Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum va arata viitorul?

Saptamana de lucru de sase zile i...

Pareri Kadjar sau alternative

Slovacia / Kosice
 Spatiu stocare aproape plin

Recomandare aer conditionat 9000 ...

Cum v-ati apucat de editare foto?

Problema unezeala grinda de lemn ...
 Intrebare hdmi laptop lenovo

Fezabilitate - Adaugare microinve...

Hard disk extern SSD, A92

Parere cartier Uverturii/Virtutii...
 inmatriculare autoturism reprezen...

2 aere conditionate pe un singur ...

Intarzietor de priza zahar

Oprire update Asus ZenFone 10
 

Reziliere contract ROMTELECOM

- - - - -
  • Please log in to reply
781 replies to this topic

#703
_Claudiu_

_Claudiu_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,500
  • Înscris: 05.09.2013

 hepea, on 03 august 2014 - 21:38, said:

Marirea tarifului cu 0,62E este solutia pentru reziliere. Tocmai am facut-o Posted Image
De reziliere a serviciului TV.

#704
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 20.02.2006
Nu. De reziliere a pachetului.

Pe scurt: am primit notificarea de marire a tarifului prin posta, am fost la ei la sediu, am completat formularul de reziliere, am portat fixu si ... atat.

Bineneteles ca au strambat din nas si mi-au trantit "Ajustari" in ultima factura dar cu o sesizare la ANCOM si una la ANPC si-au adus aminte ce au scris in notificare (ca pot rezilia fara penalizari) si au refacut factura.

Edited by hepea, 04 August 2014 - 06:13.


#705
JackNo7

JackNo7

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 896
  • Înscris: 03.02.2013
Eu o sa scap in curand de orice contract cu acesti Tepari!
Pe scurt: Aveam in familie 3 contracte (TEL+NET+TV), unele dintre ele antice...
Se face ca de unul chiar nu mai aveam nevoie deci am cerut rezilierea pe 25.06.2014!
Dupa mai mult de o luna, acum cateva zile, suna ca nu se poate rezilia trebuie se platesc taxa de reziliere aproape 800 de RON!!! Poftim?Posted Image  
Zic ei ca de fapt contractul expira in Septembrie anul viitor. Sustin ca a fost prelungit Telefonic Poftim? Posted Image
I-am rugat sa-mi trimita un raspuns scris, cu care sa ma duc la ANPC. Raspuns(telefonic): Nu se poate! dar o sa va mai contacteze telefonic  din nou colegii de la reziliere.

Asta a fost punctul in care am hotarat ca cu asa tepari nu mai vreau sa am de-a face:
-Am depus sesizare la ANPC cu 3 puncte:
  - Imi cer taxe abuzive de reziliere
  - Mi-au prelungit in mod abuziv contractul
  - Nu mi-au raspuns in termen de 30 de zile la cerrea de reziliere, refuza sa-mi dea un raspuns scris
-Am depus cererea de reziliere pentru contractul numarul 2. Plus in zilele urmatoare o sa-l portez.
-Caut solutii pentru contactul cu numarul 3, teparii au monopol aici....
-Nu o sa mai semnez niciodata ceva cu acesti tepari!


Concluzie:
Nu semnati cu ROMTELECOM daca aveti alte optiuni. Sunt cei mai josnici furnizori de servicii cu care am avut de-a face!

Edited by JackNo7, 06 August 2014 - 20:26.


#706
Chivu-Constantin

Chivu-Constantin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 96
  • Înscris: 04.05.2014
Văd că sînt mulţi, din ce în ce mai mulţi cei "mulţumiţi" de serviciile acestor nemernici neruşinaţi. Conducerea lor e de vina fără doar şi poate, ea traseaza politica firmei faţă de public şi faţă de abonaţi. Dar, mă gândesc, dacă aceste voci separate şi neauzite (câinii latră, ursul merge,nu?) deci dacă aceste voci de pe forum s-ar uni, oare chiar nu ar putea face nimic în plus?
Cum am mai spuzs eu sînt fost angajat RTC. Când am plecat de acolo la mulţi dintre noi "au omis" să treacă în cartea de muncă unele sporuri acordate pentru condiţii deosebite care ne-ar fi dat dreptul la unii la încadrarea la alte grupe de muncă. Circa 100 şi ceva de foşti angajaţi de prin toată ţara şi de pe la diverse sectoare de munca RTC am dat instituţia respectivă de infractori în judecată. Mă gândeam la ceva similar. În fond au făcut reclamă mincinoasă şi au păcălit în cel mai abject mod abonaţii. Şi după cum v-am spus chiar şi proprii angajaţi.

#707
diesel

diesel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,198
  • Înscris: 06.07.2003
Poate sa puna cineva notificarea aceea de marire care a primit-o prin posta? pentru ca eu nu am primit asa ceva si as vrea sa reziliez deoarece mi  s-a marit abonamentul.

#708
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 20.02.2006
Scuze pt calitate, scanerul slab

Attached Files

  • Attached File  rtc.jpg   69.36K   54 downloads


#709
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,167
  • Înscris: 04.02.2011
Hehe, luaţi de la telekom. De când cu vâlva asta cu rebrandingul a crescut tupeul în ei ca făt frumos.

#710
Syneweap

Syneweap

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,842
  • Înscris: 04.09.2006
Am o nelămurire legată de ultima factură: am văzu în my account că mi-au facturat în avans abonamentul de voce și internet în avans pe încă o lună întreagă (6 aug. - 5 sep.) deși am cerut închiderea tuturor serviciilor începând cu data de 16 aug. E posibil să plătesc doar o treime din factura pe care au emis-o (pentru 10 zile de serviciu internet + telefonie) și în felul ăsta să evit alte kkaturi de gen să mă cerșesc la ei în legătură cu sumele facturate în avans pt. următoarele 20 de zile de abonament de care eu n-o să mai beneficiez?

Edited by Syneweap, 09 August 2014 - 06:41.


#711
diesel

diesel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,198
  • Înscris: 06.07.2003

 hepea, on 07 august 2014 - 15:51, said:

Scuze pt calitate, scanerul slab

multumesc pentru scanare.
Mai exista vreo notificare trimisa prin posta si pentru telefonie si internet? Pentru ca si acolo mi s-au modificat preturile si abonamentele.

#712
GsmWorld

GsmWorld

    DigiMobil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,234
  • Înscris: 13.12.2006

 Syneweap, on 09 august 2014 - 06:39, said:

Am o nelămurire legată de ultima factură: am văzu în my account că mi-au facturat în avans abonamentul de voce și internet în avans pe încă o lună întreagă (6 aug. - 5 sep.) deși am cerut închiderea tuturor serviciilor începând cu data de 16 aug. E posibil să plătesc doar o treime din factura pe care au emis-o (pentru 10 zile de serviciu internet + telefonie) și în felul ăsta să evit alte kkaturi de gen să mă cerșesc la ei în legătură cu sumele facturate în avans pt. următoarele 20 de zile de abonament de care eu n-o să mai beneficiez?
Si mie mi-au facturat la fel.Ai 2 variante: 1 sa le platesti dupa ce-ti emit uematoarea factura (cea cu minus) 2 sa le platesti partial, faci tu un calcul cam cat ar fi pe zilele pana la deconectare

#713
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008

 Syneweap, on 09 august 2014 - 06:39, said:

Am o nelămurire legată de ultima factură: am văzu în my account că mi-au facturat în avans abonamentul de voce și internet în avans pe încă o lună întreagă (6 aug. - 5 sep.) deși am cerut închiderea tuturor serviciilor începând cu data de 16 aug. E posibil să plătesc doar o treime din factura pe care au emis-o (pentru 10 zile de serviciu internet + telefonie) și în felul ăsta să evit alte kkaturi de gen să mă cerșesc la ei în legătură cu sumele facturate în avans pt. următoarele 20 de zile de abonament de care eu n-o să mai beneficiez?
asteapta factura de dupa reziliere in care se vor storna zilele facturate in plus. ai grija ca imediat dupa reziliere sa predai echipamentele care sunt in proprietatea RTC (daca ai asa ceva). nu astepta sa vina cineva dupa ele, mai bine faci tu o vizita intr-un magazin si le predai. astfel pe factura emisa dupa reziliere vei avea numai storno la zilele facturate in plus si poti achita restul de plata la valoarea lui exacta.

#714
diesel

diesel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,198
  • Înscris: 06.07.2003
Referitor la echipamentele aflate in custodie, trebuie sa ma anunte cineva de la ei ca trebuie sa le duc la magazin intr-o anumita perioada de timp sau trebuie sa le duc eu pur si simplu?

#715
gabriel_gavrila

gabriel_gavrila

    V.I.P.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,101
  • Înscris: 24.09.2008
trebuia sa te anunte in momentul in care ai stabilit data rezilierii cu cel de la retentie.
echipamentele se pot duce oricand dupa reziliere. sa pastrezi procesul verbal de predare-primire.

#716
hepea

hepea

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 833
  • Înscris: 20.02.2006

 diesel, on 09 august 2014 - 07:48, said:

multumesc pentru scanare.
Mai exista vreo notificare trimisa prin posta si pentru telefonie si internet? Pentru ca si acolo mi s-au modificat preturile si abonamentele.
Asta a fost singura.

#717
diesel

diesel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,198
  • Înscris: 06.07.2003

 gabriel_gavrila, on 09 august 2014 - 15:45, said:

trebuia sa te anunte in momentul in care ai stabilit data rezilierii cu cel de la retentie.
echipamentele se pot duce oricand dupa reziliere. sa pastrezi procesul verbal de predare-primire.

Am un ruter wireless de vreo 6 ani de la ei, in custodie. Crezi ca mi-l mai cere?

#718
Syneweap

Syneweap

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,842
  • Înscris: 04.09.2006
Dacă e precizat explicit în contract că routerul e în custodie sau în chirie va trebui să-l înapoiezi. Dar din câte știu eu acum 6 ani Romtelecom nu oferea routere în custodie ci era oferit gratis un router la contractele pe 24 de luni. Încearcă totodată să vezi dacă ai pe factură vreo rubrică intitulată "chirie modem", dacă da cel mai probabil routerul trebuie înapoiat la terminarea contractului.

#719
diesel

diesel

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,198
  • Înscris: 06.07.2003
Nu am chirie modem pe factura. Este un model Thomson ST585(i) V6 speedtouch.

#720
pluticoman

pluticoman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 289
  • Înscris: 31.03.2007
si iata si noua stire de la  RTL
""Canalul Look Plus este disponibil pentru toate abonamentele de bază de televiziune de la Romtelecom. Canalul LookTV va fi disponibil spre abonare pentru clienţii Romtelecom la începutul săptămînii viitoare", a precizat operatorul.
Pentru Look TV şi Look TV HD, abonaţii vor trebui să plătească 9,5 RON pe lună. Extraopţiunea "Extra Liga 1" trebuie menţinută cel puţin 3 luni. Pentru a putea urmări şi aceste posturi, clienţii Romtelecom trebuie să sune la 1930 sau 0800800800." oare iarasi te vor obliga sa platesti ptr Look tv???

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate