Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
adaptare turbosuflanta ptr u445
Last Updated: Feb 07 2014 20:35, Started by
penciucromica
, Dec 22 2012 15:00
·
0
#73
Posted 04 March 2013 - 12:40
raul_16nic, on 03 martie 2013 - 22:33, said:
mai bine v-ati obisnui cu ideea ca atata poate si gata . gcom61, on 03 martie 2013 - 20:26, said: Daca ati folosit discul cu 445 ,in mod sigur ati ajuns la concluzia ca o treapta superioara de viteza ar fi fost excelent.Eu ,cel putin,am simtit lipsa acuta de putere ,atunci cand am incercat sa discui ,folosind treapta a 2-a priza directa (cutie 3vit +2 reductoare).Si...va rog sa ma credeti ca am jonglat cu pompa de injectie(ca debit si avans) si injectoarele(ca presiune si nr gauri la pulverizator).Este foarte adevarat ca lipsa de greutate este o mare problema,dar asta s-ar putea rezolva cumva cu greutati atasate direct pe jante(nu neaparat cele de uzina de 50 kg ci unele homemade . |
#74
Posted 04 March 2013 - 13:29
raul_16nic, on 03 martie 2013 - 22:33, said:
mai bine v-ati obisnui cu ideea ca atata poate si gata . Greutati homemade... cel mai ieftin ar iesi cu o oala de tabla umpluta cu ciment. Ramane sa proiectezi oala in asa fel incat sa se muleze bine pe roata, sa o poti monta usor, sa nu cada betonul din ea dar sa ai o gaura prin care sa poti turna betonul. Edited by til, 04 March 2013 - 13:39. |
#75
Posted 04 March 2013 - 20:25
#76
Posted 04 March 2013 - 21:33
n-ai deja prea multe tone , daca umpli tot golul din janta? O sa trebuiasca sa pui si pe fata greutate, ca se ridica prea usor de bot apoi.
Plus ca n-ar fi detasabile, dar asta n-ar fi o problema prea mare decat atunci cand vrei sa dai roata jos. |
#77
Posted 05 March 2013 - 07:30
til, on 04 martie 2013 - 21:33, said:
n-ai deja prea multe tone , daca umpli tot golul din janta? O sa trebuiasca sa pui si pe fata greutate, ca se ridica prea usor de bot apoi. Plus ca n-ar fi detasabile, dar asta n-ar fi o problema prea mare decat atunci cand vrei sa dai roata jos. |
#78
Posted 05 March 2013 - 09:37
Daca se doreste o lucrare de calitate,se poate face un lucru care sa arate [profi] demontabile,vopsite etc.
Cred ca pt arat sunt suficiente greutati numai pe spate. |
#79
Posted 24 March 2013 - 20:15
eu am umplut doar gentile cu beton(pe cadru metalic binenteles) iar la arat a scazut consumul iar plugul il bag mai adinc si nu mai patineaza deloc , nici macar nu mai trebuie blocat diferentialul
|
#80
Posted 30 March 2013 - 16:57
Salutare baieti !
Pana la urma ce sa ales cu turbosuflanta pentru 445 ? Asi dori si eu sa incerc ... |
#81
Posted 30 March 2013 - 19:57
Asteapta la rand.... ca multe alte fiare (la mine cel putin) .Timpul a fost rece,sanatatea nu prea imi permite,pe tractor nu am mai urcat....nu prea mai ma trage inima ,avand in vedere starea de sanatate.
Pt cei care vor sa faca asta,eu recomand ca distributia sa fie pusa exact la punct(fara acel dinte avans la injectie pe care il prefera majoritatea)iar injectia sa fie o idee intarziata. |
#82
Posted 31 March 2013 - 05:29
Da te respect !
La al meu 445 e legumicol ,lucru cu el de mai bine de 18 ani ,cand l-am cumparat era nou ... de atuncea am mai facut o capitala ,pompa de injectie reglata inpreuna cu injectoarele . Porneste la sfer de cheie si iarna . Voiam sa ai dau o mana de ajutor motorului ,cand e la lucrari grele cere un pic mai multa veata si consuma mai mult find ca nu face arderea completa . Cu un turbo pus pe el lasi fi salvat . Ramane de vazut ce anume turbosuflanta necesita . Din cate am auzit de la mecanici priceputi ,turbo se mai si regleaza in fuctie de presiune , poate gresesc cu ceva ... la ce turatie sa intre in actiune 100% Iar la ati am vazut ca turbo le mergea mai tot timpul ,ma refeream la masini auto ... O sa caut si eu niste cunostinte in pus ca nu strica ... Edited by OnnuTm, 31 March 2013 - 05:31. |
|
#83
Posted 31 March 2013 - 11:03
Foarte multi spun ca turbo intra in functiune la o turatie de ~2500rot/min.Am avut ocazia sa demontez racordul de cauciuc intre turbina si galeria de aspiratie la un VW Golf diesel ,si spre uimirea mea,turbina se invartea chiar si la relanti.Am crezut ca este defecta si cand am turat motorul a inceput sa se simta [curentul] de aer debitat de turbina,iar motorul probabil ca avea in jur de 3000 rot/min.
Am repetat laun Opel 2000cmc si am constatat acelasi lucru. Practic turbina intra in functie atunci cand viteza gazelor evacuare este suficient de mare pt a roti turbina pt a crea presiune.Am facut comparatie (ochiometrica)intre o turbina de saviem si una de peugeot (pe astea le detin) si diferenta intre ele este la diametrul turbinei(ventolei) de aer in timp ce turbina de gaze(ventola) are aceeasi configuratie si acelasi diametru fiind din fonta. Edited by gcom61, 31 March 2013 - 11:03. |
#84
Posted 31 March 2013 - 12:12
Este o mare diferenta intre motoarele turbo si cele normale,de la camera de ardere care este mai mare la motoarele turbo,dimensiunea boltului din biela este mai mare altfel sint reglate injectoarele si pompa de injectie nu numai debite cit si avansul centrifugal,plus ca necesita racire suplimentara atit a motorului cit si a uleiului,plus ca turbosuflanta se unge cu uleiul din motor[poate sa scada presiunea de ungere a arborelui],sfatul meu lasati motoarele asa cum sint deoarece mare lucru ca putere nu cistigati ca sa merite cheltuielile si eforturile suplimentare in comparatie cu riscurile, mai bine un RK temeinic al motorului si al sistemului de injectie si iesi tot acolo.
|
#85
Posted 31 March 2013 - 13:40
gcom61, on 30 martie 2013 - 19:57, said:
Asteapta la rand.... ca multe alte fiare (la mine cel putin) .Timpul a fost rece,sanatatea nu prea imi permite,pe tractor nu am mai urcat....nu prea mai ma trage inima ,avand in vedere starea de sanatate. Pt cei care vor sa faca asta,eu recomand ca distributia sa fie pusa exact la punct(fara acel dinte avans la injectie pe care il prefera majoritatea)iar injectia sa fie o idee intarziata. buna ziua, cum se da acel dinte avans de care spuneti?Daca pinionul pompei de injectie ii la punct exact adica 4 la 4 ,cum se da avansul scot pinionul si il rotesc catre motor sau catre exteriorul motorului? Si de ce este preferat de multi ,nu este suficient gaura ovala din corpul pompei de injectie? |
#86
Posted 01 April 2013 - 08:47
Avansul la445, probabil este fixat pt o anumita turatie de regim.La unele motoare cand se accelereaza la blana apar rateuri pe evacuare .Pt a elimina acele rateuri si pt ca motorul sa nu mai incalzeasca tare se prefera 1 dinte avans de la pinionul pompei ,aceasta ramanand pe aceeasi pozitie de fixare.1dinte inaintea lui4 de pe roata intermediara in sensul de rotatie.
|
#87
Posted 01 April 2013 - 20:26
gcom61, on 01 aprilie 2013 - 08:47, said:
Avansul la445, probabil este fixat pt o anumita turatie de regim.La unele motoare cand se accelereaza la blana apar rateuri pe evacuare .Pt a elimina acele rateuri si pt ca motorul sa nu mai incalzeasca tare se prefera 1 dinte avans de la pinionul pompei ,aceasta ramanand pe aceeasi pozitie de fixare.1dinte inaintea lui4 de pe roata intermediara in sensul de rotatie. nu sint sigur ca am inteles ,trebuie sa rotesc pinionul intermediar,sau invirt pinionul pompei de injectie catre exterior ,un dinte?sensul de rotatie al pompei este catre exterior, banuiesc. |
|
#88
Posted 16 April 2013 - 16:20
Asta este distributia pt 445.Atentie,este posibil ca la demontare sa observati ca cifrele poansonate pe pinioane sa nu corespunda(nu sunt aliniate) ca in imagine;nu este o problema ,daca se intervine numai la pompa de injectie.Daca este necesara demontarea axului cu came sau alt pinion intermediar,se face alinierea ca in imagine.Dupa prima rotatie nu vor mai fi aliniate;se vor realinia dupa un nr. de rotatii.
Attached Files |
#89
Posted 16 April 2013 - 21:39
Pompa de injectie la 445 este dotata si cu un avans, cand se lucra in forta se auto accelereaza , nu-ti dai seama cand actioneaza ... am avut probleme cu capul de avans este sub pompa de injectie are un rol foarte inportant ... mai multe detali se pot obtine de la un pompagiu de testare ...are mult mai multe cunostinte in domeniul ...
Daca ar fi sa muti pinionul de la pompa de injectie o sa apara probleme si rateuri ... ori la pornire ori in turati maxime ce nu este permis . Turbina are un rol aparte ... multi vad da putini pricep cu lucra o turbina . Se poate pune o turbina pe motor aspirat diesel in calitate de a usura arderea greoaie in cazuri de forta ... Pentru un 445 trebuie o anumita turbina . Sunt o gramada de suspiciuni ce induc lumea sa nu faca ... |
#90
Posted 17 April 2013 - 17:42
OnnuTm, on 16 aprilie 2013 - 21:39, said:
Pompa de injectie la 445 este dotata si cu un avans, cand se lucra in forta se auto accelereaza , nu-ti dai seama cand actioneaza ... am avut probleme cu capul de avans este sub pompa de injectie are un rol foarte inportant ... mai multe detali se pot obtine de la un pompagiu de testare ...are mult mai multe cunostinte in domeniul ... Daca ar fi sa muti pinionul de la pompa de injectie o sa apara probleme si rateuri ... ori la pornire ori in turati maxime ce nu este permis . Turbina are un rol aparte ... multi vad da putini pricep cu lucra o turbina . Se poate pune o turbina pe motor aspirat diesel in calitate de a usura arderea greoaie in cazuri de forta ... Pentru un 445 trebuie o anumita turbina . Sunt o gramada de suspiciuni ce induc lumea sa nu faca ... Acel ''avans'' care ''autoaccelereaza'' motorul,de fapt este regulator centrifugal de turatie;ponderea de [interventie]in turatia motorului este in functie de pozitionarea fixarii arcului de pe parghia de acceleratie in/pe cele 3 trepte de sensibilitate(3 gauri de fixare)si tensionarea arcului de pe tija care actioneaza direct supapa de alimentare cap hidraulic. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/efL7LseUQ1c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] ''capul de avans este sub pompa de injectie'' este un regulator hidraulic de avans,iar parghia care iese in jos actioneaza o supapa;prin actionarea acestei supape se reduce avansul la injectie cu max 15 grade(in realitate ceva mai putin,pt ca mai exista si saibe de reglaj). Personal am jonglat cu un motor de 445 montat pe un ARO244 pe care l-am dus pana la 5500 rot/min.Motorul(fara pompa de injectie)a fost montat de userul Savo_Stelica pe un leut al unui prieten comun. Rateuri in esapament apar cand avansul este prea mic sau cand regulatorul hidraulic se uzeaza.La motorul de care am amintit am mers cu 2 dinti avans,detonatia era foarte mare insa numai asa am reusit marirea turatiei. La 445 pe care-l detin merg cu 1 dinte avans de 20 ani. Referitor la adaptarea turbinei pe 445 este de mentionat ca bolturile(asa cum a mentionat cineva)trebuiesc ceva mai groase(nu la alezaj exterior ci interior). Sustin acest lucru pt ca am demontat un motor de brasov cu turbina(montat pe camioane romanesti de 7 t de Camioanul Bv,aparute imediat dupa revolutia lu'peste),care avea biele normale(la aspect si greutate)si bolturile cu gaura de~12mm. Attached FilesEdited by gcom61, 17 April 2013 - 17:51. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users