractuale,azi v am facut reclamatie la telefon si daca saptamina aceasta nu rezolvam problema cu malaiul (3 ron) merge baiatu la ANPC ca e in concediu si nu am cu cine sa ma trag de par
|
#59
Posted 12 August 2014 - 21:01
Ai avut la dispozitie 30 de zile pentru a rezilia contractul daca nu erai de acord cu scumpirea Acum degeaba faci reclamatie
|
#60
Posted 12 August 2014 - 22:23
As fi avut 30 zile in caz ca as fi primit plicul recomandat cu ordin de primire si semnatura.Altfel cine poate garanta ca plicul meu nu a fost luat din posta,livrat de postas la alta scara(am patit_),eroare de factura.Poate am platit cu o factura veche,poate am fost plecat din tara si factura mi a platit o un vecin care nu era instruit/sau avea imputernicire sa opereze la abonamentul meu.Din experienta mea cu ANPC ul iti spun ca daca vreau pentru cei 3 ron garantat pot sa reziliez contractul cind vreau eu(fara sa platesc nimic suplimentar),pot primi cei 3 ron care ma mai gindesc daca sa i platesc sau nu luna aceasta.Am mai avut o problema sesizata la ANPC cu zmeii de ;la VODAFONE romania si in ciuda amenintarilor indirecte cu ARMATA de avocati,m am folosit 3 luni de abonamentul lor moca,am transferat si 22 Euro pe o cartela ,am ramas si cu smartfone pentru ca am stiut puterea contractului si dreptul meu....dar m am luptat.Nu stiu daca merita pentru 3 ron s o iau de la capat ca nu cistig nimic,deocamdata nu am oferta mai buna de la alti furnizori.....
|
#61
Posted 13 August 2014 - 09:59
Eu de exemplu nu am primit nici un fel de informare separat / sau mpreuna cu / sau pe factura anterioara. Si nici vreun mesaj cu factura curenta (exceptand bineninteles randul care aduna majorarea de 3 Ron). Practic nu exista decat acea notificare online. Acest mod de actiune nu face decat sa dovedeasca reaua-credinta a UPC.
La fel a fost si cu extraoptinea de fotbal, optiune taxabila activata automat, dar de care dpdv practic lumea nu stia (existand doar o notificare online). Doar plangerile unor abonati mai informati si interventia ANPC au determinat in final "abandonarea initiativei". Aceasta nu este insa prima actiune de acest gen, colegi de forum semnalasera mai de mult ca extraoptiuni de tipul 'extraviteza net' sau extraHD fusesera activate automat fara practic stirea lor si taxati suplimentar fata de valoare contractului. Ar fi meritat aceeasi reactie din partea ANPC. Daca cereti informatii referitoare la majorarea de abonament vi se aduc argumente precum acciza la benzina, taxa de stalp, taxa pentru protv. Pana sa vorbim de protv ei au facut acest contract dezavantajos pentru abonati pentru introducerea Look plus prin care forteaza un numar evident mare de abonati sa plateasca pentru ceva ce nu doresc. Am avut chiar un dialog in contradictoriu la serv relatii clienti in care eram mintit in fata ca acest post este absolut gratuit si este oricum cadoul UPC pentru abonati. Aceasta majorare a fost insa aplicata doar la unii nu si la altii, tocmai pentru a "dilua nemultumirea" iar in lunile urmatoare oricum pot pe rand sa majoreze treptat ba la unii ba la altii. Este o tactica de tip trateaza-i divizat in timp si stapaneste-i. In concluzie aceste majorari/extraoptiuni se aplica treptat si pe rand tocmai pentru a nu crea valuri. Extrafotbalul fusese o greseala si le explodase in fata ca o bomba dar pana atunci isi facusera linistiti menderele cu 'extraviteza' si 'extraHD' si isi ciupeau abonatii pe rand precum tantarii. In final profitul creste iar acesta este oricum singurul aspect care intereseaza pe managerii UPC. Faptul ca exista unii clienti nemultumiti pe buna dreptate oricum nu conteaza, din toamna pot sa puna de o campanie publicitara puternica la care fraierii oricum o sa puna botul. Edited by quant, 13 August 2014 - 10:04. |
#62
Posted 13 August 2014 - 14:06
Nici eu n-am primit prin posta nici o notificare dar prima chestie cand am intrat in casierie a fost ca sa-mi zica ca exista o scumpire, asta inca la inceputul lunii iulie. Cativa au zis pe aici ca lor nu li s-a aplicat nici o scumpire dar o dovada nu a postat niciunul
Edited by Kalman2007, 13 August 2014 - 14:07. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users