Cum a ajuns balada MIORITA un brand?
Last Updated: Jan 10 2012 22:53, Started by
d33pic313lu3
, Nov 13 2011 01:03
·
0
#1
Posted 13 November 2011 - 01:03
CE parere aveti despre acest subiect? Credeti ca aceasta balada a ajuns un brand pentru tineri si nu numai?
|
#3
Posted 13 November 2011 - 01:25
Pentru ca multi rumega subiectul operei sau bat campii pe langa el.
Plus ca da bine la "teveu". Fiind un brand inseamna ca se produc ceva bani. Nu stim cine si cum ii incaseaza. Edited by MarianG, 13 November 2011 - 01:26. |
#4
Posted 21 November 2011 - 19:39
nu cred ca e un brand, pentru ca daca ai trecut granita si zici "Miorita" vei intalni numai priviri tampe.
|
#5
Posted 24 November 2011 - 12:57
Nu e un brand, dar mulți (majoritatea poate - ceea ce e mult azi pentru un mit tradițional) dintre români o cunosc și se indentifică cu ea. De asta e așa populară.
|
#6
Posted 25 November 2011 - 15:09
Nu stiu daca e un brand si sigur nu e pentru tineri.
Dupa ce initial am respins ideea mult timp, trebuie sa concluzionez totusi ca reprezinta fidel mentalitatea pasiv-fatalista-laissez faire a acestui popor. In consecinta, merita sa devina un brand de tara dar nimeni nu si-l asuma: "cine, noi ? noi suntem smecheri suntem tari etc" |
#7
Posted 10 January 2012 - 22:53
Recomand piesa "Antimiorita" a formatiei Omul cu sobolani
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users