![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
2 auto benzi pe Calea Victoriei - Traiasca ambuteiajele
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#541
Posted 06 August 2015 - 16:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Sau nu. Vorbim despre facilitati (apa calda, gaze, caldura, net, TV... toate la o "apasare de buton"), vorbim despre proximitate (teatru, cinema, concerte, servicii medicale, servicii de orice fel, cumparaturi)...
Si, mai la subiect, vorbim despre transport, adica libertate de miscare. Confortabil, cu masina personala, in conditiile dorite (temperatura preferata, muzica preferata), nu "ca bunicul", prin ploaie si canicula. S-astept prin statii si sa ma-nghesui prin tramvai, sau sa m-apuc sa pedalez, la 34oC, cum se face / facea la tara, nu-nseamna nici pe departe confort. Si-as zice ca nici civilizatie, in secolul XXI, s-ajung transpirat si prafuit tot. Edited by Barboso, 06 August 2015 - 16:39. |
#542
Posted 07 August 2015 - 15:26
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Sau nu. Vorbim despre facilitati (apa calda, gaze, caldura, net, TV... toate la o "apasare de buton"), vorbim despre proximitate (teatru, cinema, concerte, servicii medicale, servicii de orice fel, cumparaturi)... Si, mai la subiect, vorbim despre transport, adica libertate de miscare. Confortabil, cu masina personala, in conditiile dorite (temperatura preferata, muzica preferata), nu "ca bunicul", prin ploaie si canicula. S-astept prin statii si sa ma-nghesui prin tramvai, sau sa m-apuc sa pedalez, la 34oC, cum se face / facea la tara, nu-nseamna nici pe departe confort. Si-as zice ca nici civilizatie, in secolul XXI, s-ajung transpirat si prafuit tot. Pai da, dar in timp ce tu-ti faci confortul in masina personala, celor care nu au masina si merg pe trotuar prin centrul orasului le faci viata si mai grea, trebuie sa-ti respire si tie noxele de la masina. Ne gandim doar la noi? Si apropo, ce confort e ala sa stai in ambuteiaje cu zecile de minute, aici cam da cu virgula, nu crezi? Nu vad asa mare diferenta intre inghesuitul in tramvai si inghesuitul cu masina in trafic, decat ca ultima varianta e de 10 ori mai scumpa. Edited by ipopovici11, 07 August 2015 - 15:27. |
#543
Posted 08 August 2015 - 10:50
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Ei, cand o sa ai masina si-o sa circuli cu ea, o sa vezi si diferenta.
Si, cum ziceam, aia deranjati de noxe nu-s tinuti cu forta aici. S-au dus vremurile in care trebuia sa stai acolo unde-ti spunea partidul. |
#544
Posted 18 August 2015 - 18:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Apropo am aflat o chestie interesanta. Stiati ca 20% din bugetul primariei Bucuresti se duce pe subventionarea Ratb-ului? Asa ca desteptii ce sustin ca automobilistul este cel subventionat sa faca ciocu' mic. N-aveti pic de rusine, doar tupeu fara limita.
http://www.economica...tori_75266.html Subventionam autobuzele la greu care polueaza vast mai mult decat masinile, care strica drumurile, samd. Edited by emil_sv, 18 August 2015 - 18:36. |
#545
Posted 18 August 2015 - 22:44
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
20% in conditiile in care autobuzele incep sa se strice usor, usor (vad 2-3/saptamana cu semnul "defect"), nu le este pornit aerul conditionat cand e cazul si au aproape toate peste 4-5 000 000 de km si inevitabil se vor cere schimbate. Eu as fi curios sa stiu pe ce se duc concret aceste subventii. Citeam zilele trecute un material in care se spunea ca daca DNA-ul intra la RATB si la CNADNR, e prapad.
|
#546
Posted 20 August 2015 - 11:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
20% in conditiile in care autobuzele incep sa se strice usor, usor (vad 2-3/saptamana cu semnul "defect"), nu le este pornit aerul conditionat cand e cazul si au aproape toate peste 4-5 000 000 de km si inevitabil se vor cere schimbate. Eu as fi curios sa stiu pe ce se duc concret aceste subventii. Citeam zilele trecute un material in care se spunea ca daca DNA-ul intra la RATB si la CNADNR, e prapad. Pai ratb are 10000 de angajati... Sunt curios cati dintre ei doar iau salariu fara sa treaca pe la munca. Evident ca nu usnt bani pentru inlocuirea parcului, nici n-au cum sa fie din moment ce ratb traieste din subventii. Aia ar fi alti bani alta distractie. Motivul pentru care nu pornesc aerul conditionat este ca sa fure motorina... |
#547
Posted 27 August 2015 - 22:39
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
[ https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/11896152_774560546000821_5448264509079529950_n.jpg?oh=05c99ce9e9e3c678bf460f528519ba1c&oe=56782DC4 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/s960x960/11930884_774474036009472_4684346420039446220_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfl1/t31.0-8/q83/s960x960/11953523_773671739423035_1949169561214240858_o.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Începem sa aratam a Europa. |
#549
Posted 28 August 2015 - 09:36
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@Toniq...mdea, Bucurestiul clar arata mult mai bine in poze decat in realitate.
Si, vorba aia, "cu o floare(calea victoriei) nu se face primavara"... Edited by ipopovici11, 28 August 2015 - 09:38. |
#550
Posted 28 August 2015 - 11:53
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Si se vede ce de biciclisti sunt... aproape trei.
![]() Edited by Barboso, 28 August 2015 - 11:54. |
|
#552
Posted 28 August 2015 - 15:43
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Frumoase poze pentru propaganda neo-marxista.
Doi hipsteri si o/un sustinator al drepturilor paduchilor, astia sunt oamenii buni, cei cu masini sunt dusmanii de clasa. Propaganda impotriva normalitatii prinde foarte bine in Europa, oamenii au inceput sa aiba un comportament bolnav in urma inversarii valorilor. Cei logici sunt considerati nebuni, cei harnici sunt rai, familistii sunt priviti drept conservatori in calea progresului. Chiar si progresul este un regres. Se promoveaza eliminarea masinilor si introducerea bicicletelor si a skate-boardurilor. In rimul asta de involutie vom ajunge sa credem ca ideal este sa devenim euglene pentru a nu deranja "natura". Isteria bicicletelor este o alta manevra din agenda neo-marximului. LE: Sarmanii activisti nu stiu ca stanga isi elimina propagandistii la o anumita perioada. Edited by terratec, 28 August 2015 - 16:07. |
#553
Posted 28 August 2015 - 19:43
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@Toniq...mdea, Bucurestiul clar arata mult mai bine in poze decat in realitate. Si, vorba aia, "cu o floare(calea victoriei) nu se face primavara"... Omule, iar esti defazat! Tu de asta crezi ca am pus pozele, sa arat ce bine arata Bucurestiul? ![]() Tu nu vezi ca ma lupt cu mentalitati de ev mediu, oameni care probabil nu au calcat in viata lor intr-un oras civilizat din vest sa vada cum e organizat traficul, oameni care nu vad dincolo de propriul interes de a se deplasa cu masina, când vor, pe unde vor si gratis? Am pus pozele sa se obisnuiasca cu astfel de imagini, cu piste de biciclete alaturi de benzile auto, asa cum e in tarile spre care tind dar unde n-au fost niciodata. [ http://www.ideiurbane.ro/wp-content/uploads/2014/05/tu-esti-traficul-calea-victoriei.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/11899813_1019128078128003_6617681508403525500_n.jpg?oh=b2b97a8e23730afdcdd6706cd8617c4c&oe=5673B026 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://s29.postimg.org/6xokiqbbb/IMG_7111_Medium.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://40.media.tumblr.com/88e6a42432ef9383d9b1179778d45d6d/tumblr_nnc5wnFfIN1twy2pio4_1280.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://36.media.tumblr.com/b7e3af6c9374127f920a190e7ddc835b/tumblr_nnc5wnFfIN1twy2pio2_1280.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Cam asa arata un spatiu public clasic in vest, cu pista de bicicleta aferenta, feudalilor!! ![]()
Edited by calinkgb, 29 August 2015 - 10:37.
|
#554
Posted 28 August 2015 - 20:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
"Evoluatule" care pui
![]() Si cam atat de "pline"-s parcarile de biciclete, de multi ce practica ciclismul: ![]() Edited by Barboso, 28 August 2015 - 20:02. |
#555
Posted 28 August 2015 - 20:19
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Începem sa aratam a Europa. Tu nu vezi ca sunt pustii, iar aia care mai circula pe acolo doar se plimba, se recreaza, nu au o utilitate practica ? Erau mai utile astfel de piste in zone fara trafic, in parcuri. |
|
#556
Posted 28 August 2015 - 20:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Unde ai mai vazut tu orase europene in care sa fie ingustate bulevarde pentru a face piste de biciclete ... fara biciclete ? Tu nu vezi ca sunt pustii, iar aia care mai circula pe acolo doar se plimba, se recreaza, nu au o utilitate practica ? Erau mai utile astfel de piste in zone fara trafic, in parcuri. Unde ai mai vazut tu ditamai metropola de 3 milioane de locuitori care are doar vreo 5 km de pista adevarata si care, culmea, are pretentia de inflatie de biciclisti pe strada? Când Bucuerstiul o sa aiba o retea de macar 100 km facuti la standarde precum cea de pe Calea Victoriei, atunci sa te revolti daca nu vezi biciclisti pe ea. Pana atunci insa...
"Evoluatule" care pui ![]() Si cam atat de "pline"-s parcarile de biciclete, de multi ce practica ciclismul: ![]() Eu ti-am mai spus ca tu n-ai calcat in viata ta dincolo de granitele Romaniei. Nici nu ma mir avand in vedere cum gandesti. Cineva spunea odata ca fiecare calatorie e ca o carte citita. Tu nici n-ai citit carti, nici n-ai calatorit la viata ta! Ce discutie sa am cu tine? ![]() |
#557
Posted 28 August 2015 - 20:48
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Si cum or fi ajuns pozele alea in telefonul meu ?
![]() Pana s-o lamuri misterul pozelor, se dovedeste, oricum, ca-s mai umblat / citit decat tine:
Pai in orice oras civilizat, centru e al pietonului si eventual transportului alternativ - transport public, bicicleta, etc.
Da, si-n Bucuresti exista centru pietonal. Da' la tine-n sat nu s-a aflat despre asta. ![]() Edited by Barboso, 28 August 2015 - 20:49. |
#558
Posted 28 August 2015 - 21:02
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Când Bucuerstiul o sa aiba o retea de macar 100 km facuti la standarde precum cea de pe Calea Victoriei, atunci sa te revolti daca nu vezi biciclisti pe ea. Pana atunci insa... Sau vrei sa schimbi si clima in Bucuresti ? Edited by ech, 28 August 2015 - 21:02. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users