Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Redresor auto achizitie
Last Updated: Feb 25 2022 14:22, Started by
hemTT
, Oct 07 2012 11:28
·
0
#19
Posted 01 February 2013 - 18:14
Rezolvat cu codul , acumulatorul e fabricat la data de 29.10.2012-respecta regula celor 6 luni
Merge brici, "cinta" electromotorul cind ii arat cheia, foarte multumit de el ca prima impresie . De desfacut se poate dar dupa garantie ca se strica capacele de la dopuri si pierd bunatate de garantie - care daca citesti bine termenele si conditiile aproape imposibil sa nu fi vinovat de defectarea lui , acum inteleg chestia cu "cum ti-e norocul" |
#20
Posted 01 February 2013 - 18:30
#21
Posted 15 February 2013 - 22:17
Nu mai pricep nimic, acum doua saptamini pe site-ul Rombat la "recomandari acumulator" la Logan 1,6mpi si 1,6 16v recomandau premierul de 65Ah , azi nici macar nu mai apare la optiuni ???
Dau pe alte modele de exemplu Renault Sandero ( nu e gresit , exista in lista) apare premierul , la renault Megane iar apare dar la 1,6 nimic . Poate s-au gindit ca e prea scumpa sa o pui pe logan ... Edited by hemTT, 15 February 2013 - 22:21. |
#22
Posted 15 February 2013 - 22:28
@hemTT: pe site-ul Varta se recomanda asa:
Black Dynamic B19 Capacity 45Ah Cold Cranking Amps 400A Blue Dynamic C22 Capacity 52Ah Cold Cranking Amps 470A Silver Dynamic C30 Capacity 54Ah Cold Cranking Amps 530A Personal, am montat pe foarte multe Loganuri Black Dynamic C14 Capacity 56Ah Cold Cranking Amps 480A |
#23
Posted 15 February 2013 - 23:21
Banner Power Bull 72 ah cod P7209 ma atrage mai mult decit o varta , pretul in jur de 340 lei .
|
#24
Posted 16 February 2013 - 13:10
M-am prins...
au scos modelul de 65 Ah ca nu mai reuseau sa-l produca in ce cantitati era cerut de loganisti si ramineau restul fara asa ca au pus pe site doar modele mai slabe sau premium dar care fac fata cu brio corect, sa gasesti in asa cutiuta mica 65Ah cu 640 A curent pornire la 250 lei e foarte greu , la concurente cel putin dublu la pret De Varta am numai bune de spus DAR de modelul silver, restul de multe ori sunt echivalentul rombat calciu care si-a dovedit fiabilitatea in timp fiind bateria de dotare din uzina de la Dacia , cel mai important e sa fie bine dimensionata nu ca la anumite loturi de 1,6 16v cu 45 Ah ca rid si curcile ... Edited by hemTT, 16 February 2013 - 13:12. |
#25
Posted 09 March 2013 - 13:10
Am cumparat inca un redresor pentru cineva si ... l-am scos din cutie , l-am legat la acumulator , 55Ah rombat calciu , si a iesit fum .
L-am trimis in garantie sa vedem ce rezolva , nu cunosc service-ul mivarom . Din poza numarul 2 (cea cu partea de cablaj) atasata de @andreic deduc partea de cablaj cu treseul de cositor ingrosat , cam de acolo au iesit scintei . Astept raspunsul din service ca asa de bine ma simt dupa ce i-am recomandat prietenului meu de...m-am simtit obligat sa il dau pe al meu, pierd pierd dar macar nu ma fac de ris , oricum mai am unul redac de 6A ce biziie si face si el ceva daca va fi necesar |
#26
Posted 09 March 2013 - 14:00
Nu stiu de la ce ar putea fi fenomenul asta, poti sa legi si bateria invers si nu pateste nimic in mod normal, iti indica ledul error, eu chiar am probat treaba asta printr-o siguranta sa nu risc prea mult si n-a facut nimic.
In imaginile postate de mine in urma alea ingrosate mult in dreapota jos sunt liniile de iesire ce vin de la diode si merg la baterie. De aia banuiesc ca acolo a fost o problema de fabrica, poate o izolatie proasta intre diode si carcasa a pus o masa cum nu trebuie sau o dioda cu o ramura strapunsa si cand ai conectat bateria a facut resou pe acolo. Cei de la mivarom o sa-l schimbe ca in veneral sunt de treaba iar echipamentul apre protectie la conectare inversa (e specificat in descriere) deci nu poate sa zica ca de aia s-a stricat, eu personal nu am avut probleme, le-am returnat odata prin posta un acumulator de ups de capacitate mare 12V 17Ah praf (vechi stat in deposit prea mult) si mi-au retrimis unul nou. |
#27
Posted 09 March 2013 - 20:03
Am si eu redresorul cu pricina, doar ca e ala de 10 amperi. Imi zice cineva in ce conditii merge pe desulfatare si cat dureaza? L-am probat pe vreo 10 baterii, care aveau de la 4v la 12 si pana acum nu a intrat pe desulfatare niciodata.
|
#28
Posted 10 March 2013 - 10:34
Si la mine trece peste desulfatare in 2-3 secunde , am urmarit la inceput ledurile dar acum am spus ca poate nu e necesar si sare peste bateria fiind ok.
Voi testa zilele astea un ctek 5 sa vad ce si cum face fata de ale noastre . |
|
#29
Posted 10 March 2013 - 10:41
Pai nu are ce sa desulfateze, trece instant. O baterie sulfatata pe care o poti repara este una buna care a fost stocata putin descarcata si a capatat cela sulfura pe electrozi dar nu una terminata complet... una buna are rezistenta interna mica si pe aia sta la sulfatare pana atinge un voiltaj mai maricel pe ea dupa care ii da amperaj garla. Desulfatarea sunt ciclurile de initiere de amperaj mic.
Bateriile cu 4V si dinastea merg la gunoi in mod normal, au 4 celule terminate. |
#30
Posted 11 March 2013 - 21:04
#31
Posted 22 March 2013 - 23:16
andreic, on 09 martie 2013 - 14:00, said:
Nu stiu de la ce ar putea fi fenomenul asta... Cei de la Mivarom l-au reparat excelent si functioneaza in parametrii, l-au reparat in mai putin de o saptamina cu transport cu tot , baieti seriosi . |
#32
Posted 26 March 2013 - 21:08
Multumesc pentru topic. Cautam si eu un redresor auto. Aceeasi problema ca si hemTT, masina pornita odata la 10 zile si cand am vrut sa plec cu ea, m-a lasat bateria. La sfatul vostru am luat de la mivarom. Foarte parolisti baietii de la mivarom, chiar daca in tara era cod portocaliu de ninsori a doua zi am avut comanda.
|
#33
Posted 26 March 2013 - 21:09
Am la incarcat un rombat premier de 60Ah aproape nou, 6 luni, a trecut peste treptele 3 si 4 in aproximativ 3 ore si sta de 2 ore in 6. Recondition care am inteles ca e o crestere de voltaj la 15 volti si amperaj de 1,5A - intrebarea mea e daca e ceva problema si daca nu sta prea mult in "6" avind in vedere ca electrolitul aici 'fierbe" si mi-e sa nu scada nivelul in acumulator ca am pus-o . Bine, eu ma fac ca nu stiu nimic dar mi-e sa nu-i stric bateria la om . Am citit pe siteul caranda la incarcatoare ctek ce inseamna si ce se intimpla la fiecare treapta de incarcare si am vazut ca treapta aceasta e bine sa fie folosita maxim o data pe an din motiv ca scade apa .
Mouadib@ dupa prima incarcare vei fi foarte multumit de el DAR vezi sa nu patesti ca mine sa le spui la prieteni de el ca-ti transformi baia de serviciu in statie de incarcare acumulatori ! Edited by hemTT, 26 March 2013 - 21:11. |
|
#34
Posted 26 March 2013 - 21:18
hemTT, on 22 martie 2013 - 23:16, said:
Mai jos am incercuit zona cu probleme , de la o lipitura grosiera in zona condensatorului C4 s-a produs scurt . Cei de la Mivarom l-au reparat excelent si functioneaza in parametrii, l-au reparat in mai putin de o saptamina cu transport cu tot , baieti seriosi . hemTT, on 26 martie 2013 - 21:09, said:
Am la incarcat un rombat premier de 60Ah aproape nou, 6 luni, a trecut peste treptele 3 si 4 in aproximativ 3 ore si sta de 2 ore in 6. Recondition care am inteles ca e o crestere de voltaj la 15 volti si amperaj de 1,5A - intrebarea mea e daca e ceva problema si daca nu sta prea mult in "6" avind in vedere ca electrolitul aici 'fierbe" si mi-e sa nu scada nivelul in acumulator ca am pus-o . |
#35
Posted 26 March 2013 - 21:30
Fierbe e impropriu spus , se aude daca pui urechea incet cum misca in ea ca la sifon .
Am spus ca o las pina se implinesc 4 ore in stadiul 6, iau bornele si asta e . Ma intrebam de ce sta in 6 atit , la a mea tot premier dar de 65 sta citeva secunde si trece in 7 dupa care da trece in mentinere. |
#36
Posted 26 March 2013 - 22:01
Nu stiu ce incarcator ai, daca e asta de la mivarom nu ai de ce sa iei bornele, e automat. E normal sa faca bateria zgomot, importanty e sa nu fiarba/... si nu cred ca are cum sa fiarba la 1.5A.
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users