Pornire laptop fara buton power
Last Updated: Jun 20 2013 11:11, Started by
vimann
, May 09 2013 14:38
·
0
#1
Posted 09 May 2013 - 14:38
Salut, m-am pricopsit cu un dell 250n fara placuta cu butonul de power. Ar fi trebuit sa fie conectata printr-un cablu alcatuit din 3 fire. Cum pot sa il pornesc fara buton, cumva trebuie sa fac scurt intre alea 3 fire ??
|
#2
Posted 09 May 2013 - 14:52
lasa-l sa moara in pace!
Altfel cauta manualul de service si daca te pricepi cat de cat la electronica o sa il rezolvi. |
#3
Posted 09 May 2013 - 15:09
Daca uneste cate 2 fire de acolo ce se intampla? Eu incercam direct, porneste sau face poc. Cel putin sursa ATX porneste daca ii unesti cele 2 fire, dar aici sunt 3.
|
#4
Posted 09 May 2013 - 15:21
Ai nevoie de un mic datasheet. Ce culoare au firele respective? Daca nu gasesti nimica, incearca sa le unesti, sa vezi daca se aprinde. Dar asta doar ca ultima solutie, sa nu risti sa strici ceva.
|
#5
Posted 09 May 2013 - 15:24
Le tii unite 3 secunde, dupa bagarea sursei in priza si in laptop. Eu folosesc laptopul numai fara baterie si cateodata cand ma grabesc prea repede dupa bagarea sursei nu se aprinde.
|
#6
Posted 09 May 2013 - 16:22
Sau incearca alt buton, de langa. Al meu porneste si cu tasta "email".
|
#8
Posted 09 May 2013 - 20:20
Haha, stati flexati, ca pana la urma nici nu am cum sa-l alimentez Ma bazam pe o sursa de curent pe care o are tata, dar mai mult de 1 amper nu stie si mie imi trebuie 4,7
Sunt 3 fire. galben rosu si negru. Adica plus/minus si ledul de la buton, nu am ce sa stric. Momentan sa gasesc un incarcator de la cineva si apoi. Offtopic: laptop luat de pe okazii si am luat teapa de la un individ care avea strict pozitive (25) si era utilizator verificat. |
#9
Posted 17 May 2013 - 15:45
un aparat de masura vezi unde ai 3v si-l unesti cu negru, gl
|
#10
Posted 20 June 2013 - 10:54
vimann, on 09 mai 2013 - 20:20, said:
Offtopic: laptop luat de pe okazii si am luat teapa de la un individ care avea strict pozitive (25) si era utilizator verificat. Buna ziua, Okazii.ro vine in spirijinul cumparatorilor prin intermediul Departamentului Asistenta Clienti. Daca un cumparator primeste alt produs decat cel comandat sau este prejudiciat material, acesta poate transmite o cerere scrisa catre [email protected] sau ne poate contacta telefonic la 0374.652.944. Este necesar ca utilizatorul sa ne specifice detalii cuprinzatoare pentru a-l putea ajuta, respectiv numele de utilizator cu care este inregistrat pe site, precum si numele utilizatorului de la care a achizitionat produsul. Echipa de Asistenta Clienti va face toate demersurile necesare pentru a rezolva pe cale amiabila sesizarea. Okazii.ro se implica in solutionarea unor astfel de cazuri prin contactarea vanzatorului si prin discutii ce duc la stabilirea unei intelegeri intre participantii la tranzactie. In acelasi timp, personalul specializat in astfel de cazuri aduna toate dovezile aferente tranzactiei, respectiv documente de trimitere si de primire ale produsului, email-uri si discutii intre utilizatori, precum si poze ce pot ajuta in rezolvarea situatiei aparute. De asemenea, pentru a pastra un mediu de tranzactionare curat, tinem legatura cu Politia Romana cu care colaboram in vederea eliminarii utilizatorilor de acest fel de pe site. Recomandam tuturor utilizatorilor sa aleaga produsele marcate cu Garantia de Livrare sau, in cazul in care acestea nu fac parte din program, sa solicite vanzatorului activarea acestei optiuni. Serviciul este gratuit si se activeaza instant pentru vanzatorii din cadrul site-ului. Okazii.ro protejeaza cumparatorii prin intermediul serviciului Garantia de Livrare. Principalul avantaj al acestui serviciu este protectia sporita a cumparatorului prin garantarea primirii produsului descris pe site. In caz contrar, utilizatorul poate solicita returnarea articolului în termen de 3 zile lucratoare de la primirea acestuia. In aceasta perioada contravaloarea produselor achizitionate prin intermediul Garantiei de Livrare este blocata intr-un cont intermediar, detinut de catre Okazii.ro. Daca in acest interval cumparatorul nu reclama conformitatea produsului cu descrierea de pe site, banii sunt deblocati si transmisi mai departe vanzatorului. Un utilizator mai poate alege si primirea articolului cumparat prin Predare personala sau la punctul de livrare Okazii.ro din cadrul Magazinului Domo aflat in incinta Baneasa Shopping City, Bucuresti. Astfel se asigura faptul ca produsul pe care utilizatorul il achizitioneaza este cel dorit si tranzactia se incheie numai daca articolul corespunde calitatii si caracteristicilor pe care vanzatorul le-a furnizat in anunt. Asteptam informatiile legate de achizitia pe care ati prezentat-o pentru a va putea ajuta si pentru a elimina acest utilizator din cadrul site-ului. O zi buna, Okazii.ro |
|
#11
Posted 20 June 2013 - 11:11
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users