Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!
 Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 

Cât câștigă angajații R.C.S.-R.D.S.

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#37
cristi0304

cristi0304

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,059
  • Înscris: 31.05.2010

View Postmaistoru, on 05 septembrie 2013 - 12:25, said:

restul sunt diverse.
La alea m-am referit...Posted Image

Edited by cristi0304, 05 September 2013 - 12:28.


#38
DrAlban

DrAlban

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 775
  • Înscris: 11.08.2013

View PostNeaceasca85, on 05 septembrie 2013 - 01:47, said:

Engleza si Spaniola? Bine ca nu trebuie si tiganeste, pai ce, palatele de rromales nu hare gepoane instalate? Sau bozgoreste, Doamne Fereste.

Parca m-au intrebat pe mine, engleza si spaniola imi plac cel mai mult, insa pe cea de-a doua nu am studiat-o deloc, nu am avut ocazia. Din Call Center sigur vii acasa cu creierii terci.
In unele zone am inteles ca e obligatorie bozgoreasca.

#39
manic_user

manic_user

    Slightly Older Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,354
  • Înscris: 16.01.2007
Am avut răbdarea (azi) să citesc tot topicul şi nu înţeleg un lucru.
De ce ar trebui să fie grija mea (sau a altora) că angajaţii RCS&RDS câştigă mult sau puţin?

#40
Neaceasca85

Neaceasca85

    Gaz ieftin si curent ieftin

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 88,891
  • Înscris: 14.10.2008
Ca sa vedem daca au un motiv pentru care sunt asa de delasatori, se pare ca salariul nu ci doar indulgenta sefilor. Posted Image

#41
ad-bloc

ad-bloc

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,892
  • Înscris: 26.03.2012

View PostNeaceasca85, on 04 septembrie 2013 - 18:15, said:

Credeam ca e un alt topic de ad-bloc. Posted Image

View Postmaistoru, on 04 septembrie 2013 - 18:55, said:

am zis depaseste 50

vrei sa iti zic eu cazuri cu 300 mil vechi ???

acuma ciocu' mic
ca ne aude ad-bloc si o ia la fuga

o sa se angajeze si el sa stranga bani de un aifoncinci sau ghelecsipatru

View Postzappaf, on 04 septembrie 2013 - 18:59, said:

Din partea mea sa le dea şi 10.000 $. Dar mulţi oameni de la call center şi de la tehnic sunt tămâie. Şi de aia spuneam ca nu-şi merită salariul. Sunt convins ca există şi oameni competenţi. Dar din păcate când am avut nevoie au fost in tura liberă. Posted Image



Cine-i ad-bloc?

View Postcristi0304, on 05 septembrie 2013 - 07:28, said:

Un user...


Ati ajuns sa va bucurati in grup restrans ? Va bantui in asa hal incat angajutul RDS ma viseaza ? Mai ales angajatul anului si maistorul , un angajat exemplar, un adevarat aparator al companiei.



Sa nu-i uitati pe aia care nu sunt platiti de RDS , aia cu ITM-ul , care sunt tepuiti constant. Oricum aria RDS este atat de plictisitoare de cand au introdus noile de canale HD , mai ales Digi Slatina UHD.

Imi si imaginez angajatul standad de la RDS trezit noapte de cosmaruri, plin de transpiratie suspinand: ADP, ADP.

Edited by ad-bloc, 14 September 2013 - 18:29.


#42
manic_user

manic_user

    Slightly Older Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,354
  • Înscris: 16.01.2007

View PostNeaceasca85, on 14 septembrie 2013 - 16:17, said:

Ca sa vedem daca au un motiv pentru care sunt asa de delasatori, se pare ca salariul nu ci doar indulgenta sefilor. Posted Image

Trăim într-o economie de piață, RCS & RDS este o firmă privată, deci atunci când te angajezi, pe bani mulți sau puțini, ai o fișă a postului pe care trebuie să o duci la bun sfârșit. Îți realizezi fișa postului este OK, dacă nu ești concediat. Totul depinde de politica firmei.
Pe mine, ca potențial benificiar de servicii, mă intereseză să fiu tratat drept client și nu ca pe un sclav al serviciilor oferite. În final, vina aparține sclavilor, că ei plătesc factura lunară! Posted Image

#43
maistoru

maistoru

    ex

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,752
  • Înscris: 10.05.2008
@ad-bloc

1. sunt si eu pe lista cu tepe
2. stiu ca nu ma crezi, dar prezenta mea aici este benevola.

#44
zeus1

zeus1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,572
  • Înscris: 03.05.2008

View PostWazot, on 04 septembrie 2013 - 18:16, said:

Si cu asa salarii mari asa servicii proaste?
Sau clienti batuti in cap :), care sunt atehnici de cele mai multe ori sau care suna si cer remedierea situatiilor pe loc. Ce zici ? nu vrei sa vezi si partea asta a lucrurilor ?

#45
siru

siru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 09.06.2005

View PostDrAlban, on 14 septembrie 2013 - 13:51, said:

In unele zone am inteles ca e obligatorie bozgoreasca.
Si ai tras concluzia ca in acele zone operatorii sunt de etnie maghiara?

Afla ca exista etnici rom^ni ardeleni care stiu si vorbesc limba maghiara (bineinteles, ca a doua limba).
Despre casatorii mixte ce sa mai vorbim?

#46
Drag0n_X

Drag0n_X

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,761
  • Înscris: 17.04.2007
Cat are salariu lunar un tehnician la rds in bucuresti? (cel care face isntalari la domiciliu) multumesc.

#47
danstefan1996

danstefan1996

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 214
  • Înscris: 03.09.2013
sincer am lucrat la rds ca agent vanzari dor to dor si salariu e total jalnic pe langa sediu  pe 2ore luam 190lei daca treceai la 4ore primeai undeva la 400lei si restu te descurcai numa tu trebuia sa tragi ca sa iti castigi proprii bani Training =0 mai bine nu faceai decat sa faci tot timpul e presiune pe tine sa iti atingi targetu ai undeva la 15-20 daca esti nou si dupa trebuie sa faci 30 deci trageti voi concluzia

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate