Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tantari uriasi

lenovo ideapad 1 15alc7

caut cablu lvds(video-invertor) p...

Adobe premiere pro, problema seta...
 Ochelari distanta intermediara

Cum pot sa montez un SSD Sata in ...

Digi + patronul Prima TV cumpara...

Husa si folie pt. Samsung Galaxy ...
 Plita electrica moderna

problema incalzitor de apa Ferroli

Incarcator PB 3.0

Radu Mazare, eliberat conditionat...
 Permis suspendat din cauze medicale

Presiune apa fluctuanta pompa sub...

Revizie auto la Bucuresti

identificare component defect
 

Masinile electrice si hibride nu sunt inca solutia...

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
5662 replies to this topic

#5599
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postunbrutus, on 01 septembrie 2018 - 15:09, said:

nu ma refeream la tine neaparat, ci la toti cei care devin agresivi cand vad ca lumea are opinii diferite.

Deci eu devin agresiv dacă postez o dată la 2 zile?
Sau dacă evidențiez anumite chestii?
Ok, sunt hater ce mai!
Buhnici? Să-i iau nevasta-n ... brațe!

#5600
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View Postunbrutus, on 01 septembrie 2018 - 15:09, said:

Nu dezinforma. Nicioata nu am zis asa ceva, stiu mai bine ca tine cum functioneaza, si chiar si ca cel care detine unu, tinand cont ca el sustinea ca se incarca exclusiv bateria din franare regen


te invartesti intr-un argument circular fara sens. Evident ca ai vrea si tu sa mergi mai mult electric, dar esti limitat de autonomia de 2km declarati de la Toyota.
Nu faci naveta electric ca nu iti permiti un plugin, si ca toyota nici nu vinde unul in ro.


nu ma refeream la tine neaparat, ci la toti cei care devin agresivi cand vad ca lumea are opinii diferite.
Uita-te mai sus la colegul care inca spera ca ma va convinge ca tehnologia toyota veche e mai buna ca cea de pe un hibrid ca cel al lui ro_explorer de ex, care are 2 motoare pe punti diferite, 4x4 si tot restul, si o autonomie electrica decenta combinate cu o viteza pe electric decenta, nu ca cea mentionata la toyota de buhnici in filmul postat ieri, care viteza e rusinoasa, penibila.

Hai ca mai ai putin si plangi de cat de rai sunt ceilalti copii si nu te lasa ei in pace sa debitezi ineptii pe banda rulanta. Serios, daca nu suporti sa ti se dea peste bot cand postezi tampenii, n-ai decat sa incetezi sa postezi tampenii.

Edited by Dany_Darke, 02 September 2018 - 08:37.


#5601
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012

View Postunbrutus, on 01 septembrie 2018 - 15:09, said:

Nu dezinforma. Nicioata nu am zis asa ceva, stiu mai bine ca tine cum functioneaza, si chiar si ca cel care detine unu, tinand cont ca el sustinea ca se incarca exclusiv bateria din franare regen
Nu stii nimic; atfel nu ai insista cu autonomia de 2km.
A insista cu autonomia pe electric a unui hibrid e acelasi lucru cu a nu avea habar ce este acela un hibrid, si ce problema rezolva. Desi ti s-a tot explicat, aici e si o doza zdravana de rea vointa.

View Postunbrutus, on 01 septembrie 2018 - 15:09, said:

te invartesti intr-un argument circular fara sens. Evident ca ai vrea si tu sa mergi mai mult electric, dar esti limitat de autonomia de 2km declarati de la Toyota.
Nu faci naveta electric ca nu iti permiti un plugin, si ca toyota nici nu vinde unul in ro.
Deci nici ce inseamna "argument circular" nu stii.

Ce-mi plac indivizii care decid ei ce gandesc si ce vor altii... si te contrazic de mama focului cand le explici, cu binisorul, cum sta treaba. In ce priza sa-mi alimentez plug-in-ul, ma?
Mai au si tupeul sa se ia de ce-si permite unul si altul, in timp ce se plang ca vai-vai, sunt atacati! Sper ca ai macar Bugatti, si nu vreun Passat tedei second hand.

#5602
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,303
  • Înscris: 23.02.2017

View PostTS030, on 01 septembrie 2018 - 16:55, said:

In ce priza sa-mi alimentez plug-in-ul, ma?
in care doresti, sau in nici una, il poti incarca 2km ca la un hibrid non-plugin din aceleasi surse, regen+ motor termic...
asta arata cat cunosti domeniul. Plug-inurile au doar avantaje

ok, ma?

#5603
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Tu-ntelegi ca nu am la dispozitie priza? Ca majoritatea nu are la dispozitie priza?
Tu-ntelegi ca daca nu ai la dispozitie priza, nu iesi mai bine carand inca 130kg de acumulatori?
Sau intelegi asta, dar continui sa trolezi?

#5604
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,303
  • Înscris: 23.02.2017

View PostTS030, on 01 septembrie 2018 - 18:46, said:

Tu-ntelegi ca nu am la dispozitie priza? Ca majoritatea nu are la dispozitie priza?
am raspuns deja, asa cum nu ai nevoie de priza la non-plugin, poti incarca si pluginul cu motorul termic si regen-ul

Cu avantajul ca vei avea o baterie de capacitate mai mare, la un simplu hibrid nonplugin cu o baterie capabila de doar 2 km autonomie, ii atingi repede capacitatea maxima.

Alt avantaj e si viteza pana la care poti merge strict EV, care e mult mai mare la plugin

View PostTS030, on 01 septembrie 2018 - 18:46, said:

Tu-ntelegi ca daca nu ai la dispozitie priza, nu iesi mai bine carand inca 130kg de acumulatori?
Ce vorbesti? Masa mai mare contribuie la regen mai puternic :)

Oricum arunci cu cifre aiurea in lupta asta fara sens pe care o duci nici nu stiu sa ce...
"The 4.4kWh lithium-ion battery developed for the Prius Plug-in fits under the rear cargo floor and weighs 80 kg"

de la 80kg la 130 e distanta mare, plus ca si bateria de la prius simplu are si ea ceva greutate.
Hell, daca esti asa de sensibil la o diferenta de genul asta, lasi rezervorul de benzina mai gol, oricum ai la plugin o autonomie care in principiu pt majoritatea din noi ne-ar duce la servici si inapoi fara probleme.

#5605
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Corect, am facut diferenta de greutate dintre Prius si Prius Prime - dar diferenta asta nu e neaparat de la acumulatori.

In rest, mai vorbim daca se-ntampla cumva si pricepi cum functioneaza un hibrid.

#5606
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009

View Postro_explorer, on 01 septembrie 2018 - 13:02, said:

... ma duc sa dau o tura cu non-solutia care ma asteapta in garaj .. vorbim mai tarziu.
Am revenit de la tura cu non-solutia hibrida. Placere pura.
Toata lumea e OK aici in zona ? Vad ca inca nu s-a schimbat mai nimic ...

#5607
unbrutus

unbrutus

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,303
  • Înscris: 23.02.2017
asa e... dupa colegul, tu ai carat cica niste saci de nisip in plus... nu cred ca trebuie sa se schimbe opiniile neaparat, ci doar limbajul

#5608
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Nu, nu sunt saci cu nisip. Sunt niste sunculite pe ici pe colo, in locuri strategice pe minunatul meu corp ... mai sunt niste fiare cu ceva ioni de litiu in ele si niste cadmiu parca (sub bancheta din spate) ... niste cumparaturi, o nevasta si 2 odrasle ... cam atat. Nimic inutil (in afara de sunculitele cu pricina) ...
Acum, na, daca altii au placerea sa care saci cu nisip in portbagaj, problema lor ... dar se pot cara foarte bine si cu hibride si cu electrice, sa stii.

#5609
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,182
  • Înscris: 13.11.2017
"„Guvernele ajută adesea industria automobilelor. Acum am descoperit că pe tot parcursul Dieselgate [scandalul testelor de poluare măsluite - n.trad.], și tot continuăm să descoperim cum industria automobilelor pur și simplu a mințit, vreme de decenii”, a declarat Nicola da Schio, cercetător în domeniul dezvoltării urbane la Universitatea VUB.
„Cred că industria automobilelor se numără printre marii actori care ne împiedică să rezolvăm problema.”"

https://economie.hot...u-aer-curat.htm

Altfel spus industria automobilelor europeana prefera sa ne intoxice in continuare decat sa recunoasca ca nu stiu sa fabrice hibride sau electrice pentru mase.

#5610
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Nu cred ca e vorba ca nu stiu cat faptul ca nu vor caci profiturile ar scadea piuternic o perioada. Cum totul e condus de bani, e de inteles atitudinea, chiar daca nu e scuzabila.

#5611
vata_pa_batz

vata_pa_batz

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,602
  • Înscris: 28.07.2004

View PostFord4, on 02 septembrie 2018 - 22:08, said:

Altfel spus industria automobilelor europeana prefera sa ne intoxice in continuare decat sa recunoasca ca nu stiu sa fabrice hibride sau electrice pentru mase.

Pe asta cu "stiutul" ar trebui s-o rumegi mai cu atentie. Nimic din partea electrica nu reprezinta cine stie ce smecherie, pina vine vorba de baterie. Mai exista un concept pe teava, dar se pare ca s-a gasit o solutie stabila pentru bateria cu anod din siliciu. Spre deosebire de grafit, cu siliciu s-ar obtine o capacitate de 10 ori mai mare. Problema principala este data de stabilitate, deoarece variatiile de volum pot ajunge pina la 400%
Department of Energy Technology (IFE Norvegia) se pare ca a gasit o solutie, ce urmeaza a fi patentata sub numele de SiliconX, pe baza de particole nano. Capacitatea nu este de 10 ori mai mare decit pe grafit ci doar de vreo 5 ori, dar materialul pare a fi stabil.
Tot asa universitatea din Kiel (Christian-Albrechts-Universität zu Kiel = CAU) lucreaza impreuna cu Firma Rena Technologies la un concept similar.
Deci se poate, stai linistit

#5612
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View Postedi10000, on 31 august 2018 - 17:10, said:

Intre ce crezi tu si realitate este o diferenta. Ei au anuntat ca lanseaza o versiune de 35k dolari. Sa-i credem pe ei sau pe tine?

Si Dacia by Reno anuntase Loganul de 5k euro, se fac 14 ani de cand s-a lansat Golanul, Dacia de 5k euro nu exista, ba din contra modelele noi sunt mai scumpe.

Daca Tesla 3 pleaca de la 49k usd, de unde vrei sa taie pana ajunge la 35k usd ?

View Postro_explorer, on 31 august 2018 - 22:09, said:

Pai eu am consumul ala incarcand complet ineficient (in medie cam o data la ~80-100Km, dupa cum prind oportunitatea). Si nu o menajez deloc, daca am ocazia sa o calc, o calc, in toata splendoarea celor 224CP. 3.4 l/100km (care, apropos, e diferit de 3.4%) la un Camry cu motor de 2.5 litri mi se pare decent. SI 5l/100Km in medie tot decent mi se pare. Nu mai zic de 8l/100km in regim urban - super decent.

Stiam ca punctul forte al hybridelor este mersul in regim urban. In fine, voi vad ca va laudati cu 3.4L, 3.4 obtinuti ex.urban, la un regim mai agresiv de condus.

#5613
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Pai și ce vina am eu dacă atât consumă?

La modul serios, dacă merg cu bateria complet descărcată la drum întins, autostrada, viteza de  croaziera de 130 km/h consumul mediu e de cca 5.5-6l/100km. Dacă o calc agresiv ca sa depășesc și dacă accelerez puternic pentru a reveni la viteza de cruise după o încetinire cazuala, consumul ajunge în 6.5-7.
In regim strict de oraș, cu încărcări frecvente, am consum de 0-0.7 l/100km.

Deci, da. La drum întins se comporta absolut normal spsv al consumului și își arata eficienta extraordinara în oraș.

Edited by ro_explorer, 03 September 2018 - 08:55.


#5614
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007
In urma cu cateva pagini am pus niste poze cu un Prius, acel Prius avea 6.3 sau 6.4 pe 5k km +. Acum daca tu spui ca a ta consuma 5.5 la 130km/h cu bateria descarcata asa o fi. Cu bateria incarcata la 90km/h constant cat consuma ? 2 ?

#5615
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,666
  • Înscris: 15.12.2009
Depinde de distanță. Am pus consumuri detaliate pe jurnalul de bord. Eu unul m-am convins de eficienta phev-urilor. Consum (prin urmare noxe) minim în urban și absolut la fel ca o mașină termică normala în extraurban.
Mission accomplished!

#5616
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View Postro_explorer, on 03 septembrie 2018 - 09:10, said:

Depinde de distanță.

Ideea este sa postezi nu doar ce iti convine. Posted Image

Asa si mie 3.0d bi-turbo resoftat, 1.8t, jante pe 19 cu anvelope rft imi consuma 6 si ceva in Bucuresti, problema este ca trebuie sa merg pe eco si doar intr-un weekend de vara, cand toata lumea este plecata la mare.

Edited by ionutMembruAnonimut, 03 September 2018 - 09:20.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate