Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
HEV D Segment - intrebari/pareri ...

Hyperos consum excesiv baterie?

Contractul pentru Salubrizare est...

Elicopterul care-l transporta pe ...
 Sfaturi achizitionare apartament ...

Permis de conducere nou

Packet Loss la Digi

Masurare parametri CATV prin Conn...
 Youtube a inceput sa aiba lag!?

Internet Archive - adauga item la...

Electrica Furnizare + Poșta ...

Probleme cu scurgerea de ulei pe ...
 Blocuri cu apartamente de 5+ camere

Casa noua finisata, teava incalzi...

Ce marca si model de DVD-RW sa cu...

Achizitie camera video auto (II)
 

adaptare turbosuflanta ptr u445

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
104 răspunsuri în acest subiect

#55
ionutpop1

ionutpop1

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 343
  • Înscris: 14.03.2011
ala nu ii pe benzina ????

#56
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.725
  • Înscris: 30.07.2003
Ba da
nu are legatura cu topicul.

#57
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.079
  • Înscris: 31.03.2011
Primul care ii U445DT ala ii turbo pe motorul lui se si aude din video.Iar al doilea ii cu ce se mai poate adapta pe tractor si ce le mai trece prin cap la alti oameni sa faca.

#58
ionutpop1

ionutpop1

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 343
  • Înscris: 14.03.2011
primu are motor de aro pe el !!deci ii in 4 cilindri

#59
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.725
  • Înscris: 30.07.2003
Macar e diesel cu turbo

#60
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.079
  • Înscris: 31.03.2011
Ionut tu de unde stii ca primul are motor de aro in 4 cilindri?Eu am vazut tractorul asta de vanzare pe niste site acuma 2 ani si era motorul original 445 3 pistoane.

#61
cristi_mre

cristi_mre

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.286
  • Înscris: 12.04.2012

 zscf, on 22 decembrie 2012 - 21:36, said:

ce segmenti trebuiesc la turbo?nu cred ca rezista cei pe care ii are 445-ul
eu cred ca trebuie segmenti din material extraterestru :)) ce naiba de segmenti crezi tu ca trebuie?

 Insane_, on 22 decembrie 2012 - 22:21, said:

Voi vreti sa faceti din tantar armasar .... vrei putere schimba 445 cu un u650.
hai ca ai dat si tu un raspuns aiurea. cum sa schimbi singurul tractor reusit in rom, cu un tractor bautor de motorina ca u650. sa fim seriosi

 ionutpop1, on 23 decembrie 2012 - 10:21, said:

daca pui turbo si vrei sa il folosesti iti trebuie alt regim de turatii, mai mare
care dintre noi cand ara tine turatia  motorului la momentul maxim(cuplul cel mai mare)?
turbina este actionata de volumul de gaze nu de turatia motorului, daca ai o alta parere, te rog sa imi spui.

#62
ionutpop1

ionutpop1

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 343
  • Înscris: 14.03.2011
Este vorba de viteza cu care ies gazele si asta are treaba cu turatia.

#63
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.824
  • Înscris: 21.01.2007
Cristi si Ionut,cred ca amandoi aveti dreptate si cred ca volumul nu exclude viteza gazelor si invers.Viteza gazelor ,care intereseaza este de fapt cea care intra in turbina;daca se doreste marirea acesteia se poate reduce evacuarea folosind un ajutaj ghidat catre palele turbinei;vom fi intro situatie destul de paradoxala -viteza mare pe turbina=presiune mare admisie=>volum mare gaze->...

Oricum existenta unei turbine pe un motor aspirat va creste in mod sigur puterea acestuia.

Editat de gcom61, 14 ianuarie 2013 - 21:23.


#64
penciucromica

penciucromica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 117
  • Înscris: 29.02.2012

 ionutpop1, on 14 ianuarie 2013 - 16:00, said:

Este vorba de viteza cu care ies gazele si asta are treaba cu turatia.

pentru tractorul tau ce i-ai facut ca sa ai volum de gaze si viteza de care au nevoie gazele ca sa functioneze ,turbo?am vazut filmuletul tau pe youtube.Adica i-ai pus acea reductie de care zice gcom61?

#65
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 19.696
  • Înscris: 31.01.2010
Toti aveti dreptate!
Da se cheama debit si se masoara in mc/s , l/s , etc.....
Adica volumul gazelor in unitatea de timp.

Grig

#66
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.824
  • Înscris: 21.01.2007

 Ion_Bumbu, on 30 ianuarie 2013 - 19:34, said:

Toti aveti dreptate!
Da se cheama debit si se masoara in mc/s , l/s , etc.....
Adica volumul gazelor in unitatea de timp.

Grig

Posted Image Posted Image Posted Image  scuze,nu m-am putut abtine

#67
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.725
  • Înscris: 30.07.2003
:P

 til, on 01 ianuarie 2013 - 21:50, said:

.............
Fa-ti socoteala doar la fluxul (debitul) de aer, nu la cilindree si boost.
..............
Pe de alta parte, cred ca si viteza gazelor e relevanta, iar acolo langa supape nu depinde doar de turatie (flux pe termen lung) ci mai ales de sarcina motorului, daca a avut explozie mai puternica, gazele au viteza mai mare acolo langa turbina, doar in momentul in care se deschide supapa, e adevarat... apoi pauza. Dar plusul ala de viteza sigur conteaza. Mai incolo se linistesc pe traseu, ca de-aia se pun tobe, sa le linisteasca, sa devina flux cat mai constant nu pârțâieli.

#68
mircea11

mircea11

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 24
  • Înscris: 21.03.2010
salut baieti. vorbiti mult si degeaba.v-a tot invirti-ti in jurul cozii si da-ti explicatii pe care nici voi nu le intelegeti.
UN LUCRU E CLAR
supraalimentarea motoarelor  cu ardere interna duce la marirea puterii motoarelor--- deci cei care doriti sa faceti asta lasa-ti povestile sterile si trece-ti la treaba

#69
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.136
  • Înscris: 19.03.2009
u445 ar avea mai mare nevoie de aderenta decat de putere.

#70
kodrutz2011

kodrutz2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 168
  • Înscris: 09.08.2011

 raul_16nic, on 03 martie 2013 - 15:55, said:

u445 ar avea mai mare nevoie de aderenta decat de putere.
exact asta e secretul la u445 degeaba ai 60 de cp sa zicem daca el are greutate 2 tone!

#71
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.824
  • Înscris: 21.01.2007

 raul_16nic, on 03 martie 2013 - 15:55, said:

u445 ar avea mai mare nevoie de aderenta decat de putere.

Daca ati folosit discul cu 445 ,in mod sigur ati ajuns la concluzia ca o treapta superioara de viteza ar fi fost excelent.Eu ,cel putin,am simtit lipsa acuta de putere ,atunci cand am incercat sa discui ,folosind treapta a 2-a priza directa (cutie 3vit +2 reductoare).Si...va rog sa ma credeti ca am jonglat cu pompa de injectie(ca debit si avans) si injectoarele(ca presiune si nr gauri la pulverizator).Este foarte adevarat ca lipsa de greutate este o mare problema,dar asta s-ar putea rezolva cumva cu greutati atasate direct pe jante(nu neaparat cele de uzina de 50 kg ci unele homemade .

#72
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.136
  • Înscris: 19.03.2009
mai bine v-ati obisnui cu ideea ca atata poate si gata .

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate