adaptare turbosuflanta ptr u445
Ultima postare: feb 07 2014 20:35, Inițiat de
penciucromica
, dec 22 2012 15:00
·
0
#61
Publicat: 14 ianuarie 2013 - 15:51
zscf, on 22 decembrie 2012 - 21:36, said:
ce segmenti trebuiesc la turbo?nu cred ca rezista cei pe care ii are 445-ul Insane_, on 22 decembrie 2012 - 22:21, said:
Voi vreti sa faceti din tantar armasar .... vrei putere schimba 445 cu un u650. ionutpop1, on 23 decembrie 2012 - 10:21, said:
daca pui turbo si vrei sa il folosesti iti trebuie alt regim de turatii, mai mare care dintre noi cand ara tine turatia motorului la momentul maxim(cuplul cel mai mare)? |
#63
Publicat: 14 ianuarie 2013 - 21:21
Cristi si Ionut,cred ca amandoi aveti dreptate si cred ca volumul nu exclude viteza gazelor si invers.Viteza gazelor ,care intereseaza este de fapt cea care intra in turbina;daca se doreste marirea acesteia se poate reduce evacuarea folosind un ajutaj ghidat catre palele turbinei;vom fi intro situatie destul de paradoxala -viteza mare pe turbina=presiune mare admisie=>volum mare gaze->...
Oricum existenta unei turbine pe un motor aspirat va creste in mod sigur puterea acestuia. Editat de gcom61, 14 ianuarie 2013 - 21:23. |
#64
Publicat: 30 ianuarie 2013 - 18:39
ionutpop1, on 14 ianuarie 2013 - 16:00, said:
Este vorba de viteza cu care ies gazele si asta are treaba cu turatia. pentru tractorul tau ce i-ai facut ca sa ai volum de gaze si viteza de care au nevoie gazele ca sa functioneze ,turbo?am vazut filmuletul tau pe youtube.Adica i-ai pus acea reductie de care zice gcom61? |
|
#67
Publicat: 01 februarie 2013 - 14:56
til, on 01 ianuarie 2013 - 21:50, said:
............. Fa-ti socoteala doar la fluxul (debitul) de aer, nu la cilindree si boost. .............. |
#68
Publicat: 02 martie 2013 - 21:55
salut baieti. vorbiti mult si degeaba.v-a tot invirti-ti in jurul cozii si da-ti explicatii pe care nici voi nu le intelegeti.
UN LUCRU E CLAR supraalimentarea motoarelor cu ardere interna duce la marirea puterii motoarelor--- deci cei care doriti sa faceti asta lasa-ti povestile sterile si trece-ti la treaba |
#71
Publicat: 03 martie 2013 - 20:26
raul_16nic, on 03 martie 2013 - 15:55, said:
u445 ar avea mai mare nevoie de aderenta decat de putere. Daca ati folosit discul cu 445 ,in mod sigur ati ajuns la concluzia ca o treapta superioara de viteza ar fi fost excelent.Eu ,cel putin,am simtit lipsa acuta de putere ,atunci cand am incercat sa discui ,folosind treapta a 2-a priza directa (cutie 3vit +2 reductoare).Si...va rog sa ma credeti ca am jonglat cu pompa de injectie(ca debit si avans) si injectoarele(ca presiune si nr gauri la pulverizator).Este foarte adevarat ca lipsa de greutate este o mare problema,dar asta s-ar putea rezolva cumva cu greutati atasate direct pe jante(nu neaparat cele de uzina de 50 kg ci unele homemade . |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi