Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
probleme motor
Last Updated: Sep 13 2014 18:52, Started by
hajliparli
, Apr 19 2014 19:01
·
0
#37
Posted 22 July 2014 - 09:39
turbina am schimbato si nu mai introduce ulei in admisie
log o sa fac cat de repede si am sa il postez sa vedeti cum sta treaba acel calculator tdi este ECU? am uitat sa spun ca masina nu scoate fum in continuu... are timp cand scoare si este timp casnd nu scoate deloc niciun gram....cand incepe sa scoata fum se simte pe motor incepe sa trepideze putin motorul bate altcumva nu mai trage la fel de bine...si se simte pe fum ca are un miros de motorina are timp cand chiar daca o accelerez nu scoate fum deloc si merge normal care sa fie problema?.... Edited by hajliparli, 22 July 2014 - 10:02. |
#39
Posted 23 July 2014 - 09:47
in continuare turbina e "lenesa" sub 2000 rpm, probabil e destul de uzata si foarte probabil uneori scapa ulei.
Apropo, cat ai dat pe ea? Cam cu 1100 ron ti-o reconditioneaza ca noua prin schimbarea axului si lagarelor, cu certificat de test pe banc si garantie. 1764 1234.2 1132.2 1827 2101.2 1254.6 1932 2142 1611.6 2058 2182.8 2050.2 Ce mai poti sa incerci: - cand incepe sa scoata fum - tragi pe dreapta, opresti motorul, il repornesti si vezi daca se schimba ceva - scoti mufa de la debitmetrul de aer si mergi asa cativa zeci de km, asta e un cilindru de plastic intre filtrul de aer si intercooler cu o mufa electrica perpendiculara pe el, vezi cum merge - cere ajutor pe forumul de VW, acolo sunt specialistii Edited by Oxigen1234, 23 July 2014 - 09:51. |
#40
Posted 23 July 2014 - 19:49
turbina este una reconditionata ca noua testata de turbocenter am dat pe ea 300euro
mai este o piesa langa egr...daca las mufa la loc cand o turez si las de acceleratie...ea se mai tureaza putin dupa care scade la relatii....daca scot mufa si o turez nu mai urca turatia ce scade normal turatia la relatii am sa incerc si ce mi-ati spus |
#41
Posted 25 July 2014 - 18:32
Mia spus cineva sa schimb garnitura de la admisie si de la turbo se poate sa fie arsa si daca nam dato jos?
|
#43
Posted 27 July 2014 - 11:09
Am luat contactul si lam pus dar fumul inca continua.....
|
#44
Posted 28 July 2014 - 07:59
Daca imi amintesc bine ai spus ca scoate fum albastru, de ulei ars. Daca ai rezolvat turbina, EGR-ul, debitmetrul - si tot scoate fum si nu are putere - va trebui sa faci un test de compresie pe cilindri pentru ca se pare ca va trebui sa repari motorul (segmenti sau set).
|
#46
Posted 28 July 2014 - 10:17
Mergi la un service bun. Trebuie facute mai multe teste de specialitate si urmariti paramatrii motorului in timp real si cand scoate fum si cand nu scoate. De asemenea trebuie verificat avansul si IQ.
|
|
#47
Posted 23 August 2014 - 15:31
Am fost la un service iar acolo mia spus ca am o problema cu unghiu de accelerare ca ar fi de la distributie....acuma o sa vedem rezultatul...mia spus ca sunt erori la partile de aer cu debit metru si inca cativa senzori asta a spus ca poate fi din aceasi cauza de la unghiul de accelerare
|
#48
Posted 26 August 2014 - 06:40
La ce se refera unghiul de accelerare, ca pana acum nu am auzit de el?
Poate e vreo problema de avans sau ai distributia decalata. |
#49
Posted 26 August 2014 - 06:44
#51
Posted 31 August 2014 - 07:39
Man, sincer, de ce nu încerci să scapi de ea dacă îți face atâtea probleme și îți dă bătăi de cap? Cât de dragă ți-ar fi o mașină, când nu mai ține cu casa trebuie măritată. E un sfat prietenesc.
|
|
#52
Posted 13 September 2014 - 15:34
adyrace, on 30 mai 2014 - 17:05, said:
salut am un Opel astra h 1.7 cdti 101 hp din 2005 si dupa 140 la ora pe autostrada se aprinde cheita cu masinuta galbena si nu mai trage ce poate fi?am bagato pe tester si imi zice "pierdere aer aspirat defect mecanic" va rog daca stiti ce poate fi va salut cordial |
#53
Posted 13 September 2014 - 18:52
verifica tubulatura de la turbo la admisie sa nu fie vreun furtun spart, sarit de la loc, intercooler spart
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users