Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Acumulator pentru auto VW Golf 1.9 Diesel

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

Poll: Acumulator pentru auto VW Golf 1.9 Diesel (42 member(s) have cast votes)

Ce marca de acumulatori credeti ca ar fi cea mai potrivita pentru un auto diesel?

  1. Varta (18 votes [42.86%])

    Percentage of vote: 42.86%

  2. Bosch (5 votes [11.90%])

    Percentage of vote: 11.90%

  3. Exide (7 votes [16.67%])

    Percentage of vote: 16.67%

  4. XT BATTERY (2 votes [4.76%])

    Percentage of vote: 4.76%

  5. Energizer (1 votes [2.38%])

    Percentage of vote: 2.38%

  6. REPSTAR (1 votes [2.38%])

    Percentage of vote: 2.38%

  7. Exedra (1 votes [2.38%])

    Percentage of vote: 2.38%

  8. Fulmen (3 votes [7.14%])

    Percentage of vote: 7.14%

  9. Alta marca/model (va rog specificati care!) (4 votes [9.52%])

    Percentage of vote: 9.52%

Vote Guests cannot vote

#1
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
Salutare! Ieri, la fix 1 luna si 10 zile dupa iesirea din garantie, bateria (acumulatorul) de pe Golful meu V si-a dat obstescul sfarsit. Bateria, un Rombat Premier de 75Ah, o cumparasem pentru ca bateria cu care venise initial masina, ce a stock de 61Ah incepuse sa-mi faca probleme (masina este produsa in ianuarie 2005). Am zis sa cumpar o baterie de la Rombat din spirit nationalist Posted Image , dar e ultima data cand fac greseala asta. Sa fi nationalist pe banii tai e tare pagubos! Posted Image


In principiu, ce marca/model de acumulator ma sfatuiti sa cumpar? De ce marci/modele ar trebui sa ma feresc? Eu ma gandeam la bateriile de la Varta si Bosch. Probabil imi trebuie ceva peste 70Ah. Un prieten mi-a zis sa ma uit si dupa baterii Energizer - cica ar fi produse tot de Varta. Voi ce ziceti?

#2
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,897
  • Înscris: 29.06.2006
fulmen fara nici un dubiu

#3
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
N-am mai auzit de marca asta de mult (Fulmen). Cam de cand avea taica-meu Dacia :)) Unde sunt produse (in ce tara)?

#4
xcit

xcit

    afara ninge linistit si in casa arza-te-ar focu'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,897
  • Înscris: 29.06.2006
mi-am luat eu acum 2 saptamani, parca italia, nu stiu sigur, dar in trecut am mers cu fulmen de m-am plictisit

#5
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,581
  • Înscris: 30.10.2003
Eu am Rombat.
Am golit ca fraierul o baterie Bosch si cineva mi-a pus Rombat. Sa vad daca trec iarna cu ea Posted Image

#6
tonuloi

tonuloi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 279
  • Înscris: 06.12.2009
Exploatarea este un factor decisiv la durata de viata a bateriei , asa ca daca este una negativa te poti astepta sa patesti la fel mai repede sau mai tarziu umpic, acelasi lucru . Stiu persoana cu Rombat premier pe taxi de 2 ani de zile si merge brici , asa ca rombat nu este de lepadat , ci poate trebuie sa te informezi tu mai bine despre intretinere sau ai avut ghinion.

Edited by tonuloi, 15 December 2013 - 15:07.


#7
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
Bateria are fix 2 ani si o luna. Si da, am avut grija de ea. Am fost la 6 luni cu ea la verificat, in service-ul lor autorizat din Tg-Jiu. Nu am lasat masina prita, dar cu radioul la maxim cum fac altii. Incarcarea functioneaza perfect, testata ieri in service.

#8
jqnny22

jqnny22

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 13.06.2009
Ai incarcat bateria la redresor inainte sa pui testerul pe ea ?
Care sunt valorile date de tester ?
Cati km faci de cand pornesti masina ? ( fiecare pornire ii trebuie minim 20 - 30 km pentru a incarca bateria la loc )
Indiferent de marca ,bateriile cu acid au o durata de viata minima de 3 ani daca sunt exploatate corect.

#9
Arkouda

Arkouda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,388
  • Înscris: 10.12.2011
Eu am pe masina Bosch S3. Adica un jeg, entry level.

Cum fac eu ca sa nu omor bateria pe frig: Pun contactul, astept sa se stinga becurile si sa dispara bazaitul ala de la motor. Iau contactul, il mai pun odata. Astept sa se stinga becurile si sa dispara bazaitul. Abia atunci dau la demaror.

Prin manevra asta incalzesti bujiile incandescente de doua ori. Marind temperatura in camerele de ardere asiguri o pornire rapida a motorului.

Mie mi-a pornit motorul prin manevra asta si la o luna si jumatate de la ultima pornire. A ezitat putin dar a luat-o la prima cheie.

Datul la demaror in prostie pe ger este moartea bateriei.

Marca bateriei este mai putin importanta. In ziua de azi orice fabrica tehnologizata corespunzator si care respecta standardele ISO produce baterii de calitate.

Edited by Arkouda, 15 December 2013 - 17:09.


#10
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
Nu am pus bateria pe redresor inainte de a masura valorile, ci numai am dat-o jos. Acum e pusa pe redresor, dupa ce am completat cu electrolit. Pe celebra pipeta de test mi-a aparut baterie descarcata, desi "ochiul magic" e tot verde. In mod normal, stau cam 1-2 minute cu motorul pornit inainte sa plec la drum. Zilnic, fac cam 30-40 km, dar sunt zile in care fac si 150-200 km (cam de 2 ori pe saptamana).

#11
jqnny22

jqnny22

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 13.06.2009
Presupun ca ai completat cu apa distilata , nu cu electrolit (acid) .
Testul cu pipeta nu este sigur.
Dupa ce incarci bateria dute la un service sa puna testerul pe ea si pe alternator .  ( rezultatul este printat de tester pe  bon )

#12
Sidorin

Sidorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,498
  • Înscris: 12.07.2010
„Ochiul magic” nu ştiu cât de edificator este,el „diagnosticând” o singură celula...

#13
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
@jqnny22: am pus electrolit. Mai aveam cam 100 ml printr-o sticla in garaj. Eu stiam ca apa distilata se pune cand concentratia de electrolit este prea mare...

#14
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Da' ce are golful ala asa special de are nevoie de un poll ca sa-ti iei o baterie ?

Mai mult decat atat: sunt cel putin doua topicuri, tot la Info corner despre baterii ... Daca nici asta nu mai este egoism, atunci ce ?

Pe bune acum chiar niciun moderator nu se sesizeaza ?


Rombat premier mi-a absorbit cel mai mic curent de intretinere dupa o descarcare adanca ... Baterie veche de 4 ani ... S-a oprit la 150mA. Pentru cine stie ce-i aia, evident ... Adica, nu tu masurare curent stand-by, nu tu verificari, ... gata, bateria e naspa ...

Nu va obositi, stiu ca sunt antipatic cu postul asta ...

#15
DeuxEx

DeuxEx

    Dark Matter

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,181
  • Înscris: 11.11.2007
Am pus marca si modelul autoturismului in titlu pentru ca tot romanul sa inteleaga ca vorbim de o masina diesel, nu pe benzina. Am facut acel poll tocmai pentru ca vroiam sa vad parerea userilor asupra uneia sau alteia dintre marcile prezentate. Cele doua topicuri de care vorbesti tu eu, personal, nu le-am gasit. In schmb, sa vii sa dai cu batul in balta doar de dragul de a face valuri mi se pare a fi un pic de narcisism... Momentan sunt la ziua de nastere a unui prieten si aici am discutat cu doua persoane, ingineri auto. Surpriza, cei din service-uri se feresc de acumulatorii Rombat deoarece in ultimii 3-4 ani au scazut drastic nivelul calitatii acumulatorilor livrati pe piata interna.



Sent from my S500 using Tapatalk

Edited by DeuxEx, 15 December 2013 - 22:13.


#16
jqnny22

jqnny22

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 13.06.2009

 DeuxEx said:

@jqnny22: am pus electrolit. Mai aveam cam 100 ml printr-o sticla in garaj. Eu stiam ca apa distilata se pune cand concentratia de electrolit este prea mare...
Nu stau sa-ti explic de ce nu se pune electrolit in baterii indiferent daca concentratia este mica sau mare .

Tot ce trebuie facut inainte de acuza ca bateria este moarta, trebuie verificat nivelul electrolitului din fiecare element sa nu fie sub valoarea minima indicata pe baterie ( completarea se face numai cu apa distilata )  apoi pusa pe redresor   si testata cu acele testere care scot rezultatul pe bon ( testerul trebuie setat pe valoarea bateriei in caz contrar rezultatele sunt eronate )

Edited by jqnny22, 16 December 2013 - 01:03.


#17
wld-ro

wld-ro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,125
  • Înscris: 04.09.2013
am schimbat si eu de curand baterie la golf 5 1.9 tdi. am apelat la autobat. foarte prompti, vin la domiciliu, iau bateria veche la schimb, o monteaza pe cea noua si au cea mai mare garantie dintre toti (40 de luni). i-am ales pentru ca se recomanda a fi specializati in VW, dar si pentru garantia pe care o ofera. am pus baterie de 70 ah.
http://www.autobat.r...i-auto/moll.php
imi cer scuze daca am incalcat vreo regula postand linkul. stergeti, daca asa considerati. multumesc.

#18
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

 DeuxEx, on 15 decembrie 2013 - 22:10, said:

Am pus marca si modelul autoturismului in titlu pentru ca tot romanul sa inteleaga ca vorbim de o masina diesel, nu pe benzina. Am facut acel poll tocmai pentru ca vroiam sa vad parerea userilor asupra uneia sau alteia dintre marcile prezentate. Cele doua topicuri de care vorbesti tu eu, personal, nu le-am gasit.
Pentru ca nu le-ai cautat mai jos de prima pagina...


 DeuxEx, on 15 decembrie 2013 - 22:10, said:

In schmb, sa vii sa dai cu batul in balta doar de dragul de a face valuri mi se pare a fi un pic de narcisism...
Narcisism este ce faci tu nu eu. Pentru ca TU vrei un raspuns la problema TA, indiferent daca sunt si altii care s-au lovit de aceeasi problema. Atunci te intreb altfel: ce are DIESEL-ul tau mai diferit de altele ?

As vrea si eu niste dovezi despre bateriile Rombat de care zici tu. Eu am recomandat Premier. Restul, pentru mine, cel putin, nu sunt baterii. Si oricum, o baterie de 70Ah (apropo, passatul B5.5 - DIESEL a venit din fabrica cu baterie de 60Ah), daca o vrei sa fie buna-buna, costa cel putin 350 de lei. Rombatul este ceva mai jos, dar nu cu mult, in jur de 300 de lei. Eu n-am pus curentul ala de "intretinere" degeaba. Nici macar varta blue n-a ajuns sa stea asa teapan si asa jos. Si fara pic de apa distilata completata. Capacele de la Premier nu se insurubeaza si mi-a fost teama sa nu le rup.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate