![]() |
Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Reziliere contract ROMTELECOM
Last Updated: Jan 27 2016 22:56, Started by
catalin_2007
, Jan 18 2012 19:30
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#703
Posted 03 August 2014 - 22:39
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#704
Posted 04 August 2014 - 06:09
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu. De reziliere a pachetului.
Pe scurt: am primit notificarea de marire a tarifului prin posta, am fost la ei la sediu, am completat formularul de reziliere, am portat fixu si ... atat. Bineneteles ca au strambat din nas si mi-au trantit "Ajustari" in ultima factura dar cu o sesizare la ANCOM si una la ANPC si-au adus aminte ce au scris in notificare (ca pot rezilia fara penalizari) si au refacut factura. Edited by hepea, 04 August 2014 - 06:13. |
#705
Posted 06 August 2014 - 20:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu o sa scap in curand de orice contract cu acesti Tepari!
Pe scurt: Aveam in familie 3 contracte (TEL+NET+TV), unele dintre ele antice... Se face ca de unul chiar nu mai aveam nevoie deci am cerut rezilierea pe 25.06.2014! Dupa mai mult de o luna, acum cateva zile, suna ca nu se poate rezilia trebuie se platesc taxa de reziliere aproape 800 de RON!!! Poftim? ![]() Zic ei ca de fapt contractul expira in Septembrie anul viitor. Sustin ca a fost prelungit Telefonic Poftim? ![]() I-am rugat sa-mi trimita un raspuns scris, cu care sa ma duc la ANPC. Raspuns(telefonic): Nu se poate! dar o sa va mai contacteze telefonic din nou colegii de la reziliere. Asta a fost punctul in care am hotarat ca cu asa tepari nu mai vreau sa am de-a face: -Am depus sesizare la ANPC cu 3 puncte: - Imi cer taxe abuzive de reziliere - Mi-au prelungit in mod abuziv contractul - Nu mi-au raspuns in termen de 30 de zile la cerrea de reziliere, refuza sa-mi dea un raspuns scris -Am depus cererea de reziliere pentru contractul numarul 2. Plus in zilele urmatoare o sa-l portez. -Caut solutii pentru contactul cu numarul 3, teparii au monopol aici.... -Nu o sa mai semnez niciodata ceva cu acesti tepari! Concluzie: Nu semnati cu ROMTELECOM daca aveti alte optiuni. Sunt cei mai josnici furnizori de servicii cu care am avut de-a face! Edited by JackNo7, 06 August 2014 - 20:26. |
#706
Posted 07 August 2014 - 12:58
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Văd că sînt mulţi, din ce în ce mai mulţi cei "mulţumiţi" de serviciile acestor nemernici neruşinaţi. Conducerea lor e de vina fără doar şi poate, ea traseaza politica firmei faţă de public şi faţă de abonaţi. Dar, mă gândesc, dacă aceste voci separate şi neauzite (câinii latră, ursul merge,nu?) deci dacă aceste voci de pe forum s-ar uni, oare chiar nu ar putea face nimic în plus?
Cum am mai spuzs eu sînt fost angajat RTC. Când am plecat de acolo la mulţi dintre noi "au omis" să treacă în cartea de muncă unele sporuri acordate pentru condiţii deosebite care ne-ar fi dat dreptul la unii la încadrarea la alte grupe de muncă. Circa 100 şi ceva de foşti angajaţi de prin toată ţara şi de pe la diverse sectoare de munca RTC am dat instituţia respectivă de infractori în judecată. Mă gândeam la ceva similar. În fond au făcut reclamă mincinoasă şi au păcălit în cel mai abject mod abonaţii. Şi după cum v-am spus chiar şi proprii angajaţi. |
#707
Posted 07 August 2014 - 14:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Poate sa puna cineva notificarea aceea de marire care a primit-o prin posta? pentru ca eu nu am primit asa ceva si as vrea sa reziliez deoarece mi s-a marit abonamentul.
|
#709
Posted 07 August 2014 - 16:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Hehe, luaţi de la telekom. De când cu vâlva asta cu rebrandingul a crescut tupeul în ei ca făt frumos.
|
#710
Posted 09 August 2014 - 06:39
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Am o nelămurire legată de ultima factură: am văzu în my account că mi-au facturat în avans abonamentul de voce și internet în avans pe încă o lună întreagă (6 aug. - 5 sep.) deși am cerut închiderea tuturor serviciilor începând cu data de 16 aug. E posibil să plătesc doar o treime din factura pe care au emis-o (pentru 10 zile de serviciu internet + telefonie) și în felul ăsta să evit alte kkaturi de gen să mă cerșesc la ei în legătură cu sumele facturate în avans pt. următoarele 20 de zile de abonament de care eu n-o să mai beneficiez?
Edited by Syneweap, 09 August 2014 - 06:41. |
#711
Posted 09 August 2014 - 07:48
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#712
Posted 09 August 2014 - 08:28
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Syneweap, on 09 august 2014 - 06:39, said:
Am o nelămurire legată de ultima factură: am văzu în my account că mi-au facturat în avans abonamentul de voce și internet în avans pe încă o lună întreagă (6 aug. - 5 sep.) deși am cerut închiderea tuturor serviciilor începând cu data de 16 aug. E posibil să plătesc doar o treime din factura pe care au emis-o (pentru 10 zile de serviciu internet + telefonie) și în felul ăsta să evit alte kkaturi de gen să mă cerșesc la ei în legătură cu sumele facturate în avans pt. următoarele 20 de zile de abonament de care eu n-o să mai beneficiez? |
|
#713
Posted 09 August 2014 - 12:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Syneweap, on 09 august 2014 - 06:39, said:
Am o nelămurire legată de ultima factură: am văzu în my account că mi-au facturat în avans abonamentul de voce și internet în avans pe încă o lună întreagă (6 aug. - 5 sep.) deși am cerut închiderea tuturor serviciilor începând cu data de 16 aug. E posibil să plătesc doar o treime din factura pe care au emis-o (pentru 10 zile de serviciu internet + telefonie) și în felul ăsta să evit alte kkaturi de gen să mă cerșesc la ei în legătură cu sumele facturate în avans pt. următoarele 20 de zile de abonament de care eu n-o să mai beneficiez? |
#714
Posted 09 August 2014 - 15:34
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Referitor la echipamentele aflate in custodie, trebuie sa ma anunte cineva de la ei ca trebuie sa le duc la magazin intr-o anumita perioada de timp sau trebuie sa le duc eu pur si simplu?
|
#715
Posted 09 August 2014 - 15:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
trebuia sa te anunte in momentul in care ai stabilit data rezilierii cu cel de la retentie.
echipamentele se pot duce oricand dupa reziliere. sa pastrezi procesul verbal de predare-primire. |
#716
Posted 09 August 2014 - 16:55
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#717
Posted 10 August 2014 - 08:06
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
gabriel_gavrila, on 09 august 2014 - 15:45, said:
trebuia sa te anunte in momentul in care ai stabilit data rezilierii cu cel de la retentie. echipamentele se pot duce oricand dupa reziliere. sa pastrezi procesul verbal de predare-primire. Am un ruter wireless de vreo 6 ani de la ei, in custodie. Crezi ca mi-l mai cere? |
|
#718
Posted 10 August 2014 - 09:25
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Dacă e precizat explicit în contract că routerul e în custodie sau în chirie va trebui să-l înapoiezi. Dar din câte știu eu acum 6 ani Romtelecom nu oferea routere în custodie ci era oferit gratis un router la contractele pe 24 de luni. Încearcă totodată să vezi dacă ai pe factură vreo rubrică intitulată "chirie modem", dacă da cel mai probabil routerul trebuie înapoiat la terminarea contractului.
|
#719
Posted 10 August 2014 - 10:10
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu am chirie modem pe factura. Este un model Thomson ST585(i) V6 speedtouch.
|
#720
Posted 10 August 2014 - 10:27
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
si iata si noua stire de la RTL
""Canalul Look Plus este disponibil pentru toate abonamentele de bază de televiziune de la Romtelecom. Canalul LookTV va fi disponibil spre abonare pentru clienţii Romtelecom la începutul săptămînii viitoare", a precizat operatorul. Pentru Look TV şi Look TV HD, abonaţii vor trebui să plătească 9,5 RON pe lună. Extraopţiunea "Extra Liga 1" trebuie menţinută cel puţin 3 luni. Pentru a putea urmări şi aceste posturi, clienţii Romtelecom trebuie să sune la 1930 sau 0800800800." oare iarasi te vor obliga sa platesti ptr Look tv??? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users