Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale

Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...
 Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier

Niste intrebari despre apartamente

Comentarii amuzante pe Youtube
 Nu iese laptopul din sleep mode.

Facerea de bine - ce aștepta...

Probleme drum servitute

Se pot monta placi de gresie de 1...
 Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar
 

Bulgaria vrea 140 Km/h pe autostrazi

- - - - -
  • Please log in to reply
132 replies to this topic

#37
Ravy

Ravy

    Don't be sad, get MAD!

  • Grup: Moderators
  • Posts: 16,226
  • Înscris: 05.01.2006

 andreic, on 13th December 2011, 22:32, said:

Uite una bine facuta si periculoasa nu extrem dar o sa vezi ce se poate intampla... noroc ca soferul nu era incepator:

Viteza mare = crestere exponential a fortelor in viraje si franare, poti sa ai si masina tare si uscat te duci instant. Incearca sa-ti imaginezi cum e sa ajungi asa pe contrasens.
Asta e ca aia cu drobul de sare...
Nu stiu de ce intelege automat toata lumea ca daca maxim e 150 (sa zicem) asta inseamna ca e musai sa mergi tot timpul (pe ploaie/zapada/polei/ceata/etc) cu viteza maxima
:wallbash:

Edited by Ravy, 13 December 2011 - 23:59.


#38
Josef_Mengele

Josef_Mengele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,997
  • Înscris: 09.10.2011

 andreic, on 13th December 2011, 22:32, said:

Uite una bine facuta si periculoasa nu extrem dar o sa vezi ce se poate intampla... noroc ca soferul nu era incepator:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/gbN3drqcBAw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
min 0:50
Viteza mare = crestere exponential a fortelor in viraje si franare, poti sa ai si masina tare si uscat te duci instant. Incearca sa-ti imaginezi cum e sa ajungi asa pe contrasens.
Las-o dracu de viteza. A auzit cineva ce muzica asculta soferul inainte sa derapeze?
You! You are the chosen
Be ready
You drive fast car
Be ready!
You drive fast car
Let your soul run free!

........
si incepe sa se invarta!

Sau doreai sa postezi la religioase/paranormale? Cred ca are mai mare legatura decat cu auto, nu de alta dar deraparea rotilor din fata e de neprevazut, si cu greu poate fi recuperata!

Edited by Josef_Mengele, 14 December 2011 - 00:57.


#39
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

Quote

Las-o dracu de viteza. A auzit cineva ce muzica asculta soferul inainte sa derapeze?
You! You are the chosen
Be ready
You drive fast car
Be ready!
You drive fast car
Let your soul run free!
........
si incepe sa se invarta!

MESAJ SUBLIMINAL :peacefingers:

#40
Josef_Mengele

Josef_Mengele

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,997
  • Înscris: 09.10.2011
e mix al postului radio ORBITAL MIX QUATTRO si nu e posteditat...

#41
Materium

Materium

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,148
  • Înscris: 23.02.2005

 Tarzy, on 13th December 2011, 22:43, said:

probabil nu ai acumulat suficiente frustrari in viata

Probabil ca nu! Am ajuns de mult la concluzia ca omul trebuie blamat. Din aceasta cauza nu vad nici ura cand apare in trafic un BMW si nici sictir sau dispret ptr un Logan. Nici macar pe gropi, sau pe infrastructura lipsa. Sunt acolo ptr ca niste jigodii nu isi fac treaba. Este destul de hilar sa ii vad pe unii cumparand o masina puternica apoi revarsandu-si frustrarile pe altii care nu au putut scoate din buzunar 10k pe o masina noua. Sa deschizi un subiect in care te oftici ca lipsa de infrastructura e de vina alora cu masini mai slabe in timp ce la vecini se poate, e destul de fun.
  O sa imi rog parintii sa circule cu Loganul fix cat este necesar, poate asa ii creste viteza medie a lui Courage.

#42
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,692
  • Înscris: 07.02.2003

 Lucian_M, on 13th December 2011, 22:39, said:

Acolo nu era asfalt uscat. Sau oricum, era CEVA pe carosabil, nu avea cum sa fuga masina in halul ala. S-a discutat mai demult de situatia aia.
O mai calc si eu pe coada uneori, cu viteze marisoare pe viraje, insa nu mi-a zburat niciodata ca omului din lip. Si inca el are o masina grea, nu tigaie de 1,1 tone, cum am eu.
Sa-ti spun drept dupa o analiza atenta nu era chiar nimic, doar o curba cu ceva raza mai mica iar omul gonea cu vreo 25-30 la ora peste viteza celorlalti participanti la trafic (retineti ce diferenta mica)... ai putea fi tentat sa crezi ca era ceva vazand umbrele generate de pasaj ori pomi dar era o zi insorita clear frumos derapajul a inceput inainte sa depaseasca le ultimul alb si i-a luat vreo o secunda aproape 2 sa se prinda exact ce se intampla...  daca era ceva ulei sau altele o pateau toti. Nu stiu ce s-a discutat in alte parti si cat de avizati erau dar efectele fortei centrifuge creste puternic cu viteza. Observati ca soferii care cunosc zona mergeau jumate pe banda de urgente in nici un caz nu ep banda 2, stiau ei ce stiau... deci hai sa nu ne batem cu pumnii in piept cum ar fi facut fiecare, 30 la ora era diferenta in minus la care nu patea nimic :)

 Josef_Mengele, on 14th December 2011, 00:56, said:

Cred ca are mai mare legatura decat cu auto, nu de alta dar deraparea rotilor din fata e de neprevazut, si cu greu poate fi recuperata!
Legatura este simpla, din greseli invatam, poti sa ai si o masina buna, fizica nu se schimba.

 Ravy, on 13th December 2011, 23:58, said:

Nu stiu de ce intelege automat toata lumea ca daca maxim e 150 (sa zicem) asta inseamna ca e musai sa mergi tot timpul (pe ploaie/zapada/polei/ceata/etc) cu viteza maxima
:wallbash:
Bineinteles ca nu e obligatoriu... e doar un efect psihologic. Pe A1 nu se circula cu 130 fix, majoritatea merg intre 115-120 din cate am putut observa in trafic, rar cate un vitezist iar aia consacrati cu suvuri si numere de tip 888 sau asemenea clar ca nu stau la discutii si in general forjeaza 160-170 ca au bani de motorina. (testat pe intervalul 10:00-12:00) Pana la urma depinde de oameni, cei agresivi sunt agresivi peste tot, cei intelepti si care au vazut multe pe sosele merg frumos si decent chiar daca au masini capabile.

Edited by andreic, 14 December 2011 - 02:16.


#43
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 Courage, on 13th December 2011, 21:37, said:


foarte buna ideea bulgarilor... oricum se circula cu viteze peste cea permisa si oricum cine vrea sa mearga incet poate merge mai incet dar daca chiar te grabesti poti s amergi asa cum ai chef... suplimentar cred ca mult mai periculos se conduce atunci cand stai cu frica in san ca te opreste politia decat atunci cand esti relaxat si legal... ii felicit pentru curajul de a lua o decizie in directie inversa decat restul Europei care mai are putin si pune limitatoare de viteza pe autostrazi...


 andreic, on 14th December 2011, 02:12, said:

Sa-ti spun drept dupa o analiza atenta nu era chiar nimic, doar o curba cu ceva raza mai mica iar omul gonea cu vreo 25-30 la ora peste viteza celorlalti participanti la trafic (retineti ce diferenta mica)... ai putea fi tentat sa crezi ca era ceva vazand umbrele generate de pasaj ori pomi dar era o zi insorita clear frumos derapajul a inceput inainte sa depaseasca le ultimul alb si i-a luat vreo o secunda aproape 2 sa se prinda exact ce se intampla...  daca era ceva ulei sau altele o pateau toti. Nu stiu ce s-a discutat in alte parti si cat de avizati erau dar efectele fortei centrifuge creste puternic cu viteza. Observati ca soferii care cunosc zona mergeau jumate pe banda de urgente in nici un caz nu ep banda 2, stiau ei ce stiau... deci hai sa nu ne batem cu pumnii in piept cum ar fi facut fiecare, 30 la ora era diferenta in minus la care nu patea nimic :)

nu era nimic pe jos si omul a sesizat tarziu ca masina ii fuge de sub fund... masina in cauza insa are o mare problema, respectiv punte spate rigida si asta predispune la un asemenea comportament in viraje abordate prea rapid sau la schimbari bruste de directie... era sa o patesc si eu cu un A6 la o viteza relativ mica in oras cand am vrut sa evit un nauc care dadea viraj stanga (in vale la Cotroceni in fata la Botanica) si in loc sa faca stanga a tras brusc dreapta ca sa o ia in sus... eu veneam din spate si a trebuit sa trag brusc dreapta de volan ca sa il evit pe dobitoc moment in care era sa ma duc in bordura din dreapta pentru ca fundul plecase deja la plimbare, am tras stanga si masina s-a asezat la loc... am avut noroc ca nu aveam o viteza foarte mare dar a fost suficienta pentru o mica sperietura... deci, in acel filmulet masina e o problema si a doua problema e soferul care a simtit tarziu ce se intampla de fapt...
apropos de asta uite ce zicea speedo acum ceva ani de respectivul model (tot aici pe softpedia http://forum.softped...t74161-150.html ):

"A6 vechi n-are independenta pe spate, de fapt de asta e si periculoasa cand nu are load pe spate si merge pe drum virajat si nu foarte plan.

Ce sa mai zic de un prieten care dupa ce a facut A6-le lui "fish tail" cum se spune, la 130 pe pitesti in linie dreapta in portiunea mai stricata pe autostrada a vandut-o de groaza, pentru ca a redresat-o greu, nu e pasionat de condus sportiv.

In prezent fosta lui masina e zob, pentru ca a luat-o un dement care a reusit sa piarda aderenta spate, n-a putut-o redresa si s-a busit frontal cu altul, asta in Crangasi!!!"


 Materium, on 13th December 2011, 22:36, said:

Spre uimirea smecherilor cu bemweu, un amarat de Logan se descurca onorabil pe o autostrada. Daca o poate face prin Franta sau Germania cu siguranta o poate face in Romania. Nu cred ca Loganurile de pe soselele patriei sunt problema.

corect... soferii lor sunt problema ;) ii iubesc pe aia care merg pe banda 1 pe autostrada cu 90 la ora si apoi fara sa se uite, brusc, decid sa depaseasca schimband banda... e de vis sentimentul mai ales cand tu vii legal cu 130 la ora din spate... sa vezi ce misto e sa franezi de la 130 la 90 la ora ca sa depaseasca zeul strazii...

#44
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
^^^ E dezastru Bulgaria la dpdv al conduitei invartitorilor de covrig de-acolo. Nici nu vreau sa-mi aduc aminte.

#45
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

Quote

foarte buna ideea bulgarilor... oricum se circula cu viteze peste cea permisa si oricum cine vrea sa mearga incet poate merge mai incet dar daca chiar te grabesti poti s amergi asa cum ai chef... suplimentar cred ca mult mai periculos se conduce atunci cand stai cu frica in san ca te opreste politia decat atunci cand esti relaxat si legal... ii felicit pentru curajul de a lua o decizie in directie inversa decat restul Europei care mai are putin si pune limitatoare de viteza pe autostrazi...

Exact ! Daca nu ma insel parca si unii psihologi au sustinut o idee similara.

Quote

E dezastru Bulgaria la dpdv al conduitei invartitorilor de covrig de-acolo. Nici nu vreau sa-mi aduc aminte.
Si cu toate astea Romania are putin mai multe accidente rutiere (inclusiv morti) decat Bulgaria !

In 2500 km cat am mers in BG nu am vazut atat de multe situatii periculoase cate vad pe un drum de 200-300 km din RO (DN1 , DN7) . Totusi am observat ca depaseau limita de viteza mult mai mult decat romanii.

Edited by polizei, 14 December 2011 - 05:10.


#46
bossake

bossake

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,705
  • Înscris: 22.11.2007
La ei traficul mi se pare MULT mai lejer si rarefiat ca al nostru. Cu siguranta de aici e numarul de accidente mai mic.
Daca si la noi s-ar mari limita de viteza, nu cred ca ar avea niciun efect deosebit. La noi se merge cu 110-120 in general pe autostrada. Exceptie fac zilele foarte aglomerate (gen vara pe a2 sau duminica seara pe a1 cand se merge mai tare). In zilele normale de multe ori ma si mir cum de la Bucuresti la Pitesti nu ma depasesc decat 5-6 masini, iar viteza mea e 130-140 pe bord constant.
Se merge asa incet probabil datorita consumului care creste serios peste 110-120.

#47
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,131
  • Înscris: 14.09.2007
Zicea cineva mai devreme de investirea in autostrazi (nu autostrade :lol: ) ptr ridicarea limitei de viteza:In afara de indicatoare ce sa mai schimbi ?
Ce curbe pot fi?Eu am mers spre B in portiunea aia cu ceva curbe cu 170-180 fara probleme fara sa fie nevoie sa tai curba catusi de putin .

#48
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 bossake, on 14th December 2011, 05:21, said:

La ei traficul mi se pare MULT mai lejer si rarefiat ca al nostru. Cu siguranta de aici e numarul de accidente mai mic.
Daca si la noi s-ar mari limita de viteza, nu cred ca ar avea niciun efect deosebit. La noi se merge cu 110-120 in general pe autostrada. Exceptie fac zilele foarte aglomerate (gen vara pe a2 sau duminica seara pe a1 cand se merge mai tare). In zilele normale de multe ori ma si mir cum de la Bucuresti la Pitesti nu ma depasesc decat 5-6 masini, iar viteza mea e 130-140 pe bord constant.
Se merge asa incet probabil datorita consumului care creste serios peste 110-120.


asta e explicatia de fapt... la ei intre localitati intalnesti o masina o data la 10 minute... am facut odata Sofia - Ruse dimineata sambata si am intalnit maxim 15 masini (prin 2003)... anul asta in drum spre Turcia am taiat Bulgaria si cam tot asa... traficul e foarte rarefiat, drumurile lor europene sunt foarte proaste si nu permit mersul in viteza plus ca ai o groaza de surprize (gen gropi in asfalt)....

#49
plasma

plasma

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 100
  • Înscris: 26.03.2007
Eu nu inteleg pe ce autostrazi vor bulgarii sa mearga cu 140km/h. Ati circulat pe autostrazile lor? Cea catre Varna, e carpita toata si daca vrei sa "faci" o suspensie poti sa mergi cu 140-150, cea care merge spre Sofia are rosturile de dilatatie mancate si e si valurita de zici ca mergi ca pe o sina de tramvai pe Calea Ferentari la Bucuresti, iar ultima pe care am fost in toamna e cea spre Turcia la Edirne, care abia fusese peticita si unde s-a tunat asfalt nou, sa si sleuit la trecerea tirurilor turcesti,ca pe centura de vest a Capitalei.
Poate or avea si portiuni bune, dar cred ca sunt putine si scurte. Asa ca....poate pe viitor....

#50
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

Quote

Dar pentru a se incadra niste mici curbe de autostrada in viteza de 140 km/h ...va trebui sa puna panou de limitare la 120 km/h sau se va taia din munte pentru a face autostrada pentru a fi utilizata pentru 140 km/h.
deci in realitate vorbim de costurile pentru vreo 6 panouri rotunde pe care scrie 120.
facand abstractie de costul ridicol pentru cateva semne de circulatie, ti se pare ca designul unei curbe "la 120" e la limita de 120?
io-te de exemplu:
http://maps.google.d...mp;ved=0CA0Q_BI
curbele alea 2 pe "66" is limitate la 120. se pot lua lejer cu 160-170.

#51
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

 Pengoon, on 14th December 2011, 11:08, said:

deci in realitate vorbim de costurile pentru vreo 6 panouri rotunde pe care scrie 120.
facand abstractie de costul ridicol pentru cateva semne de circulatie, ti se pare ca designul unei curbe "la 120" e la limita de 120?
io-te de exemplu:
http://maps.google.d...mp;ved=0CA0Q_BI
curbele alea 2 pe "66" is limitate la 120. se pot lua lejer cu 160-170.

unde a fost limita 120km/h se mai gaseau cocalari care bagau 140 km/h

acum cand o sa fie limita 140km/h ,cocalarul cu ce viteza va mai merge? :lol:

Bulgaria este o tara mica....Daca era situata in centrul europei se merita sa faca limita 140 km/h astfel nu are niciun sens pentru ca este o tara "ingramadita" si ingramadita trebuie sa stea!

m-am uitat din satelit si autostrada bucuresti -constanta si bucuresti ploiesti este in linie mai dreapta decat orice bucatica de autostrada din Bulgaria, dar limitele de viteza sunt diferite!

Romanii teapa si-au luat cu furarea masinilor in Bulgaria

Mai ramane decat ca romanii sa faca accidente cu bemveele pe autostrada astfel sa nu  falimenteze asistenta autostradala nou infiintata, de proprietatea unui politic care a aprobat aceasta lege .Eventual alte magarii!

Edited by CorneliuRos, 14 December 2011 - 12:33.


#52
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
ce pisici are ingramadeala bulgara cu viteza maxima admisa pe o autostrada? daca-i tot asa ingramadita si autostrada, oricum o sa se mearga 70-80, oricare ar fi limita.

#53
dakian67

dakian67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 834
  • Înscris: 24.07.2008
Mi se pare o initiativa grozava,daca ei o considera utila si aplicabila.Personal as fi pentru desfiintarea oricaror limite de viteza.As conduce mai putin stresat de gindul ca poate mi-a alunecat prea tare piciorul pe acceleratie,iar undeva,in umbra,pindeste Garcea sa-mi mai salte din bruma de lei devalorizati ramasa prin portofel...Poate fi chiar mai sigur, daca te uiti mai bine pe unde mergi,si nu cu-n ochi inainte si unul la vitezometru,sa nu treci de fatidicul +10...Pentru ca,oricare ar fi valoarea limitei de viteza,soferii responsabili vor conduce prudent si legal,iar "zmeii" o vor frige cu "cit vrea muschii lor".

#54
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,673
  • Înscris: 26.11.2001
Ce am comentat eu in topicul initial este o ironie, dar are o doza de adevar.

Cand pe strada ai junghiuri de masini, majoritatea Logan 1.4 MPI, cu antifonari "ca lumea" (vs Dacia 1310), nu poti intelege ca intr-o masina civilizata 160-180 Km/h e croaziera.
Prin civilizata inteleg un minim 1.9 diesel, masini care nu sughit la 140 Km/h...

Eu am observat o chestie "superba" pe autostrazile patriei: pe banda I se circula cu 90-100 Km/h, iar pe banda II (de viteza), stau smecherii ce merg "corect" cu 130 Km/h.
Acestia sunt f. deranjati ca trebuie sa se dea de pe "strada lor".

Initial am vrut sa fiu civilizat, ma apropii, semnalizez stanga, dar marlanii NU se misca (adesea vorbesc la telefon).
Pasul 2 este sa dai flash-uri si claxoane melteanului.
Pasul 3 (in extremis)... depasirea prin dreapta.

NU e musai sa ai 300-500 CP pentru a merge relaxat cu 160-180 Km/h pe autostrada, desi atatia cai putere sunt o placere :D

Despre mitul ca la 130 Km/h ar fi "sigur".. e doar un mit.
Abia scapi in masini cu 5* la 50 Km/h...


Si da, daca mergeti pe autostrazile din Germania, o sa vedti ca BMW-urile si masinile de fite sunt putine, marea majoritate fiind Opel si VW, cu motorizari de pana in 2l, dar care merg cu 160 Km pe banda I!

Or fi ei neam de Shuemacher?
NU!
E chestie de educatie si bun simt...


I mod normal eu merg pe autostrada cu 160-180 Km/h, cruise control adaptiv :D

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate