Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Viteza maxima a masinii personale
Last Updated: Sep 20 2014 21:15, Started by
xtremdriving
, Dec 20 2013 18:30
·
0
#362
Posted 23 February 2014 - 18:00
c450.jpg 129.51K
44 downloads
c4100.jpg 132.73K
42 downloads
Pe scurt, caz concret, Citron C4, cauciucuri de iarna uzate, Abaterea este PROCENTUALA SI CONSTANTA ( la 100 aveam real 97, la 50 ,. 48 ) pozele sunt facute dupa ce m am stabilizat, la 150 nu am pozat.. e clar de ce. Tsunami - nu contest ce ai spus, la mine la C4 si la Suzuki SV1000 se aplica ce am spus eu . respecte |
#363
Posted 18 September 2014 - 21:23
N62B44, on 24 decembrie 2013 - 00:02, said:
Uiti un lucru important cand o dai inainte cu aerodinamica. Cand e greutate in masina ( pasageri + bagaje ) in 99% din cazuri (masini cu motor in fata ) se lasa spatele si se ridica botul => aerodinamica si mai proasta. Doar pe la masinile cu suspensii comandate de calculator si cu senzori de garda la sol, sta masina paralela cu solul. Eu zic ca scade viteza maxima din 2 motive - greutate + aerodinamica mai proasta ( rezistenta la inaintare creste cu patratul vitezei ). I'm an aero engineer here at NASA Glenn who does a lot of educational outreach. I don't know whether a large number of passengers + luggage will make a car faster or slower .. I would need some experimental data. Theoretically, a large additional weight .. from whatever source .. would cause the suspension springs to compress and make the car ride lower to the ground. If you can decrease the frontal area of the car (the amount of area that you see from in front of the car) then the drag on the car goes down. (Drag = drag coefficient times one half the air density times square of the velocity times the frontal area). If the drag goes down, the top speed would go up. So it makes sense theoretically ... O sa faca si teste, am facut si eu practice si pot spune ca viteza maxima e mai mare daca reusesti sa ai masina joasa, chiar daca e incarcata fata de o masina care are numai sofer. Edited by xtremdriving, 18 September 2014 - 21:25. |
#364
Posted 19 September 2014 - 12:30
E f importanta si forma spatelui. Un notch sau un sedan (unul modern, nu unul clasic drept) sunt mai rapide decat un hatch sau un break, aparand turbulente mai putine in spate. Chestia asta se vede si la cat de murdar e spatele masinii intr-o zi ploioasa.
Un spate putin mai lasat zic eu ca ajuta. |
#365
Posted 19 September 2014 - 20:31
#366
Posted 19 September 2014 - 20:51
... si neplacerea a-l conduce la v max, ca sa fac o gluma.
Adevarul e ca si mie mi s-a luat. |
#367
Posted 20 September 2014 - 02:47
xtremdriving, on 18 septembrie 2014 - 21:23, said:
ok, am cautat bine forumul asta... daca nici raspunsul primit de la nasa nu va convinge... I'm an aero engineer here at NASA Glenn who does a lot of educational outreach. I don't know whether a large number of passengers + luggage will make a car faster or slower .. I would need some experimental data. Theoretically, a large additional weight .. from whatever source .. would cause the suspension springs to compress and make the car ride lower to the ground. If you can decrease the frontal area of the car (the amount of area that you see from in front of the car) then the drag on the car goes down. (Drag = drag coefficient times one half the air density times square of the velocity times the frontal area). If the drag goes down, the top speed would go up. So it makes sense theoretically ... O sa faca si teste, am facut si eu practice si pot spune ca viteza maxima e mai mare daca reusesti sa ai masina joasa, chiar daca e incarcata fata de o masina care are numai sofer. masa masinii nu conteaza la viteza maxima. inertia o sa fie mai mare si perioada in care atingi viteza maxima, mai mare. dar, ca de la aero-engineer la aero-engineer, "coborarea" masinii influenteaza in primul rand reducerea turbulentei de sub masina caci sectiunea vehiculului va fi aceeasi, sa zicem ca scade doar cu o portiune din roti, destul de nesemnificativa. sunt un pic dezamagit si iar imi dau seama ca puteam incerca sa fiu seful astuia, la masina trecuta, caci acum conduc o rental in state, viteza maxima era de 209km/h (215 pe vitezometru), si era limitata electronic aici in state nu o sa stiu, caci n-am unde s-o iau la intrebari, iar gloantele adevarate, richelieu, on 19 septembrie 2014 - 20:31, said:
E vechi postul dar...nu, nu m-a interesat niciodata Vmax, dupa ce am descoperit placerea de a conduce un SUV in ultimul timp in romania m-am dat cu un Qashqai. nu suport SUV-urile fac ca dracu pe curbe |
#368
Posted 20 September 2014 - 06:53
aha, si unde ai fost acu' juma de an cand ziceau unii ca am schimbat legile fizicii? - sau ca ar trebui sa le schimb ca sa fie adevarat ce spun eu - Eu le mai arunc asa cate un os cand se plictisesc si ii mai invat cate ceva; reactia lor la ceva nou pe care nu il stiau e priceless. Ori te injura, ori te fac nebun. Dar intr-un final...cine rade la urma rade mai bine.
http://forum.softped...2#entry14317291 Edited by xtremdriving, 20 September 2014 - 06:54. |
#369
Posted 20 September 2014 - 07:33
Asta se simte bine la cotetz (Logan) incarcata uniform cu fiare (role de sarma vreo 200 kg puse la podea) fugea la fel de tare, nu mai demara asa, dar aceeasi viteza pe drumul care il fac de multi ani, deci greutatea suplimentara e compensata de aerodinamica ceva mai buna.
|
#370
Posted 20 September 2014 - 07:42
undercoverbrother, on 19 septembrie 2014 - 20:51, said:
... si neplacerea a-l conduce la v max, ca sa fac o gluma. Adevarul e ca si mie mi s-a luat. Nu e neaparat o neplacere....ci mai mult o lipsa a placerii . tsunnami, on 20 septembrie 2014 - 02:47, said: Nu toate. ML-ul meu, cu suspensia setata pe sport e cel putin comparabil cu orice sedan comun. Honda Accord mi-e un exemplu la indemana. Iar X5 e chiar mai stabil. |
|
#371
Posted 20 September 2014 - 20:01
#372
Posted 20 September 2014 - 21:15
xtremdriving, on 20 septembrie 2014 - 06:53, said:
aha, si unde ai fost acu' juma de an cand ziceau unii ca am schimbat legile fizicii? - sau ca ar trebui sa le schimb ca sa fie adevarat ce spun eu - Eu le mai arunc asa cate un os cand se plictisesc si ii mai invat cate ceva; reactia lor la ceva nou pe care nu il stiau e priceless. Ori te injura, ori te fac nebun. Dar intr-un final...cine rade la urma rade mai bine. http://forum.softped...2#entry14317291 is multi prosti care traiesc cu impresia ca le "simt" pe toate, dar fara o explicatie logica bazata pe legile fizicii |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users