Reziliere contract ROMTELECOM
Last Updated: Jan 27 2016 22:56, Started by
catalin_2007
, Jan 18 2012 19:30
·
0
#739
Posted 20 August 2014 - 16:11
fara perioada contractuala sau contract ,,pe o luna" si da se poate pentru ca daca vad ca nu te pot prostii accepta si asa decat sa piarda niste bani la tescherea
|
#740
Posted 20 August 2014 - 22:28
retele, on 20 august 2014 - 14:43, said:
Din ce văd eu în condițiile alea generale de lucru, nu se specifică de situația în care vrei serviciile, dar fără contract. Dacă renunți la termenul stabilit, eu aș înțelege că renunți de tot la servicii. De fapt, strict juridic, trebuie să fie un contract la bază între părți, ca să poată exista relația de furnizor/consumator. Probabil redactarea termenilor contractuali are hibe. |
#741
Posted 20 August 2014 - 22:37
Ce să studiez, cumetre? Ai alte surse?
Art. 3. Durata contractului 3.1 Prezentul contract intra in vigoare la data semnarii sale de catre ambele parti si va fi valabil pana la data incetarii furnizarii tuturor Serviciilor comandate de catre Partener in baza acestuia. 3.2 Pentru fiecare Serviciu contractul va fi valabil pana la expirarea Periodei initiale aferente Serviciului respectiv si se va prelungi automat cu perioade succesive egale cu Perioada initiala, cu exceptia cazului in care o parte notifica in scris celeilalte parti, cu minim 30 (treizeci) de zile inainte de expirarea Perioadei initiale, solicitarea de incetare a contractului cu privire la Serviciul respectiv. Deci e vorba de perioada contractului care se prelungește automat, nicidecum de perioada minimă obligatorie. Nu văd unde se stipulează că poți avea contract lunar, sau "fără contract". |
#742
Posted 20 August 2014 - 22:42
retele, on 20 august 2014 - 22:37, said:
Ce să studiez, cumetre? Ai alte surse? Art. 3. Durata contractului 3.1 Prezentul contract intra in vigoare la data semnarii sale de catre ambele parti si va fi valabil pana la data incetarii furnizarii tuturor Serviciilor comandate de catre Partener in baza acestuia. 3.2 Pentru fiecare Serviciu contractul va fi valabil pana la expirarea Periodei initiale aferente Serviciului respectiv si se va prelungi automat cu perioade succesive egale cu Perioada initiala, cu exceptia cazului in care o parte notifica in scris celeilalte parti, cu minim 30 (treizeci) de zile inainte de expirarea Perioadei initiale, solicitarea de incetare a contractului cu privire la Serviciul respectiv. Deci e vorba de perioada contractului care se prelungeşte automat, nicidecum de perioada minimă obligatorie. Nu văd unde se stipulează că poţi avea contract lunar, sau "fără contract". doar ca oricand dupa perioada initiala (obligatorie) contractul se poate denunta fara nici un cost, respectand perioada de preaviz. Edited by gabriel_gavrila, 20 August 2014 - 22:46. |
#743
Posted 20 August 2014 - 22:43
retele, on 20 august 2014 - 22:37, said:
Ce să studiez, cumetre? Ai alte surse? Art. 3. Durata contractului 3.1 Prezentul contract intra in vigoare la data semnarii sale de catre ambele parti si va fi valabil pana la data incetarii furnizarii tuturor Serviciilor comandate de catre Partener in baza acestuia. 3.2 Pentru fiecare Serviciu contractul va fi valabil pana la expirarea Periodei initiale aferente Serviciului respectiv si se va prelungi automat cu perioade succesive egale cu Perioada initiala, cu exceptia cazului in care o parte notifica in scris celeilalte parti, cu minim 30 (treizeci) de zile inainte de expirarea Perioadei initiale, solicitarea de incetare a contractului cu privire la Serviciul respectiv. Deci e vorba de perioada contractului care se prelungeşte automat, nicidecum de perioada minimă obligatorie. Nu văd unde se stipulează că poţi avea contract lunar, sau "fără contract". ps: lucrez in rtc si chiar ma... pricep.cumetre. |
#744
Posted 20 August 2014 - 22:56
adica dupa 2 ani se mai adauga alti doi si tot asa pana cand devii din client sclav pe plantatie...
|
#745
Posted 20 August 2014 - 23:03
Iaro, on 20 august 2014 - 22:56, said:
adica dupa 2 ani se mai adauga alti doi si tot asa pana cand devii din client sclav pe plantatie... Edited by gabriel_gavrila, 20 August 2014 - 23:03. |
#746
Posted 21 August 2014 - 08:51
unchiujim, on 20 august 2014 - 22:43, said:
peroada minima obligatorie este de doi ani apoi serviciile pot functiona si fara acea perioada minima in baza contractului initial. ps: lucrez in rtc si chiar ma... pricep.cumetre. Ajută-mă să înțeleg, conform contractului, unde scrie că se poate prelungi contractul pe perioade nedeterminate (așa cum e la alți operatori). |
#747
Posted 21 August 2014 - 11:46
omuleee intelege ca eu sunt in situatie cu contract lunar si da merge decat sa piarda de tot clientii care nu pun botu la vrajala lor MERGE
|
#748
Posted 21 August 2014 - 12:27
Cum se mai fac cererile de reziliere ? Ultima data cand am intrebat au spus ca doar prin e-mail sau posta... Se mai poate face telefonic sau la magazin ?
|
|
#749
Posted 21 August 2014 - 12:32
_Claudiu_, on 21 august 2014 - 12:27, said:
Cum se mai fac cererile de reziliere ? Ultima data cand am intrebat au spus ca doar prin e-mail sau posta... Se mai poate face telefonic sau la magazin ? retele, on 21 august 2014 - 08:51, said:
Din condiţiile contractului citate mai sus reiese că perioada e din 2 în 2 ani, sau se poate renunţa la contract complet, cu 30 de zile înainte de expirare. Ajută-mă să înţeleg, conform contractului, unde scrie că se poate prelungi contractul pe perioade nedeterminate (aşa cum e la alţi operatori). Edited by sasekay, 21 August 2014 - 12:55. |
#750
Posted 27 August 2014 - 11:03
Doar cateva observatii in privinta smecheriile RTc cu privire la durata minima contractuala, respectiv metodele 'preferate' de prelungire contract.
Cazul meu: telefon fix de la RTc pe numele soacrei mele, inca de pe vreama lui ceasca ... deci considerat 'client fidel' pana nu demult. Nu doresc aici sa 'recit' si sa comentez pasaje din conditiile generale (si specifice) de furnizare a serviciilor RTc pe care le gasiti in diverse formate pe site-ul oficial RTc (va rog sa va uitati pe net) si nici sa comentez cat de legale sau ilegale sunt aceste prevederi. Insa doresc sa aduc in atentie aspectul de moralitate ascuns in spatele acestor prevederi precum si sa pun problema cat de 'justa' e de fapt pretentia RTc la 'justa despagubire' in caz de reziliere de contract inainte de termen (fie el si prelungit). Deci, revenind la cazul meu, serviciu de telefonie fixa, abonament in continua crestere in ultimii 20 de ani pe diverse motive printre care se regaseste si asa zisa oferta din ce in ce mai generoasa. Acum doar sa exemplific smecheria lor ma voi limita doar la comportamentul RTc in perioada din ultimii 5 ani. Deci ajungem la un moment dat la un pret de abonament in jur de 10EUR (cu TVA) cu minute RTC si nationale incluse (insa limitate ca numar). Expira o perioada de doi ani de prelungiri: .... RTc te va suna negresit pentru a-ti propune prelungire de contract !! ... vezi 'conditii generale ...' doar telefonic (cu inregistrare), fara act aditional sau vreo alta confirmare si evident fara a pomeni ceva despre posibile drepturi/conditii de reziliere sau alte de astea revizuite ... care raman conform contractului 'vechi'. Insa, si aici vine partea de 'vrajeala' ... ei stiu ca noi ne vom plange de cost prea mare, abonament prea scump deci ei au pregatit deja oferta 'potrivita' tie care ... va avea acelas cost sau putin mai mare (nu se pune problema sa-ti propune ei ceva mai ieftin daca nu insisti) si cu servicii mai multe incluse insa aceasta servicii mai multe se datoreaza nu ieftinirii serviciului oferit ci includerea in oferta a unor promotii/discount-uri la o oferta si mai scumpa si care, cu aceste promotii inlcuse, devine cu cost comparabil a cat ai platit si inainte. Ajung astfel cam cu 3 ani in urma sa am 'Voce Oriunde 2000' cu pret 'de lista' de 10.8EUR+TVA dar cu un discount (chipurile, de client fidel ?) care face ca abonamentul sa nu depaseasca acel 10.8 EUR cu TVA cu tot. Care e smecheria ? Tocmai chestia asta ... ei prefera sa nu-ti ieftineasca serviciul dar sa-ti vanda un serviciu mai scump, promotional ... caci prin 'promotional' te VA PRINDE. Cum ? ... simplu ... daca doresti sa faci reziliere inaite de termen, chiar si dupa ultimele update-uri a legislatiei in domeniu, au dreptul la 'despagubire justa', aka. reducerea oferita promotionala va fi ceruta inapoi. Insa cat este de 'justa' aceasta pretentie perfect legala ? Dupa RTc 'cat se poate de ...', dupa mine, si asta e parerea mea personala, de nici un fel ... este batjocura clara la adresa clientilor 'fideli' in sensul ca, si sa luam din nou cazul meu: ca si client fidel, in urma ultimei (acum un an) 'vrajeli' din partea RTc imi 'trece' contractul pe 'Voce Nelimitat 200' (deci cu ceva nelimitat fix RTC si parca si fix national) dar in conditiile promotiei oferite anterior la 'Voce Oriunde 2000', aka. 10.8 EUR fara TVA si cu promotia anterioara (in cuantum de 2EUR cam cat e TVA). Ei bine unde-i buba ? ... in oferta RTc curenta 'Voce Nelimitat 200' este la ~10.8 EUR cu TVA cu tot ... deci promotia lor este doar praf in ochi. Insa nu este chiar praf in ochii RTc, cum recent, solicitand portarea numaruli fix intr-o alta retea, RTC a formulat pretentia (de neatacat d.p.v. legal) la justa despagubire de 30 EUR, ce apare pe factura lor de dupa portare la un capitol special denumit generic 'Ajustari'. Sa va fie rusine, domnilor de la RTC, de acest comportament de hotie ordinara. Cred ca cu asta am spus cam tot ce aveam de spus despre RTc, taxa respectiva a fost lovitura de adio din partea lor. Insa desigur poate nu-si dau seama ca a nemultumit nu un singur om dar o intreaga familie sigur se va feri de acum incolo de ORICE serviciu RTc (fie el telefon, net, TV, satelit, mobil, iptv, cloud, ...) si poate chiar cu ceva ecou intr-o comunitate mai numeroasa, incluzand aici pe cei care au acordat cele cateva minute de a citi acest post precum si posturi similare de pe acest precum si de pe forumurile similare. |
#751
Posted 27 August 2014 - 17:43
doar a mica corectie: ajustare RTc de 30EUR+TVA, pentru portare numar, deci reziliere contract, inainte de termen. Deci, taxe de reziliere aberante pentru un serviciu de cct din partea unei companii asijderea ...
|
#752
Posted 28 August 2014 - 18:26
30 de euro e rahat, eu am avut in 2012 o taxa de 60 de euro si una de 100 de euro in 2013 (am asteptat sa mai treaca un an ca sa nu fie 300-200 euro).
Astazi m-au sunat pentru mentinerea rezilierii sau preluarea abonamentului babei de 101 ani, nici cand decedeaza titularul de contract nu se potolesc cu retentia, te intreaba daca preia cineva abonamentul, la finalul discutiei m-au intrebat de CNP-ul babei, de unde sa-l am, zic CNP-ul meu pentru ca eu am facut cererea de desfiintare in magazinul RTC, a fost OK si a mers. Am fost de treaba si am zis atat in magazin cat si consultantei de la telefon de astazi (si la RDS, pentru ca am reziliat si RDS-ul babei, TV+fix), ca doamna care a murit avea venerabila varsta de 101 ani, consultanta de azi a zis felicitari dar si condoleante pentru pierderea suferita, baba fiind o matusa mai indepartata a cumnatei mele. |
#753
Posted 29 August 2014 - 11:13
Neaceasca85, on 28 august 2014 - 18:26, said:
30 de euro e rahat, eu am avut in 2012 o taxa de 60 de euro si una de 100 de euro in 2013 (am asteptat sa mai treaca un an ca sa nu fie 300-200 euro). Imi pare rau de tine, insa 30EUR+TVA pentru rezilierea a ce ? a unui serviciu banal de voce fix ? ... e nu mult ci imens. Nu de nu as avea de unde plati, caci am platit deja, insa 'smecheria' contractuala ce sta la baza impunerii acestei taxe precum si cuantumul disproportionat cam lasa de dorit. Eu zic ca normal era ca in caz de un serviciu la care toate facturile au fost platite timp de 40 de ani la zi, luna de luna, fara intarzieri, taxa asta de 'ajustare/reziliere', fie ea si chiar contractuala, nu trebuia sa depaseasca cuantumul abonamentului pe o luna (caci doar nu am primit nici un echipament cu discount baban sau alte 'favoruri' care sa ma fi avantajat). Zic acest lucru pentru ca realitatea e ca de fapt RTc ne-a tinut pe un contract mai scump decat valoarea de piata a serviciului insa chipurile diferenta ne-a oferit la 'promotie', deci ne-a vandut serviciul la valoarea lui 'reala' ... iar acum are pretentia ca acele diferente sa fie date inapoi ... Rezultat clar, eu client vechi platesc un serviciu la SUPRAPRET, si retroactiv, care chiar daca este legal, este IMORAL. Dupa cum am spus, am platit deja 'taxa' ceruta insa am ramas 'marcat' de aceasta lovitura de adio, motiv din care cat traiesc eu poate RTc sa vina cu oferte de servicii de comunicatii de ORICE fel cu minute nelimitate chiar si interplanetare sau intergalactice raspunsul meu va fi invariabil (usor de ghicit). apropo, ... si nici daca RTc se ascunde sub alte denumiri sau se asocieaza cu alte firme, tot nu-i va merge. Ba mai mult, ma voi feri si de acele alte firme cu siguranta. Asta pana cand toate firmele de telecom vor deveni parte/asociati RTc, caz in care (care cred ca nu se va intampla in viitorul apropiat) ma voi vedea pus in situatie de a 'renunta' chiar la o serie de servicii ... |
|
#754
Posted 30 August 2014 - 15:57
Si eu ma feresc de Cosmote, chiar si cartela. In ciuda faptului ca tot tineretul din Oltenia este Cosmotrist, ma orientez usor spre Belgravistan, deocamdata stau pe cartela Vodafone.
|
#755
Posted 31 August 2014 - 12:15
Salut,
Am avut si eu un contract cu RomTzeapa pentru servicii tv prin satelit, Dolce. Totul a fost ok timp de un an si o luna, am platit toate facturile imense la timp, insa a venit si timpul rezilierii. Contractul meu a fost intocmit pe 2 ani, insa dupa un an si o luna m-am mutat in alta localitate. Am sunat la ei in incercarea de a converti abonamentul de televiziune prin satelit in abonament tv clasic si eventual internet. Surpriza: RomTzeapa nu avea disponibile acele servicii la noua mea adresa, desi vorbim de centrul unui oras. Acestea fiind spuse am trecut la reziliere. Tanti de la telefon mi-a spus ca e posibil sa se perceapa taxa de reziliere, desi repet la noua adresa ei nu am servicii tv prin cablu, iar antena de satelit in mijlocul orasului, singurul din bloc, si chirias....sa isi puna ei. Am mers si la un magazin din oras, am facut cerere, dupa cateva zile am predat si echipamentele, si dupa o luna surpriza: vine factura cu serviciile pe intreaga perioada ramasa din luna (aproximativ trei saptamani, desi eu tehnic nu mai aveam cum sa beneficiez de servicu ca am predat echipamentele si acestea au fost acceptate de ei) si echivalentul a vreo 30 de euro cu titlul de "alte taxe". Bineinteles ca nu am platit nimic, luna urmatoare au inceput sa ma sune, sa ameninte, sa imi reproseze la fiecare cateva zile cat de nenorocit sunt eu ca nu platesc facturi cu " alte taxe". Am facut si o sesizare si la ANPC, insa nu stiu raspunsul ca a venit anul trecut scrisoarea recomandata, insa era de sarbatori si nu am fost acasa. A trecut un an de la reziliere, nu am platit nimic si nu am de gand sa platesc, toate numerele de pe care ma suna sunt blocate in tel meu, inca ii mai astept sa ma dea in judecata sa ii vad cu justifica ei "alte taxe". |
#756
Posted 31 August 2014 - 13:20
@serbanm33
sincer vorbind, insa depinde si de prevederile contractului pe care l-ai semnat candva cu ei, nu cred ca vei putea dovedi ca acele "alte taxe" sunt taxe aiurea, iar in caz de te da in judecata ei iti vor cere acest lucru (sa dovedesti) si nicidecum nu se vor simti obligati sa se justifice ei de ce au pus aceste "alte taxe" pe factura ta. In cazul meu eu nici nu am pus problema 'legalitatii' ci numai a 'moralitatii', adica am recunoscut faptul ca ei POT (si au si facut-o) sa-mi ceara aceasta taxa de 'ajustare' (in cazul meu) insa daca o fac (si au facut) inseamna ca sunt cam imoral fara pic de respect fata de cineva care i-a fost client timp de 40 de ani. Si eu m-am gandit pentru o secunda la alternativa neplatii insa am considerat ca nu merita sa las deschis acest capitol si sa-mi consum nervii cu tot felul de recuperatori inversunati care sa se prinda de mine mai ca raceala de toamna si sa nu ma lase in pace timp de ani buni de acum incolo. I-am platit si cu asta am siz 'adio' la toata familia RTc. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users