motor honda gcv 160 nu mai porneste...
Last Updated: May 10 2014 19:47, Started by
catax4u
, May 08 2014 21:13
·
0
#1
Posted 08 May 2014 - 21:13
Va salut. As vrea sa va cer o parere inainte sa trimit motosapa la reparat, poate nu e ceva mai serios si se poate repara acasa. Chiar azi, in timp ce era pusa la munca, s-a oprit si nu mai vrea sa porneasca de nici un fel. Iata ce s-a intamplat. Tatal meu o foloseste(ii apartine) si azi din nu stiu ce motive i-a mai strans putin arcul de la acceleratie. Apoi, a mai mers cam 20 de m si s-a oprit motosapa. Pana sa se opreasca, motorul s-a accelerat ceva mai tare, a dat vreo doua-trei rateuri si s-a oprit. Apoi,am observat ca, cuiul ponton nu mai inchide(asta dupa ce l-a scos sa se uite la el dar oricum el se misca lejer acolo si nu cred ca a fost incorect pus la loc), din ce mi-a spus acesta ar trebui sa inchida sa nu lase sa curga benzina pe afara, chiar daca motorul e oprit; bujia nu se uda cand tragi de sfoara si m-i s-a parut ca nici scanteie nu face grozav. Acuma ma gandesc ca nu mai are admisie si asta inseamna segment distrus...? Ar trebui sa ajunga benzina, cel putin sa ude bujia daca ar avea admisie....?
Edited by catax4u, 08 May 2014 - 21:19. |
#2
Posted 08 May 2014 - 21:42
Verifica distantele la culbutori(sub capacul pe care scrie OHV, are 4 suruburi).
Si eu am patit asa ceva, la acelasi motor! Sa ai u tub de chit rosu de etansare dupa ce desfaci capacul la distributie! distantele sunt 0,15 mm admisie si 0,20 mm evacuare. Iti trebuie lera calibrata pentru reglaj! Aduci volanta "la semn", vizibil cu capacul OHV desfacut si in aceasta pozitie reglezi distanta la culbutori. Bujie buna, eventual noua! Teoretic se schimba bujia la 2 ani sau 200 ore functionare! Cureti bine volanta in dreptul magnetului de aprindere magnetou, sufli carburatorul, pui benzina proaspata si va porni "la sfert". Daca nu ingrijiti motorul, patiti ca la masina: se opreste brusc, exact cand ai cea mai mare nevoie de el! |
#3
Posted 09 May 2014 - 07:39
Mai sunt cazuri cand pana de la volanta se rupe si se roteste volanta ,astfel incat scanteia nu o mai da atunci cand trebuie.Demonteaza volanta si verifica sa nu fie deplasata de pe pana. Distanta intre aprindere si volanta ~0,5mm
|
#5
Posted 09 May 2014 - 13:08
Atasez o poza ca sa vedeti clar despre ce arc e vorba. Cel la care am facut o sageata la mai indoit putin la portiunea incercuita de mine sa stea mai tensionat. Dar cuiul ponton..? De ce oare nu mai inchide... curge benzina afara...
Attached Files |
#6
Posted 09 May 2014 - 15:53
Pai cred ca de aici trebuie sa incepi, vezi ce se intampla de nu mai inchide cuiul pentru ca asta inseamna bezina prea multa in carburator si clar nu mai are nivel . Dupa ce rezolvi asta si tot nu merge daca ai zis de rateu este posibil sa fie nevoie sa faci ce ti au zis colegii mai sus
|
#7
Posted 09 May 2014 - 20:33
Eu nu inteleg ce este cu firele acelea electrice, cu papucii aceia neizolati!
Eu la motosapatoare(motocultor) nu am asa ceva! Ai facut improvizatii? Daca ai probleme la carburator, intai le rezolvi pe alea si apoi discutam de aprindere! |
#8
Posted 10 May 2014 - 04:04
toate au pornit de la indoirea arcului , ia incearca si dezdoaie arcu ...sa fie ca inainte.
sa stii ca pe acolo nu se indoaie -dezdoaie arcuri ca asa ti-a venit tie.... |
#9
Posted 10 May 2014 - 13:19
Arcu' ala l-am adus la pozitia lui initiala. Nu am facut nici o improvizatie, conductoarele alea sunt ale ei originale dar cu trecerea anilor au ajuns cum le vedeti, dar nu e asta problema. Bujia nu face scanteie, am masurat tensiunea produsa de la acea mica bobina cu miez feromagnetic si cand trag la demaror, multimetrul indica maxim 9 v tens alternativa. E suficient sa faca scanteie bujia? Nu e cam putin..? Iar carburatorul l-am spalat, suflat si pare in regula, cu exceptia acelui plastic flotor de la cuiul pontou care daca il imping(ridic....) cu mana inchide si nu mai da benzina dar daca montez acel capac( sau mic rezervor) care e dedesubt si in care ajunge benzina din rezervor si apoi deschid robinetu', in momentu in care nivelul de benzina e sus nu inchide cuiul pontou si da benzina pe afara. Se poate ca acel plastic pe post de flotor sa nu se mai ridice odata cu nivelul de benzina...? si-a pierdut flotabilitatea, e fisurat..? cu ochiul liber nu se vede nimic pe el, si nu pare sa se frece de ceva ca sa nu-i de-a voie sa se ridice...
|
#10
Posted 10 May 2014 - 14:33
Una peste alta eu recomand o vizita la un service de specialitate!
Prea multe NEFUNCTIONALE combinate si e greu de rezolvat prin postari pe forum! Daca esti din Bucuresti pot sa vin sa vad despre ce e vorba. Altfel, incearca cel mai apropiat service de locatia ta! |
|
#11
Posted 10 May 2014 - 15:23
Asa zic si eu. Luni o duc la un service.Mersi de raspunsuri.
|
#12
Posted 10 May 2014 - 19:47
toate cauzele trebuiesc luate pe rind prin eliminare....cu rabdare si gindire multa. si cu ajutorul internetului se rezolva.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users