Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
BMW Seria 3 F30 a sosit
Last Updated: Mar 10 2012 13:04, Started by
akajohn
, Oct 15 2011 08:27
·
0
#19
Posted 17 October 2011 - 08:24
Desi sunt fan BMW, am o dezamagire profunda, nu datorita designului sau performantelor, ci a felului in care au pus ecranul navigatiei, de ce nu l-au lasat asa cum era la E90... adica sa nu fie rabatabil. Pacat... sper sa apuc sa-mi cumpar si eu un E90 nou, ca acum deja o dau in SF-uri, si sper sa nu fiu singurul si sa revina la normal cu urmatoarea generatie. Despre restul era de asteptat sa fie performante, insa politica asta de micsorare a motorului face ravagii, 2 litri si 245 CP cu turbo.... groaznic.
|
#20
Posted 17 October 2011 - 10:22
test_driver, on 17th October 2011, 09:24, said: Desi sunt fan BMW, am o dezamagire profunda, nu datorita designului sau performantelor, ci a felului in care au pus ecranul navigatiei, de ce nu l-au lasat asa cum era la E90... adica sa nu fie rabatabil. Pacat... sper sa apuc sa-mi cumpar si eu un E90 nou, ca acum deja o dau in SF-uri, si sper sa nu fiu singurul si sa revina la normal cu urmatoarea generatie. Despre restul era de asteptat sa fie performante, insa politica asta de micsorare a motorului face ravagii, 2 litri si 245 CP cu turbo.... groaznic. Farurile idem, doar ca sunt completate cu sticla pana in grila. Daca privim lateral spate, de la stalpul central pana in capat, arata la fel ca versiunea precedenta. Variatiuni cu tema fixa. Nu e neaparat mai grozav decat face liftul. Dar face-liftul era mai reusit decat varianta originala de E90 din 2005. De ce e groaznic 245CP din 2000cmc? Ce ai vrea , un V8 cu 245CP? si 3500-4000cmc? Doar nu e camion. Tehnologia evolueaza. Primele motoare aveau 12.000 cmc si dezvoltau sub 40 CP. (cu mai bine de 100 de ani in urma) Edited by tfmercedez, 17 October 2011 - 10:23. |
#22
Posted 17 October 2011 - 10:38
eu sunt de parere ca trebuie sa ai 5 ani sa compari numarul cailor raportat la motorizare.
inginerii de la BMW sunt cu 10 scoli mai destepti ca noi criticii din scaun si au demonstrat in nenumarate randuri ca nu conteaza puterea ci cum o pui pe sosea. si ca sa parafrazez pe cineva:"power is nothing without control!" |
#23
Posted 17 October 2011 - 10:49
#24
Posted 17 October 2011 - 11:11
crst_g, on 17th October 2011, 11:27, said: Imi place, abia astept sa-l vad in realitate. Ca impresie vizuala, seria 5 noua, pare mai mica, de multe ori duce cu gandul la seria 3. Gresesc? http://2.bp.blogspot...5Series-1.1.JPG Edited by tfmercedez, 17 October 2011 - 11:12. |
#26
Posted 17 October 2011 - 22:46
Saint666, on 15th October 2011, 17:29, said: Arata ca un seria 5 mai mic, care la randul lui arata ca un seria 7 mai mic. A inceput si BMW sa faca precum Audi, masini la Xerox. pls, nu abera... lucrurile nu au prea stat altfel in trecut, de fapt acum masinile sunt mai diferite ca oricand... [ http://i52.tinypic.com/2remg3m.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://i54.tinypic.com/1zzgzut.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#27
Posted 18 October 2011 - 14:40
#28
Posted 18 October 2011 - 15:20
exact. iti iei masina de 200+ CP si 40K EUR, apoi ii pui roti ca la dacie, ca sa consume un sfert de litru mai putin.
pe cine-l intereseaza in primul rand consumul, sa-si ia o cacastoare de 1.2l. diesel daca se poate. asta-i RWD si tre' sa puna pe asfalt alea 245 CP. acolo chiar is indicate roti late. cat de late, depinde dupa caz. asta facand abstractie de cum ar arata masina cu roti de 14, late de 155. la economia de bani mai ramane si suficient de o fustitza roz. Edited by Pengoon, 18 October 2011 - 15:22. |
|
#29
Posted 18 October 2011 - 15:28
#30
Posted 18 October 2011 - 15:36
ca si are loganu roti de 17 stock
dar presupun ca o sa ofere roti mai late ca optiune, cel putin in combinatie cu pachetul M |
#31
Posted 18 October 2011 - 17:05
Sigur au făcut niște teste la alegerea cauciucurilor. Orice mașină la urma urmei s-ar simți mai bine cu cauciucuri mai late, cu compus mai moale șamd... Suntem în lumea reală, aici e nevoie de compromis în cam orice decizie.
|
#32
Posted 18 October 2011 - 19:27
Pengoon, on 17th October 2011, 15:03, said: naspa nu-s 245 CP la 2l ci faptul ca-s 4 cilindrii si nu 6. dar cum BMW o trecut la "cilindrul unitar" de 500cmc... masina vine standard cu 225/50 R17. ma-ntreb daca nu-i prea putin in spate la 245 CP. io as fi pus un 245/40 sau 255/40 pe spate. Sunt rotile standrd,cine vrea ami mult opteaza pt roti mai mari si susp adaptiva sau sport. |
#33
Posted 18 October 2011 - 22:21
Pengoon, on 17th October 2011, 15:03, said: naspa nu-s 245 CP la 2l ci faptul ca-s 4 cilindrii si nu 6. dar cum BMW o trecut la "cilindrul unitar" de 500cmc... masina vine standard cu 225/50 R17. ma-ntreb daca nu-i prea putin in spate la 245 CP. io as fi pus un 245/40 sau 255/40 pe spate. |
|
#34
Posted 18 October 2011 - 23:40
da stiu. o si explicat BMW la IAA de ce au trecut la variana asta. dar d-aia motorul inline 4 e tot un rahat comparat cu inline 6. dar macar a ramas optiunea de inline 6 la motoare de 3l ce-i drept. io gaseam cel de 2.5l un compromis bun in ce priveste raportul pret/performanta. problema e, ca turbo-ul pe varianta de 3.0l nu-i neaparat impresionant, daca nu iei varianta de 335 CP, adica "M-ul neoficial". si uite-asa Nissan 370Z devine o alternativa, mai ales ca-i doar 42.000. singurul minus e, ca-i V6.
|
#35
Posted 19 October 2011 - 13:18
Pengoon, on 19th October 2011, 00:40, said: da stiu. o si explicat BMW la IAA de ce au trecut la variana asta. dar d-aia motorul inline 4 e tot un rahat comparat cu inline 6. dar macar a ramas optiunea de inline 6 la motoare de 3l ce-i drept. io gaseam cel de 2.5l un compromis bun in ce priveste raportul pret/performanta. problema e, ca turbo-ul pe varianta de 3.0l nu-i neaparat impresionant, daca nu iei varianta de 335 CP, adica "M-ul neoficial". si uite-asa Nissan 370Z devine o alternativa, mai ales ca-i doar 42.000. singurul minus e, ca-i V6. Si BMW avea motoare de 2146cmc parca, la modelele 320, sau 520, ce-i drept cu motoare de 6in linie. Cand au renuntat la ele au, trecut la 4 in linie cu 1999cmc. 6 cilindri in linie merg mult mai rotund decat 4 , impartirea timpilor fiind mai "marunta" 720/6. Dar ma gandesc , ca solutie tehnica , care e mai misto? Un 6 in linie sau un V6 care se aseamana cu 2 motoare de 3 in linie puse in paralel ? Care suna mai bine, si care este cel mai lin? |
#36
Posted 19 October 2011 - 13:29
350 Nm de la 1250 rpm , 5.9s pana la 100 , 6,4 consum mediu declarat la un motor de 2L benzina, cam nasoale performante.
Edited by Handicarpati, 19 October 2011 - 13:30. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users