Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare tableta

Ansamblul Neofort Rezidenția...

Caderea in apostazie a Bisericii ...

Inselatoria secolului!
 Problema soft samsung galaxy watc...

Recomandare tastatura compatibila...

Festivalul de Film Cannes 2024

Scaun auto
 La mulți ani @ranit6996!

La mulți ani @Ciubex!

Reparat difuzor membrana hartie, ...

Restaurantele cu stele Michelin
 Best cooler

Program vizibilitate intre puncte

Sfat achizitie casti gaming 300-3...

Dimensiune optima teava scurgere ...
 

2 auto benzi pe Calea Victoriei - Traiasca ambuteiajele

- - - - -
  • Please log in to reply
609 replies to this topic

#577
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015
.

Edited by ipopovici11, 31 August 2015 - 22:06.


#578
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,843
  • Înscris: 30.10.2003
Dati-mi un buzz cand sunt ambuteiaje pe Calea Victoriei sa le vad si eu pe web cam. Pana atunci cred ca topicul se poate inchide din lipsa de dovezi :lol:

#579
don_dannielo

don_dannielo

    Bah! Are we more than dumb sheep?

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,456
  • Înscris: 27.06.2004
Cam asa a fost vara asta.

Attached File  ImageUploadedByTapatalk1441089813.456626.jpg   252.66K   13 downloads

#580
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Ar mai fi o solutie: sa se largeasca trotuarele, apoi sa se faca piste de bicle pe trotuar. Toata lumea fericita :D
Cand ajung prin orase din Vest, prefer sa las masina intr-o parcare cat mai apropiata de o statie de metrou sau autobuz si sa folosesc transportul in comun decat sa ma chinui. E mai relaxant, n-ai restrictii la o bere, poti admira peisajul inconjurator (ok, nu in metrou, decat daca se aseaza o calatoare sexy in fata ta).
In Bucuresti n-am curaj sa fac asta, pentru ca transportul public e o bataie de joc, din toate punctele de vedere: linii si legaturi imbecile, masini/tramvaie proaste, soferi cretini, pasageri nespalati, galagiosi si fara bun-simt. Nici pe bicla n-am curaj in Bucuresti, desi imi place sa pedalez.
Ciclismul urban, in Romania, e (deocamdata) inexistent, dar ar avea o sansa sa se dezvolte daca ar avea pe unde. Intr-o tara unde virajul la dreapta se face fara asigurare in oglinda e o adevarata aventura sa mergi pe doua roti, indiferent daca ai motor sau nu. Iar biciclistii sunt cei mai vulnerabili.
Referitor la taxa de poluare: sunt de acord sa platesc poluarea pe care o produc ca biciclist. Sa-mi spuna cineva cat este.
Referitor la impozit: din cate stiu, impozitul se plateste la capacitatea cilindrica a motorului. Cam cat ar fi impozitul pentru cilindree 0, ca vreau sa ma duc la primarie si sa achit?

Galceava din topicul asta e exagerata si are doua cauze, care se alimenteaza reciproc intr-un cerc vicios:
1. Incapacitatea Primariei sa faca transportul public eficient, curat, rapid si ieftin
2. Educatia mai mult decat precara a calatorilor, care put, fac mizerie si distrug mijloacele de transport.

Din cauza (2), primaria dezvolta o lehamite in rezolvarea problemei (1) care se transforma in balada "Mesterul Manole".
Din pacate, nu vad o solutie in urmatoarele cateva generatii, mai ales cu sistemul educational din tara asta care alimenteaza simultan ambele probleme...

#581
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,268
  • Înscris: 24.01.2008
Si trotuarele alea cum le largesti ?  Tot ingustand carosabilul, nu ?

#582
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Evident, doar nu prin daramarea cladirilor Posted Image
Dar macar nu se fac pistele pe sosea :D

Edited by danvlas, 01 September 2015 - 12:12.


#583
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015

View PostBursul, on 01 septembrie 2015 - 07:07, said:

Dati-mi un buzz cand sunt ambuteiaje pe Calea Victoriei sa le vad si eu pe web cam. Pana atunci cred ca topicul se poate inchide din lipsa de dovezi Posted Image

Sa te uiti dupa 1 octombrie.

#584
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,268
  • Înscris: 24.01.2008

View Postdanvlas, on 01 septembrie 2015 - 12:10, said:

Evident, doar nu prin daramarea cladirilor
Dar macar nu se fac pistele pe sosea :D
Acelasi rahat, tot se pierde o banda.

Edited by Barboso, 01 September 2015 - 12:27.


#585
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Nu cred in rezolvari miraculoase pentru toata lumea. Dar... cei ce nu au deloc ar merita sa primeasca minimul necesar, iar ceilalti ar trebui sa-si reorganizeze modul de folosire a spatiului care le ramane.
Uite o speta: pe Decebal e o banda speciala pentru autobuz si vreo 3-4 benzi pentru celelalte masini. Spune-mi de ce trebuie ca banda aia sa fie folosita de toti meltenii care merg inainte spre Casa Poporului, iar eu sa-i astept ca sa fac dreapta pe langa Unirea? Nici 3 benzi nu sunt de ajuns? Cu cat s-ar scurta timpul petrecut in autobuzul ala daca ar avea banda libera tot timpul? Ai putea sa planifici un mers al autobuzelor in aceste conditii? Pe Coasta de Azur nu vezi masina pe banda BUS, desi masini cu numar de B sunt intr-o veselie. In Bratislava am intrat eu din greseala pe banda de autobuz, m-am repliat in max. 30 metri dar tot am cotizat 20 euro amenda. N-am incurcat pe nimeni, pur si simplu n-am vazut-o la timp. Si aia sunt slovaci, au si ei comunism in spate. Au si piste pentru biciclete, pe care circula, culmea... biciclete.
"Mai binele" colectiv poate insemna niste sacrificii suportabile din partea unui numar finit de indivizi. Greutatea e sa-i faci pe indivizi sa inteleaga treaba asta. Pe urma o vor accepta.

#586
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,268
  • Înscris: 24.01.2008

Quote

cei ce nu au deloc ar merita sa primeasca minimul necesar
Au minimul necesar.  Au strada, sa pedaleze pe-acolo.  Sau la velodrom, daca nu le place pe strada.
Sau macar sa scoata bani din buzunar, daca vor piste.  Impozit local, 10 lei foaie / pinion, cum platesc si io impozit local pe cmc.

"Sa primesti minimul necesar", asa, degeaba, e cam "de porc".  Se numeste cersetorie.  Iar "minimul necesar" ar putea fi si trotuarul... de mers pe jos.

#587
danvlas

danvlas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,118
  • Înscris: 04.06.2009
Pai eu as pedala pe strada, ca am voie, dar n-am loc de prostii care cand ma depasesc ma zgarie cu oglinda din dreapta.
Intr-o anumita privinta, Toniq are dreptate: asta e directia, avem doua variante: ne impacam cu ideea si o acceptam sau ne ofticam si o acceptam :D

#588
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003

View Postdanvlas, on 01 septembrie 2015 - 11:02, said:

Ar mai fi o solutie: sa se largeasca trotuarele, apoi sa se faca piste de bicle pe trotuar. Toata lumea fericita Posted Image
Cand ajung prin orase din Vest, prefer sa las masina intr-o parcare cat mai apropiata de o statie de metrou sau autobuz si sa folosesc transportul in comun decat sa ma chinui. E mai relaxant, n-ai restrictii la o bere, poti admira peisajul inconjurator (ok, nu in metrou, decat daca se aseaza o calatoare sexy in fata ta).
In Bucuresti n-am curaj sa fac asta, pentru ca transportul public e o bataie de joc, din toate punctele de vedere: linii si legaturi imbecile, masini/tramvaie proaste, soferi cretini, pasageri nespalati, galagiosi si fara bun-simt. Nici pe bicla n-am curaj in Bucuresti, desi imi place sa pedalez.
Spre deosebire de tine, noi nu suntem turisti prin orasul acesta. Noi ne folosim de infrastructura ca sa ne facem treaba zilnica. Si nu e deloc adevarat ca transportul public e o bataie de joc. Deloc. Cel de suprafata este cam la fel de performant ca in orice oras civilizat. Astea sunt limitarile transportului public, de aceea cel individual este mai bun.

View Postdanvlas, on 01 septembrie 2015 - 11:02, said:

Ciclismul urban, in Romania, e (deocamdata) inexistent, dar ar avea o sansa sa se dezvolte daca ar avea pe unde.
Dar ce are in plus ciclismul urban fata de pilda, aruncatul sulitei? Altor sporturi de ce nu am putea sale dam o sansa pe mijlocul strazii?

View Postdanvlas, on 01 septembrie 2015 - 11:02, said:

Referitor la taxa de poluare: sunt de acord sa platesc poluarea pe care o produc ca biciclist. Sa-mi spuna cineva cat este.Referitor la impozit: din cate stiu, impozitul se plateste la capacitatea cilindrica a motorului. Cam cat ar fi impozitul pentru cilindree 0, ca vreau sa ma duc la primarie si sa achit?
Inteleg, ca oricare care striga in ziua de azi sa ne dea, esti de acord ca tu sa nu platesti nimic, iar ceilalti sa plateasca ce e nevoie.

View Postdanvlas, on 01 septembrie 2015 - 11:02, said:

Galceava din topicul asta e exagerata si are doua cauze, care se alimenteaza reciproc intr-un cerc vicios:
Si eu care credeam ca avem pe aicea niste militanti ai zeului spiță.

View Postdanvlas, on 01 septembrie 2015 - 12:55, said:

cei ce nu au deloc ar merita sa primeasca minimul necesar
Asta e experienta ta de viata pe planeta asta, in regimul resurselor limitate, criteriul este "merita"? Si cine stabileste cine si ce merita?

View Postdanvlas, on 01 septembrie 2015 - 12:55, said:

Spune-mi de ce trebuie ca banda aia sa fie folosita de toti meltenii care merg inainte spre Casa Poporului, iar eu sa-i astept ca sa fac dreapta pe langa Unirea? Nici 3 benzi nu sunt de ajuns? Cu cat s-ar scurta timpul petrecut in autobuzul ala daca ar avea banda libera tot timpul?
Mai intai, ca nu sunt melteni. Sau toti biciclistii sunt hipsteri aurolaci, cum preferi. In al doilea rand, e evident pentru oricine de ce folosesc si banda respectiva: pentru ca e nevoie de acel spatiu. De ce anume s-ar scurta timpul petrecut in autobuzul acela, dupa ce criteriu? De ce anume cei care folosesc un mijloc de transport subventionat ar trebui sa aiba conditii premium, o banda rezervata? Nu cumva "merita" cei care platesc pentru infrastructura?


View Postdanvlas, on 01 septembrie 2015 - 12:55, said:

"Mai binele" colectiv poate insemna niste sacrificii suportabile din partea unui numar finit de indivizi.
Cine stabileste ce inseamna mai binele colectiv? Cine are aceasta clarviziune, cine poate anticipa viitorul si poate calcula toate variabilele din univers?

View Postdanvlas, on 01 septembrie 2015 - 12:55, said:

sacrificii suportabile din partea unui numar finit de indivizi. Greutatea e sa-i faci pe indivizi sa inteleaga treaba asta. Pe urma o vor accepta.
Discurs tipic de inginerie sociala. "Mai binele" presupune si spalarea pe creier sau, la limita, suprimarea celor care refuza sa vada acel "mai bine".

#589
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015

View Postbladhaund, on 01 septembrie 2015 - 17:06, said:

De ce anume cei care folosesc un mijloc de transport subventionat ar trebui sa aiba conditii premium, o banda rezervata? Nu cumva "merita" cei care platesc pentru infrastructura?


Tot la asta am ramas?
Ne arati si noua o chitanta de "plata ptr infrastructura"? Posted Image)
Infrastructura aia costa sume imense, care vin de la bugetul local, din toate taxele si impozitele TUTUROR.
Ce conditii premium? E vorba de bun-simt, ca un autobuz are 50 de calatori, nu 1-2 ca o masina. Prin Bucuresti o gramada sunt singuri in masina.
Ai urcat intr-un autobuz fara AC, ca sa mai vorbesti de "conditii premium"??
In toata lumea civilizata transportul in comun are benzi speciale, ba in unele metropole sunt chiar bulevarde suspendate dedicate exclusiv transportului in comun/linii suspendate de tramvai, etc. Plus taxa de congestie la masini. Si culmea, aia nu se mai plang ca "platesc ptr infrastructura" ca orice bisnitar de pe la noi...
Este la fel de performant transportul din Bucuresti ca-n vest un spanac...Poate linia lu' 41 si inca vreo 2.
Ca sa nu mai spunem cat de buna e acea banda rezervata si ptr vehiculele de urgenta la o adica, ca doar vedem cum se chinuie ambulantele sa treaca prin ambuteiaje...
Ar fi bine sa se inceteze cu egoismul asta prostesc. De parca daca platesti un amarat de impozit la masina devii proprietar de strada...
E o mentalitate putin asa, necoapta.

Edited by ipopovici11, 01 September 2015 - 18:02.


#590
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,268
  • Înscris: 24.01.2008

Quote

un autobuz are 50 de calatori, nu 1-2 ca o masina
Aha... deci ideea este "gaşca mea e mai mare" !  Ca de "prioritate pt masina mai plina" n-am citit prin Codul Rutier.
Ce ne facem ca si gaşca automobilistilor este mai mare decat a biciclistilor ?   :P

Edited by Barboso, 01 September 2015 - 18:28.


#591
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015

View PostBarboso, on 01 septembrie 2015 - 18:24, said:

Aha... deci ideea este "gaşca mea e mai mare" !  Ca de "prioritate pt masina mai plina" n-am citit prin Codul Rutier.
Ce ne facem ca si gaşca automobilistilor este mai mare decat a biciclistilor ?   Posted Image

Hai ca asta-i chiar mistocareala de-acum.

Edited by ipopovici11, 01 September 2015 - 19:32.


#592
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,268
  • Înscris: 24.01.2008
Ba chiar deloc.

#593
ipopovici11

ipopovici11

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,547
  • Înscris: 06.06.2015
Pai nu era vorba de prioritate pe baza codului rutier.
E vorba doar de faptul ca un autobuz poate duce persoane cat in multe, multe masini. E vorba de eficienta folosirii capacitatii de transport.
Care e cam limitata in timp ce nr autoturismelor tot creste si tot creste, amarastenii aia din autobuz ce vina au sa stea in trafic la fel ca masinile?
Tu in masina, vara la 35 de grade, stai frumos la racoare, butonezi pe telefon/tableta in timp ce stai...n minute pe loc, dar amaratul din autobuz care se sufoca ce vina are?
Plus, ce facem cu masinile de urgenta(salvare, etc). Daca toate benzile sunt blocate, astea pe unde ajung? Sunt intarziate mult.

De aia si benzile dedicate sunt foarte bune. Pe care oricum multi soferi nu le respecta.
In autobuz e naspa, da, pai atunci sa aiba si ei un avantaj, ptr compensare.
Sa nu uitam totusi ca, la cat de multe masini sunt zilnic pe strazi in Bucuresti, tot la fel de multi oameni merg zilnic cu transportul in comun, daca nu mai multi. Ce-ar fi daca si-ar lua toti masina ca na, e metropola prospera, nu? Daca fiecare bucurestean ar avea cate o masina in care ar merge singur, cat ar face pana la serviciu? 1 zi?
Nu-i nimic, spre timpurile alea ne indreptam. Infrastructura cu 3-4 "păsăjele" n-o sa tina pasul, nu mai vorbim de sumele imense bagate in ea. Posted Image
De aceea banda de transport in comun e foarte justificata si aplicata si in tarile civilizate.

Edited by ipopovici11, 01 September 2015 - 19:48.


#594
Barboso

Barboso

    Satir bătrân, "United Gashka" member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 52,268
  • Înscris: 24.01.2008
Iar o masina poate duce mai multi oameni decat o bicicleta.  Cinci biciclete ocupa mai mult loc decat masina mea de cinci locuri.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate