Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ce este instalatia asta? (Valea B...

BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro
 Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...
 Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube

Nu iese laptopul din sleep mode.
 Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India
 

probleme motor

- - - - -
  • Please log in to reply
52 replies to this topic

#37
hajliparli

hajliparli

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 03.02.2011
turbina am schimbato si nu mai introduce ulei in admisie
log o sa fac cat de repede si am sa il postez sa vedeti cum sta treaba
acel calculator tdi este ECU?
am uitat sa spun ca masina nu scoate fum in continuu...
are timp cand scoare si este timp casnd nu scoate deloc niciun gram....cand incepe sa scoata fum se simte pe motor incepe sa trepideze putin motorul bate altcumva nu mai trage la fel de bine...si se simte pe fum ca are un miros de motorina
are timp cand chiar daca o accelerez nu scoate fum deloc si merge normal
care sa fie problema?....

Edited by hajliparli, 22 July 2014 - 10:02.


#38
hajliparli

hajliparli

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 03.02.2011
am revenit si cu un log

Attached Files



#39
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
in continuare turbina e "lenesa" sub 2000 rpm, probabil e destul de uzata si foarte probabil uneori scapa ulei.

Apropo, cat ai dat pe ea? Cam cu 1100 ron ti-o reconditioneaza ca noua prin schimbarea axului si lagarelor, cu certificat de test pe banc si garantie.

1764   1234.2   1132.2
1827   2101.2   1254.6
1932   2142   1611.6
2058   2182.8 2050.2

Ce mai poti sa incerci:
- cand incepe sa scoata fum - tragi pe dreapta, opresti motorul, il repornesti si vezi daca se schimba ceva
- scoti mufa de la debitmetrul de aer si mergi asa cativa zeci de km, asta e un cilindru de plastic intre filtrul de aer si intercooler cu o mufa electrica perpendiculara pe el, vezi cum merge
- cere ajutor pe forumul de VW, acolo sunt specialistii

Edited by Oxigen1234, 23 July 2014 - 09:51.


#40
hajliparli

hajliparli

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 03.02.2011
turbina este una reconditionata ca noua testata de turbocenter am dat pe ea 300euro
mai este o piesa langa egr...daca las mufa la loc cand o turez si las de acceleratie...ea se mai tureaza putin dupa care scade la relatii....daca scot mufa si o turez nu mai urca turatia ce scade normal turatia la relatii
am sa incerc si ce mi-ati spus

#41
hajliparli

hajliparli

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 03.02.2011
Mia spus cineva sa schimb garnitura de la admisie si de la turbo se poate sa fie arsa si daca nam dato jos?

#42
hajliparli

hajliparli

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 03.02.2011
Daca scot mufa de la debitmetru imi scoate mai mult fum

#43
hajliparli

hajliparli

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 03.02.2011
Am luat contactul si lam pus dar fumul inca continua.....

#44
Oxigen1234

Oxigen1234

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,675
  • Înscris: 21.07.2011
Daca imi amintesc bine ai spus ca scoate fum albastru, de ulei ars. Daca ai rezolvat turbina, EGR-ul, debitmetrul - si tot scoate fum si nu are putere - va trebui sa faci un test de compresie pe cilindri pentru ca se pare ca va trebui sa repari motorul (segmenti sau set).

#45
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,928
  • Înscris: 09.12.2004

View PostOxigen1234, on 23 iulie 2014 - 09:47, said:

Ce mai poti sa incerci:

- cere ajutor pe forumul de VW, acolo sunt specialistii

mai ai bani de stricat cu tot felul de experimente din cauza unora care nu stiu ce si cum?!?!?

#46
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005
Mergi la un service bun. Trebuie facute mai multe teste de specialitate si urmariti paramatrii motorului in timp real si cand scoate fum si cand nu scoate. De asemenea trebuie verificat avansul  si IQ.

#47
hajliparli

hajliparli

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 03.02.2011
Am fost la un service iar acolo mia spus ca am o problema cu unghiu de accelerare ca ar fi de la distributie....acuma o sa vedem rezultatul...mia spus ca sunt erori la partile de aer cu debit metru si inca cativa senzori asta a spus ca poate fi din aceasi cauza de la unghiul de accelerare

#48
campary

campary

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,330
  • Înscris: 16.09.2005
La ce se refera unghiul de accelerare, ca pana acum nu am auzit de el?
Poate e vreo problema de avans sau ai distributia decalata.

#49
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,551
  • Înscris: 08.10.2007

View Postcampary, on 26 august 2014 - 06:40, said:

La ce se refera unghiul de accelerare, ca pana acum nu am auzit de el?
Poate e vreo problema de avans sau ai distributia decalata.

Și eu m-am gândit la fel. Probabil distribuția sărită cu un dinte.

Edited by ammazon, 26 August 2014 - 06:44.


#50
hajliparli

hajliparli

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 906
  • Înscris: 03.02.2011
Cu avansu a spus si el

#51
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,551
  • Înscris: 08.10.2007
Man, sincer, de ce nu încerci să scapi de ea dacă îți face atâtea probleme și îți dă bătăi de cap? Cât de dragă ți-ar fi o mașină, când nu mai ține cu casa trebuie măritată. E un sfat prietenesc.

#52
adyrace

adyrace

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 30.05.2014

View Postadyrace, on 30 mai 2014 - 17:05, said:

salut am un Opel astra h 1.7 cdti 101 hp din 2005 si dupa 140 la ora pe autostrada se aprinde cheita cu masinuta galbena si nu mai trage ce poate fi?am bagato pe tester si imi zice "pierdere aer aspirat defect mecanic" va rog daca stiti ce poate fi va salut cordialPosted Image


#53
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,298
  • Înscris: 24.06.2006
verifica tubulatura de la turbo la admisie sa nu fie vreun furtun spart, sarit de la loc, intercooler spart

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate