Orange_helper
Ultima postare: mai 15 2024 10:52, Inițiat de
morogan
, iun 23 2014 16:10
·
332
#7003
Publicat: 26 aprilie 2017 - 08:33
Ionutyo8, on 26 aprilie 2017 - 08:32, said:
Buna ziua, daca am facut portarea din orange catre alta retea a unui abonament iesit demult din obligatie contractuala, mai trebuie sa reziliez personal contractul cu dv?Multumesc! Buna ziua, daca am facut portarea din orange catre alta retea a unui abonament iesit demult din obligatie contractuala, mai trebuie sa reziliez personal contractul cu dv?Multumesc! |
#7005
Publicat: 26 aprilie 2017 - 08:55
Ionutyo8, on 26 aprilie 2017 - 08:32, said:
Buna ziua, daca am facut portarea din orange catre alta retea a unui abonament iesit demult din obligatie contractuala, mai trebuie sa reziliez personal contractul cu dv? V-am trimis pm. Multumesc! Salut, Vom raspunde solicitarii tale prin mesajul privat. O zi buna, Orange Helper |
#7007
Publicat: 28 aprilie 2017 - 11:21
TFNlex, on 28 aprilie 2017 - 10:53, said:
Orange Helper,ma gandesc la o portare catre reteaua Orange.Ce oferte imi puteti prezenta? Salut, Daca vrei, putem trimite mesajul tau catre colegii nostri din Departamentul Oferte. Pentru a face acest lucru, te rugam sa ne spui numarul tau de telefon de contact, adresa ta de e-mail si localitatea in care te afli, intr-un mesaj privat. O zi buna, Orange helper |
#7008
Publicat: 28 aprilie 2017 - 11:30
Orange_helper, on 28 aprilie 2017 - 11:21, said: Salut, Daca vrei, putem trimite mesajul tau catre colegii nostri din Departamentul Oferte. Pentru a face acest lucru, te rugam sa ne spui numarul tau de telefon de contact, adresa ta de e-mail si localitatea in care te afli, intr-un mesaj privat. O zi buna, Orange helper |
#7012
Publicat: 29 aprilie 2017 - 11:54
|
#7015
Publicat: 29 aprilie 2017 - 15:18
Am si eu o problema cu Orange la un abonament foarte vechi. Primesc factura de 230 ron pe luna trecuta, in conditiile in care facturile mele erau in jur de 30 ron de cand e abonamentul. Ma uit pe desfasurator si vad o convorbire initiata de mine, catre un nr. de Germania (al unei rude), convorbire de 2 ore si ceva cu un pret total de 40 eur. Intr-adevar la data si ora respectiva am facut un apel la acel numar dar am vorbit fix 41 de secunde. Ruda din Germania avand un telefon mai performant mi-a trimis poze cu ecranul in care se vad convorbirile de la acea ora si data inclusiv convorbirea de 41 de secunde.Am depus o plangere la Orange dar cred ca sansele de solutionare sunt minime. Credeti ca art trebui sa sesizez si ANPC sau sa astept raspunsul celor de la Orange. Sunt hotarat ca in cazul in care nu se solutioneaza favorabil sa ma portez pe alta retea cu cele 4 abonamente unele de peste 17 ani.
|
#7017
Publicat: 29 aprilie 2017 - 16:31
XENNA, on 29 aprilie 2017 - 15:18, said:
Am si eu o problema cu Orange la un abonament foarte vechi. Primesc factura de 230 ron pe luna trecuta, in conditiile in care facturile mele erau in jur de 30 ron de cand e abonamentul. Ma uit pe desfasurator si vad o convorbire initiata de mine, catre un nr. de Germania (al unei rude), convorbire de 2 ore si ceva cu un pret total de 40 eur. Intr-adevar la data si ora respectiva am facut un apel la acel numar dar am vorbit fix 41 de secunde. Ruda din Germania avand un telefon mai performant mi-a trimis poze cu ecranul in care se vad convorbirile de la acea ora si data inclusiv convorbirea de 41 de secunde.Am depus o plangere la Orange dar cred ca sansele de solutionare sunt minime. Credeti ca art trebui sa sesizez si ANPC sau sa astept raspunsul celor de la Orange. Sunt hotarat ca in cazul in care nu se solutioneaza favorabil sa ma portez pe alta retea cu cele 4 abonamente unele de peste 17 ani. Salut, Vrem sa te rugam sa ne oferi si noua mai multe informatii cu privire la demersul facut pana acum. De aceea, te-am contactat prin mesaj privat, pentru mai multe detalii. O zi buna, Orange Helper |
|
#7018
Publicat: 29 aprilie 2017 - 16:42
crislacor, on 29 aprilie 2017 - 13:16, said:
Iar...?! Nimcid25, on 29 aprilie 2017 - 12:29, said: Nimcid25, on 29 aprilie 2017 - 12:28, said: Nimcid25, on 28 aprilie 2017 - 18:00, said: Orange_helper, on 28 aprilie 2017 - 13:12, said: Nimcid25, on 28 aprilie 2017 - 12:35, said:
Exemplu Te rugam sa ii apelezi pe colegii nostri de la Serviciul Orange TV, la numarul de telefon 499, pentru a verifica exact care este situatia ta. Vi se pare normal ce se intampla in contul meu de abonat? Inca un mesaj... Orange_helper, on 29 aprilie 2017 - 12:15, said: Nimcid25, on 29 aprilie 2017 - 09:36, said:
PM Salut, Va rog,sa adaugați la 07 numele de utilizator ------------------ Poate asa vom reuși sa rezolvam problema. Mulțumesc, Vi se par aceste răspunsuri unele decente? |
#7019
Publicat: 29 aprilie 2017 - 17:17
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 2
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi