Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!
 Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 

Oprire la semnalul inspectorilor ANAF?

- - - - -
  • Please log in to reply
426 replies to this topic

#415
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View Postpetman, on 09 aprilie 2015 - 19:45, said:

Niciodata un abuz nu va putea sa justifice un bine general. Adica victime colaterale.
Adicalea... de frica unor abuzuri mai bine nu mai aplicam legea?

#416
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,863
  • Înscris: 28.11.2001
Sa presupunem ca esti cercetat, condamnat la închisoare si dupa cativa ani se dovedeste ca ai fost inchis nevinovat pe baza unor marturii obtinute in mod abuziv. Cum comentezi? Trebuie sa aplicam legea chiar daca se comit abuzuri sau mai bine scăpa cativa vinovaČ›i? Cand e pielea ta in joc... Ce raspunzi?

Nu sunt de acord cu furtul sau evaziunea!

Edited by petman, 09 April 2015 - 20:08.


#417
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,151
  • Înscris: 04.02.2011

View Posttsunnami, on 09 aprilie 2015 - 16:27, said:


ai verificat sa stii ca e fara sens?
eu am verificat si, din 5 sesizari, am marit limita doar la o sesizare, in rest existau antecendente (accidente, care au scazut cu diminuarea vitezei legale)


Sunt studii pe tema asta care atestă că viteza legală nu are nici o influență asupra numărului de incidente.
Reducerea numărului de accidente mortale s-a făcut în primul rând prin educație mai bună, infrastructură rutieră proiectate la norme mai moderne, mașini mai sigure, etc.
Viteza e doar o metodă pentru stat să mai încaseze bani, nimic mai mult.

#418
XrainX

XrainX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,469
  • Înscris: 28.09.2011
Se va reînființa caietul cu bani personali.
Șpaga va fi recunoscută oficial, impozitată cu 16%. Dar această recunoaștere permite ANAF să îți ceară să scoți tot ce ai prin buzunare. Atenție, nu e valabil doar la cârciumi, pot percheziționa și pe buticari. Și ei pot primi șpagă pentru felul cum sunt serviți cu o pungă de pufuleți și o bere la PET.
Și ca să fim ontopic se pot percheziționa și șoferii. Așa că fiecare să își doteze mașina cu caiet de bani personali, ștampilat de firmă și pe care să îi treacă atunci când se urcă în mașină. Dacă iei un suc de pe drum, păstrază bonul cel puțin în ziua aia, pune-l în caiet. Când vei fi percheziționat va trebui să ieși bine altfel vei fi acuzat de evaziune.

Vestea cea bună este că cu tot tărăboiul și exagerările din presă, rațiunea a învins. Nu se vor mai închide magazine din prima, poate nici dintr-a doua. Nu se va mai lăsa la latitudinea inspectorului ANAF să închidă cum vrea el între 1 și 3 luni. Fiecare lună în plus poate fi acordadă doar pentru anumite abateri, dar foarte grave pentru că nu se dorește închiderea pentru mai mult de o lună decât foarte rar. Ba eu sper să se poată închide și pentru mai puțin de o lună. Și mai sper ca mărimea amenzilor să fie pe natura afacerii, adică nu mi se pare corect ca unui chioșc de ziare să îi dea 8000 lei amendă și unei cârciumi cu 300 de locuri tot 8000, pentru aceeași infracțiune gen lipsă semnătură pe nu știu ce coloană dintr-un act.
Deasemenea se are în vedere și evitarea abuzurilor prin frecvența controalelor doar pentru că așa vrea un șef sau inspector ANAF, eventual la comanda concurenței.

Adevărata victorie va fi abia atunci când firme care lucrează corect sau se vede clar că se chinuie atât cât îi duce capul să lucreze corect, să nu mai fie puricate până se va da o amendă doar pentru că așa trebuie. Toată agitația mea pe aici a fost împotriva acestor abuzuri. Va trebui să scape lumea odată de cutuma Gărzii Financiare prin care erai obligat la amendă.
Statul obligă firmele să aibă contabili, nu? Păi dacă sunt nereguli în contabilitate să amendeze contabilii, nu firma. Eu dacă aș angaja un contabil, îl plătesc să îmi facă actele, el trebuie să știe absolut toate legile și când vine un ANAF în control să am actele beton. Dacă nu m-ar obliga statul la contabil învăț eu, fac eu actele, eu suport amenda. Eu dacă iau 8000 lei amendă din cauza contabilului doar renunț la colaborarea cu el? Gata, a scăpat?
Dacă s-ar da o asemenea lege contabilii ar intra în grevă, toate firmele din România ar intra în blocaje și ia să vezi cum s-ar potoli inspectorii cei zeloși.

E foarte bine că s-au început controalele în marile depozite gen Doraly, Dragonul rozaliu sau nu mai știu ce surse de evaziune. La un moment dat va fi mai bine chiar și pentru comercianții care deja sunt prea plini de marfă proastă, nevandabilă, dar luată ieftin din acele locații pe prețuri de nimic. Putem să facem și noi în România tricouri, papuci și tot felul de rahaturi aduse din China. Putem doar să aducem anumite materii prime de la ei și le facem noi aici. Dar asta nu se poate atâta timp cât marfa chinezească intră netaxată sau marfă de prin UE subvenționată de țările respective. Să devină marfa chinezască scumpă ca să se apuce unii pe la noi să fabrice, nu  mă refer la elctronice că aici suntem praf.

Edited by XrainX, 09 April 2015 - 22:24.


#419
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postpetman, on 09 aprilie 2015 - 17:24, said:

Daca discutam de China:
- stocuri - foarte putini produc pentru stoc - doar la comanda ferma;
- cheltuieli finantare - banii nu sunt o problema - primesc comenzi cu minim 30% avans - le acopera cheltuielile cu materia prima, cel putin;
- logistica/management separat - au terminat marfa, au incarcat-o in container dar nu pleaca pina nu platesti diferenta.
Daca discutam de alte domenii, locatii, firme - e mult de discutat in functie de fiecare caz in parte.

asa cum ai spus, depinde de la caz la caz
se produce si pe stoc si la comanda, fiecare firma are strategia ei, fiecare produs se vinde in felul lui

View Postbenis, on 09 aprilie 2015 - 21:08, said:

Sunt studii pe tema asta care atestă că viteza legală nu are nici o influență asupra numărului de incidente.


pui si mie un studiu d-asta?
hai ca am lucrat ceva vreme in domeniu si sunt curios

View PostXrainX, on 09 aprilie 2015 - 18:15, said:

Nu colegule. sursă este de exemplu să fii un celebru restaurant parizian care își trimite omul de bază în procurarea anumitor ingrediente dimineața la ora 5 la locul unde se descarcă ficatul de gâscă tocmai adus cu avionul din Ungaria, gâscă tăiată în aceeași seară într-o fermă atent selecționată de undeva din Ungaria.
În mai puțin de 24 de ore eventualul client al restaurantului celebru are pe masă o delicatesă la cea mai mare prospețime posibilă.
Dacă acel restaurant ar cumpăra acel ficat de gâscă din Metro sau Selgros de Paris, nu ar mai avea acea clientelă deosebită pentru care el există și din care există.

nu alesteca ficatul de gasca vandul la un restaurant selec din turnul eiffel cu o pereche de ochelari de 15 centi

View Postpetman, on 09 aprilie 2015 - 17:02, said:

2 chestii:
- nu am inteles ce ai vrut sa spui: "castigul se face numai la profit"?
- propozitiile incep cu litera mare - e si o dovada de respect.

@dexterash
1. Doar ca avea totul in regula - punct de lucru, casa de marcat, totul ok.
2. Si e greu de crezut ca aia trimit cu shipping gratis din China o pereche de ochelari de 1,5USD?

:lol:
vroaim sa spun ca castigul se face la procent
Asa e, cu litera mare, dar scriu mai repede fara

Nu exista shipping gratis, decat poate in cer!

View PostXrainX, on 09 aprilie 2015 - 17:23, said:

Odată ce un pachet este ambalat și are lipit pe el o etichetă cu un tracking number într-o locație din China nu e valabilă nicio gogomănie din aia de a ta.

Se poate sa fie si asa,
stocul pe care trebuie sa-l formezi petnru a acoperii drumul pe mare + storage-ul in europa, conduce uneori la preturi mai mari decat zborul cargo.
stiu asta si am ramas si eu surprins cand am calculat cat ma costa trimiterea unor piese in china pe mare vs aer.
e posibil ca ochelarii tai sa vina din china si transportul sa coste $0.10/pereche fata de $0.05 pe pereche pe mare

View PostXrainX, on 09 aprilie 2015 - 22:16, said:


Adevărata victorie va fi abia atunci când firme care lucrează corect sau se vede clar că se chinuie atât cât îi duce capul să lucreze corect, să nu mai fie puricate până se va da o amendă doar pentru că așa trebuie. Toată agitația mea pe aici a fost împotriva acestor abuzuri. Va trebui să scape lumea odată de cutuma Gărzii Financiare prin care erai obligat la amendă.


Io zic sa fii linistit.
e ca la cirulatia rutiera: "mama, au sarit pe noi ne amendeaza pe nedrept!!!"
cand de fapt, sunt atatia care incalca legea, incat nu trebuie sa cauti nod in papura celui care e corect.

sunt atatea firme care evazioneaza (si in general aia care tipa), atatea "serviceu-ri" de cartier, atea aprozare care au marfa pe neveu, restaurante care sunteaza TVA-ul care lucreaza cu braconierii din delta, incat nu e cazul sa iti faci problema ca politist ANAF ca intr-o zi ii gasesti pe toti corecti.

#420
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View Posttsunnami, on 10 aprilie 2015 - 02:56, said:

Nu exista shipping gratis, decat poate in cer!
Catre, nu in! Sau nici macar acolo, ca'ti ia X taxe de inmagazinare, altele de conservo-imbalsamare (sau incinerare) etc.

ANPC(sau OPC, pentru cei "cu vechime" si "metehne") a incercat sa deschida ochii oamenilor: i-a obligat pe comercianti sa nu (mai) scrie "GRATIS" ci "INCLUS"... alti comunisti, de altfel Posted Image

View Posttsunnami, on 10 aprilie 2015 - 02:56, said:

Se poate sa fie si asa,
stocul pe care trebuie sa-l formezi petnru a acoperii drumul pe mare + storage-ul in europa, conduce uneori la preturi mai mari decat zborul cargo.
stiu asta si am ramas si eu surprins cand am calculat cat ma costa trimiterea unor piese in china pe mare vs aer.
e posibil ca ochelarii tai sa vina din china si transportul sa coste $0.10/pereche fata de $0.05 pe pereche pe mare
Vin grupaj container(chiar si aero, desi mi-e greu sa cred) si redistribuite loco/UE. De aceea trackingul nu specifica localitati/locatii exacte ci maxim ceva HUBuri.

Si, totusi, chinezu' vinde ochelari corectori de "diverse" din stocul din sufragerie, la preturi de solduri...

P.S. Sau poti sa nu mai spui/scrii nimic... pentru ca unii oricum stiu mai bine ca mine, ca tine, ca altii si ca ei...

Edited by dexterash, 10 April 2015 - 03:32.


#421
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postdexterash, on 10 aprilie 2015 - 03:22, said:

Catre, nu in! Sau nici macar acolo, ca'ti ia X taxe de inmagazinare, altele de conservo-imbalsamare (sau incinerare) etc.

ANPC(sau OPC, pentru cei "cu vechime" si "metehne") a incercat sa deschida ochii oamenilor: i-a obligat pe comercianti sa nu (mai) scrie "GRATIS" ci "INCLUS"... alti comunisti, de altfel Posted Image


Vin grupaj container(chiar si aero, desi mi-e greu sa cred) si redistribuite loco/UE. De aceea trackingul nu specifica localitati/locatii exacte ci maxim ceva HUBuri.

Si, totusi, chinezu' vinde ochelari corectori de "diverse" din stocul din sufragerie, la preturi de solduri...

P.S. Sau poti sa nu mai spui/scrii nimic... pentru ca unii oricum stiu mai bine ca mine, ca tine, ca altii si ca ei...

De ce sa nu poti scrie "gratis"?
Eu iti vand un produs si, daca-l cumperi, ma urc in masina si ti-l aduc eu.
De ce trebuie sa scriu "inclus"?

Se poate.
Am avut de trimis niste piese de otel in China.
Puse in paleti, 2 paleti, pe mare ma costa €1,800, 6-8 saptamani, cu avionul, €2,700, 2saptamani, asa ca am trimis cu avionul

Daca as face treaba asta constant, da, as organiza cu vaporul, dar si ochelarii lu asta micu nu se vand cate un container pe saptamana, si e mai usor si mai ieftin sa le stocheze in china decat in germania

#422
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004
In Romania era o "trebusoara" care nu iti dadea voie sa scrii gratis (la urma urmei, cred ca se poate intelege de ce nu era gratis ci doar "inclus"). Nu stiu (nu am cautat) daca era armonizata cu ceva pe UE. Era un levier bun de deschis ochii unora, desi strica "marketingul" altora. O fi fost ideea creata a cuiva... ca si faza cu scrisul pretului pe gram/KG (cam ne-capitalista, dar asta e).

In rest, habar-nu-stii cum se vand lucrurile fara de folos, dar ieftine la romani Posted Image Pentru ca E ieftine... Ca de exemplu Ochelarii Pinhole pentru imbunatatirea vederii... da' o ducem deja in altele.

Edited by dexterash, 10 April 2015 - 03:57.


#423
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009

View Postdexterash, on 10 aprilie 2015 - 03:54, said:

In Romania era o "trebusoara" care nu iti dadea voie sa scrii gratis (la urma urmei, cred ca se poate intelege de ce nu era gratis ci doar "inclus"). Nu stiu (nu am cautat) daca era armonizata cu ceva pe UE. Era un levier bun de deschis ochii unora, desi strica "marketingul" altora. O fi fost ideea creata a cuiva... ca si faza cu scrisul pretului pe gram/KG (cam ne-capitalista, dar asta e).

In rest, habar-nu-stii cum se vand lucrurile fara de folos, dar ieftine la romani Posted Image Pentru ca E ieftine... Ca de exemplu Ochelarii Pinhole pentru imbunatatirea vederii... da' o ducem deja in altele.

Nu m-ar mira, dar se poate lupta si cu asta.
Poti spune ca ai un produs cu un profit brut de 30% si il vinzi, si celor care-l cumpara intr-un perimetru anume, il livrezi gratis, asta inseamnand ca din profit scazi livrarea.
E gratis pentru cumparator, suportat de tine, altfel am putea scoate cuvantul gratis din dictionar, care cred ca a fost introdus tot de comert

View Postdexterash, on 10 aprilie 2015 - 03:54, said:

In rest, habar-nu-stii cum se vand lucrurile fara de folos, dar ieftine la romani

He he he he
Nu numai la romani
Sa-i vezi p-astia, sunt campioni.

Am incercat si eu sa ma duc in vinerea neagra sa ma uit sa-i cumpar un cd-player mandrei pentru bucatarie
Am venit cu CD-playerul cu "radiu" si cu casetofon (cei care nu stiti ce e ala, va explic alta data, :lol: ), cu un deschizator de sticle de vin, cu o casuta de plus pentru ciuoaie si cu un televizor samsung, pentru care am alergat pe la 4 magazine
Deci iti dai seama ca m-au intaratat pe un produs pe care nu intentionam sa-l cumpar!, :lol:
Eu am plecat pem la 10PM sa ma intorc pe la 11. Intoarcerea a fost la 1:30AM.

Dar, organizare ca aici, eficienta in vanzari, n-am vazut in alta parte

#424
dexterash

dexterash

    --something---

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 22,912
  • Înscris: 19.08.2004

View Posttsunnami, on 10 aprilie 2015 - 04:05, said:

Nu m-ar mira, dar se poate lupta si cu asta.
Poti spune ca ai un produs cu un profit brut de 30% si il vinzi, si celor care-l cumpara intr-un perimetru anume, il livrezi gratis, asta inseamnand ca din profit scazi livrarea.
E gratis pentru cumparator, suportat de tine, altfel am putea scoate cuvantul gratis din dictionar, care cred ca a fost introdus tot de comert
Asa ar fi normal... dar mai invatam, aplicam, poate si intelegem ce si cum...

View Posttsunnami, on 10 aprilie 2015 - 04:05, said:

He he he he
Nu numai la romani
Sa-i vezi p-astia, sunt campioni.

Am incercat si eu sa ma duc in vinerea neagra sa ma uit sa-i cumpar un cd-player mandrei pentru bucatarie
Am venit cu CD-playerul cu "radiu" si cu casetofon (cei care nu stiti ce e ala, va explic alta data, Posted Image ), cu un deschizator de sticle de vin, cu o casuta de plus pentru ciuoaie si cu un televizor samsung, pentru care am alergat pe la 4 magazine
Deci iti dai seama ca m-au intaratat pe un produs pe care nu intentionam sa-l cumpar!, Posted Image
Eu am plecat pem la 10PM sa ma intorc pe la 11. Intoarcerea a fost la 1:30AM.

Dar, organizare ca aici, eficienta in vanzari, n-am vazut in alta parte
Daca nu ar fi comerciantii "speciali", la fel ar fi si la noi (pentru ca sezoanele/perioadele de "sales" sunt reglementate si au cam acelasi regim). Deci s-ar putea face linistita o lichidare de stoc cam cu acelasi impact. Dar noi inca vanam avioane cu 10% adaos si anii '90...

Cat despre comercianti... ei vand azi, inchid maine, poimaine fac alta companie(caci doar n-o fi fraieri sa faca PFA/II/ci SC cu actiuni) si tot asa... Iar clientul... stie el cum sa se descurce sau sa se descurajeze.

Edited by dexterash, 10 April 2015 - 04:14.


#425
tsunnami

tsunnami

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,223
  • Înscris: 17.02.2009
Ma refer la lanturile mari de magazine
Si eu nu pun botu ca un produs e cu 90% mai ieftin, STIU care e pretul si daca e mai ieftin, cumpar
Stocurile cu preturi mici sunt limitate, dar sunt multe produse.
La televizor maricel pentru Romania, am salvat 30%, iar aici la un TVA de 6% se simte al dracu

#426
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,435
  • Înscris: 01.12.2001
Nu am mai citit de mult topicul meu vechi de un an si am constatat cu uimire ca ati mai scris in ultimile 2 luni inca 20 pagini cu foarte mult off topic. ;(

#427
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,435
  • Înscris: 01.12.2001
A aparut vreo schimbare majora in legislatie? (din 2014 de cand am initiat acest topic)
Acum cei de la ANAF stau impreuna cu Politia rutiera.
Cei de la rutiera efectueaza semnalul de oprire, cer CI si permisul. Apoi se baga in seama si cei de la ANAF.
Asa am auzit ca se procedeaza iar la mine in zona.

Intrebare: Daca cei de la rutiera ma opresc si totul e OK din partea lor, eu ca persoana fizica, cu turism ce transport doar familia in masina si 2 sticle cu apa, am vreo obligatie fata de cei de la ANAF? Sau dupa ce imi primesc actele de la rutiera, inchid geamul si imi continui deplasarea fara sa vorbesc si cu cei de la ANAF ce stau lipiti de geamul meu?

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate