Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Noua Skoda Superb
Last Updated: May 22 2012 14:35, Started by
romaximusro
, Dec 21 2005 14:31
·
0
#73
Posted 25 August 2007 - 16:28
Pasagerii din spate au spatiu enorm la dispozitie, ceea ce face masina excelenta pentru drumurile lungi.
MAI MARE CA LOGANUL? MCV! Nu cred. Quote Logan MCV 5 locuri= BEST Car in Romania! |
#75
Posted 25 August 2007 - 21:32
Basarab, ultima replica intra la categoria "umor involuntar" - cel putin pe mine m-a distrat.
Desi Filip ti-a replicat deja, o fac si eu, insa din alt motiv: ai amintit de Loganul MCV. Nu stiu daca stie multa lume, dar la MCV-ul asta situatia sta tocmai pe dos: e mai putin loc decit in Loganul berlina. Nici mie nu mi-a venit sa cred, dar m-a dus un prieten la reprezentanta unde ne-am urcat in ele (berlina si MCV - in spate) si le-am comparat, cu scaunele din fata date inapoi la maxim. Surpriza, in berlina era mai mult loc! Clar, fara nici un dubiu. Nici vinzatoarea aia n-a stiu sa ne spuna de ce. Eu unul cred ca au mai inghesuit MCV-ul ca sa aiba loc de al treilea rind de scaune in spate. Revenind la oile noastre, comparatia cu Loganul e ridicola. La Superb, doar in spatiul pentru picioare (din spate) ai loc suficient pentru inca un rind de scaune de Logan. Cel mai bine e sa lasam topicul despre Skoda sa fie despre Skoda; iar despre Logan sa vorbim acolo unde ii e locul. Mie la pozele cu Superbul nou imi place forma, clar mai eleganta, de asemenea si grila radiatorului - tinde putin spre Jaguarul S-type, ca stil. Nu-mi plac farurile, modelul de Roomster mi se pare cam tras de par. Faruri din astea au si Peugeot Boxer si echivalentul de la Citroen - care-s dube. Plus ca mie nu-mi place Roomsterul de nici o culoare - chestie de gust. In orice caz, m-as astepta sa iasa o masina cu mult mai luxoasa decit actuala Superb - dar se va si vedea la pret. O s-o comparam cu Audi, BMW si Mercedes si o sa vedem ce-o iesi. |
#76
Posted 25 August 2007 - 22:38
da sigur nu ai loc mai mult ca intr-un vapor de croaziera pe punte dis de dimineata la ora 4!la s ca stiu eu!mcv the best!
si acum referitor la superb ,mie unu imi place cum tinde sa arate singura neplacere sa-i zic asa sunt farurile astea gen passat!mi-ar fi placut mai mult ceva mai in lacrima dar intai sa o vedem pe strada si apoi ne pronuntam cu privire la estetic! vechiul superb arata si era construit f strasnic! |
#77
Posted 25 August 2007 - 22:41
Quote Logan MCV 5 locuri= BEST Car in Romania! E CU 5 LOCURI!!! |
#78
Posted 26 August 2007 - 00:33
Pe niste baieti cu un SUPERB bej de AG i-a oprit azi radaru in Bulgaria, saracii,,,cred ca au decartat vreo 20 de euro, ca m-au depasit pe mine care aveam deja 120 in localitate,,,noroc cu detectoru decomandat de alexpreda....
Arata bine superbele astea..dar si Octavia.E la fel de frumoasa ca un Logan sau un MCV, acu pe bune Basarabe,,,recunoaste...si tu... |
#79
Posted 26 August 2007 - 08:05
Pai noi tocmai MCV-ul ala de 5 locuri l-am incercat; de 7 nici n-aveau. Ideea cu a treilea rind de scaune a fost o presupunere a mea, pentru ca altfel nu vad care sa fi fost motivul sa le fi strins.
Vechea Superb nu mi se pare a avea un design care "sa-ti ia fata". Seamana prea mult si cu Passatul, si cu Octavia. Nici interiorul nu e foarte spectaculos. La prima vedere pare o masina eleganta, dar cam anosta. De-abia varianta L&K isi arata luxul, dar si costa mai mult (dar si face - un Passat la dotarea aia costa cu vreo 5000 euro mai sus, iar la Audi sau BMW deja vorbesti de 45000). Actualul Superb e un fel de A6, sa zicem, la nivel de baza, la care s-au adaugat unele dotari extra (minimul necesar). Si a iesit o masina de 20-25000 de euro. Dupa parerea mea, cistiga in comparatia cu Passatul din cauza marimii (e mai lunga) si a pretului (la aceleasi dotari diferenta e de cel putin 4-5000 de euro). Cu A6, BMW sau Merc nu are rost s-o compari, nu e de clasa aia. Poate asta noua. Iar tinuta de drum e impecabila, daca n-o ametesti in viteza prin viraje gen "Transalpina". E limuzina - masina de autostrada. |
#80
Posted 18 October 2007 - 19:07
#81
Posted 18 October 2007 - 21:12
E frumoasa masina, si in afara de faruri, nu vad nici o asemanare cu passat!
Poze cu interiorul ai? |
#82
Posted 20 October 2007 - 20:11
si mie imi place masina . Ramane de vazut pretul . Stiti ceva ?
|
|
#84
Posted 25 October 2007 - 01:12
#85
Posted 25 October 2007 - 07:04
Basarab, on Aug 23 2007, 10:03, said: Cat costa? Cat costa CASCO? Cat costa un parbriz? Multumesc. |
#86
Posted 26 October 2007 - 00:11
[/quote]
Superb nu e masina amaritului care are o slujba la stat si si-a facut un imprumut pe mii de ani lumina sa-si ia un Logan. Deci cele doua masini nu au termen de comparatie. E ca si cum ai compara Becherovka de Karlovy Vary cu apa de la robinet din Pitesti. talent literar, frate, nu gluma Edited by GEBER, 26 October 2007 - 00:12. |
#87
Posted 26 October 2007 - 00:53
romaximusro, on Feb 21 2007, 11:51, said: lungime laguna: 4.59m , lungime skoda superb: 4.8m Un e-class tot 4.8m lungime are... care e in clasa mare Viitorul Vectra si Citroen C5 vor avea 4.78-4.8m, Passat-ul are deja 4.76m. Pe de alta parte primul Passat avea 4.1m (IIRC), e limpede ca clasele cresc in dimensiuni. Octavia tine de clasa compacta, iar Superb de cea medie. De fapt asta este unul din selling-points la Skoda: dimensiuni peste ale clasei de care tin. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users