Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...
 Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...
 Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea
 Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...
 

Investitie in 50 ha

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
Laurix24

Laurix24

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 134
  • Înscris: 17.02.2013
Salutare ,sunt student anul 2 de acum la agricultura as vrea sa investesc in 50 ha de pamant , momentan am 10 ha  ale mele restul vreau sa le iau in arenda , vreau sa va cer parerea . As vrea sa cumpar un tractor insa nu sunt inca hotarat , sa fie nou sau sa incep cu un U650  ?
Din cele noi m-am gandit ca rentabil ar fi un Valtra(loganul tractoarelor) ..dar nu cred ca acorda leasing la un start`up cei de la MEWI .

#2
Daian95

Daian95

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,424
  • Înscris: 17.03.2012
In ce zona vrei sa investesti?

#3
virtualx

virtualx

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,600
  • Înscris: 30.05.2005
tot asa va invata si acum ?? ca va trebuie macar 50h ca sa fiti rentabili ?

incepe cu alea 10h vezi cum e cu munca si rotatia culturilor in zona unde le ai , fa niste teste la sol , vezi de unde aduci apa suplimentar , u650 e ok pentru inceput

#4
maramicuip

maramicuip

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,251
  • Înscris: 28.07.2010
Cum adica investitie in 50 de ha?
Dar ai momentan 10 ale tale?
Sunt 10 hectare proprietatea ta? sau ai deja un contract de arenda pentru 10 ha iar tu esti arendasul acestor hectare?
Hotaraste-te si explica exact cum stau lucrurile.