Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
3d max 2010 materials
Last Updated: Apr 04 2013 14:10, Started by
t888eddy
, Feb 01 2012 18:42
·
0
#1
Posted 01 February 2012 - 18:42
Salut! Am de facut un proiesct mare in 3ds max (un oras). Dupa ce am creat fiecare obiect, i-am atasat o textura, folosind material editor. Desigur, daca o textura era valabila pentru doua sau mai multe obiecte, nu puneam aceeasi textura in doua...sloturi diferite din editor. Am folosit cele 24 de sloturi disponibile in editor. Cum pot sa fac altele si care e numarul maxim? Merci mult!
|
#2
Posted 01 February 2012 - 20:06
Mai mult de 24 in editor nu poti si nu ai de ce, fa-ti o librarie proprie si foloseste butonul put to library
|
#3
Posted 04 April 2013 - 14:10
onlyone, on 01 februarie 2012 - 20:06, said:
Mai mult de 24 in editor nu poti si nu ai de ce, fa-ti o librarie proprie si foloseste butonul put to library Asta ar fi o varianta, sau poate sa creeze texturi peste texturile deja existent, ceea ce ii ofera un numar nelimitat de texturi, atunci cand adaugi materialul standard peste o textura deja existenta, material editorul din max te intreaba da vrei sau nu sa pastrezi vechiul material, tu dai yes, ca vrei sa-l pastrezi, iar el iti creaza un slot nou peste cel vechi, iar atunci cand vrei sa te reintorci la materilul care practic tu nu-l mai vezi in slotul respectiv, dai click pe picker-ul din material editor si click pe obiectul a carui textura vrei sa o vezi, iar ea iti v-a aparea in slotul pe care esti selectat. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users