Peugeot 206 Sedan
Ultima postare: apr 06 2008 14:40, Inițiat de
romaximusro
, oct 23 2005 21:23
·
0
#56
Publicat: 05 iunie 2007 - 13:53
romaximusro, on Jun 5 2007, 00:30, said: cand o sa ajunga 206 sedan la fel de frumos ca un 607, probabil michael jackson o sa devina alb. Sa fim seriosi, cum drq poti compara strutocamila asta cu o masina superba? mai bine spune-ne cum e cu spatiul interior, daca lucratura interiorului e ingrijita, cum e motorul de pe masina, cum ti se pare ergonomia etc Newsflash: E deja... dar nu alb... albă! |
#57
Publicat: 14 iunie 2007 - 00:50
romaximusro, on Jun 5 2007, 00:30, said: cand o sa ajunga 206 sedan la fel de frumos ca un 607, probabil michael jackson o sa devina alb. Sa fim seriosi, cum drq poti compara strutocamila asta cu o masina superba? mai bine spune-ne cum e cu spatiul interior, daca lucratura interiorului e ingrijita, cum e motorul de pe masina, cum ti se pare ergonomia etc Fișiere atașate |
#58
Publicat: 14 iunie 2007 - 07:06
ca sa fie Logan killer trebuie sa se vanda in 8000 de bucati lunar in romania de exemplu. Ce zici? se compara cele 100-200 de bucati vandute lunar cu cele 8000 ale loganului? Parerea mea e ca atata timp cat exista doar un motor peugeot-ul asta va avea mult de pierdut. Si nu cred ca va avea succes pe piata occidentala (unde probabil nu va fi oferit)
|
#59
Publicat: 14 iunie 2007 - 09:04
Coca cola a aparut prima si s-a vandut excelent
Pepsi a aparut dupa ea, si totusi piata l-a acceptat si s-a vandut bine. Aceeasi situatie si aici: Logan a fost primul sedan Low Cost de succes. Ceilalti fac "the same flavor", poate chiar mai buna, care o sa aiba si ei succes. E loc pentru toata lumea. |
#61
Publicat: 14 iunie 2007 - 22:11
Putine masini mai urate si cu materiale de asa proasta calitate ca loganul sunt, fara suparare. Chiar daca asta e strutocamila, recunosc, mai strutocamila ca loganul e doar ssang yong rodius...loganul e o masina care inlocuieste daciile pitoresti atat, nu e nu stiu ce inovatie in design, si nici vreo revolutie calitativa.
|
#63
Publicat: 14 iunie 2007 - 22:36
#64
Publicat: 15 iunie 2007 - 14:25
Nu-i chiar groaznica masina asa cum mi s-a parut Symbolul cand l-am vazut, dar parca nu ma pot obisnui cu masinile astea la care se adaptreaza un portbagaj, si gata limuzina pentru lumea a treia. Nici Loganul nu are cine stie ce linie, dar se vede ca de la inceput s-a pornit cu o ideea sedan si s-a mers pe ea. Presimt ca se va umple Romania de snobi care se cred prea bazati pentru Logan dar nici 207 nu si-ar lua ca nu mai au cum sa-l incarce cu cartofi, gaini si porci pentru cand vin de la tara.
|
|
#65
Publicat: 15 iunie 2007 - 22:01
filipxxx, on Jun 15 2007, 15:25, said: Nu-i chiar groaznica masina asa cum mi s-a parut Symbolul cand l-am vazut, dar parca nu ma pot obisnui cu masinile astea la care se adaptreaza un portbagaj, si gata limuzina pentru lumea a treia. Nici Loganul nu are cine stie ce linie, dar se vede ca de la inceput s-a pornit cu o ideea sedan si s-a mers pe ea. Presimt ca se va umple Romania de snobi care se cred prea bazati pentru Logan dar nici 207 nu si-ar lua ca nu mai au cum sa-l incarce cu cartofi, gaini si porci pentru cand vin de la tara. |
#67
Publicat: 17 iulie 2007 - 14:42
romaximusro, on Jun 14 2007, 23:36, said: chiar crezi ca sedanul va avea succesul hatch-ului? Normal ca nu va avea succesul hatch-ului. A fost adus tocmai sa mai muste ceva din cota Loganului sau a lui Clio Symbol care de cativa ani se vind bine aici. Eu am vazut un 206 sedan in realitate si nu mi s-a parut chiar asa dizgratios precum il descrieti voi pe o poza. Sigur, e foarte departe de ceea ce inseamna o masina cu un design reusit, dar cand nu poti sa dai mai mult de 10.000 Euro pe o masina te intereseaza mai intai ratele, costurile de intretinere, cat de practica e (adica spatiul, un minim de confort) si abia dupa aia te uiti la "perfectiunea si eleganta" liniilor de design. Las-o balta cu Loganul ca nu arata mai bine decat vreun Peugeot. Loganul se vinde asa bine pentru ca e ieftin, e mare, iar in Romania s-a vandut bine pentru ca scria Dacia si "by Renault" pe el. |
#70
Publicat: 17 iulie 2007 - 16:52
solarian, on Jun 14 2007, 01:50, said: Spatiul interior e ca la hatch, portbagajul are 384 de litri, asta e singura diferenta la habitabilitate; e masina saracului, nu are motorul acoperit cu vreo carcasa fatoasa, dar surprinzator tonalitatea tevii e placuta, sportiva chiar; nu am mers cu 206 france ca sa vad daca e identic soundul; calitativ Cordoba lui var'miu o bate, dar o diferenta de 3000 de euro la o masina de 10000 inseamna 30%, nu? dar adevar va zic voua, e un Logan Killer, asa ca Moliceanu si gasca vor face tot ce pot ca aceasta masina sa nu fie importata; si pentru cultura voastra, cele cateva aduse pana acum s-au dat in 24 de ore... deci, poate acoperi cerintele anumitor clienti (pentru niste pensionari retrasi la o hacienda e masina perfecta, nu? m-am dat si cu Logan, si cu cordoba, si cu symbol (ma refer la aceeasi clasa, masini pentru clasa "nu am avut bani de altceva") si toate au bube si bile albe, asa ca nu mai fiti rautaciosi si priviti (recunosc, pe bej metal arata ciudat) No comment. La 10000E iti iei Pretiju' care are motor(fata de gluma de pe pejo) nu partaietoare...asta daca stam sa-l comparam cu loganu'...in rest o masina facuta in IRAN... PS:Fiecare isi vede caruta Ferrari si cand cineva contesta asta ia foc instant...aveti simtul masurii... . Nu e nimeni rautacios, poate obiectiv. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi