Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Blocare google chrome cu master p...

sfat achizitie telefon pana in 20...

Stoc Smart CAM TV

Ce corzi de chitara sa cumpar?
 Galaxy A54 compass defect?

Cum conectez un switch WIFI la 60...

Cumparare AC Gree [Buget maxim 30...

Telekom
 Ce e aratarea asta ?

Probleme timonerie schimbator sau...

Numar strada gresit in contractul...

Centrala Ariston Cares Premium 24...
 La multi ani @Klasse!

La multi ani @shmecherul!

pareri ipad 6-2018- flip

Cum au aparut supermarketurile in...
 

adaptare turbosuflanta ptr u445

- - - - -
  • Please log in to reply
104 replies to this topic

#73
kodrutz2011

kodrutz2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 09.08.2011

 raul_16nic, on 03 martie 2013 - 22:33, said:

mai bine v-ati obisnui cu ideea ca atata poate si gata .

 gcom61, on 03 martie 2013 - 20:26, said:


Daca ati folosit discul cu 445 ,in mod sigur ati ajuns la concluzia ca o treapta superioara de viteza ar fi fost excelent.Eu ,cel putin,am simtit lipsa acuta de putere ,atunci cand am incercat sa discui ,folosind treapta a 2-a priza directa (cutie 3vit +2 reductoare).Si...va rog sa ma credeti ca am jonglat cu pompa de injectie(ca debit si avans) si injectoarele(ca presiune si nr gauri la pulverizator).Este foarte adevarat ca lipsa de greutate este o mare problema,dar asta s-ar putea rezolva cumva cu greutati atasate direct pe jante(nu neaparat cele de uzina de 50 kg ci unele homemade .
as fi si eu curios cum arata greutatile homemade sau din ce pot fii facute.

#74
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,711
  • Înscris: 30.07.2003

 raul_16nic, on 03 martie 2013 - 22:33, said:

mai bine v-ati obisnui cu ideea ca atata poate si gata .
Atunci poate ne-am plictisi si cine stie ce (alte) tampenii ajungem sa facem Posted Image


Greutati homemade... cel mai ieftin ar iesi cu o oala de tabla umpluta cu ciment. Ramane sa proiectezi oala in asa fel incat sa se muleze bine pe roata, sa o poti monta usor, sa nu cada betonul din ea dar sa ai o gaura prin care sa poti turna betonul.

Edited by til, 04 March 2013 - 13:39.


#75
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

 kodrutz2011, on 04 martie 2013 - 12:40, said:

as fi si eu curios cum arata greutatile homemade sau din ce pot fii facute.

Beton turnat direct in jante(exterior),dupa ce au fost izolate cu folie,carton,etc.

Edited by gcom61, 04 March 2013 - 20:27.


#76
til

til

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,711
  • Înscris: 30.07.2003
n-ai deja prea multe tone , daca umpli tot golul din janta? O sa trebuiasca sa pui si pe fata greutate, ca se ridica prea usor de bot apoi.
Plus ca n-ar fi detasabile, dar asta n-ar fi o problema prea mare decat atunci cand vrei sa dai roata jos.

#77
kodrutz2011

kodrutz2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 168
  • Înscris: 09.08.2011

 til, on 04 martie 2013 - 21:33, said:

n-ai deja prea multe tone , daca umpli tot golul din janta? O sa trebuiasca sa pui si pe fata greutate, ca se ridica prea usor de bot apoi.
Plus ca n-ar fi detasabile, dar asta n-ar fi o problema prea mare decat atunci cand vrei sa dai roata jos.
pt 300 de lei cat sunt amandoua greutatile pe spate de 55 kg fiecare nu m0as muncii atat cu betonul,bine sunt mai grele!

#78
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Daca se doreste o lucrare de calitate,se poate face un lucru care sa arate [profi] demontabile,vopsite etc.
Cred ca pt arat sunt suficiente greutati numai pe spate.

#79
mircea11

mircea11

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 21.03.2010
eu am umplut doar gentile cu beton(pe cadru metalic binenteles) iar la arat a scazut consumul iar plugul   il  bag mai adinc si nu mai patineaza deloc , nici macar nu mai trebuie blocat diferentialul

#80
OnnuTm

OnnuTm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 172
  • Înscris: 13.02.2013
Salutare baieti !
Pana la urma ce sa ales cu turbosuflanta pentru 445 ?
Asi dori si eu sa incerc ...

#81
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Asteapta la rand.... :)  ca multe alte fiare (la mine cel putin) .Timpul a fost rece,sanatatea nu prea imi permite,pe tractor nu am mai urcat....nu prea mai ma trage inima ,avand in vedere starea de sanatate.
Pt cei care vor sa faca asta,eu recomand ca distributia sa fie pusa exact la punct(fara acel dinte avans la injectie pe care il prefera majoritatea)iar injectia sa fie o idee intarziata.

#82
OnnuTm

OnnuTm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 172
  • Înscris: 13.02.2013
Da  te respect !
La al meu 445 e legumicol ,lucru cu el de mai bine de 18 ani ,cand l-am cumparat era nou ... de atuncea am mai facut o capitala ,pompa de injectie reglata inpreuna cu injectoarele .
Porneste la sfer de cheie si iarna .
Voiam sa ai dau o mana de ajutor motorului ,cand e la lucrari grele cere un pic mai multa veata si consuma mai mult find ca nu face arderea completa .
Cu un turbo pus pe el lasi fi salvat .
Ramane de vazut ce anume turbosuflanta necesita .
Din cate am auzit de la mecanici priceputi ,turbo se mai si regleaza in fuctie de presiune , poate gresesc cu ceva ... la ce turatie sa intre in actiune 100%
Iar la ati am vazut ca turbo le mergea mai tot timpul ,ma refeream la masini auto ...
O  sa caut si eu niste cunostinte in pus ca nu strica ...

Edited by OnnuTm, 31 March 2013 - 05:31.


#83
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Foarte multi spun ca turbo intra in functiune la o turatie de ~2500rot/min.Am avut ocazia sa demontez racordul de cauciuc intre turbina si galeria de aspiratie la un VW Golf diesel ,si spre uimirea mea,turbina se invartea chiar si la relanti.Am crezut ca este defecta si cand am turat motorul a inceput sa se simta [curentul] de aer debitat de turbina,iar motorul probabil ca avea in jur de 3000 rot/min.
Am repetat laun Opel  2000cmc si am constatat acelasi lucru.
Practic turbina intra in functie atunci cand viteza gazelor evacuare este suficient de mare pt a roti turbina pt a crea presiune.Am facut comparatie (ochiometrica)intre o turbina de saviem si una de peugeot (pe astea le detin) si diferenta intre ele este la diametrul turbinei(ventolei) de aer in timp ce turbina de gaze(ventola) are aceeasi configuratie si acelasi diametru fiind din fonta.

Edited by gcom61, 31 March 2013 - 11:03.


#84
armandoaxinia

armandoaxinia

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,425
  • Înscris: 13.03.2011
Este o mare diferenta intre motoarele turbo si cele normale,de la camera de ardere care este mai mare la motoarele turbo,dimensiunea boltului din biela este mai mare altfel sint reglate injectoarele si pompa de injectie nu numai debite  cit si avansul centrifugal,plus ca necesita racire suplimentara atit a motorului cit si a uleiului,plus ca turbosuflanta se unge cu uleiul din motor[poate sa scada presiunea de ungere a arborelui],sfatul meu lasati motoarele asa cum sint deoarece mare lucru ca putere nu cistigati ca sa merite cheltuielile si eforturile suplimentare in comparatie cu riscurile, mai bine un RK temeinic al motorului si al sistemului de injectie si iesi tot acolo.

#85
penciucromica

penciucromica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 29.02.2012

 gcom61, on 30 martie 2013 - 19:57, said:

Asteapta la rand.... Posted Image  ca multe alte fiare (la mine cel putin) .Timpul a fost rece,sanatatea nu prea imi permite,pe tractor nu am mai urcat....nu prea mai ma trage inima ,avand in vedere starea de sanatate.
Pt cei care vor sa faca asta,eu recomand ca distributia sa fie pusa exact la punct(fara acel dinte avans la injectie pe care il prefera majoritatea)iar injectia sa fie o idee intarziata.

buna ziua, cum se da acel dinte avans de care spuneti?Daca pinionul pompei de injectie ii la punct  exact adica 4 la 4 ,cum se da avansul  scot pinionul si il rotesc catre motor sau catre exteriorul motorului? Si de ce este preferat de multi ,nu este suficient gaura ovala din corpul pompei de injectie?

#86
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Avansul la445, probabil este fixat pt o anumita turatie de regim.La unele motoare cand se accelereaza la blana apar rateuri pe evacuare .Pt a elimina acele rateuri si pt ca motorul sa nu mai incalzeasca tare se prefera 1 dinte avans de la pinionul pompei ,aceasta ramanand pe aceeasi pozitie de fixare.1dinte inaintea lui4 de pe roata intermediara in sensul de rotatie.

#87
penciucromica

penciucromica

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 29.02.2012

 gcom61, on 01 aprilie 2013 - 08:47, said:

Avansul la445, probabil este fixat pt o anumita turatie de regim.La unele motoare cand se accelereaza la blana apar rateuri pe evacuare .Pt a elimina acele rateuri si pt ca motorul sa nu mai incalzeasca tare se prefera 1 dinte avans de la pinionul pompei ,aceasta ramanand pe aceeasi pozitie de fixare.1dinte inaintea lui4 de pe roata intermediara in sensul de rotatie.

nu sint sigur ca am inteles ,trebuie sa rotesc pinionul intermediar,sau invirt pinionul pompei de injectie catre exterior ,un dinte?sensul de rotatie al pompei este catre exterior, banuiesc.

#88
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Asta este distributia pt 445.Atentie,este posibil ca la demontare sa observati ca cifrele poansonate pe pinioane sa nu corespunda(nu sunt aliniate) ca in imagine;nu este o problema ,daca se intervine numai la pompa de injectie.Daca este necesara demontarea axului cu came sau alt pinion intermediar,se face alinierea ca in imagine.Dupa prima rotatie nu vor mai fi aliniate;se vor realinia dupa un nr. de rotatii.

Attached Files



#89
OnnuTm

OnnuTm

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 172
  • Înscris: 13.02.2013
Pompa de injectie la 445 este dotata si cu un avans, cand se lucra in forta se auto accelereaza , nu-ti dai seama cand  actioneaza ... am avut probleme cu capul de avans este sub pompa de injectie are un rol foarte inportant ... mai multe detali  se pot obtine de la un pompagiu de testare ...are mult mai multe cunostinte in domeniul ...
Daca ar fi sa muti pinionul de la pompa de injectie o sa apara probleme si rateuri ... ori la pornire ori in turati maxime ce nu este permis .
Turbina are un rol aparte ... multi vad da putini pricep cu lucra o turbina .
Se poate pune o turbina pe motor aspirat diesel in calitate de a usura arderea greoaie in cazuri de forta ...
Pentru un 445 trebuie o anumita turbina .
Sunt o gramada de suspiciuni ce induc lumea sa nu faca ...

#90
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007

 OnnuTm, on 16 aprilie 2013 - 21:39, said:

Pompa de injectie la 445 este dotata si cu un avans, cand se lucra in forta se auto accelereaza , nu-ti dai seama cand  actioneaza ... am avut probleme cu capul de avans este sub pompa de injectie are un rol foarte inportant ... mai multe detali  se pot obtine de la un pompagiu de testare ...are mult mai multe cunostinte in domeniul ...
Daca ar fi sa muti pinionul de la pompa de injectie o sa apara probleme si rateuri ... ori la pornire ori in turati maxime ce nu este permis .
Turbina are un rol aparte ... multi vad da putini pricep cu lucra o turbina .
Se poate pune o turbina pe motor aspirat diesel in calitate de a usura arderea greoaie in cazuri de forta ...
Pentru un 445 trebuie o anumita turbina .
Sunt o gramada de suspiciuni ce induc lumea sa nu faca ...

Acel ''avans'' care ''autoaccelereaza'' motorul,de fapt este regulator centrifugal de turatie;ponderea de [interventie]in turatia motorului este in functie de pozitionarea fixarii arcului de pe parghia de acceleratie in/pe cele 3 trepte de sensibilitate(3 gauri de fixare)si tensionarea arcului de pe tija care actioneaza direct supapa de alimentare cap hidraulic. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/efL7LseUQ1c?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
''capul de avans este sub pompa de injectie'' este un regulator hidraulic de avans,iar parghia care iese in jos actioneaza o supapa;prin actionarea acestei supape se reduce avansul la injectie cu max 15 grade(in realitate ceva mai putin,pt ca mai exista si saibe de reglaj).
Personal am jonglat cu un motor de 445 montat pe un ARO244 pe care l-am dus pana la 5500 rot/min.Motorul(fara pompa de injectie)a fost montat de userul Savo_Stelica pe un leut al unui prieten comun.
Rateuri in esapament apar cand avansul este prea mic sau cand regulatorul hidraulic se uzeaza.La motorul de care am amintit am mers cu 2 dinti avans,detonatia era foarte mare insa numai asa am reusit marirea turatiei.
La 445 pe care-l detin merg cu 1 dinte avans de 20 ani.
Referitor la adaptarea turbinei pe 445 este de mentionat ca bolturile(asa cum a mentionat cineva)trebuiesc ceva mai groase(nu la alezaj exterior ci interior).
Sustin acest lucru pt ca am demontat un motor de brasov cu turbina(montat pe camioane romanesti de 7 t de Camioanul  Bv,aparute imediat dupa revolutia lu'peste),care avea biele normale(la aspect si greutate)si bolturile cu gaura de~12mm.

Attached Files


Edited by gcom61, 17 April 2013 - 17:51.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate