Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
2 auto benzi pe Calea Victoriei - Traiasca ambuteiajele
#578
Posted 01 September 2015 - 07:07
Dati-mi un buzz cand sunt ambuteiaje pe Calea Victoriei sa le vad si eu pe web cam. Pana atunci cred ca topicul se poate inchide din lipsa de dovezi
|
#579
Posted 01 September 2015 - 08:43
#580
Posted 01 September 2015 - 11:02
Ar mai fi o solutie: sa se largeasca trotuarele, apoi sa se faca piste de bicle pe trotuar. Toata lumea fericita
Cand ajung prin orase din Vest, prefer sa las masina intr-o parcare cat mai apropiata de o statie de metrou sau autobuz si sa folosesc transportul in comun decat sa ma chinui. E mai relaxant, n-ai restrictii la o bere, poti admira peisajul inconjurator (ok, nu in metrou, decat daca se aseaza o calatoare sexy in fata ta). In Bucuresti n-am curaj sa fac asta, pentru ca transportul public e o bataie de joc, din toate punctele de vedere: linii si legaturi imbecile, masini/tramvaie proaste, soferi cretini, pasageri nespalati, galagiosi si fara bun-simt. Nici pe bicla n-am curaj in Bucuresti, desi imi place sa pedalez. Ciclismul urban, in Romania, e (deocamdata) inexistent, dar ar avea o sansa sa se dezvolte daca ar avea pe unde. Intr-o tara unde virajul la dreapta se face fara asigurare in oglinda e o adevarata aventura sa mergi pe doua roti, indiferent daca ai motor sau nu. Iar biciclistii sunt cei mai vulnerabili. Referitor la taxa de poluare: sunt de acord sa platesc poluarea pe care o produc ca biciclist. Sa-mi spuna cineva cat este. Referitor la impozit: din cate stiu, impozitul se plateste la capacitatea cilindrica a motorului. Cam cat ar fi impozitul pentru cilindree 0, ca vreau sa ma duc la primarie si sa achit? Galceava din topicul asta e exagerata si are doua cauze, care se alimenteaza reciproc intr-un cerc vicios: 1. Incapacitatea Primariei sa faca transportul public eficient, curat, rapid si ieftin 2. Educatia mai mult decat precara a calatorilor, care put, fac mizerie si distrug mijloacele de transport. Din cauza (2), primaria dezvolta o lehamite in rezolvarea problemei (1) care se transforma in balada "Mesterul Manole". Din pacate, nu vad o solutie in urmatoarele cateva generatii, mai ales cu sistemul educational din tara asta care alimenteaza simultan ambele probleme... |
#581
Posted 01 September 2015 - 11:51
Si trotuarele alea cum le largesti ? Tot ingustand carosabilul, nu ?
|
#582
Posted 01 September 2015 - 12:10
Evident, doar nu prin daramarea cladirilor
Dar macar nu se fac pistele pe sosea Edited by danvlas, 01 September 2015 - 12:12. |
#583
Posted 01 September 2015 - 12:26
#584
Posted 01 September 2015 - 12:26
#585
Posted 01 September 2015 - 12:55
Nu cred in rezolvari miraculoase pentru toata lumea. Dar... cei ce nu au deloc ar merita sa primeasca minimul necesar, iar ceilalti ar trebui sa-si reorganizeze modul de folosire a spatiului care le ramane.
Uite o speta: pe Decebal e o banda speciala pentru autobuz si vreo 3-4 benzi pentru celelalte masini. Spune-mi de ce trebuie ca banda aia sa fie folosita de toti meltenii care merg inainte spre Casa Poporului, iar eu sa-i astept ca sa fac dreapta pe langa Unirea? Nici 3 benzi nu sunt de ajuns? Cu cat s-ar scurta timpul petrecut in autobuzul ala daca ar avea banda libera tot timpul? Ai putea sa planifici un mers al autobuzelor in aceste conditii? Pe Coasta de Azur nu vezi masina pe banda BUS, desi masini cu numar de B sunt intr-o veselie. In Bratislava am intrat eu din greseala pe banda de autobuz, m-am repliat in max. 30 metri dar tot am cotizat 20 euro amenda. N-am incurcat pe nimeni, pur si simplu n-am vazut-o la timp. Si aia sunt slovaci, au si ei comunism in spate. Au si piste pentru biciclete, pe care circula, culmea... biciclete. "Mai binele" colectiv poate insemna niste sacrificii suportabile din partea unui numar finit de indivizi. Greutatea e sa-i faci pe indivizi sa inteleaga treaba asta. Pe urma o vor accepta. |
#586
Posted 01 September 2015 - 13:03
Quote cei ce nu au deloc ar merita sa primeasca minimul necesar Sau macar sa scoata bani din buzunar, daca vor piste. Impozit local, 10 lei foaie / pinion, cum platesc si io impozit local pe cmc. "Sa primesti minimul necesar", asa, degeaba, e cam "de porc". Se numeste cersetorie. Iar "minimul necesar" ar putea fi si trotuarul... de mers pe jos. |
|
#587
Posted 01 September 2015 - 13:29
Pai eu as pedala pe strada, ca am voie, dar n-am loc de prostii care cand ma depasesc ma zgarie cu oglinda din dreapta.
Intr-o anumita privinta, Toniq are dreptate: asta e directia, avem doua variante: ne impacam cu ideea si o acceptam sau ne ofticam si o acceptam |
#588
Posted 01 September 2015 - 17:06
danvlas, on 01 septembrie 2015 - 11:02, said: Ar mai fi o solutie: sa se largeasca trotuarele, apoi sa se faca piste de bicle pe trotuar. Toata lumea fericita Cand ajung prin orase din Vest, prefer sa las masina intr-o parcare cat mai apropiata de o statie de metrou sau autobuz si sa folosesc transportul in comun decat sa ma chinui. E mai relaxant, n-ai restrictii la o bere, poti admira peisajul inconjurator (ok, nu in metrou, decat daca se aseaza o calatoare sexy in fata ta). In Bucuresti n-am curaj sa fac asta, pentru ca transportul public e o bataie de joc, din toate punctele de vedere: linii si legaturi imbecile, masini/tramvaie proaste, soferi cretini, pasageri nespalati, galagiosi si fara bun-simt. Nici pe bicla n-am curaj in Bucuresti, desi imi place sa pedalez. danvlas, on 01 septembrie 2015 - 11:02, said: Ciclismul urban, in Romania, e (deocamdata) inexistent, dar ar avea o sansa sa se dezvolte daca ar avea pe unde. danvlas, on 01 septembrie 2015 - 11:02, said: Referitor la taxa de poluare: sunt de acord sa platesc poluarea pe care o produc ca biciclist. Sa-mi spuna cineva cat este.Referitor la impozit: din cate stiu, impozitul se plateste la capacitatea cilindrica a motorului. Cam cat ar fi impozitul pentru cilindree 0, ca vreau sa ma duc la primarie si sa achit? danvlas, on 01 septembrie 2015 - 11:02, said: Galceava din topicul asta e exagerata si are doua cauze, care se alimenteaza reciproc intr-un cerc vicios: danvlas, on 01 septembrie 2015 - 12:55, said: cei ce nu au deloc ar merita sa primeasca minimul necesar danvlas, on 01 septembrie 2015 - 12:55, said: Spune-mi de ce trebuie ca banda aia sa fie folosita de toti meltenii care merg inainte spre Casa Poporului, iar eu sa-i astept ca sa fac dreapta pe langa Unirea? Nici 3 benzi nu sunt de ajuns? Cu cat s-ar scurta timpul petrecut in autobuzul ala daca ar avea banda libera tot timpul? danvlas, on 01 septembrie 2015 - 12:55, said: "Mai binele" colectiv poate insemna niste sacrificii suportabile din partea unui numar finit de indivizi. danvlas, on 01 septembrie 2015 - 12:55, said: sacrificii suportabile din partea unui numar finit de indivizi. Greutatea e sa-i faci pe indivizi sa inteleaga treaba asta. Pe urma o vor accepta. |
#589
Posted 01 September 2015 - 17:53
bladhaund, on 01 septembrie 2015 - 17:06, said:
De ce anume cei care folosesc un mijloc de transport subventionat ar trebui sa aiba conditii premium, o banda rezervata? Nu cumva "merita" cei care platesc pentru infrastructura? Tot la asta am ramas? Ne arati si noua o chitanta de "plata ptr infrastructura"? ) Infrastructura aia costa sume imense, care vin de la bugetul local, din toate taxele si impozitele TUTUROR. Ce conditii premium? E vorba de bun-simt, ca un autobuz are 50 de calatori, nu 1-2 ca o masina. Prin Bucuresti o gramada sunt singuri in masina. Ai urcat intr-un autobuz fara AC, ca sa mai vorbesti de "conditii premium"?? In toata lumea civilizata transportul in comun are benzi speciale, ba in unele metropole sunt chiar bulevarde suspendate dedicate exclusiv transportului in comun/linii suspendate de tramvai, etc. Plus taxa de congestie la masini. Si culmea, aia nu se mai plang ca "platesc ptr infrastructura" ca orice bisnitar de pe la noi... Este la fel de performant transportul din Bucuresti ca-n vest un spanac...Poate linia lu' 41 si inca vreo 2. Ca sa nu mai spunem cat de buna e acea banda rezervata si ptr vehiculele de urgenta la o adica, ca doar vedem cum se chinuie ambulantele sa treaca prin ambuteiaje... Ar fi bine sa se inceteze cu egoismul asta prostesc. De parca daca platesti un amarat de impozit la masina devii proprietar de strada... E o mentalitate putin asa, necoapta. Edited by ipopovici11, 01 September 2015 - 18:02. |
#590
Posted 01 September 2015 - 18:24
Quote un autobuz are 50 de calatori, nu 1-2 ca o masina Ce ne facem ca si gaşca automobilistilor este mai mare decat a biciclistilor ? Edited by Barboso, 01 September 2015 - 18:28. |
#591
Posted 01 September 2015 - 19:27
Barboso, on 01 septembrie 2015 - 18:24, said:
Aha... deci ideea este "gaşca mea e mai mare" ! Ca de "prioritate pt masina mai plina" n-am citit prin Codul Rutier. Ce ne facem ca si gaşca automobilistilor este mai mare decat a biciclistilor ? Hai ca asta-i chiar mistocareala de-acum. Edited by ipopovici11, 01 September 2015 - 19:32. |
|
#593
Posted 01 September 2015 - 19:37
Pai nu era vorba de prioritate pe baza codului rutier.
E vorba doar de faptul ca un autobuz poate duce persoane cat in multe, multe masini. E vorba de eficienta folosirii capacitatii de transport. Care e cam limitata in timp ce nr autoturismelor tot creste si tot creste, amarastenii aia din autobuz ce vina au sa stea in trafic la fel ca masinile? Tu in masina, vara la 35 de grade, stai frumos la racoare, butonezi pe telefon/tableta in timp ce stai...n minute pe loc, dar amaratul din autobuz care se sufoca ce vina are? Plus, ce facem cu masinile de urgenta(salvare, etc). Daca toate benzile sunt blocate, astea pe unde ajung? Sunt intarziate mult. De aia si benzile dedicate sunt foarte bune. Pe care oricum multi soferi nu le respecta. In autobuz e naspa, da, pai atunci sa aiba si ei un avantaj, ptr compensare. Sa nu uitam totusi ca, la cat de multe masini sunt zilnic pe strazi in Bucuresti, tot la fel de multi oameni merg zilnic cu transportul in comun, daca nu mai multi. Ce-ar fi daca si-ar lua toti masina ca na, e metropola prospera, nu? Daca fiecare bucurestean ar avea cate o masina in care ar merge singur, cat ar face pana la serviciu? 1 zi? Nu-i nimic, spre timpurile alea ne indreptam. Infrastructura cu 3-4 "păsăjele" n-o sa tina pasul, nu mai vorbim de sumele imense bagate in ea. De aceea banda de transport in comun e foarte justificata si aplicata si in tarile civilizate. Edited by ipopovici11, 01 September 2015 - 19:48. |
#594
Posted 01 September 2015 - 19:40
Iar o masina poate duce mai multi oameni decat o bicicleta. Cinci biciclete ocupa mai mult loc decat masina mea de cinci locuri.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users