Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Curațare disc vinil

Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel
 Windows 11 si boxa portabila - de...

Angajarea unei persoane de 18 ani...

Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire
 Inlocuit/upgrade placa video Nvid...

Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii Golf 5
 Jurnal de bord Tesla M3SR 2024 Hi...

Acostament sosele comune Romania

AI-ul Google cartografiaza 1 mili...

De ce nu se fac profesori doar ol...
 

Constructii grandioase in Casa noastra: Romania (Europa)

* * * * - 4 votes
  • Please log in to reply
2757 replies to this topic

#2503
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 szg, on 30 ianuarie 2018 - 20:27, said:

promisiuni grandioase
România are mai puţin de 750 de kilometri de autostradă din cei 8.000 promişiPosted Image

#2504
crisbud

crisbud

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,242
  • Înscris: 07.12.2011
Să nu uitati ceva:

Aproape toate proiectele aflate in constructie inca azi, din infrastructura Romaniei, au avut licitatiile pt construire, adjudecate in timpul Doamnei Anca Boagiu! Cu Boc pm. In anul 2011...
Daca poporul era mai inteligent si doamna "prindea" si 2012, azi era inceputa si A1 Sibiu-Pitesti!
Asa, cu psd...avem fara numar licitatii pt studiile de fezabilitate cu valabilitate precum la jucarii, 2 ani. Trec 2 ani, alta licitație pt SF si tot asa...

#2505
szg

szg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,114
  • Înscris: 08.02.2013

 crisbud, on 01 februarie 2018 - 15:05, said:

...Daca poporul era mai inteligent si doamna "prindea" si 2012, azi era inceputa si A1 Sibiu-Pitesti!...

din pozitie de Senator, si presedinte a Comisiei pentru afaceri europene, 2012-2016, oare nu a mai putut ajuta cu nimic?
acea comisie pare ca are si urmatoarele atributii:
- stabilirea strategiei generale a politicilor din domeniul afacerilor europene şi a priorităţilor României propuse de Guvern
- promovarea drepturilor şi intereselor României în Uniunea Europeană
- solicită şi primeşte informaţii periodice cu privire la gestionarea şi absorbţia instrumentelor structurale europene şi propune ajustarea politicilor în domeniu
- solicită documentaţia necesară şi audiază ministrul de resort, cu privire la aspectele legate de  politicile Uniunii Europene şi interesele României

As zice ca daca, dupa 2012, infrastructura a ramas una din interesele Romaniei, atunci "presedintele comisiei pentru afaceri europene" nu ar fi prea strain de ....absorbtia si progresul de doi lei din acel domeniu, mai ales din perioada 2012 - 2016.

...bleach, toti "coloratii politici" sunt la fel!

Edited by szg, 02 February 2018 - 11:10.


#2506
crisbud

crisbud

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,242
  • Înscris: 07.12.2011
Nu e chiar asa...

#2507
crisbud

crisbud

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,242
  • Înscris: 07.12.2011
@szg
Te inseli, Exact cum vrea psd sa crezi, asa crezi.

E mai simplu asa:

Metrou (Metrorex)
Boc-Boagiu (2010-2011)
M5 Drumul Taberei- M4 Chibrit-Straulesti
Psd (1990-2009, 2012-2018)
Nimic, zero.

Vrei comparatia REALA si la aeroporturi, stadioane, AUTOSTRĂZI?

#2508
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 szg, on 17 ianuarie 2018 - 10:27, said:

letargie "grandioasa":
- 6 luni de evaluat 12 oferte pt. largire cu doua benzi DNCB Sud si pasaje DJ401 (Berceni) si Oltenitei
- asta dupa ce le-a luat alte 6 luni ca sa lanseze licitatia si sa se depuna ofertele
Si uite asa au trecut 12 luni ....aiurea in tramvai.

sa vedem si Largirea Soselei Berceni:
- "a inceput largirea" in Oct 2017
- defapt aproape au terminat doua parcari, nici astea nu sunt gata, dar lumea a dat deoparte bolovanii "din poarta" (la propriu erau bolovani, sa nu intre masinile)
- acum ...nici un semn de Largire a soselei Berceni si aproape a trecut luna Ianuarie, si nici nu a fost vreme urata, deci doar lene

Ia sa vedem, "termenul de finalizare largire sosea fiind luna decembrie 2018"
- daca le-au luat 3-4 luni pt. doua parcari, late cam cat 2 benzi si lungi de ...nici 0.5 km
- cam cat le-ar lua pt. o sosea lunga de 4.5 km (si am luat doar de la Aparatori si pana pe la Cimitir ashiea, sa nu oboseasca cumva)

....3-4 luni * 4.5/0.5 = 24 - 36 luni ...hai 2 ani, deci 2019 !!!
asta asa ca ....avem incredere in ei Posted Image))) si ne gandim la alegerile lor

si daca pasajul DJ401 peste DNCB, nu se face mai devreme de 2020 toamna, de ce sa se grabeasca ei cu largirea soselei Berceni, au facut doua parcari neterminate ...ce naiba mai vrem!!!

letargiiiieeee!!!! ceva coclesc ei ca e prea liniste pe niuzuri, ...da, gandesc intens Posted Image)
Gata, incepe. Incepe campania electorala
Primarul Sectorului 4, Daniel Băluță spune că pe data de 1 martie încep lucrările pentru lărgirea a trei mari bulevarde."Pe data de 1 martie începe unul dintre cele mai mari proiecte pe care le-am avut în campania electorală, pe care le-am făcut ca echipă: lărgirea a trei șosele extrem de importante și anume Șoseaua Berceni, Șoseaua Turnu Măgurele și Strada Caporal Luică.

Legătură importantă cu județul Ilfov
Edilul Sectorului 4 spune că odată cu lărgirea acestor bulevarde circulația autoturismelor către și dinspre județul Ilfov, se va putea realiza în condiții decente.
"Suntem fericiți că începem, e o realitate din data de 1 martie. Vremea permite aceste lucrări. A fost o muncă uriașă, aceea de a reuși să generăm procedurile, de a obține autorizările pentru aceste lucrări, însă slavă Domnului, am ajuns în situația de a face, nu de a promite. Pe Șoseaua Berceni de la Piața Sudului, până la centură avem două tronsoane. Din păcate, pe primul tronson din cauza situației parcărilor, una dintre benzi era complet blocată de mașini. Am extins pe această zonă tronsonul și vom avea două benzi reale pe sens, plus locuri de parcare. Pe tronsonul de la Apărătorii Patriei, până la Șoseaua de Centură, de la două benzi, vom ajunge la patru benzi. Le vom lega de o pasarelă care să treacă peste linia de centură către comuna Berceni. Sper cu această ocazie să îi stimulăm și pe cei de la Ministerul Transporturilor," a spus Daniel Băluță.

Park & Ride la metrou
În zona IMGB urmează să fie finalizată o parcare chiar lângă metrou.
"Atât pentru intrarea cât și pentru ieșirea din București, sectorul 4 va realiza patru benzi de circulație. Este vorba despre comunicarea cu județul Ilfov, cu comuna Berceni. Aceasta este o zonă cu o circulație infernală în acest moment. Este o cale importantă de acces către București pentru cei care se duc în județul Ilfov. Suntem foarte aproape cu parcarea de la stația de metrou IMGB. Este un obiectiv foarte important pe care suntem aproape să-l atingem, acest park & ride. Oamenii au posibilitatea să își parcheze mașina la metrou și să se ducă oriunde în București," a mai spus primarul sectorului 4.
Sursa. dcnewsPosted Image

Edited by cata, 06 February 2018 - 12:36.


#2509
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Continuarea campaniei.
Daniel Băluță a anunțat că în Sectorul 4 se vor construi mai multe parcări, în proximitatea stațiilor de metrou IMGB, Apărătorii Patriei, Piața Sudului, Constantin Brâncoveanu și Tineretului. În plus, acesta a dezvăluit faptul că fiecare piață din Sectorul 4 va avea câte un loc specific de parcare.
Conform datelor prezentate de Băluță, parcarea IMGB va avea în jur de 300 de locuri, Apărătorii Patriei 200, Piața Sudului 360, Constantin Brâncoveanu 500 + un supliment de 120 de parcare, iar cea de la Tineretului în jur de 500 și va putea folosită și ca „park&ride". Aceste parcări vor fi contra cost.

#2510
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Autostrăzile Vioricăi Dăncilă. Care sunt cei 350 de kilometri promişi până în 2020Posted Image

#2511
szg

szg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,114
  • Înscris: 08.02.2013
da, "frumoasa" sceneta ("vedeta" din stanga intreba mai cu jena ashiea, sa nu-l surprinda cumva :) )

 cata, on 06 februarie 2018 - 12:33, said:

...Pe tronsonul de la Apărătorii Patriei, până la Șoseaua de Centură, de la două benzi, vom ajunge la patru benzi. Le vom lega de o pasarelă care să treacă peste linia de centură către comuna Berceni. Sper cu această ocazie să îi stimulăm și pe cei de la Ministerul Transporturilor," ...
mai degraba sa ii ...resusciteze :))
dar a mai zis ca ii place cum colaboreaza cu ...USeRii de Sector4, chiar si cu ...PeNaLii din S4 :) , deci este o armonie in zona, lucru bun, macar nu se arunca cu rahat, prea tare

dar aminteam la un moment dat de planurile de a cumpara niste ...submarine, de nervi asa, macar unu
considerand ca expertii marinei noastre ...au pierdut o drona subacvatica (!?!) , parca ma gandesc (ca tot omu') ca mai bine ca nu au gasit bateriile lu' Delfinu' ca naiba stie pe unde'l mai pierdeau si p'ala, precum ...toata flota :))) (aici se aude un ...hahait)

#2512
szg

szg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,114
  • Înscris: 08.02.2013
dar, la noi ca la nimeni, evident, prosti, rupti in cur, da' hoti / "scuipati de smechier"

Metrou catre aeroport

- bulgarii: 5km, 4 statii, 208 mil euro, si pleaca direct de la gara
(daca nu ne luam dupa wikipedia: "the construction of Northern branch extension to Sofia Airport for two underground and two overground stations, 4.968 kilometres (3.087 mi) at the cost of BGN 136,757,630 (EUR 69,923,066), VAT exclusive began in 2013,[12][13][14][15] and was completed on 2 April 2015."), 4 statii, 5 km = ...70 mil Euro (!?), hai sa ramana 208 mil euro

- romanii: ~15km, 12 statii, 1300 mil euro (!?), si ...ca sa mergi de la gara mai trebuie sa schimbi metroul, cu toate papornitele dupa tine (!?!)

deci, la noi, de 6 ori mai scump!!!! dar doar de 3 ori mai mult
de rapid ...facem tot, din gura si ziare

Edited by szg, 07 February 2018 - 16:09.


#2513
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 szg, on 20 decembrie 2017 - 16:59, said:

un alt plan maret si grandios ...Metrou la Otopeni in jumatate de "cincinal" !!

"'Va fi gata la timp pentru angajamentul pe care-l are România cu activităţile din anul 2020', a spus ..., referindu-se la Campionatul European de Fotbal 2020."

- daca semneaza contractul de executie si se apuca in ziua urmatoare de sapat (ca in imaginea din ziar, sa zicem 07.2018)
- pana in 2020, tot pe la mijloc "ashiea", rezulta fix 2 anishori
- pt. cei 14.2 km de magistrala inseamna ...un ritm de 7.1 km de metrou pe an!!!!
- mai tare decat cei ma rapizi din lume, mexicanii cu ...5.5km / an de metroaie

nu ne mai uitam la faptul ca Magistrala 5 de 6.8 km, va fi gata in 2018 (din 2012), deci 6 ani (deci ....1.ceva km/an)
dar, asta ...fuse si se duse Posted Image, traiasca Otopeniul !!

7 km / an ... asta da realizare, viziune, strategie, angajament, hotarare, determinare etc. !!
dar nici o problema, la anul il da pe asta jos, si vine altul cu noi termene ..."realiste"

gen 25 km de autostrada din 90 km "angajati politic", deci umflat de 4 ori,
tot la fel si M6, 7km/4 => max 2 km / an !!!
cam ca in ritmul comunistilor, la inceputurile lor cu metrourile, pe forte proprii, cu tehnologia anilor ...'60-'70

si ce-i mai comic, este ca in viziunea lor "savanta" (toti perindatii pe la MT, indiferent de culoare)
statia de la nodul intermodal din sud, nu se poate face, pt. ca nu este cuprinsa in nici un buget si ... prin eforturi fantastie si extraordinare, la presiunea strazii ...au calculat ei intens si au devansat termenul visionar, pt. un cotet de statie pe o linie existenta, din 2030 prin ...2025 Posted Image))) , intr-o zona in continua dezvoltare si deja neincapatoare pe infrastructura existenta!!!

sa nu uitam de linia ferata spre Otopeni, in 2016 pe aceeasi vreme, spuneau ferm, hotarat, categoric, tovaraseste ca ..."Inclus in Master Plan, cu finantare europeana nerambursabila, proiectul prevede realizarea pana in 2018 a inca 2 km de cale ferata pe langa cea existenta si care sa subtraverseze DN1 pana la Aeroport"

adica ...ritm "planificat" de 1km / an ,doar de scuipat cale ferata, dar in 2017 viseaza la metrou, cu ritm de ...7km pe an !! Posted Image))


...sa speram ca nu este doar prostie la mijloc !!!
Metrorex a recunoscut că Magistrala 6 de metrou e abia în faza "pe hârtie", iar termenul de finalizare e de 4 ani de la începerea lucrărilor de execuţie.
Deci, în cel mai bun caz, dacă lucrările ar începe în primăvara lui 2019, Magistrala 6 ar putea fi gata în 2023! "Doar" cu trei ani după Euro 2020!Posted Image
Varianta B: trenul până la Gara de Est Posted Image
Comitetul interministerial care se ocupă de proiectul Euro 2020 a luat deja în calcul varianta de rezervă pentru preluarea afluxului de suporteri dinspre Aeroportul Henri Coandă spre oraş. Va fi repusă în trafic şi modernizată o mai veche linie de cale ferată care pleacă de la aeroportul din Otopeni şi va ajunge la Gara de Est (Gara Obor), care este la 3 km de Arena Naţională.

#2514
szg

szg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,114
  • Înscris: 08.02.2013

 cata, on 08 februarie 2018 - 12:49, said:

...Comitetul interministerial care se ocupă de proiectul Euro 2020 a luat deja în calcul varianta de rezervă pentru preluarea afluxului de suporteri dinspre Aeroportul Henri Coandă spre oraş. Va fi repusă în trafic şi modernizată o mai veche linie de cale ferată care pleacă de la aeroportul din Otopeni şi va ajunge la Gara de Est (Gara Obor), care este la 3 km de Arena Naţională.
aaa, deci tanti nu a reusit sa alinieze primariile ilfoviene pe aceeasi idee si interese comune, macar sa faca acea linie Gara de Nord - Aeroport (planul B ), si atunci au scos planul de rezerva, planul ...C, dar de la Gara Obor pana la niste mijloace normale de transport in comun ...ce fac hoardele de vizitatori? asteapta vreun ...maxi taxi ceva sa ii duca pana la metrou Posted Image)))
sau pe jos pana la singurul stadion din Bucuresti, ca nu e prea departe, si au timp sa borasca pe la toate colturile de strada pana acolo? hm ... au si multe hoteluri pe acolo

deoarece tot e metroul Aurel Vlaicu extrem de plin, si tot se fac cladiri de birouri acolo, ca la balamuc, cum ar fi sa traga si un tramvai de acolo pana la Otopeni pe soseaua Pipera?
( asta daca nu le iese banda unica pe DN1 :P )
sau mai bine ...muta stadionul langa Otopeni si gata tataaa, ce atatea sosele si infrastructura, lasa ca abia n-ema cumparat dughene la strada, ce naiba vin astia cu dezvoltarea

Edited by szg, 09 February 2018 - 09:36.


#2515
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Nimic nou,Posted Image Trenul Gara de Nord - Aeroport Otopeni, amanat pana in 2020, desi ar fi trebuit sa fie gata anul acesta. Proiectul ar fi mai usor si mult mai ieftin decat magistrala de metrou

#2516
szg

szg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,114
  • Înscris: 08.02.2013
Dar totusi, de ce nu se poate face o prelungire de sina (dubla) de 2km de la PO Otopeni pana la Aeroport, si pe ruta GN - Aeroport sa circule un fel de "Tramvai/Metrou usor" (doua vagoane max) ?

Si ca sa scoata masinile de pe Piepera si cei ce vin pana in Bucuresti din Nord doar ca sa mearga la Pipera, si ca sa dezvolte si mai mult spre Nord Posted Image, sa le zbarnaie si mai tare avioanele la ureche, sa le bage tramvai Otopeni / Pipera / Aurel Vlaicu, iar in zona aia de Otopeni sa fie un imens Park & Ride

Nu de alta, dar in Sud, exista linie de 30 de ani, de metrou, si dobitocii plumii nu sunt in stare sa scuipe o cocioaba de statie. Decat dupa 2025 toamna, eventual.
Traim momente de letargie si incom..potentza.

Edited by szg, 12 February 2018 - 13:33.


#2517
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002

 szg, on 12 februarie 2018 - 13:26, said:

Dar totusi, de ce nu se poate face ..
Pentru ca pot/nu pot. Nu vezi ca prioritatile sunt altele?Vezi legile justitiei, codul fiscal, scapatul de/din puscarii, lipsa investitiilor pentru a acoperi cheltuielile, interesul personal primeaza mai mult decat a facut-o vreodata in ultimii 30 de ani.

#2518
szg

szg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,114
  • Înscris: 08.02.2013
dar, macar facem sondaje :) , hotzniujii sunt pe baricade, sa votam, oare ce vrem, metrou, sau tren sau ambele :)) , io zic ca daca e gratis ...apoi sa fie ambele, la naiba, or'e bairam or'..shi ce :)
(de parca s-ar face ceva, sa conteze)

#2519
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Un IDIOT, Ministrul Transporturilor, Lucian Șova, a oferit marți presei răspunsuri în doi peri privind situația autostrăzilor ce ar trebui deschise anul acesta sau a lucrărilor de modernizare pe centura sud București.

#2520
szg

szg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,114
  • Înscris: 08.02.2013
panarame, chiar nu stiu de ce naiba li se da atentie, sunt niste marionete, puse sa faca show doar, sa apara in prag si sa scuipe idiotenii si sa dispara in necusnocutul din care au fost scosi, iar asta nou de la MT a inceput "in forta" cu arogantza lui de "scuipat de jmechier boschetar ajuns la tv" style, poate ca acest om ar putea face treaba daca nu se simte inutil, si pus degeaba acolo

stilul asta ar trebui sa genereze o ofensiva media de ...parodiere groaznica a acestui gen de panarame, acestui gen de degradare si prosti....e umana la care un partif isi supune proprii membri, oameni si alegatori, doar ca sa preamareasca un ...sconcs

eu sincer, la urmatoarele alegeri vroiam sa-i ...votez, pt. ca ar putea fi o forta (ca numar si de ce nu vointa, care folosita cu cap ar face bine tarii), dar din pacate si astia imi lasa acelasi gust amar precum mi-a lasat prin 2013 cealalta panarama a lor, care mai scuipa acum pe la colturi impotriva celor ce l-au pus PM, asta e, ..."e oameni toti", pacat ca nu verticali, in fata osului de ros si acestei aparente imagini de "puternic"

Edited by szg, 14 February 2018 - 12:03.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate