Noua Skoda Octavia 3, un look mai sportiv si mai premium
Last Updated: Jun 13 2013 08:07, Started by
lacoste
, Oct 23 2012 20:57
·
0
#109
Posted 02 June 2013 - 10:39
valitudor, on 02 iunie 2013 - 10:11, said:
Inca o data, nu turatia este importanta, ci uleiul si racirea acestuia cu motorul pornit dupa sectoare cu acceleratii puternice (mers la viteza mare, depasiri, dealuri, etc)Inca o data, nu turatia este importanta, ci uleiul si racirea acestuia cu motorul pornit dupa sectoare cu acceleratii puternice (mers la viteza mare, depasiri, dealuri, etc) Nu am condus niciodata sportiv, iar depasirile au fost episodice. Din motive practice ( radare multe pe drumurile unde merg ) ma deplasez cu 50 km/h in localitate ( viteza 2 la 2500 rpm desi conform indicatorului as avea viteza 3 la 1800 rpm ) si cu maxim 110 km/h in afara ei pe drum european. Nu am dealuri in zona in care fac cei mai multi km, si nu merg deloc cu masina la munte Tratez masina ca o unealta pentru deplasare, nu ca o extensie a personalitatii. |
#110
Posted 02 June 2013 - 11:15
Chestia cu subturatul tine de sarcina si de regimul de mers mai mult decat de altceva.
Daca sarcina e mica gen trepte mici, pana in tr3, drumul drept si viteza constanta nu e nici o problema. Nu-i musai sa tii turbina umflata tot timpul daca sarcina e mica. Cel putin daca mergi des in afara orasului. Daca iesi rar poti sa dai focul mai tare sa mai cureti mizeria. Eu am o regula la orice masina. Daca raspunsul motorului pe treapta respectiva este proportional cu apasarea pedalei,si nu protesteaza in vreun fel, e ok. La mers constant la unele masini dau din 5 in 4 cand cobor la 90 iar la altele doar cand scade viteza la 6o. Sau cu aceeasi masina, la vale daca scade viteza chiar si la 40 las intr-a 5a iar la deal daca scade la 70 bag a4a Sau incetinesc la vale pana sub 30 in tr4 in oras, nu bag a3a pt ca sarcina e f mica. Asta la benzina. La diesel, vitezele minime sunt mai mari cu 10-20 kmph in fc de treapta. Asta la benzina. La diesel, vitezele minime sunt mai mari cu 10-20 kmph in fc de treapta. |
#111
Posted 02 June 2013 - 14:54
AMDG, on 02 iunie 2013 - 10:39, said:
Din motive practice ( radare multe pe drumurile unde merg ) ma deplasez cu 50 km/h in localitate ( viteza 2 la 2500 rpm desi conform indicatorului as avea viteza 3 la 1800 rpm ) |
#113
Posted 02 June 2013 - 15:13
Vorbeam de cazurile cele mai uzuale, acum depinde si deal
|
#114
Posted 02 June 2013 - 15:38
Confirm cazurile spuse de @undercoverbrother.
Sa ne mai rasfatam retina cu niste poze reusite cu masina, sursa : skoda2.jpg 141.93K 34 downloads skoda1.jpg 130.92K 36 downloads skoda5.jpg 152.43K 39 downloads skoda6.jpg 152.86K 35 downloads skoda4.jpg 96.91K 44 downloads skoda3.jpg 100.03K 45 downloads |
#115
Posted 02 June 2013 - 16:04
voi ma terminati cu condusul dupa cum va spune un bec; am incercat sa conduc un rahat de civic (rahat ca are motor de 1,4) si sa dea naiba in becul lui daca am putut schimba cum zicea el.
conduceti-va masinile, nu ele pe voi... |
#117
Posted 02 June 2013 - 21:26
Lucian, am impresia ca nu te impaci cu indicatorul ala pentru ca nu prea ai inteles cum functioneaza.
Simplist vorbind, masina nu stie ca urmeaza un deal, vale sau drum drept. Ala iti recomanda schimbarea treptei inferioare sau superioare in functie de apasarea exercitata de sofer asupra pedalei de acceleratie si de raspunsul motorului care urmeaza dupa aceasta apasare. Este fix la fel ca la cutiile automate. De exemplu, daca tu mergi pe un drum drept si menti aceeasi apasare pe pedala la urcarea unui deal este foarte probabil ca indicatorul sa nu-ti spuna sa retrogradezi. Insa, daca apesi mai tare pe pedala, ca pentru a urca dealul cu aceesi viteza avuta la drum drept, eu cred ca indicatorul iti spune sa retrogradezi. Daca tu la baza dealului ai ridicat putin piciorul de pe acceleratie normal ca ala ti-a spus sa schimbi in treapta superioara, de unde sa stie ce vrei sa faci? Cel mai bine e sa ti masina cu viteza constanta pe pilot automat si sa vezi daca la baza dealului iti mai schimba in treapta superioara sau nu. Eu zic ca nu... Cat priveste coxul, daca problemele turbinei ar putea fi rezolvate cu o talpa mai grea ar fi mult prea simplu. AMDG, on 02 iunie 2013 - 10:39, said:
Nu am condus niciodata sportiv, iar depasirile au fost episodice. Din motive practice ( radare multe pe drumurile unde merg ) ma deplasez cu 50 km/h in localitate ( viteza 2 la 2500 rpm desi conform indicatorului as avea viteza 3 la 1800 rpm ) si cu maxim 110 km/h in afara ei pe drum european. Nu am dealuri in zona in care fac cei mai multi km, si nu merg deloc cu masina la munte Edited by valitudor, 02 June 2013 - 21:28. |
#118
Posted 02 June 2013 - 22:24
valitudor, on 02 iunie 2013 - 21:26, said:
De exemplu, daca tu mergi pe un drum drept si menti aceeasi apasare pe pedala la urcarea unui deal este foarte probabil ca indicatorul sa nu-ti spuna sa retrogradezi. Insa, daca apesi mai tare pe pedala, ca pentru a urca dealul cu aceesi viteza avuta la drum drept, eu cred ca indicatorul iti spune sa retrogradezi. De obicei ignor indicatorul ala, dar m-am uitat ieri de curiozitate. In panta, 2200rpm, treapta 4, in accelerare, si imi zicea sa schimb in 5. Poate daca as fi mentinut viteza constanta poate nu ar fi sugerat sa schimb in sus, asa a mers pe principiul ca daca masina inca poate sa accelereze inseamna ca e intr-o treapta prea mica |
|
#119
Posted 02 June 2013 - 22:32
Confunzi panta cu rampa? Daca le-ai confundat, repeta "ëxperimentul" cu pilotul automat activat, asa elimini eroarea datorata apasarii diferite a acceleratiei.
Daca tot la fel se comporta inseamna ca indicatorul ala al masinii tale este o gluma proasta... Edited by valitudor, 02 June 2013 - 22:33. |
#120
Posted 02 June 2013 - 22:49
Da, scuze, am scris gresit. Era rampa.
E indicator de Skoda, presupun ca nu semnificativ diferit de al lui Lucian. |
#121
Posted 02 June 2013 - 23:07
Foloseste tempomatul iar daca se comporta la fel inseamna ca este o prostie. Dar eu sunt convins ca nu va fi asa
|
#122
Posted 03 June 2013 - 06:43
valitudor, on 02 iunie 2013 - 21:26, said:
Viteza a 2-a la 2500 am doar cand vreau sa plec mai tare, altfel schimb ceva mai repede cand nu ma grabesc. Dar nu cred ca e vorba de plecat tare, ca altfel nu-ti spunea ala de a 3-a la 1800 rpm. Asadar, de ce stai cu a 2-a la 2500 rpm? Nu sunt cam neconfortabile socurile alea ale motorului daca iei piciorul de pe acceleratie din cauza traficului? Traficul in oras e mereu cu socuri pe aceste plaiuri - acestea fiind zise nu vreau sa conduc la 1700 rpm, adica exact sub 50 km/h in treapta a treia. Incerc sa merg in afara localitatii cu treapta de viteza indicata, avand in vedere ca e drum drept fara inclinare si fara opriri bruste. |
#123
Posted 03 June 2013 - 10:10
AMDG, on 30 mai 2013 - 19:02, said:
Apropo, shift indicator monitorizeaza cresterea de acceleratie, si recomanda schimbarea cand treci de 2000 rpm Probabil tu tii masina pe la 3000 rpm minim. |
|
#124
Posted 03 June 2013 - 23:00
valitudor, on 02 iunie 2013 - 23:07, said:
Foloseste tempomatul iar daca se comporta la fel inseamna ca este o prostie. Dar eu sunt convins ca nu va fi asa N-am tempomat Dar l-am mai observat un pic azi si ai dreptate, ia in considerare mai multi factori. De exemplu daca accelerez usor de la 1800rpm, pe la 2000rpm imi zice sa schimb; daca accelerez puternic de la 1800rpm nu-mi indica sa schimb decat inspre 3000rpm. |
#125
Posted 03 June 2013 - 23:35
Este adaptiva functia aia de SIL, dar tot o tampenie ramane, masinile le conducem noi, nu ele pe noi, in cel mai fericit caz vin cu o instiintare, exact ce face acel SIL.
Octaiva noua are tempomat in standard? parca era ceva cu niste puncte la EuroNcap pentru dotarea in standard cu asa ceva, cel putin la Clio IV asa este. |
#126
Posted 03 June 2013 - 23:41
Deci Jetta 2010 (nu stiu ce echipare), 1,6 tdi, la umila suma de 18.700 euro a venit FARA tempomat si volan imbracat in piele. De comenzi pe volan nici nu discut. Marele ei avantaj este insonorizarea, chiar nu prea iti dai seama ce motor ai in fata. Nu stiu la octavia 3 cum o fi, dar jetta sta BINI DI TAT la capitolul asta.
Edited by Lucian_M, 03 June 2013 - 23:49. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users