Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Clipboard files copy/paste, filen...

Care-i treaba cu Reddit-ul? (nu m...

Diferente diferentiale

Finala Eurovision 2024
 De ce nu protestati?

Etanșare intre cada perete b...

Back-up box Fronius ?

Router de la Digi nu face fata la...
 Magnolii

Achizitie LG OLED evo 55C31LA - e...

Aplicatii PV Huawei Sun

Istoric deplasari - GPS
 Surub autoforant-metric mixt

Lipsa semnal - strategie de marke...

One week meal plan - Pachet

Apometru defect?
 

BMW Seria 3 F30 a sosit

- - - - -
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#73
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View PostMembruAnonim, on 13th February 2012, 19:22, said:

E vorba de piață. Iar ei nu fac bani din principii, fac din numărul de exemplare vândute. BMW există pe piață pentru a face bani, nu pentru a proteja principii. Până acum s-au descurcat onorabil zic eu. Vezi ultima lansare 5.0d xDrive. Piața a cerut-o, BMW a produs.

Discuțiile despre Ferrari chiar nu își au rostul pe acest forum. Intră pe Ferrarichat forum și vezi acolo polemici. Tot acolo sunt și proprietari reali de Ferrari.

Pentru @CorneliuRos: Pentru non believeri, hateri sau alte tipuri de oameni, există mereu un singur mod de a afla adevărul. Îl poți contrazice probând teoria lui. Echipează-te cu un BMW 320d Efficient Dynamics (rent a car, Sixt oferă în Germania așa ceva) și poți face un traseu similar, nu este obligatoriu spre România, poți să simulezi condițiile de drum prin Polonia, Slovacia.

cateodata principiile trebuiesc respectate in pofida banilor.

#74
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Poți să le scrii oricând celor de la BMW și să le spui că sunt niște cretini și și-au pierdut valorile iar tu nu le vei mai fi client în viitor. Tipul îl poți da anonim aici https://secure.bmwgr..._2_dialog.shtml

Îți dai seama ăia de la Porsche, niște tâmpiți din 2009 de când au pus diesel pe Cayenne.

Edited by MembruAnonim, 13 February 2012 - 19:44.


#75
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View PostMembruAnonim, on 13th February 2012, 19:41, said:

Poți să le scrii oricând celor de la BMW și să le spui că sunt niște cretini și și-au pierdut valorile iar tu nu le vei mai fi client în viitor. Tipul îl poți da anonim aici https://secure.bmwgr..._2_dialog.shtml

Îți dai seama ăia de la Porsche, niște tâmpiți din 2009 de când au pus diesel pe Cayenne.

nu inteleg ce ai tu cu parerile mele... eu asa gandesc. fiecare cu aia lui...

#76
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Absolut nimic nu am. Doar am făcut o sugestie.

#77
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View PostCorneliuRos, on 13th February 2012, 19:12, said:

Bai Ionute. Eu am dubiul ca acest jurnalist dupa aceasta propaganda comisa , s-a ales cu un BMW 120 nou nout!  :lol:

Deoarece am dubiul ca a facut hypermiling cu o viteza medie de 85km/h , cu o masina de 163 cp si sunt absolut convins ca a plecat din Romania noaptea cand nu sunt carute pe drum, deoarece noaptea o poti arde in localitate cu 100 km/h ! acumuland o viteza medie de 75km/h din Bucuresti pana in Oradea. Apoi din Oradea se merge cu 110 km/h lejer, unde limita fiind 90-100 km/h si vreo doua localitati cu minim 50km/h, dar ajungand si trecand de Sznoloc (Ungaria) poti circula lejer cu minim 110 km/h pana in Munchen!

Deci este o farsa jucata foarte prost. Eu in acest fel am calculat o viteza medie de 110 km/h, chiar si cu 120 km/h daca masina este  BMW 320d EfficientDynamics Edition , deoarece iti permiti , are 163 CAI PUTERE! :bicycle:

alo,ori esti rau intentionat ori esti....,omul a vrut sa scoata cat mai putin nu sa alerge masina,logic ca nu a abuzat de peala de acceleratie  :thumbup:

vezi ca mai este un englez care a reusit in jur de 1600km,exclusiv autostrada.

#78
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

View Postionut_ionut, on 13th February 2012, 19:17, said:

alo,ori esti rau intentionat ori esti...
Ti se pare ca vreau sa iti defaimez BMW-ul?    :OK:

Quote

omul a vrut sa scoata cat mai putin nu sa alerge masina,logic ca nu a abuzat de peala de acceleratie  :thumbup:
Dar nu este ceea ce a declarat el ! : "Nu am urmarit un record mondial de consum. Am vrut sa vedem cum se comporta BMW 320d EfficientDynamics Edition in conditii reale de trafic" Deci, este foarte rusinos sa stai in spatele camioanelor pe banda 1 in autostrada, doar pentru ca sa faci hypermiling! (asta daca stii ce inseamna hypermiling, ma acuzai in celalalt post de scris negramatical)  SUPERIORULE  :lol:

#79
wall

wall

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 578
  • Înscris: 29.06.2006

View Postvoposphere, on 13th February 2012, 19:05, said:

ma refer la tractiunea spate. daca o scot pentru a pune tractiune fata. nu stiu la ce te referi mai sus...

mie imi plac BMW urile ca masini. ar fi mare pacat sa puna fwd pe orice model. de aceea le urez faliment mai bine decat masini bmw cu fwd. ei sunt printre singurii care au toate masinile cu tractiune spate spate sau awd si nu au modele fwd.

Pai se pare ca or sa face ceva seria 1 FWD. Cel putin Google asa zice.

Si apropo de consum, in carte la mine zice 13.6 in oras. Consumul meu azi de la Gara de Nord - Elvila Baneasa- Piata Victoriei - Zoo  + tractat Civicul lu' tata pe aici pe straduta, 14.6.
Consumul inainte de zapada: Gara de Nord - Soseaua Magurele (in Bucuresti nu dupa centura) - Gara de Nord 11.5-12. Consumul Zoo- Gara de Nord 12.5. Toate la mers linistit. Mers linistit insemnand ca nu ne agitam sa depasim aiurea tot ce misca, doar mergem pe bana a III-a cu cat ne permite traficul. Vedem rosu la 300m in fata, luam piciorul de pe acceleratie si o lasam sa se duca. Cand plecam de la stop mangaiem acceleratia ca nu-i nevoie sa ajungem la urmatorul stop inainte ca restul sa plece de la primul.
Altfel bagam pe sport si ne bucuram de senzatii, dar sarim la 15 lejer.

Cel mai probabil si la BMW si la orice alta masina e la fel. Mergi linistit scoti consum bun. Vrei sa vezi ce poate motorisca normal ca o sa consumi. Si binenteles ca se pune problema de ce sa-ti iei o masina capabila daca nu o mai si accelerezi ca lumea din cand in cand. Insa nu poti avea si condus sportiv si economie de combustibil.

#80
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View PostCorneliuRos, on 13th February 2012, 20:58, said:

Ti se pare ca vreau sa iti defaimez BMW-ul?    :OK:

De ce nu o faci cu argumente ??? probabil daca resuea unul cu Honda sa faca buc-munchen cu un plin si scotea 84km/h vit medie,la pariu ca stirgai pe aici mama ce tare a mers.

Edited by ionutMembruAnonimut, 14 February 2012 - 02:34.


#81
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

View Postionut_ionut, on 14th February 2012, 01:24, said:

De ce nu o faci cu argumente ??? probabil daca resuea unul cu Honda sa faca buc-munchen cu un plin si scotea 84km/h vit medie,la pariu ca stirgai pe aici mama ce tare a mers.
Dar BMW are motor 2.0 163 cai putere...este sacrilegiu sa mergi doar cu viteza medie 80-90 km/h pe un drum unde limita este 130km/h. Pe acelasi drum l-am parcurs impreuna cu un Ford C-max 1.6 90 cp TDCI si VW Touran 2.0 140 cp dar cu viteza medie 110km/h cu consum aproximativ egal de 5.5%. Dar nu am stat sa pupam in fund camioanele cu viteza medie de 85km/h ...talpa 140 km/h - 130 km/h. Noi inregistram doar 20 de ore de condus in 1.900 km!

"Dupa 1.489 de km de drum neintrerupt ...dupa o calatorie de 22 de ore " asta denota si viteza melcului cu care a mers pentru a obtine acel consum...

Eu "as crede" ca inregistreaza un consum de 4.1 % extraurban fiind euro 5 mai ales ca scoate doar 109 gr CO2. Dar trebuiesc analizate bine datele sa nu aibe doua filtre de particule in loc de unul!  :lol:

Edited by CorneliuRos, 14 February 2012 - 03:19.


#82
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View PostCorneliuRos, on 14th February 2012, 03:16, said:

Dar BMW are motor 2.0 163 cai putere...este sacrilegiu sa mergi doar cu viteza medie 80-90 km/h pe un drum unde limita este 130km/h. Pe acelasi drum l-am parcurs impreuna cu un Ford C-max 1.6 90 cp TDCI si VW Touran 2.0 140 cp dar cu viteza medie 110km/h cu consum aproximativ egal de 5.5%. Dar nu am stat sa pupam in fund camioanele cu viteza medie de 85km/h ...talpa 140 km/h - 130 km/h. Noi inregistram doar 20 de ore de condus in 1.900 km!

"Dupa 1.489 de km de drum neintrerupt ...dupa o calatorie de 22 de ore " asta denota si viteza melcului cu care a mers pentru a obtine acel consum...

Eu "as crede" ca inregistreaza un consum de 4.1 % extraurban fiind euro 5 mai ales ca scoate doar 109 gr CO2. Dar trebuiesc analizate bine datele sa nu aibe doua filtre de particule in loc de unul!  :lol:


zau daca iti inteleg punctul de vedere... omul a vrut sa vada cat scoate si a scos mai putin decat declara BMW conform cu standardele europene si nu inteleg ce ai cu el... 22 de ore pot include si somnul pentru ca omul nu a zis ca a mers incontinuu sau nu reiese asta din text... deasemenea Bucuresti-Arad sau Oradea inseamna minim 8 ore de mers in conditii normale pentru o distanta de 500 km... in consecinta raman inca 14 ore pentru o distanta de inca vreo 900 km... Pe Bucurestri Arad cea mai buna medie de viteza pe care am vazut-o eu a fost la un coleg de-al meu care a reusit un 78-80 km/ora in medie in conditiile in care politia i-a luat carnetul pentru depasirea vitezei regulamentare :) si acum sa revenim... deasemenea cutia de viteze este etajata in general pentru consum optim la conditii de autostrada adica in jurul vitezei de 120 km/ora... eu am observat la masina mea ca la 90 la ora si la 120 la ora, mers constant, are un consum extrem de bun ...

si ca sa tragem linie si sa lamurim problema, urmareste acel episod din Top Gear in care Jeremy si restul gastii pleaca din Elvetia cu rezervorul full de motorina si ajunge la dracu' in praznic fara sa realimenteze in conditiile in care Jeremy a condus de-al naibii sa consume motorina cel putin 75% din drum, adica viteza mare, aer conditionat pornit, etc, etc, etc... Si ca sa mai invart putin cutitul in rana, eu cu masina plina ochi (4 persoane si bagaje), 318i (145 CP, benzina, motor de 2 litri) am avut din Bucuresti pana la Bodrum o medie de 6.7 la suta in conditiile in care am mers exact cum am amvut chef, adica am depasit cum am vrut si nu m-am jenat deloc la dat talpa... fratele meu cu 320 d e46 motor de 150 CP cutie automata si masina plina ochi (4 persoane si bagaje) a scos 6.5 mergand la fel... daca scazi 1 litru de la cutia automata si mai dai jos 2 persoane si bagaje mai putine cred ca el scotea lejer in jur de 5 % iar eu reuseam sa cobor sub 6 % sau oricum foarte aproape... Din acest motiv cred ca e posibil ca acel BMW 320d eficientizat pentru un consum optim poate scoate cat zic ei chiar si in conditii de condus mai agresive...

Si oricum, care e problema ta?

#83
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010

View Postwall, on 13th February 2012, 22:53, said:

Mers linistit insemnand ca nu ne agitam sa depasim aiurea tot ce misca, doar mergem pe bana a III-a cu cat ne permite traficul.

Coco style. :lol:

View Postionut_ionut, on 13th February 2012, 18:00, said:

Cauta pe net,este un jurnalist roman care a mers cu 320ed aproape 1500km cu nici 61L,Buc-Munchen.

2,348.3 km’s covered in 36 hours, on less than a standard tank of fuel from Melbourne to Rockhampton Australia.
__
Averaged 81.16 to 88.86 miles per gallon, 3.49 L/100 km’s, covering 14,634 km’s round the coastal road route of Australia.
__
Averaged 90.75 miles per gallon, 3.13 L/100 km’s, covering 14,580 km’s round the coastal road route of Australia.
__
Driving 3,700.1 miles achieving 126.82 MPG, 2.23 l/100 km on 2.41 Tanks of Shell Diesel costing £136.24.  

Nu zic despre ce mașini e vorba ca să nu îmi mai săriți în cap.

View Postakajohn, on 14th February 2012, 10:46, said:

si ca sa tragem linie si sa lamurim problema, urmareste acel episod din Top Gear in care Jeremy si restul gastii pleaca din Elvetia cu rezervorul full de motorina si ajunge la dracu' in praznic fara sa realimenteze in conditiile in care Jeremy a condus de-al naibii sa consume motorina cel putin 75% din drum, adica viteza mare, aer conditionat pornit, etc, etc, etc...

Da dar avea motor Ford-PSA, nu pocnitoare de-a voastră sub capotă. :lol:

Edited by SonyAD, 14 February 2012 - 11:03.


#84
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

View Postakajohn, on 14th February 2012, 09:46, said:

zau daca iti inteleg punctul de vedere... omul a vrut sa vada cat scoate si a scos mai putin decat declara BMW conform cu standardele europene si nu inteleg ce ai cu el...

Si oricum, care e problema ta?
Eu am contestat articolul acelui jurnalist deoarece este o farsa, minciuna rusinoasa, se contrazice singur .Iar voi ii luati apararea de parca ati fi avocatii lui  :inlove:

PS: Un bmw de 35.000 de euro , ar trebui sa inregistreze un consum de 4.0 % depasind tot ce misca sub viteza de 110 km/h ! Iar cand intru cu bemveul in tunelul de autostrada, sa schimb o treapta inferioara , sa deschid geamul de la sofer si sa admir sunetul motorului de 35.000 de euro! Dar din pacate nu ofera aceste lucruri..   :lol:

Mers in fundul camioanelor pentru a inregistra consum de 4% cu 85 km/h viteza medie  :deadtongue:

Edited by CorneliuRos, 14 February 2012 - 12:25.


#85
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,834
  • Înscris: 15.06.2007

View PostCorneliuRos, on 14th February 2012, 12:22, said:

Eu am contestat articolul acelui jurnalist deoarece este o farsa, minciuna rusinoasa, se contrazice singur .Iar voi ii luati apararea de parca ati fi avocatii lui  :inlove:

PS: Un BMW de 35.000 de euro , ar trebui sa inregistreze un consum de 4.0 % depasind tot ce misca sub viteza de 110 km/h ! Iar cand intru cu bemveul in tunelul de autostrada, sa schimb o treapta inferioara , sa deschid geamul de la sofer si sa admir sunetul motorului de 35.000 de euro! Dar din pacate nu ofera aceste lucruri..   :lol:

Mers in fundul camioanelor pentru a inregistra consum de 4% cu 85 km/h viteza medie  :deadtongue:
Ce dracu ai vrut sa zici acolo?  Consum de 4% la viteza de peste 110km/h?NU vrei si 5000 rpm cumva, ca sa auzi motorul mai bine?  Nu se poate, nu exista. Pentru ca intervine air drag, adica rezistenta aerodinamica.  Consumul minim se obtine la 70-90km/h, la turatii cat mai joase.

Edited by tfmercedez, 15 February 2012 - 13:30.


#86
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View PostCorneliuRos, on 14th February 2012, 12:22, said:

Eu am contestat articolul acelui jurnalist deoarece este o farsa, minciuna rusinoasa, se contrazice singur .Iar voi ii luati apararea de parca ati fi avocatii lui  :inlove:

PS: Un BMW de 35.000 de euro , ar trebui sa inregistreze un consum de 4.0 % depasind tot ce misca sub viteza de 110 km/h ! Iar cand intru cu bemveul in tunelul de autostrada, sa schimb o treapta inferioara , sa deschid geamul de la sofer si sa admir sunetul motorului de 35.000 de euro! Dar din pacate nu ofera aceste lucruri..   :lol:

Mers in fundul camioanelor pentru a inregistra consum de 4% cu 85 km/h viteza medie  :deadtongue:

Nu stiu de unde ai scos-o pe aia cu 85 km pe ora... Ca sa ai o medie de 85 km pe ora la asemenea distanta avand in vedere si orasele de pe parcurs trebuie ca pe autostrada sa mergi macar cu 120-130 la ora.... si apropos, tu te-ai urcat vreodata intr-un BMW sa verifici ce povestesti?

#87
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,031
  • Înscris: 09.05.2006
In prezent sunt discount-uri f bune la BMW 5er (F10)...ex un 520D cu ceva extrase ajunge la 36000euro (TVA inclus).

Cu astfel de discount-uri la seria 5, e cam greu sa te hotarasti la seria 3, chiar daca e o aparitie de ultima ora... Cumparatorul va avea o dilema placuta...

#88
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

Quote

si apropos, tu te-ai urcat vreodata intr-un BMW sa verifici ce povestesti?

Replica asta le intrece pe toate  :OK:

Edited by CorneliuRos, 15 February 2012 - 16:49.


#89
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View PostCorneliuRos, on 15th February 2012, 16:49, said:

Replica asta le intrece pe toate  :OK:


e o intrebare legitima, eu m-am urcat in Honda si ce am zis e bazat pe aceste experiente... tu te-ai urcat in BMW? ce modele, motoare, ani, etc?

#90
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

View Postakajohn, on 15th February 2012, 15:52, said:

e o intrebare legitima, eu m-am urcat in Honda si ce am zis e bazat pe aceste experiente... tu te-ai urcat in BMW? ce modele, motoare, ani, etc?
  
-Trebuie obligatoriu sa ma urca in fiecare masina care este prezentata pe aria "auto news" ?  :wacko:

Iti fac eu o intrebare legitima:
-Ai capacitate cerebrala sa tii piept manipularii,sa stii sa analizezi continutul unui articol?
                                            
-Ai scoala sa stii sa interpretezi datele tehnice al unui motor?
                                            
-Stii ce inseamna hypermiling?

Vrei sa te invat eu gratis contrazicandu-te cu mine aici ?

Edited by CorneliuRos, 15 February 2012 - 17:02.


Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate