Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

2 auto benzi pe Calea Victoriei - Traiasca ambuteiajele

- - - - -
  • Please log in to reply
609 replies to this topic

#595
ech

ech

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 15,839
  • Înscris: 01.09.2006

View Posttoniq, on 29 august 2015 - 22:33, said:


Cum sa fie contraproductive cauzei? Tu asta ai inteles? Tocmai ca se se deplange situatia in care este Bucuerstiul, codasa in topul oraselor europene. E un indemn la mai mult. Faptul ca nici Madridul nu sta bine, e o exceptie. Regula oraselor europene civilizate este ca au o retea bine pusa la punct de piste.

In concluzie, nu exista nicio capitala europeana cu clima asemanatoare Romaniei unde sa se circule masiv cu biciclete.

#596
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View Postipopovici11, on 01 septembrie 2015 - 19:37, said:

Care e cam limitata in timp ce nr autoturismelor tot creste si tot creste, amarastenii aia din autobuz ce vina au sa stea in trafic la fel ca masinile?
Ai scris tu singur raspunsul: amarastenii. Cand circuli cu un vehicul subventionat, nu poti face nazuri. E bun ce primesti, zici bogdaproste. Vrei conditii pe alese, atunci muncesti mai mult si treci la masina.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aRxAZLV6vgU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Asta e ordinea sociala normala: progresul e de la comun la individual.

#597
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004

View Postbladhaund, on 01 septembrie 2015 - 20:07, said:

Ai scris tu singur raspunsul: amarastenii. Cand circuli cu un vehicul subventionat, nu poti face nazuri. E bun ce primesti, zici bogdaproste. Vrei conditii pe alese, atunci muncesti mai mult si treci la masina.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aRxAZLV6vgU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Asta e ordinea sociala normala: progresul e de la comun la individual.
Si bicla e individuala, deci biciclistii sunt cei mai realizati oameni.

Edited by don_dannielo, 02 September 2015 - 06:10.


#598
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009

View Postbladhaund, on 01 septembrie 2015 - 17:06, said:

1. Si nu e deloc adevarat ca transportul public e o bataie de joc. Deloc.

2. Dar ce are in plus ciclismul urban fata de pilda, aruncatul sulitei? Altor sporturi de ce nu am putea sale dam o sansa pe mijlocul strazii? Inteleg, ca oricare care striga in ziua de azi sa ne dea, esti de acord ca tu sa nu platesti nimic, iar ceilalti sa plateasca ce e nevoie.


3. Asta e experienta ta de viata pe planeta asta, in regimul resurselor limitate, criteriul este "merita"? Si cine stabileste cine si ce merita?

4. Mai intai, ca nu sunt melteni. Sau toti biciclistii sunt hipsteri aurolaci, cum preferi. In al doilea rand, e evident pentru oricine de ce folosesc si banda respectiva: pentru ca e nevoie de acel spatiu.

5. De ce anume s-ar scurta timpul petrecut in autobuzul acela, dupa ce criteriu? De ce anume cei care folosesc un mijloc de transport subventionat ar trebui sa aiba conditii premium, o banda rezervata? Nu cumva "merita" cei care platesc pentru infrastructura?


6. Cine stabileste ce inseamna mai binele colectiv? Cine are aceasta clarviziune, cine poate anticipa viitorul si poate calcula toate variabilele din univers?

7. Discurs tipic de inginerie sociala. "Mai binele" presupune si spalarea pe creier sau, la limita, suprimarea celor care refuza sa vada acel "mai bine".
1. Da-mi voie sa Posted Image  Cu exceptia metroului, tot ce e transport public e de rasul curcilor in Romania. Tramvai, troleibuz, autobuz, tren, "you name it".
2. Ciclismul urban NU e sport, e o modalitate sportiva de transport. Ai voie sa biciclesti pe strada, dar n-ai voie sa sulitesti.
Ca idee: eu, personal platesc tot ce trebuie la doua masini (RCA, impozit, rovigneta, amenzi etc), dar daca biciclesc, masinile stau in curte. Eu cred ca mi-am platit partea mea de datorie si am dreptul la aceeasi infrastructura pe care o folosesti si tu. Doar ca tu n-ai bicicleta Posted Image
3. Experienta mea spune multe, nu vreau sa te plictisesc. Exista servicii administrative care stabilesc cine si ce merita, pe baza unor statistici si chiar prin sondarea opiniei publice. Tu nu vrei piste pe sosea, eu vreau. 1-1.
4. Atat timp cat banda aia e marcata clar cu BUS si e o linie continua care te anunta ca n-ai voie sa o folosesti, cine se urca pe ea in afara de autobuz/troleu e meltean. Ar trebui amendat. Ceea ce se si intampla in capitale ca Viena, Bratislava, Praga si sunt convins ca si in alte parti.
5. Planificarea transportului public e imposibila daca ai factori haotici ca ambuteiajele, de ex. Nu poti avea un orar fix, un numar optim de autobuze, un buget rezonabil de combustibil daca nu le asiguri cale libera in cat mai multe locuri. Semafoarele pot fi cuantificate in buget, dar ingramadeala meltenilor de pe linia de autobuz nu. Iti garantez ca daca ai un autobuz (civilizat) la fiecare sfert de ora si stii ca ajungi la destinatie fix la ora H (+/- 15 minute) ai sa renunti chiar tu la masina si vei merge la serviciu cu autobuzul. Eu asa as face, in loc sa stau ca prostu-n soare sa ajung la Arcul de Triumf. In Nisa, o saptamana de transport public nelimitat costa vreo 17 euro. Reusesti sa ajungi la costul asta saptamanal cu masina? 77 lei/saptamana?
6. Eu, tu, Barboso, Toniq samd. Daca se poate, fara sa ne injuram unii pe altii.
7. Fraza inutila, nimic din ce am scris eu nu conduce la o asemenea concluzie.

Desi discutia a pornit de la pistele de biciclete, eu cred ca organizarea transportului public ar fi pasul premergator pistelor. O idee ar fi sa se faca banda rezervata transportului public pe care sa o poata folosi si biciclistii. Si s-ar rezolva ambele probleme, cu "confiscarea" unei benzi destinate celorlalte masini.

#599
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

View Postdon_dannielo, on 02 septembrie 2015 - 06:09, said:

Si bicla e individuala.
Este, numai ca tractiunea animala tine de secolul XIX.


View Postdanvlas, on 02 septembrie 2015 - 08:50, said:

1. Exista servicii administrative care stabilesc cine si ce merita, pe baza unor statistici si chiar prin sondarea opiniei publice.

2. Iti garantez ca daca ai un autobuz (civilizat) la fiecare sfert de ora si stii ca ajungi la destinatie fix la ora H (+/- 15 minute) ai sa renunti chiar tu la masina si vei merge la serviciu cu autobuzul.

3. Eu asa as face, in loc sa stau ca prostu-n soare sa ajung la Arcul de Triumf.

4. Eu, tu, Barboso, Toniq samd. Daca se poate, fara sa ne injuram unii pe altii.

5. O idee ar fi sa se faca banda rezervata transportului public pe care sa o poata folosi si biciclistii.
1. Pe baza de plicuri si alte interese.

2. Si io-ti garantez ca nu.  Iar la "ora H +/- 15 minute" ajung si cu masina.

3. "Ca prostu-n soare" stai pe bicicleta.  In masina stau la umbra si la 20 de grade, sau cate s-or face avand clima pusa pe 17.

4. Daca s-ar face vreun referendum pe bune, n-ati vedea un metru de pista.

5. Si-o desfiintam / nu facem pe unde nu e transport public.


P.S.  Io v-as face pista prin tunelul metroului, sa nu va mai deranjeze masinile din trafic, masinile parcate, pietonii, vremea...   :D

#600
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Multam fain de intentie, dar o sa prefer pistele de suprafata, care se vor face fix in locul unei benzi pentru masini Posted Image

#601
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015

View Postbladhaund, on 01 septembrie 2015 - 20:07, said:

Ai scris tu singur raspunsul: amarastenii. Cand circuli cu un vehicul subventionat, nu poti face nazuri. E bun ce primesti, zici bogdaproste. Vrei conditii pe alese, atunci muncesti mai mult si treci la masina.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/aRxAZLV6vgU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Asta e ordinea sociala normala: progresul e de la comun la individual.

Cum cu un vehicul subventionat? E gratis transportul in comun?
Nu, platesti bilet deci bineinteles ca poti emite pretentii.

Mai eu sincer, ma urc in autobuz o data pe an cred(de obicei cand am masina la o revizie mai mare/am imprumutat-o unui alt mebru al familie), dar incerc sa ma pun si in situatia celor care o fac zilnic.
Nu-mi plac atitudinile astea egoiste "mi se rupe, eu am mai multi bani ca tine".
E o atitudine putin  specifica celor parveniti peste noapte.
Cat despre amarasteni, asa pot fi considerati cei care merg cu autobuzul, in zilele caniculare.
Daca nu-ti place, luam exemplul metroului, un mijloc de transport foarte civilizat si ne-amarstanesc neaparat. Ajungi imediat, nu mori de cald, nu stai in ambuteiaje, nu respiri noxe, etc. Ca in Bucale va fi acoperirea care trebuie peste 50 de ani, e alta poveste.
Asteptam totusi cu interes chitanta de "plata pentru infrastructura" :)

Edited by ipopovici11, 02 September 2015 - 12:01.


#602
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

View Postdanvlas, on 02 septembrie 2015 - 10:57, said:

Multam fain de intentie, dar o sa prefer pistele de suprafata
Tre' sa recunosc, tu m-ai inspirat, cu pistele tale pe banda autobuzului si cu orele de stat in soare ca s-ajungi la Arcul de Triumf.   Posted Image

View Postipopovici11, on 02 septembrie 2015 - 11:50, said:

Cum cu un vehicul subventionat? E gratis transportul in comun?
Nu, platesti bilet deci bineinteles ca poti emite pretentii.
Ba exact subventionat e.  Biletu' ala nu acopera nici pe departe costurile.

Quote

Nu-mi plac atitudinile astea egoiste "mi se rupe, eu am mai multi bani ca tine".
Exact astea-s cele sanatoase !  Alea cu "Vai, saracii !  Hai sa le dam / sa facem ceva pt ei !" sunt de rahat.  Se stie din popor (are si proverbe... ceva cu un cal, un drum lung si ceva moarte de grija altuia... ceva cu facerea de bine... ceva cu pe cine nu lasi sa moara...), a dovedit-o si istoria, pe vreo juma' de glob, timp de vreo juma' de secol.  Da' unii nu vor sau nu pot sa priceapa.

Edited by Barboso, 02 September 2015 - 13:15.


#603
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Io nu vreau neaparat sa se dea pentru altii. Daca se poate face pista de biciclete doar pentru mine, sa fie primita! Posted Image

#604
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Hai sa va dau niste lectura:

http://www.amazon.co...n/dp/0452011841

Quote

In the tumultuous late 60s and early 70s, a social movement known as the "New Left" emerged as a major cultural influence, especially on the youth of America. It was a movement that embraced "flower-power" and psychedelic "consciousness-expansion," that lionized Ho Chi Minh and Fidel Castro and launched the Black Panthers and the Theater of the Absurd.In Return Of The Primitive (originally published in 1971 as The New Left), Ayn Rand, bestselling novelist and originator of the theory of Objectivism, identified the intellectual roots of this movement. She urged people to repudiate its mindless nihilism and to uphold, instead, a philosophy of reason, individualism, capitalism, and technological progress.Editor Peter Schwartz, in this new, expanded version of The New Left, has reorganized Rand's essays and added some of his own in order to underscore the continuing relevance of her analysis of that period. He examines such current ideologies as feminism, environmentalism and multiculturalism and argues that the same primitive, tribalist, "anti-industrial" mentality which animated the New Left a generation ago is shaping society today.

https://en.wikipedia...rial_Revolution


Madame Rand stia ce stia, si a facut niste predictii uluitoare. Daca ne uitam in jur exact in distopiile imaginate de ea in anii 30, 40, 50 se transforma lumea, incet incet.

Quote

Ecology as a social principle . . . condemns cities, culture, industry, technology, the intellect, and advocates men’s return to “nature,” to the state of grunting subanimals digging the soil with their bare hands.

Quote

Now observe that in all the propaganda of the ecologists—amidst all their appeals to nature and pleas for “harmony with nature”—there is no discussion of man’s needs and the requirements of his survival. Man is treated as if he were an unnatural phenomenon. Man cannot survive in the kind of state of nature that the ecologists envision—i.e., on the level of sea urchins or polar bears....
In order to survive, man has to discover and produce everything he needs, which means that he has to alter his background and adapt it to his needs. Nature has not equipped him for adapting himself to his background in the manner of animals. From the most primitive cultures to the most advanced civilizations, man has had to manufacture things; his well-being depends on his success at production. The lowest human tribe cannot survive without that alleged source of pollution: fire. It is not merely symbolic that fire was the property of the gods which Prometheus brought to man. The ecologists are the new vultures swarming to extinguish that fire.”


#605
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View PostBursul, on 31 august 2015 - 13:14, said:


Inseamna ca nu-i nici o problema. :P Daca nu sunt ambuteiaje, ce te doare pe tine daca sunt biciclisti pe pista sau nu?

Asta nici eu nu am putut sa inteleg. Atata timp cat se circula cursiv nu pot sa inteleg frustrarile unora. Mai frustrant este ca jumatatea din centura Bucurestiului e praf, ca inca nu exista metrou in Drumul Taberei, sunt f multe gropi, pietonii care traverseaza pe rosu si absolut nici un politist nu se leaga de ei, motociclistii care vara fac zgomot infernal si din nou politia nu le face nimic, tramvaiele care nu au aer conditionat si merg f incer pentru ca sinele sunt praf etc. Si unora le sta in gat o pista de biciclete care oricum nu influenteaza negativ traficul auto pe CV.

#606
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,646
  • Înscris: 13.06.2004
În primul rând, menţionez că-s bucureştean din naştere (născut şi crescut aici), ca să nu creadă lumea că-s vreun parvenit de provincial care dă lecţii bucureştenilor (dacă sunteţi curioşi, părinţii mei tot aici sunt născuţi şi crescuţi). În al doilea rând, nu am nimic cu maşina în sine ca şi vehicul. Dar când am 32 de ani şi 7 luni şi ceva, sunt născut şi crescut în Bucureşti şi văd cum se îngustează spaţiile din cauza maşinilor parcate, cum distanţele se parcurg mai greu, cum autobuzul/troleibuzul trebuie să aştepte să ocoloească din cauza celor care cred că dacă nu sunt locuri de parcare au dreptul să staţioneze/parcheze pe banda 2, când tramaviul încetineşte sau stă la semafor din cauza celor care confundă linia de tramvai cu banda de circulaţie (nu mă refer la străzi înguste, unde nu poţi să circuli decât pe linia de tramvai), când nici ca pieton nu pot să circul pe trotuar din cauza maşinilor parcate, când maşinile generează multe noxe, apăi nu pot să fiu indiferent. Bine, maşinile sunt necesare pentru unii, dar pana mea, dacă nu ai unde parca nu fii nesmţit(ă).
Iar aia cu tramvaiele încurcă circulaţia e una dintre cele mai sfruntate minciuni. Între Unirii şi Sevastopol nu mai sunt tramvaie din 1964, pe Bd. Iuliu Maniu nu mai sunt tramvaie din 1987 şi totuşi nu mi se pare că se circulă mai bine decât atunci când erau tramvaie pe acolo.

A nu se înţelege că-i pup în dos pe biciclişti. Nu-i sufăr pe cei care trec în viteză pe lângă tine, fără să păstreze o anumită distanţă laterală, fie că eşti pe jos sau pe bicicletă; unii cred că parcul aglomerat e pistă de viteze (pe ăştia i-aş pune să pedaleze încet 1 k.m.).

Edited by djl, 11 September 2015 - 00:17.


#607
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008

Quote

aia cu tramvaiele încurcă circulaţia .....
Paradoxal, da' tin minte, cand au schimbat sina de tramvai pe Mihai Bravu - Stefan cel Mare, acum vreo 8 - 10 ani, cand inca faceam zilnic Titan - Floreasca si retur, uneori si de mai multe ori pe zi, ca s-a mers mai bine perioada aia..

#608
djl

djl

    Smrt faąizmu, sloboda narodu! Îmi cresc amprenta de Carbon

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,646
  • Înscris: 13.06.2004
Poate pentru că parcau unii pe linia de tramvai (când nu circula tramvaiul pe anumite tronsoane) şi nu se mai parca atâta aiurea.
În pisicii mă-sii, nu pot să facă şi ei nişte parcări supraterane din prefabricate de oţel prin unele zone, ca să nu mai fie atâtea probleme...

Edited by djl, 11 September 2015 - 13:28.


#609
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,260
  • Înscris: 24.01.2008
Posibil.

#610
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015
De prin alte parti:
http://www.citylab.c...-delays/379623/

Edited by ipopovici11, 14 September 2015 - 20:48.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate