Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Primul Mercedes cu motor Renault a fost lansat oficial! Cum arată și cât costă
Last Updated: Sep 20 2015 11:24, Started by
Xenon2006
, Jul 03 2013 14:36
·
0
#37
Posted 04 July 2013 - 13:30
#38
Posted 04 July 2013 - 14:35
Evergreen, on 03 iulie 2013 - 16:48, said:
nici ala de Mercedes nu mai are calitatea mercedes, altfel nu inteleg de ce are durata de utilizare de 6 ani, adica mai putin ca si combina mea (aia pt muzica) O fi, nu zic nu; insa, anul asta am pornit un motor diesel de Cobra ce a stat 5 ani pe tusa; masina de-a mea. A luat-o la prima cheie; cum este posibil?! Verificasem doar daca-i pompa amorsata...si era. Am vrut s-o dau la fier vechi. Cand am vazut cum a pornit, am dat motorul jos si am dat la fier numai caroseria. |
#39
Posted 04 July 2013 - 15:29
Cobra... Atunci se faceau tancuri nu masini. Pe urma au facut o perioada buna masini, si acum au trecut la jucarii scumpe.
|
#42
Posted 04 July 2013 - 23:54
#44
Posted 05 July 2013 - 18:18
Ce-aveți mă, n-arată rău, mă așteptam să arate cam așa:
[ http://th00.deviantart.net/fs48/PRE/f/2009/204/1/c/Free_Toilet_Seat_PNG_by_AbsurdWordPreferred.png - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Josef_Mengele, on 04 iulie 2013 - 23:54, said:
Am condus eu un BMW seria 3 varianta cea mai ieftina, volanul era de un plastic si o calitate execrabila, volanul meu din 2000 pt jocurile pe PC este mai calitativ decat Acela. Edited by v_condratovici, 05 July 2013 - 18:17. |
#45
Posted 17 July 2013 - 08:25
tybanu, on 04 iulie 2013 - 15:29, said:
Cobra... Atunci se faceau tancuri nu masini. Pe urma au facut o perioada buna masini, si acum au trecut la jucarii scumpe. |
#46
Posted 17 July 2013 - 15:52
Frana!
Motoarele nu sunt copy/paste de la Renault. Cel putin pana acum la celor pe care Mercedes le-a luat de la Renault, nemtii le-au schimbat cam 80 de piese. Deci nu e chiar o copie cum era acum 10 ani cu HDI-urile puse pe Mini sau Ford, sau cu Multijet-urile pe care GM le-a luat de la Fiat. E o diferenta! |
|
#47
Posted 17 July 2013 - 15:55
#48
Posted 18 July 2013 - 10:37
Are cineva un cod de injectoare dci de pe clasa A?
Presimt niste coduri diferite prin locuri esentiale. Coduri pe care pretul unui Merc le poate sustine iar a unui Reno nu intotdeauna. |
#49
Posted 28 July 2013 - 09:15
LauCalin, on 17 iulie 2013 - 15:52, said:
Frana! Motoarele nu sunt copy/paste de la Renault. Cel putin pana acum la celor pe care Mercedes le-a luat de la Renault, nemtii le-au schimbat cam 80 de piese. Deci nu e chiar o copie cum era acum 10 ani cu HDI-urile puse pe Mini sau Ford, sau cu Multijet-urile pe care GM le-a luat de la Fiat. E o diferenta! Da...au schimbat multe elemente cu sigla Reno in Mercedes, lasa-ne ca au luat masina cu totu, oare ce masina e asta..? cu motor dizal 1.5 de 75 cp, e o Dacia Dokker, a nuuu stai mai ca are sigla Mercedes, pfff ce confuzie am facut http://www.autovit.r...-C29289266.html Edited by Octavian___, 28 July 2013 - 09:18. |
#50
Posted 28 July 2013 - 10:21
http://www.automarke...-dci-44691.html
Este vorba de acelasi motor care e in doua trepte de putere: 75CP pe Citan si 90 CP a Clasele A si B. |
#51
Posted 28 July 2013 - 11:32
undercoverbrother, on 18 iulie 2013 - 10:37, said: Coduri pe care pretul unui Merc le poate sustine iar a unui Reno nu intotdeauna. Pârț. Pe același motor, aceeași mașină, aceeași marcă găsești injectoare cu coduri diferite. Și nu numai. Multe piese trec prin n revizuiri și variante noi. De la vilbrochen la volantă dublă, rulment de presiune, injectoare, pompe de înaltă presiune și multe altele. Codurile, piesele diferă în funcție de data și locul de fabricație sau piața de desfacere (țări cu climat deosebit de cald, deosebit de rece etc.). Sunt revizuite, înlocuite, schimbat furnizorul ș. a. m. d. |
|
#52
Posted 31 July 2013 - 22:51
jeffy86able, on 03 iulie 2013 - 15:00, said:
E cat se poate de frantuzesc si lipsit de fiabilitate ca orice Renault . Trebuie sa fi lucrat in cercetare-proiectare sau in compartimente de decizie ale unei mari companii pentru a intelege ca operatiunea efectuata de Mercedes a fost analizata sub toate aspectele posibile si expertii au decis ca e pe deplin justificata . Un singur lucru au neglijat - sa ne consulte pe noi , romanii , cei mai mari esperti din univers in toate , poate le aratam inca o data cum se face Dacia Lastun ! Edited by arcond, 31 July 2013 - 22:52. |
#53
Posted 31 July 2013 - 23:12
Ihi, ca noi romanii am avut vreo vina ca au pus dci-urile alea la care se duce dracu pompa de inalte + injectoarele din cauza piliturii. Si nu intr-un caz, sa fie clara treaba. Pacat de motorul ala, ca in rest merge ok.
|
#54
Posted 01 August 2013 - 09:05
Indiferent de probleme , un lucru e clar : " cit de pornit as fi impotriva loganului ...se pare ca este cea mai buna varianta pt taxi... " - http://www.masini.ro...-Taxi/page/120/
Soferii de taxi sunt cei mai in masura sa dea un verdict in privinta comportarii unei masini . Restul e cancan . Si ar alege fara nici o retinere masina cea mai rentabila , mai ales ca si discuta intre ei subiectul in permanenta . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users