Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...

Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...
 Dashcam

Mini server - VMware

betano.ro

Poveste fara sfarșit
 I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil

Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic
 Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

"enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...
 

BMW Seria 3 F30 a sosit

- - - - -
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#127
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View Postvoposphere, on 16th February 2012, 22:15, said:

nu chiar

cu toate ca masinile alea 2 din poza au unghiuri diferite de aerodinamica , coeficientul este acelasi. practic same stuff.



ce am vrut eu sa aduc in discutie este picatura , pe care si eu o credeam cea mai aerodinamica. insa se pare ca printre cele mai aerodinamica forme este un fel de creion ascutit la ambele capete.


chiar si in aceste conditii automobilul lui Persu are cx mai mic decat cele 2 masini moderne desi arata relativ hidos...

#128
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
E la mintea cocoșului că forma cea mai aerodinamică e cea care are nevoie să dea la o parte cel mai puțin aer cât mai încet.

Deci trebuie să fie lungă și subțire, să disloce aerul încet, treptat, și să-i permită să revină în spatele vehiculului la fel.

#129
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

View Postakajohn, on 17th February 2012, 11:11, said:

chiar si in aceste conditii automobilul lui Persu are cx mai mic decat cele 2 masini moderne desi arata relativ hidos...

100% corect

View PostSonyAD, on 17th February 2012, 13:33, said:

E la mintea cocoșului că forma cea mai aerodinamică e cea care are nevoie să dea la o parte cel mai puțin aer cât mai încet.

Deci trebuie să fie lungă și subțire, să disloce aerul încet, treptat, și să-i permită să revină în spatele vehiculului la fel.

mult timp lumea a crezut ca picatura este cea mai aerodinamica forma pentru ca este forma creata de vant. insa nu au luat in calcul si alte forte , cum ar fi cea gravitationala si forta de frecare.

acum e la mintea cocosului pentru ca s a desteptat omenirea si a evoluat intelegerea fenomenelor. insa nu tot timpul a fost la mintea cocosului.

#130
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

View Postakajohn, on 17th February 2012, 10:11, said:

chiar si in aceste conditii automobilul lui Persu are cx mai mic decat cele 2 masini moderne desi arata relativ hidos...
0,22 cx pentru o masina in forma de para si latimea de circa 1,5 m este mai aerodinamica decat celelalte masini prezetate aici :)

AI DREPTATE ! :wallbash:

View PostSonyAD, on 17th February 2012, 12:33, said:

E la mintea coco?ului că forma cea mai aerodinamică e cea care are nevoie să dea la o parte cel mai pu?in aer cât mai încet.

Deci trebuie să fie lungă ?i sub?ire, să disloce aerul încet, treptat, ?i să-i permită să revină în spatele vehiculului la fel.
Dar sunt cativa convinsi ca arcasii folosesc PERE ,la aruncatul cu arcul! Nu sageti in forma de creion!

Edited by CorneliuRos, 17 February 2012 - 17:18.


#131
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

View PostCorneliuRos, on 17th February 2012, 17:17, said:

0,22 cx pentru o masina in forma de para si latimea de circa 1,5 m este mai aerodinamica decat celelalte masini prezetate aici :)

AI DREPTATE ! :wallbash:


Dar sunt cativa convinsi ca arcasii folosesc PERE ,la aruncatul cu arcul! Nu sageti in forma de creion!

Cornelus, cand vad ca trec 10-15 minute intre doua reply-uri de la tine sper sa vad aparand ceva inteligent... cand totusi scrii ceva o dai iar in balta ;)

te rog frumos foloseste un creion si un arc si vezi cat arunci creionul ;) ai ales o comparatie care se pupa cu contextul ca nuca in perete...

LE- vezi ca exista inca 2 sectiuni pe forumul asta, Tutoriale si Versus, unde cunostintele tale temeinice ar ajuta mai mult oamenii ;)

Edited by akajohn, 17 February 2012 - 17:43.


#132
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
nu este suficient ca o masina sa aibe o forma aerodinamica. trebuie sa fie pe placul cumparatoriilor. io nu cred ca un design in forma de para, va aduce multe vanzari.

#133
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,012
  • Înscris: 12.06.2004
Automobilul aerodinamic corect arata un lucru foarte interesant: pentru rezistenta la inaintare conteaza mai mult ce se intampla in spatele masinii, decat in fata. Subliniez, mai mult - nu "numai"; cei ce nu se pricep sa faca diferenta sa se abtina de la comentarii.
Asta face tentativa aberatorului nostru de-a trage o linie pe langa capota si-a ignora orice altceva (inclusiv masuratori facute in tuneluri aerodinamice) cu atat mai hilara.
Evident, un automobil in forma de sageata ar fi aerodinamic ideal; dar unde mai pui soferul?

#134
raiiar

raiiar

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,568
  • Înscris: 30.11.2002
de 2 pagini nu s-a mai scris nimic de seria 3. moderatorii vad ca dorm in papusoi. ca sa fie ceva cat de cat la subiect, eu astept sa apara multe d-astea pe piata ca sa pot sa-mi iau unul second-hand, 2009, mai ieftin.

#135
nickelback

nickelback

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 968
  • Înscris: 29.12.2006
Dar sa te feresti de generatia diesel N47 de la BMW, are numai defecte de fabricatie.

Sorry de offtopic.

Edited by nickelback, 06 March 2012 - 23:37.


#136
dakian67

dakian67

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 834
  • Înscris: 24.07.2008
Mai,daca nu ar fi Cornelus cu aberatiile lui,cred ca am muri de plictiseala pe aici.Dar el ne aduce zimbetul(sau hohotele...)pe fete cu fiecare post :clapping:
Am vazut si eu masina(in poze,nu ma laud s-o fi zarit live),si...nu mi-a placut. Este clar o MASINA,in adevaratul inteles al cuvintului,dar nu mi-a placut.Mi se pare indesata cumva,nu stiu.Ramin la BMW-urile din anii '98-2004,imi plac mai mult ca design.Oricum,globalizarea asta nenorocita vad ca nu cruta nimic si pe nimeni...Daca o tinem tot asa,intr-o suta de ani TOATE masinile,indiferent de marca,o sa arate ABSOLUT la fel :crying:

#137
djxhouse

djxhouse

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,029
  • Înscris: 21.10.2006
BMW 320D - In Romania - 42.160 Euro
BMW 320D - In Ungaria - 32.180 Euro
BMW 320D - In Germania - 35.350 Euro

acelasi model, acelasi echipare, pret final cu TVA si o diferenta de ~10.000euro
se pare ca romanii au bani la greu

#138
SonyAD

SonyAD

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,444
  • Înscris: 24.10.2010
Cocalarii noștrii are valoare, are putere, nu caco calarii din Ungaria.

Vorba tipei:

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Ms31T8KjcOo?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Așa se vinde la cioflingari. După ce dau cu banul în dușmănie n-o să-i lase orgoliul să se plângă, de le-o pica și cutia de pe mașină. :lol:

#139
calinkgb

calinkgb

    "United Gashka" mobile team

  • Grup: Moderators
  • Posts: 75,844
  • Înscris: 15.08.2008
Cum? Fara poze? Fara culbutori cu rola? Fara........uatevar????
Asa ceva........ :nonobad:

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate