Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Acumulator pentru auto VW Golf 1.9 Diesel
Last Updated: Dec 18 2013 10:43, Started by
DeuxEx
, Dec 15 2013 14:11
·
0
#1
Posted 15 December 2013 - 14:11
Salutare! Ieri, la fix 1 luna si 10 zile dupa iesirea din garantie, bateria (acumulatorul) de pe Golful meu V si-a dat obstescul sfarsit. Bateria, un Rombat Premier de 75Ah, o cumparasem pentru ca bateria cu care venise initial masina, ce a stock de 61Ah incepuse sa-mi faca probleme (masina este produsa in ianuarie 2005). Am zis sa cumpar o baterie de la Rombat din spirit nationalist , dar e ultima data cand fac greseala asta. Sa fi nationalist pe banii tai e tare pagubos!
In principiu, ce marca/model de acumulator ma sfatuiti sa cumpar? De ce marci/modele ar trebui sa ma feresc? Eu ma gandeam la bateriile de la Varta si Bosch. Probabil imi trebuie ceva peste 70Ah. Un prieten mi-a zis sa ma uit si dupa baterii Energizer - cica ar fi produse tot de Varta. Voi ce ziceti? |
#4
Posted 15 December 2013 - 14:20
mi-am luat eu acum 2 saptamani, parca italia, nu stiu sigur, dar in trecut am mers cu fulmen de m-am plictisit
|
#5
Posted 15 December 2013 - 14:23
Eu am Rombat.
Am golit ca fraierul o baterie Bosch si cineva mi-a pus Rombat. Sa vad daca trec iarna cu ea |
#6
Posted 15 December 2013 - 15:07
Exploatarea este un factor decisiv la durata de viata a bateriei , asa ca daca este una negativa te poti astepta sa patesti la fel mai repede sau mai tarziu umpic, acelasi lucru . Stiu persoana cu Rombat premier pe taxi de 2 ani de zile si merge brici , asa ca rombat nu este de lepadat , ci poate trebuie sa te informezi tu mai bine despre intretinere sau ai avut ghinion.
Edited by tonuloi, 15 December 2013 - 15:07. |
#7
Posted 15 December 2013 - 15:18
Bateria are fix 2 ani si o luna. Si da, am avut grija de ea. Am fost la 6 luni cu ea la verificat, in service-ul lor autorizat din Tg-Jiu. Nu am lasat masina prita, dar cu radioul la maxim cum fac altii. Incarcarea functioneaza perfect, testata ieri in service.
|
#8
Posted 15 December 2013 - 17:01
Ai incarcat bateria la redresor inainte sa pui testerul pe ea ?
Care sunt valorile date de tester ? Cati km faci de cand pornesti masina ? ( fiecare pornire ii trebuie minim 20 - 30 km pentru a incarca bateria la loc ) Indiferent de marca ,bateriile cu acid au o durata de viata minima de 3 ani daca sunt exploatate corect. |
#9
Posted 15 December 2013 - 17:06
Eu am pe masina Bosch S3. Adica un jeg, entry level.
Cum fac eu ca sa nu omor bateria pe frig: Pun contactul, astept sa se stinga becurile si sa dispara bazaitul ala de la motor. Iau contactul, il mai pun odata. Astept sa se stinga becurile si sa dispara bazaitul. Abia atunci dau la demaror. Prin manevra asta incalzesti bujiile incandescente de doua ori. Marind temperatura in camerele de ardere asiguri o pornire rapida a motorului. Mie mi-a pornit motorul prin manevra asta si la o luna si jumatate de la ultima pornire. A ezitat putin dar a luat-o la prima cheie. Datul la demaror in prostie pe ger este moartea bateriei. Marca bateriei este mai putin importanta. In ziua de azi orice fabrica tehnologizata corespunzator si care respecta standardele ISO produce baterii de calitate. Edited by Arkouda, 15 December 2013 - 17:09. |
#10
Posted 15 December 2013 - 17:07
Nu am pus bateria pe redresor inainte de a masura valorile, ci numai am dat-o jos. Acum e pusa pe redresor, dupa ce am completat cu electrolit. Pe celebra pipeta de test mi-a aparut baterie descarcata, desi "ochiul magic" e tot verde. In mod normal, stau cam 1-2 minute cu motorul pornit inainte sa plec la drum. Zilnic, fac cam 30-40 km, dar sunt zile in care fac si 150-200 km (cam de 2 ori pe saptamana).
|
|
#11
Posted 15 December 2013 - 17:22
Presupun ca ai completat cu apa distilata , nu cu electrolit (acid) .
Testul cu pipeta nu este sigur. Dupa ce incarci bateria dute la un service sa puna testerul pe ea si pe alternator . ( rezultatul este printat de tester pe bon ) |
#12
Posted 15 December 2013 - 17:26
„Ochiul magic” nu ştiu cât de edificator este,el „diagnosticând” o singură celula...
|
#13
Posted 15 December 2013 - 19:25
@jqnny22: am pus electrolit. Mai aveam cam 100 ml printr-o sticla in garaj. Eu stiam ca apa distilata se pune cand concentratia de electrolit este prea mare...
|
#14
Posted 15 December 2013 - 20:47
Da' ce are golful ala asa special de are nevoie de un poll ca sa-ti iei o baterie ?
Mai mult decat atat: sunt cel putin doua topicuri, tot la Info corner despre baterii ... Daca nici asta nu mai este egoism, atunci ce ? Pe bune acum chiar niciun moderator nu se sesizeaza ? Rombat premier mi-a absorbit cel mai mic curent de intretinere dupa o descarcare adanca ... Baterie veche de 4 ani ... S-a oprit la 150mA. Pentru cine stie ce-i aia, evident ... Adica, nu tu masurare curent stand-by, nu tu verificari, ... gata, bateria e naspa ... Nu va obositi, stiu ca sunt antipatic cu postul asta ... |
#15
Posted 15 December 2013 - 22:10
Am pus marca si modelul autoturismului in titlu pentru ca tot romanul sa inteleaga ca vorbim de o masina diesel, nu pe benzina. Am facut acel poll tocmai pentru ca vroiam sa vad parerea userilor asupra uneia sau alteia dintre marcile prezentate. Cele doua topicuri de care vorbesti tu eu, personal, nu le-am gasit. In schmb, sa vii sa dai cu batul in balta doar de dragul de a face valuri mi se pare a fi un pic de narcisism... Momentan sunt la ziua de nastere a unui prieten si aici am discutat cu doua persoane, ingineri auto. Surpriza, cei din service-uri se feresc de acumulatorii Rombat deoarece in ultimii 3-4 ani au scazut drastic nivelul calitatii acumulatorilor livrati pe piata interna.
Sent from my S500 using Tapatalk Edited by DeuxEx, 15 December 2013 - 22:13. |
|
#16
Posted 16 December 2013 - 01:01
@jqnny22: am pus electrolit. Mai aveam cam 100 ml printr-o sticla in garaj. Eu stiam ca apa distilata se pune cand concentratia de electrolit este prea mare... Tot ce trebuie facut inainte de acuza ca bateria este moarta, trebuie verificat nivelul electrolitului din fiecare element sa nu fie sub valoarea minima indicata pe baterie ( completarea se face numai cu apa distilata ) apoi pusa pe redresor si testata cu acele testere care scot rezultatul pe bon ( testerul trebuie setat pe valoarea bateriei in caz contrar rezultatele sunt eronate ) Edited by jqnny22, 16 December 2013 - 01:03. |
#17
Posted 16 December 2013 - 01:07
am schimbat si eu de curand baterie la golf 5 1.9 tdi. am apelat la autobat. foarte prompti, vin la domiciliu, iau bateria veche la schimb, o monteaza pe cea noua si au cea mai mare garantie dintre toti (40 de luni). i-am ales pentru ca se recomanda a fi specializati in VW, dar si pentru garantia pe care o ofera. am pus baterie de 70 ah.
http://www.autobat.r...i-auto/moll.php imi cer scuze daca am incalcat vreo regula postand linkul. stergeti, daca asa considerati. multumesc. |
#18
Posted 16 December 2013 - 08:25
DeuxEx, on 15 decembrie 2013 - 22:10, said:
Am pus marca si modelul autoturismului in titlu pentru ca tot romanul sa inteleaga ca vorbim de o masina diesel, nu pe benzina. Am facut acel poll tocmai pentru ca vroiam sa vad parerea userilor asupra uneia sau alteia dintre marcile prezentate. Cele doua topicuri de care vorbesti tu eu, personal, nu le-am gasit. DeuxEx, on 15 decembrie 2013 - 22:10, said:
In schmb, sa vii sa dai cu batul in balta doar de dragul de a face valuri mi se pare a fi un pic de narcisism... As vrea si eu niste dovezi despre bateriile Rombat de care zici tu. Eu am recomandat Premier. Restul, pentru mine, cel putin, nu sunt baterii. Si oricum, o baterie de 70Ah (apropo, passatul B5.5 - DIESEL a venit din fabrica cu baterie de 60Ah), daca o vrei sa fie buna-buna, costa cel putin 350 de lei. Rombatul este ceva mai jos, dar nu cu mult, in jur de 300 de lei. Eu n-am pus curentul ala de "intretinere" degeaba. Nici macar varta blue n-a ajuns sa stea asa teapan si asa jos. Si fara pic de apa distilata completata. Capacele de la Premier nu se insurubeaza si mi-a fost teama sa nu le rup. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users