Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Masinile electrice si hibride nu sunt inca solutia...
Last Updated: Sep 04 2018 20:32, Started by
Ahasverus
, Mar 08 2013 23:44
·
0
#5599
Posted 01 September 2018 - 15:18
unbrutus, on 01 septembrie 2018 - 15:09, said:
nu ma refeream la tine neaparat, ci la toti cei care devin agresivi cand vad ca lumea are opinii diferite. Sau dacă evidențiez anumite chestii? Ok, sunt hater ce mai! Buhnici? Să-i iau nevasta-n ... brațe! |
#5600
Posted 01 September 2018 - 15:33
unbrutus, on 01 septembrie 2018 - 15:09, said:
Nu dezinforma. Nicioata nu am zis asa ceva, stiu mai bine ca tine cum functioneaza, si chiar si ca cel care detine unu, tinand cont ca el sustinea ca se incarca exclusiv bateria din franare regen te invartesti intr-un argument circular fara sens. Evident ca ai vrea si tu sa mergi mai mult electric, dar esti limitat de autonomia de 2km declarati de la Toyota. Nu faci naveta electric ca nu iti permiti un plugin, si ca toyota nici nu vinde unul in ro. nu ma refeream la tine neaparat, ci la toti cei care devin agresivi cand vad ca lumea are opinii diferite. Uita-te mai sus la colegul care inca spera ca ma va convinge ca tehnologia toyota veche e mai buna ca cea de pe un hibrid ca cel al lui ro_explorer de ex, care are 2 motoare pe punti diferite, 4x4 si tot restul, si o autonomie electrica decenta combinate cu o viteza pe electric decenta, nu ca cea mentionata la toyota de buhnici in filmul postat ieri, care viteza e rusinoasa, penibila. Hai ca mai ai putin si plangi de cat de rai sunt ceilalti copii si nu te lasa ei in pace sa debitezi ineptii pe banda rulanta. Serios, daca nu suporti sa ti se dea peste bot cand postezi tampenii, n-ai decat sa incetezi sa postezi tampenii. Edited by Dany_Darke, 02 September 2018 - 08:37. |
#5601
Posted 01 September 2018 - 16:55
unbrutus, on 01 septembrie 2018 - 15:09, said:
Nu dezinforma. Nicioata nu am zis asa ceva, stiu mai bine ca tine cum functioneaza, si chiar si ca cel care detine unu, tinand cont ca el sustinea ca se incarca exclusiv bateria din franare regen A insista cu autonomia pe electric a unui hibrid e acelasi lucru cu a nu avea habar ce este acela un hibrid, si ce problema rezolva. Desi ti s-a tot explicat, aici e si o doza zdravana de rea vointa. unbrutus, on 01 septembrie 2018 - 15:09, said: te invartesti intr-un argument circular fara sens. Evident ca ai vrea si tu sa mergi mai mult electric, dar esti limitat de autonomia de 2km declarati de la Toyota. Nu faci naveta electric ca nu iti permiti un plugin, si ca toyota nici nu vinde unul in ro. Ce-mi plac indivizii care decid ei ce gandesc si ce vor altii... si te contrazic de mama focului cand le explici, cu binisorul, cum sta treaba. In ce priza sa-mi alimentez plug-in-ul, ma? Mai au si tupeul sa se ia de ce-si permite unul si altul, in timp ce se plang ca vai-vai, sunt atacati! Sper ca ai macar Bugatti, si nu vreun Passat tedei second hand. |
#5602
Posted 01 September 2018 - 17:37
#5603
Posted 01 September 2018 - 18:46
Tu-ntelegi ca nu am la dispozitie priza? Ca majoritatea nu are la dispozitie priza?
Tu-ntelegi ca daca nu ai la dispozitie priza, nu iesi mai bine carand inca 130kg de acumulatori? Sau intelegi asta, dar continui sa trolezi? |
#5604
Posted 01 September 2018 - 19:53
TS030, on 01 septembrie 2018 - 18:46, said:
Tu-ntelegi ca nu am la dispozitie priza? Ca majoritatea nu are la dispozitie priza? Cu avantajul ca vei avea o baterie de capacitate mai mare, la un simplu hibrid nonplugin cu o baterie capabila de doar 2 km autonomie, ii atingi repede capacitatea maxima. Alt avantaj e si viteza pana la care poti merge strict EV, care e mult mai mare la plugin TS030, on 01 septembrie 2018 - 18:46, said:
Tu-ntelegi ca daca nu ai la dispozitie priza, nu iesi mai bine carand inca 130kg de acumulatori? Oricum arunci cu cifre aiurea in lupta asta fara sens pe care o duci nici nu stiu sa ce... "The 4.4kWh lithium-ion battery developed for the Prius Plug-in fits under the rear cargo floor and weighs 80 kg" de la 80kg la 130 e distanta mare, plus ca si bateria de la prius simplu are si ea ceva greutate. Hell, daca esti asa de sensibil la o diferenta de genul asta, lasi rezervorul de benzina mai gol, oricum ai la plugin o autonomie care in principiu pt majoritatea din noi ne-ar duce la servici si inapoi fara probleme. |
#5605
Posted 01 September 2018 - 20:35
Corect, am facut diferenta de greutate dintre Prius si Prius Prime - dar diferenta asta nu e neaparat de la acumulatori.
In rest, mai vorbim daca se-ntampla cumva si pricepi cum functioneaza un hibrid. |
#5606
Posted 01 September 2018 - 22:01
#5607
Posted 01 September 2018 - 22:07
asa e... dupa colegul, tu ai carat cica niste saci de nisip in plus... nu cred ca trebuie sa se schimbe opiniile neaparat, ci doar limbajul
|
#5608
Posted 01 September 2018 - 22:13
Nu, nu sunt saci cu nisip. Sunt niste sunculite pe ici pe colo, in locuri strategice pe minunatul meu corp ... mai sunt niste fiare cu ceva ioni de litiu in ele si niste cadmiu parca (sub bancheta din spate) ... niste cumparaturi, o nevasta si 2 odrasle ... cam atat. Nimic inutil (in afara de sunculitele cu pricina) ...
Acum, na, daca altii au placerea sa care saci cu nisip in portbagaj, problema lor ... dar se pot cara foarte bine si cu hibride si cu electrice, sa stii. |
|
#5609
Posted 02 September 2018 - 22:08
"„Guvernele ajută adesea industria automobilelor. Acum am descoperit că pe tot parcursul Dieselgate [scandalul testelor de poluare măsluite - n.trad.], și tot continuăm să descoperim cum industria automobilelor pur și simplu a mințit, vreme de decenii”, a declarat Nicola da Schio, cercetător în domeniul dezvoltării urbane la Universitatea VUB.
„Cred că industria automobilelor se numără printre marii actori care ne împiedică să rezolvăm problema.”" https://economie.hot...u-aer-curat.htm Altfel spus industria automobilelor europeana prefera sa ne intoxice in continuare decat sa recunoasca ca nu stiu sa fabrice hibride sau electrice pentru mase. |
#5610
Posted 02 September 2018 - 22:20
Nu cred ca e vorba ca nu stiu cat faptul ca nu vor caci profiturile ar scadea piuternic o perioada. Cum totul e condus de bani, e de inteles atitudinea, chiar daca nu e scuzabila.
|
#5611
Posted 03 September 2018 - 08:04
Ford4, on 02 septembrie 2018 - 22:08, said:
Altfel spus industria automobilelor europeana prefera sa ne intoxice in continuare decat sa recunoasca ca nu stiu sa fabrice hibride sau electrice pentru mase. Pe asta cu "stiutul" ar trebui s-o rumegi mai cu atentie. Nimic din partea electrica nu reprezinta cine stie ce smecherie, pina vine vorba de baterie. Mai exista un concept pe teava, dar se pare ca s-a gasit o solutie stabila pentru bateria cu anod din siliciu. Spre deosebire de grafit, cu siliciu s-ar obtine o capacitate de 10 ori mai mare. Problema principala este data de stabilitate, deoarece variatiile de volum pot ajunge pina la 400% Department of Energy Technology (IFE Norvegia) se pare ca a gasit o solutie, ce urmeaza a fi patentata sub numele de SiliconX, pe baza de particole nano. Capacitatea nu este de 10 ori mai mare decit pe grafit ci doar de vreo 5 ori, dar materialul pare a fi stabil. Tot asa universitatea din Kiel (Christian-Albrechts-Universität zu Kiel = CAU) lucreaza impreuna cu Firma Rena Technologies la un concept similar. Deci se poate, stai linistit |
#5612
Posted 03 September 2018 - 08:11
edi10000, on 31 august 2018 - 17:10, said:
Intre ce crezi tu si realitate este o diferenta. Ei au anuntat ca lanseaza o versiune de 35k dolari. Sa-i credem pe ei sau pe tine? Si Dacia by Reno anuntase Loganul de 5k euro, se fac 14 ani de cand s-a lansat Golanul, Dacia de 5k euro nu exista, ba din contra modelele noi sunt mai scumpe. Daca Tesla 3 pleaca de la 49k usd, de unde vrei sa taie pana ajunge la 35k usd ? ro_explorer, on 31 august 2018 - 22:09, said:
Pai eu am consumul ala incarcand complet ineficient (in medie cam o data la ~80-100Km, dupa cum prind oportunitatea). Si nu o menajez deloc, daca am ocazia sa o calc, o calc, in toata splendoarea celor 224CP. 3.4 l/100km (care, apropos, e diferit de 3.4%) la un Camry cu motor de 2.5 litri mi se pare decent. SI 5l/100Km in medie tot decent mi se pare. Nu mai zic de 8l/100km in regim urban - super decent. Stiam ca punctul forte al hybridelor este mersul in regim urban. In fine, voi vad ca va laudati cu 3.4L, 3.4 obtinuti ex.urban, la un regim mai agresiv de condus. |
#5613
Posted 03 September 2018 - 08:48
Pai și ce vina am eu dacă atât consumă?
La modul serios, dacă merg cu bateria complet descărcată la drum întins, autostrada, viteza de croaziera de 130 km/h consumul mediu e de cca 5.5-6l/100km. Dacă o calc agresiv ca sa depășesc și dacă accelerez puternic pentru a reveni la viteza de cruise după o încetinire cazuala, consumul ajunge în 6.5-7. In regim strict de oraș, cu încărcări frecvente, am consum de 0-0.7 l/100km. Deci, da. La drum întins se comporta absolut normal spsv al consumului și își arata eficienta extraordinara în oraș. Edited by ro_explorer, 03 September 2018 - 08:55. |
|
#5614
Posted 03 September 2018 - 09:02
In urma cu cateva pagini am pus niste poze cu un Prius, acel Prius avea 6.3 sau 6.4 pe 5k km +. Acum daca tu spui ca a ta consuma 5.5 la 130km/h cu bateria descarcata asa o fi. Cu bateria incarcata la 90km/h constant cat consuma ? 2 ?
|
#5615
Posted 03 September 2018 - 09:10
Depinde de distanță. Am pus consumuri detaliate pe jurnalul de bord. Eu unul m-am convins de eficienta phev-urilor. Consum (prin urmare noxe) minim în urban și absolut la fel ca o mașină termică normala în extraurban.
Mission accomplished! |
#5616
Posted 03 September 2018 - 09:19
ro_explorer, on 03 septembrie 2018 - 09:10, said:
Depinde de distanță. Ideea este sa postezi nu doar ce iti convine. Asa si mie 3.0d bi-turbo resoftat, 1.8t, jante pe 19 cu anvelope rft imi consuma 6 si ceva in Bucuresti, problema este ca trebuie sa merg pe eco si doar intr-un weekend de vara, cand toata lumea este plecata la mare. Edited by ionutMembruAnonimut, 03 September 2018 - 09:20. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users