Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!
 La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...
 Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...
 Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012
 

BMW Seria 3 F30 a sosit

- - - - -
  • Please log in to reply
138 replies to this topic

#37
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
6.4 in exterior la ce viteza? sau mixt?
In bucuresti cam cat crezi ca ia, eu spun minim 10.

#38
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,577
  • Înscris: 11.06.2010
6,4 e mixt . surprins ? :lol:

Edited by Handicarpati, 19 October 2011 - 13:36.


#39
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

Quote

Si BMW avea motoare de 2146cmc parca, la modelele 320, sau 520, ce-i drept cu motoare de 6in linie.
2171 cmc in M54B22. ala il am io in masina mea. replacementul imediat n-a fost unul de 2l, ci cel de 2.5, care de curand a fost inlocuit cu ciudatenia asta de 28i. pe vremuri BMW avea si un 2l inline 6 in lineup, la 150 CP.

Quote

6 cilindri in linie merg mult mai rotund decat 4 , impartirea timpilor fiind mai "marunta" 720/6. Dar ma gandesc , ca solutie tehnica , care e mai misto? Un 6 in linie sau un V6 care se aseamana cu 2 motoare de 3 in linie puse in paralel ? Care suna mai bine, si care este cel mai lin?
6 in linie. V6 e un compromis de spatiu. is 2 inline 3 in V. vibratiile is mult mai naspa ca la un V8, de unde si un design de vibrochen mai pretentios.
daca trebuie neaparat 3 pe o parte si 3 pe alta, atunci mai bine boxer, cum are Porsche.
cum suna un motor e puternic influentat de ce evacuare are. dai bani pe un eisenmann si ai un sound excellent, chiar si cu un inline 4.

#40
victor.andrey

victor.andrey

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 838
  • Înscris: 04.08.2007
Bmw a inceput sa cam aduca a Audi sau poate am eu vedenii.

#41
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,920
  • Înscris: 25.04.2006
Merg pe varianta B :lol: Audi are design-ul lor de niste ani buni, nu se pune problema ca BMW sa se apuce acum sa-i copieze.

Attached Files

  • Attached File  A4.jpg   23.37K   77 downloads


#42
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,611
  • Înscris: 15.06.2007

 Pengoon, on 19th October 2011, 15:15, said:

6 in linie. V6 e un compromis de spatiu. is 2 inline 3 in V. vibratiile is mult mai naspa ca la un V8, de unde si un design de vibrochen mai pretentios.
daca trebuie neaparat 3 pe o parte si 3 pe alta, atunci mai bine boxer, cum are Porsche.
cum suna un motor e puternic influentat de ce evacuare are. dai bani pe un eisenmann si ai un sound excellent, chiar si cu un inline 4.
Pai atunci , ma intreb , oare dece se obosesc cei de la VAG sa puna V6 in Touareg si Passat, Audi A6, cand acolo ar incapea lejer un 6in linie?

#43
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
pentru ca baga alte chestii in acel spatiu si pentru ca nu dezvolta un motor doar pentru un model.vI6-le la BMW se regasea (regaseste?) intr-o serie intreaga de modele, nu doar la cele la care era spatiu.
dar poti sa citesti si alta parta treaba cu echilibrul si vibratiile.

#44
wall

wall

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 578
  • Înscris: 29.06.2006

 Handicarpati, on 19th October 2011, 13:29, said:

350 Nm de la 1250 rpm , 5.9s pana la 100 , 6,4 consum mediu declarat la un motor de 2L benzina, cam nasoale performante.

Cred ca erai ironic. Altfel performantele sunt foarte bune. Motoare turbo de 2L mai exista cu performante asemanatoare dar nu la consumul asta. Si al meu are 240CP, 350Nm dar de la 2500 rpm ceea ce e nitel cam sus fata de 1250 ai BMW-ului. Iar consumul e de 13.6/7.8/9.8 , si desi scot mai putin decat consumul lor declarat tot nu am cum sa ma apropii de consumul declarat al BMW-ului (bine asta e si 4x4 si deci mai am pierderi pe retea ca sa zic asa). Una peste alta motorasul BMW-ului este super.

Intrebarea este cei de la BMW vor sa faca 328i modelul entrylevel pe benzina? Ca nu am vazut sa mai ofere motoarele mai mici, alea de 140/180CP, cu exceptia 320d de 184CP.

Sosonii de baza 225 sunt la fel ca la majoritatea sedanurilor. Probabil ca se pot pune si alte marimi ca optionale (totul e sa fie loc).

Edited by wall, 10 February 2012 - 20:53.


#45
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 wall, on 10th February 2012, 20:50, said:

Cred ca erai ironic. Altfel performantele sunt foarte bune. Motoare turbo de 2L mai exista cu performante asemanatoare dar nu la consumul asta. Si al meu are 240CP, 350Nm dar de la 2500 rpm ceea ce e nitel cam sus fata de 1250 ai BMW-ului. Iar consumul e de 13.6/7.8/9.8 , si desi scot mai putin decat consumul lor declarat tot nu am cum sa ma apropii de consumul declarat al BMW-ului (bine asta e si 4x4 si deci mai am pierderi pe retea ca sa zic asa). Una peste alta motorasul BMW-ului este super.

Intrebarea este cei de la BMW vor sa faca 328i modelul entrylevel pe benzina? Ca nu am vazut sa mai ofere motoarele mai mici, alea de 140/180CP, cu exceptia 320d de 184CP.

Sosonii de baza 225 sunt la fel ca la majoritatea sedanurilor. Probabil ca se pot pune si alte marimi ca optionale (totul e sa fie loc).

O sa fie si motoare mai mici plus xdrive dar mai incolo, cam in 6 luni de acum inainte.... Tocmai am vazut masina in Mall Baneasa unde era prezentarea oficiala... Arata foarte bine si interiorul e foarte interesant... O sa fac si test drive cand se duce zapada...

#46
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010
imi e dor de motorul de 2l cu 6 in linie... acum vad ca au pus 2l cu 4 in linie... in curand o sa aiba si cu 3 in linie...

la 2l un 6 in line e genial.


si mai imi e dor de 3l v8... alt motor super marfa. nu platesti nici impozit de peste 3l si ai si v8. e genial.

#47
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
io am mers cu inline6-le de 2.0 pe un Z3 cu 150 CP din 2000. dar era oarecum submotorizat fara compresor.
mai degraba-mi pare rau dupa inline6-le de 2.5l. cu biturbo-ul de pe 35si il duceau la 300CP fara probleme.

#48
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008

 Pengoon, on 18th October 2011, 15:20, said:

pe cine-l intereseaza in primul rand consumul, sa-si ia o cacastoare de 1.2l. diesel daca se poate.

Nu stiu cum o fi in lumea reala dar cifrele din fabrica la consum pentru versiunea Diesel, par cel putin "apetisante" :surprise:

4.5 in medie, 5.8 oras, 3.8 in afara :surprise: .....asta pentru versiunea 184 CP/380 Nm , 0-100 7.5s

Versiunea de 163CP care si aia atinge suta in vreo 8s , are un consum mediu de 4.1l/100km :surprise:

#49
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004

 lawrence38, on 11th February 2012, 00:21, said:

Nu stiu cum o fi in lumea reala dar cifrele din fabrica la consum pentru versiunea Diesel, par cel putin "apetisante" :surprise:

4.5 in medie, 5.8 oras, 3.8 in afara :surprise: .....asta pentru versiunea 184 CP/380 Nm , 0-100 7.5s

Versiunea de 163CP care si aia atinge suta in vreo 8s , are un consum mediu de 4.1l/100km :surprise:
Pai in lumea reala 320d cu xdrive si automat pe vremea de acum ia vreo 9-10 la suta... Asta mers in Bucuresti adica mai mult cozi... O sa verific si acceleratia la vara :D

#50
SIR

SIR

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,317
  • Înscris: 06.08.2005

 Pengoon, on 10th February 2012, 23:01, said:

io am mers cu inline6-le de 2.0 pe un Z3 cu 150 CP din 2000. dar era oarecum submotorizat fara compresor.
...

inline6-le de 2.0 de prin 2000 era de fapt de 2.2l/6c si avea 170CP pe E46. A existat in paralel si un inline4-le de 2.0/4c si 150CP Numai submotorizat nu era E46-le de exemplu cu motorul de 6c, doar obisnuinta cu un diesel ar putea duce la asa concluzie. Altfel daca nu schimbai ca prostul la 2000 era chiar nervos motorul ala. A fost scos (impreuna cu 2.5-ul) cand BMV a bagat motorul inline de 3l in doua trepte de putere (x25 si x30). Un inline6 de 2,2l sau 2.5l n-a mai fost dezvoltat in mileniul asta din pacate.

on-topic: interesant F-30-ul dar usor incarcat si obositor  - arata a E90 cu prea mult tuning. Parca E90-ul e mai elegant, iar E46-le ramane referinta de design a casei...

#51
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008

 akajohn, on 11th February 2012, 14:09, said:

Pai in lumea reala 320d cu xdrive si automat pe vremea de acum ia vreo 9-10 la suta... Asta mers in Bucuresti adica mai mult cozi... O sa verific si acceleratia la vara :D

:huh: Lucrezi cumva ca pilot de teste sau de unde exact ai "facut rost" de un F30 cu xdrive ? :huh:

#52
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003

Quote

inline6-le de 2.0 de prin 2000 era de fapt de 2.2l/6c si avea 170CP pe E46.
nu. eu vorbesc de M52TUB20, care avea 6 in linie si 150 CP. era pus pe Z3-ul de 2.0l pre facelift.
cel de 170 este cel care-l am in Z3-ul meu de 2.2, care a fost fabricat pentru modelele de facelift dupa 2000. in 2000 s-a facut trecerea la facelift. masina cu care am facut io test-drive era una din ultimele facute inainte de facelift, iesita din fabrica undeva la inceputul lu' 2000.

Quote

Numai submotorizat nu era E46-le de exemplu cu motorul de 6c, doar obisnuinta cu un diesel ar putea duce la asa concluzie.
comparativ cu ce alte variante am mers, inainte de sa cumpar, cel de 150 CP mi s-a parut insuficient. ca veni vorba, nici de 2.2-ul la 170 nu-s nu-sh cat de incantat. retrospectiv imi pare rau ca n-am luat varianta de 3.0l la 231CP. cu diesel n-am mers in viata mea.

Edited by Pengoon, 13 February 2012 - 16:30.


#53
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Singurul avantaj al unui L6 aspirat este sunetul si mai mult ca sigur fiabilitatea,insa un 4L bi-turbo matura pe jos cu multe L6,V6,chiar si V8-uri aspirate de generatie veche,in plus este mult mai economic.

 lawrence38, on 11th February 2012, 22:32, said:

:huh: Lucrezi cumva ca pilot de teste sau de unde exact ai "facut rost" de un F30 cu xdrive ? :huh:

Are un e92 2011 daca nu ma insel cu motorul ac si x-drive.

#54
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
line-up-ul actual de la BMW vine (inca) cu 2 motoare inline 6 cu biturbo, unul la 306 si celalalt la 340 CP. intrebarea-i daca la 60K+ pan' la urma nu esti mai bine servit cu un Porsche Boxster sau cayman.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate