Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Depanare frigidere
#865
Posted 17 August 2014 - 10:38
yoyo2014, on 17 august 2014 - 06:38, said:
Citesc pe forum de 4-5 zile de cand mi a decedat frigiderul si ma gandeam ca poate imi dati o mana de ajutor sa ma mai linistesc pana vin cei de la service. Am un frigider Beko DDEN507MWD+ de 1 an si 9 luni , deci inca in garantie pentru inca 3 luni . A mers brici pana intr o dimineata cand am gasit pe display semnul exclamarii, de eroare, aprins. In frigider era caldut, iar congelatorul inca inghetat dar cu bruma pe pachete (probabil temperatura crescuse de ceva vreme). L am scos din priza, bagat iar , semnul de eroare a disparut dar inca nu racea si se auzea un ticait. L am tinut scos din priza 8-9-10 ore, dezghetat, si golit. Cand i am dat drumul dupa 50 min de stat in priza nu racise deloc. Display ul se aprinde, se aude ceva mergand, probabil compresoru, si de asemeanea un ticait in dreptul lui. Ticaitul era si inainte dar suna altfel si era mai rar ; probabil cand pornea compresorul. Acum ticaie des, gen de 5 ori pe minut. Ce ar putea sa fie si cat de grav? La ce defectiuni se da negatia de service? Sunt tare dezamagita ca s a defectat atat de repede. Acest tip de combina ,si ca multe altele care sunt facute in Romania, dau batai de cap din cauza electronicii. In cazul dv cred ca este de banuit -senzor defect (cel mai fericit caz) sau placa electronica care comanda electrovalva ce comuta circulatia freonului catre frigider sau congelator ,de acolo se aud acel "ticait" daca acum se aud mai des inseamna ca primeste comanda eronata si comuta mai des facind ca temperaturile sa fie mici in ambele copartimente frigider respectiv congelator Electrovalva comuta pe un copartiment si se mentine pina se ajunge la temperatura setata ex frigider si apoi comuta pe congelator daca este nevoie . Despre service garantie ce sa spun SA ai noroc ,si sigur ai nevoie. |
#866
Posted 17 August 2014 - 13:17
Quote Acum ticaie des, gen de 5 ori pe minut. |
#867
Posted 17 August 2014 - 16:51
pb70, on 17 august 2014 - 13:17, said:
Sau chiar compresor ars. Multumesc frumos pentru raspunsuri pb70. Poate sa fie electrovalva chiar daca nu raceste deloc nici frigiderul nici colgelatorul? Ticaitul ar insemna ca elecrovalva incearca sa comute dar de ce ar incerca daca nu a racit nimic?! In spatele compresorului se simtea caldura dupa cele 50 minute de functionare; e posibil sa mearga motorul compresorului si sa se incalzeasca dar sa nu isi faca compresorul treaba? Care ar fi primele 3 defecte majore pentru care nu s ar merita reparatie si as putea cere inlocuirea aparatului? Cum ar fi vaporizatorul si instalatia de freon a caror remediere inseamna decapsularea aparatului sau schimbarea compresorului care e piesa majora totusi. Din experientele voastre sau din cazuri concrete in ce cazuri se poate da acea negatie de service? Mai am doar 3 luni de garantie si mi e groaza la gandul ca o tin din reparatie in reparatie pana va iesi din garantie. |
#868
Posted 17 August 2014 - 20:05
Quote Din experientele voastre sau din cazuri concrete in ce cazuri se poate da acea negatie de service? Mai am doar 3 luni de garantie si mi e groaza la gandul ca o tin din reparatie in reparatie pana va iesi din garantie. Daca compresorul functioneaza si nu raceste pot fi 3 cauze 1- compresor defect care nu face presiune ;2- filtru partial infundat sau capilar ;3- electrovalva care comuta des din cauza ca este defecta sau primeste comanda eronata din placa electronica. Asa cum am mai spus daca comuta des cind pe un copartiment cind pe altul fara sa se ajunga la frigul pe care este setat frigiderul sau congelatorul, asa se justifica mersul continuu fara oprire si temperaturi insuficiente in ambele copartimente . Pina nu vede un specialist frigiderul ,,,,,,. Asta e presupunere . Sunt o groaza de defecte, si clientul spune ceea ce (vede si aude) si din pacate diagnosticul e altul cind vine frigotehnistul . PS .De garantie ce sa spun decit noroc .Cit din partea institutiilor care dau servisul garantiei Edited by pb70, 17 August 2014 - 20:08. |
#869
Posted 21 August 2014 - 14:43
Exista cumva o durata estimativa, oarecum universala in privinta unui ciclu de functionare a unei combine (cazul de fata ar fi Bosch No frost) si apoi de pauza, urmand apoi iar functionarea?
Setarile de temperatura in cazul meu sunt -16 in congelator si +4 in frigider, pt asta functioneaza cam 1 ora compresorul, si tot cam asa pauza. Este normal? |
#870
Posted 21 August 2014 - 15:02
Depinde de temperatura ambiantă și de cât de des accesezi frigiderul.
|
#871
Posted 22 August 2014 - 04:29
pb70, on 17 august 2014 - 13:17, said:
Sau chiar compresor ars. ...si ziua cea mare a venit ........ compresor defect, schimbat in garantie. Merge bine, ingheata cat trebuie(cat e setat ), zgomote ciudate nu sunt dar il mai urmaresc urmatoarele zile. Sper sa tina mai mult decat primul si sa nu apara alte probleme. Am asteptat o saptamana de la programarea la service dar au venit pregatiti cu compresorul nou, deci a fost reparat la prima... intalnire. Ah si au dat garantie 2 ani la piesa noua, restul expira in 3 luni. Multumesc pb70 PS Tava aia de evaporare de la compresor era suuuper imbacsita, o mizerie groasa, densa ca malul si ceva depuneri negre de calcar. Ma intreb de unde atata jeg??!!! |
#872
Posted 25 August 2014 - 11:03
Buna ziua, am o combina Bosch no frost, primita cadou de la cineva care a renuntat la ea, pt ca a inlocuit-o cu ceva mai nou.
Am urmatoarea problema, dupa o luna de utilizare normala, se formeaza multa gheata sub vaporizator, si de asemenea jos in congelator sub capacul de plastic care are rol si de ghidare a curentului de aer, ledul care indica avaria se aprinde deseori, iar in congelator nu mai scadea temperatura mai jos de -12grade. Am gasit pe un site de afara modul in care se intra in meniul ascuns de testare a componentelor (senzori, rezistente de degivrare, compresor, etc), totul pare ok, rezistentele (ambele) se incalzesc la ajungerea in pasul respectiv, si cu toate astea se acumuleaza destul de rapid gheata. Rezistentele pt dezghetare s-au incalzit separat, la testul amintit mai sus. Mentionez ca zona de scurgere si furtunul este curat si verificat de obturari, dar nu apare nici o picatura in tava de pe compresor totusi. Are cineva o idee ce ar putea fi? Ar putea fi o lipsa de freon? Am observat ca la pornire, compresorul are acel zgomot caracteristic compresoarelor, dupa care la 15-20min de functionare, scade ca intensitate acel zgomot, devine mai silentios, chiar daca functioneaza in continuare. Dupa dezghetarea cu minutiozitate, congelatorul ajunge la temp stabilita si nu se mai aprinde acel led de avarie, dar minunea asta nu tine mai mult de 1 luna. Chiar atat de des trebuiesc dezghetate aceste no frost? Multumesc pentru ajutor, si imi cer scuze daca am scris prea mult sau nu am fost coerent in cele scrise. rectific, se pare ca nu am zis corect ca e combina ci frigider cu 2 usi, si anume are congelatorul sus si doar in congelator un orificiu de drenaj al condensului. |
#873
Posted 25 August 2014 - 19:06
Bosch ........ fara o serie ceva .Chiar daca nu am intilnit-o, cautam o carte service sau utilizare .
Este posibil ca ventilatorul sa functioneze anapoda cu o turatie inferioara datorita griparii des intilnite sau chiar blocaje totale citeodata,ceea ce nu ai cum sa observi decit sub supraveghere minutioasa cu termometrul in tunelul de vint . Alt defect poate veni din timerul care comanda defrostul , contactele pentru degivrare pot face figuri cu continuitate intermitenta fara a incalzi rezistenta pe toata durata temporizarii si de aici in timp se aduna ghiata pina se incarca evaporatorul total .Asta daca este cu timer ,daca este cu placa electronica deja lucrurile se complica apar o multime de factori care de multe ori se ajunge la o placa noua sau dapanarea vechi placi cu costuri enorme ''time is money''.
Edited by Wzzz, 25 August 2014 - 19:31.
|
#874
Posted 25 August 2014 - 23:54
Scuze, am uitat sa spun ca se modelul este Bosch KSU40600 IE/01
Am oarece cunostinte de electronica, in prima varianta, aveam clipiri ale tuturor ledurilor de pe panou, iar compresorul incerca sa porneasca dar nu o facea, pana intra protectia de pe motor, am rezolvat prin schimbarea unui condensator electrolitic de pe placa electronica, iar preventiv, ulterior am schimbat si celalalt electrolitic de pe placa, dar nu am sesizat alta schimbare. Contactele sunt ok, nu au oxizi, deci as elimina contacte imperfecte. Am observat a intre 2 cicluri de functionare a compresorului, nu trece suficient timp incat carcasa motorului sa se raceasca, sa zic eu ca ar avea in jur de 40-45 de grade la pornire. Oare ciclurile de functionare lungi (cel putin asa mi se pare mie) sa destabilizeze programul pe care ar tebui sa il gestioneze placa electronica? Banuiesc eu ca totusi, ar trebui sa gasesc macar cateva picaturi de condens in acea tava de pe motor, iar asta nu se intampla. Ventilatorul din congelator, se invarte fff usor, deci nu e gripat, am invartit cu mana si e ok, curentul de aer e destul de puternic, pana se formeaza gheata. Asta cam max o luna ar rezista, apoi incepe sa se aprinda avaria, sa curga apa pe jos, in frigider, dar acolo nu mai are alt loc de drenaj asa ca iese pe la chederul usii. Ar putea sa aiba oarece pierderi de freon? Dupa dezghetare, face frig ok, pt a face -18 congelator si 4 frigider, merge cam 1ora si jumatate, si sta in functie si de cat de multe ori se deschid usile, temperatura ambianta unde este montat nu depaseste 26-27 de grade nici un caz Pe vaporizator nu am gasit gheata, decat jos in zona de eliminare, dar ambele rezistente s-au incalzit la testul acela de service. Masurate cu ohmetrul nu sunt identice ca valoare, cea care inconjoara vaporizatorul pare sa aiba o putere de incalzire mai mare. Oare ele lucreaza concomitent? Caci daca stau sa ma gandesc mai bine, la testul de service, parca imi aduc aminte ca s-au incalzit separat Nu mai stiu ce sa ii fac, stiu ca acea placa electronica complica stabilirea unui diagnostic, dar as aprecia orice sfat sau idee.
Edited by Wzzz, 27 August 2014 - 19:10.
|
|
#875
Posted 27 August 2014 - 18:09
Pina a vedea pacientul e greu de pus un diagnostic, macar ceva poze ?
Edited by Wzzz, 27 August 2014 - 19:09.
|
#876
Posted 30 August 2014 - 19:19
Va salut!
Am un frigider cu compresor Danfoss la 12V. Consuma foarte mult, masurat cca 8-9A. Daca e incarcat cu prea mult freon, poate sa forteze compresorul? Sau am o problema cu motorul sau regulatorul acestuia? Cunoasteti vreun frigotehnist cu experienta in compresoare auto? |
#877
Posted 30 August 2014 - 20:04
Salut.
Pai 12v*9A=108W mie mi se pare ok,dar 108w consumat dintr-o baterie de masina este adavarat ca e mult. Adevarat ca si cantitatea de freon influenteaza consumul acestuia,dar nu putem injumatati cantitatea de freon in favoarea consumului.Cineva a calculat cantitatea de freon si functie de aceasta a rezultat wati(i) frigorifici Eu zic sa nu mai cauti nod in papura frigiderului,daca cantitatea de freon e cea ''de la mama lui'' eu zic sa-i da-i pace asa Daca crezi ca-ti maninca mult,da-mi-l mie de suflet,platesc transportul. |
#878
Posted 31 August 2014 - 19:24
Salut,
Nu este OK,consumul trebuie sa fie 2 -5 A la aceste compresoare daca se incarca prea mult freon,electronica blocheaza functionarea, ledul conectat la compresor se va aprinde succesiv de citeva ori. Trebuie numarat de cite ori se aprinde si din tabelul cu avarii dat de fabricant se poate determina care este cauza defectiunii.Aceste compresoare se simt bine daca sint incarcate la 0.5 bar. Attached Files |
#879
Posted 03 September 2014 - 23:45
Buna seara,
Am si eu o problema cu combina frigorifica din dotare: zilele trecute am atins din greseala in interior peretele din spate si, nu mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca este o portiune din peretele frigiderului care este calda, restul peretilor fiind reci. Am observat si ca porneste mai des si tabla neagra din spate (habar nu am cum se numeste) este fierbinte. Avand in vedere ca nu sunt pe domeniu, cat de grava este problema si ce imi recomandati sa fac? Multumesc. |
|
#880
Posted 04 September 2014 - 07:03
Salut,
Mai exact in care parte a frigiderului in interior ati pus mana,mai jos,mai sus ori mai la mijloc? Edited by anyshor, 04 September 2014 - 07:04. |
#881
Posted 04 September 2014 - 08:07
Salut,
In interiorul frigiderului, exista clar delimitata o zona de circa 20 cm inaltime, pe toata latimea partii din spate care nu face condens (in partea de deasupra ei, sunt formate mici picaturi de condens inghetat). Aceasta zona se afla cam la jumatatea partii din spate a frigiderului (cum te uiti in interior). In aceasta zona care nu face condens exista o zona mai mica, de suprafata aproximativ egala cu cea a unei palme asezate cu lungimea pe latimea frigiderului care este calda, temperatura fiind undeva la circa 40 grade. Ca sa raspund exact la intrebare, zona este la mijlocul frigiderului. |
#882
Posted 04 September 2014 - 09:32
johnnie_driver2000, on 30 august 2014 - 19:19, said:
Va salut! Am un frigider cu compresor Danfoss la 12V. Consuma foarte mult, masurat cca 8-9A. Daca e incarcat cu prea mult freon, poate sa forteze compresorul? Sau am o problema cu motorul sau regulatorul acestuia? Cunoasteti vreun frigotehnist cu experienta in compresoare auto? Am reușit și eu să montez un Danfoss BD35F pe o combină frigorifică de 213 litri model Ardo.Se comportă bine,ajunge la -18°C în congelator și compresorul este foarte silențios,de abia se aude dacă este liniște și îl alimentez cu 24Vcc.din 2 acumulatori solari Pb-gel înseriați care se încarcă de la sistemul meu fotovoltaic.Am scris anul trecut că acest compresor a fost decapsulat de mine pentru a vedea de ce nu funcționează pentru că la numărătoarea bip-urilor pe care-l dădea la testul cu un led îmi arăta pe fișa tehnică „Motor start error”și până la urmă am găsit mufa de plastic din interior care alimenta motorul cu magneți permanenți scoasă din cauza unui șoc puternic pe care l-a avut acest compresor în urma unui accident auto.I-am „înfipt” mufa la loc și câteva picături de codez să nu mai iasă în veci și apoi i-am pus capacul la loc și l-am sudat cu electrozi bazici,l-am vopsit și parcă nici nu se cunoștea că a fost decapsulat.Am cumpărat o ladă frigorifică italiană de ocazie care arăta ca nouă dar pierduse freonul și omul și-a cumpărat alta,i-am dat jos compresorul original și l-am montat pe ăsta Danfoss BD35F care s-a potrivit perfect în locul celui original în schimb am întâmpinat probleme la termostat pentru că a trebuit să-l demontăm pe ăla italian fiind unul electronic care avea nevoie musai de 220V~ și am pus unul mecanic,mi-a rămas de rezolvat iluminatul în frigider care trebuie să-l fac cu un bec cu led-uri din alimentarea frigiderului de 12- 24V,folosind un convertor DC-DC step down care îmi permite să reglez atât tensiunea din 12-24V în cca.10V dar să limitez și curentul pentru alimentare pe led-uri care este mai critic.Toată investiția în acest frigider „solar” m-a costat exact 8 mil.lei vechi adică : Compresorul Danfoss BD35F împreună cu unitatea electronică de control 5 mil cumpărat de pe olx,combina frigorifică 1.3 mil.,lucrarea la frigotehnist 1.7 mil,iar lucrătura mea de reparație mufă,sudură,vopsire,testare electronică,nu se mai pune că asta am făcut-o din plăcere și pasiune .Sper ca în seara asta când ajung la țară să fac niște poze cu lucrătura din spatele frigiderului și ceva măsurători cu un clampmetru DC pentru a vedea consumul de curent . Edited by Viorelsolar, 04 September 2014 - 09:42. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users