Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie
Last Updated: Apr 28 2024 16:28, Started by
curentelectric
, May 05 2013 08:43
·
125
#55
Posted 24 November 2013 - 21:53
Da , curios... Intr-adevar atunci cand am desfacut-o si mie mi-a fost greu de inteles, deoarece capacele erau stranse din fabrica (zdravan - m-am cam chinuit sa le desurubez) si peste ele o folie adeziva continua peste toate capacele. Practic era etansa. Nivelul era cam de 1 cm sub nivelul elementilor. Nu mai stiu daca la toti elementi.
|
#56
Posted 27 November 2013 - 20:34
Baterie Rombat calciu din 2006, intra in 8 ani de functionare fara nici o problema cu completari de electrolit sau demontari de pe masina pt incarcare sau ce am mai auzit pe aici cu lumini aprinse gen..
|
#58
Posted 30 November 2013 - 17:57
cristi.r, on 24 noiembrie 2013 - 13:14, said:
Deci bateriei fara intretinere ii poate disparea apa ? Ce chestie ... Cat imi bateam eu gura cu treaba asta, n-a percutat nimeni. Acum, ca ai venit si tu, poate-poate ... cine stie ? |
#60
Posted 04 December 2013 - 09:53
In principiu, totul se reduce la bani. Daca te tine buzunarul de o varta silver, este foarte ok aia mentionata de tine. Cu o singura conditie: sa belesti bine ochii la recomandarile varta pentru tipul tau de masina/motor. Poti sa ai surpriza ca, desi ti-ai cumparat o baterie care merge excelent pe masina ta, sa nu beneficiezi de garantie, pentru ca nu te incadrezi in conditiile impuse de varta in ceea ce priveste capacitatea minima. Au mai patt-o si altii. De aceea este indicat sa-ti iei bateria de la un magazin specializat si nu din supermarket. Ala iti scoate catalogul si-ti spune exact. Nici de pe net nu e indicat sa te documentezi, deoarece este foarte posibil sa o faci degeaba.
Asteptam feed-back de la tine. |
#61
Posted 04 December 2013 - 18:34
De la magazin specializat va fi.
Montajul si masuratorile necesare garantiei se fac gratuit la fata locului. O sa intreb inainte de achizitie daca este ce trebuie. Revin cu info. Edited by mihai!, 04 December 2013 - 18:36. |
#62
Posted 05 December 2013 - 21:06
Am luat Varta Silver Dynamic 61 Ah 600 A .
Sper sa tina cel la fel de mult ca cea veche ... |
#64
Posted 05 December 2013 - 21:26
Multumesc frumos !
Totusi am o nelamurire . Pentru pastrarea garantiei, trebuie sa mergi la service din 6 in 6 luni pentru verificarea tensiuni de incarcare ?? Attached FilesEdited by mihai!, 05 December 2013 - 21:30. |
|
#65
Posted 05 December 2013 - 23:05
N-am mai auzit de o astfel de clauza. Oricum, vad ca este pusa de vanzator, nu de producator. Deci, nu !
|
#66
Posted 06 December 2013 - 11:01
despre durata de viata a bateriilor: am un polo benzinar de 1.4 fabricat in 2001 (din 2005 e la mine). Nu am avut probleme cu acumulatorul in tot acest timp. doar descarcari accidentale urmate de incarcare pe redresor (vreo 2 daca retin bine). Fara completari de electrolit. de fapt nici nu am desfacut capacele (am incercat o data pt verificare nivel dar nu am reusit). Am verificat in schimb periodic tensiunea de incarcare care a ramas constanta in toti acesti ani.
Bateria pe masina este cea "din fabrica" cu insemnele VW, fabricat de Varta (60Ah). Are 12 ani si inca mai merge. E drept la frig cam "strange" noroc ca masina pleaca la sfert. De mentionat ca masina este pornita zilnic, dar cele mai multe ori face drumuri scurte (10-15 km). Oricum am comandat inlocuitor, dar de mentionat ca 12 ani (186000 km) o baterie si-a facut treaba fara probleme. |
#67
Posted 07 December 2013 - 09:50
gabriel_gavrila, on 06 decembrie 2013 - 11:01, said:
Oricum am comandat inlocuitor, dar de mentionat ca 12 ani (186000 km) o baterie si-a facut treaba fara probleme. Inlocuitor ... de care ? Tot "de origine" ? Tot "de mentionat", este putin probabil sa mai gasesti o baterie care sa te tina tot atat ... Am fost cu cineva la o reprezentanta VW la mine-n sat, dupa ce bateria lui decedase. Avea 10 ani, adica de cand e masina. Un Passat B5.5 din 2003. Acolo i s-au comunicat 2 preturi: 350 de lei si 600 de lei pentru doua baterii cu aprox. aceleasi caracteristici. Nu stiu in ce conditii s-a fabricat masina lui, dar passatul omului avea baterie de 60Ah. Si ditamai 1.9-le TDI de 131 CP. Este evident ca bateria aleasa a fost cea de 350 de lei, lucru cu care eu n-am fost de acord. Pai ori dai 600 de lei pe una de origine, cica cu 5 ani garantie - asa se lauda VW, ori iti iei un Rombat romanesc, au si preturi mai bune, etc ... In fine ... Edited by cristi.r, 07 December 2013 - 09:51. |
#68
Posted 07 December 2013 - 10:29
mihai!, on 05 decembrie 2013 - 21:26, said:
Pentru pastrarea garantiei, trebuie sa mergi la service din 6 in 6 luni pentru verificarea tensiuni de incarcare ?? |
#69
Posted 07 December 2013 - 12:01
|
#70
Posted 07 December 2013 - 12:10
gabriel_gavrila, on 06 decembrie 2013 - 11:01, said:
De mentionat ca masina este pornita zilnic, dar cele mai multe ori face drumuri scurte (10-15 km). Edited by hemTT, 07 December 2013 - 12:13. |
#71
Posted 07 December 2013 - 12:28
Cea data de colegul hemTT este o achizitie excelenta. Bateriile destinate sistemelor start/stop au o constructie mai speciala care nu permite sulfatarea prea usor si incarcarea intr-un timp relativ scurt.
La faza cu garantia nu prea inteleg: esti dilar de baterii Rombat ? Sau scrie pe certificatul de garantie 5 ani ? |
#72
Posted 07 December 2013 - 14:26
"La faza cu garantia nu prea inteleg:"
E o incurajare din partea mea iesita din stereotipul " a mea a tinut..." Dilar Rombat...deaia am adunat bani citeva luni plus am cautat sa vind bateria veche de dilar ce sunt Nu stiam nici eu cum se comporta EFB-ul si am recomandat-o la taximetristi , dupa vreo 3 luni m-au invitat la o cafea - asta spune multe , daca m-au servit cu o cafea vs sa ma fugareasca cu un levier avind in vedere ca sunt putin mai scumpe fata de Premier. Un taximetrist porneste de cel putin 30 de ori/zi si executa drumuri scurte , in stand porniri nenumarate iar bateria se comporta nesperat de bine avind avantajul de a "absorbi" cantitate mare de curent in timp scurt, alte tehnologii, clasice , merg dupa regula de "aur" : fiecare pornire necesita minim 10-15 km parcursi. Nu recomand nimanui baterii despre care nu stiu nimic, totul se verifica inainte pe taxi , ca ce tapoace mi-am tras de-a lungul timpului cu marfa recomandata de vinzator ... de alea numai in filme vezi . Ca si cu modelul cyclon care este conceputa dupa o tehnologie ce ii place sa se sulfateze oricita grije ai de ea , pe asta o recomand la dusmani desi la unii fara pretentie merge chiar 6 ani . Edited by hemTT, 07 December 2013 - 14:37. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users