Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Tractorase facute acasa
Last Updated: Apr 11 2024 11:35, Started by
alexbjorg
, Oct 06 2011 10:37
·
8
#2755
Posted 09 May 2017 - 16:58
gladiatore, pe 09 mai 2017 - 15:51, a scris:
Cine ma lamureste si pe mine intr-o problema ?? Am un pinion mare cu 40 de dinti , si unul mic cu 10 dinti . Estimativ ca nu iam numarat . Daca pinionul mare se invarte cu 10 ture pe minunt , cu cat se va invarti cel mic ? Asadar la 10 rotatii complete a pinionului mare, pinionul mic va face 40 rotatii complete. |
#2756
Posted 09 May 2017 - 20:14
calinus68, pe 09 mai 2017 - 16:52, a scris: Raportul e de 4 la 1, nu merge sa faci angrenajul pe parti mobile cum e cardanul dar daca insisti de ce nu faci transmisia asta pe lant e mult mai elastica, mai sigura, decat doua pinioane libere. |
#2757
Posted 09 May 2017 - 21:05
Am avut impresia ca vrei sa folosesti un tren de roti dintate.
|
#2758
Posted 09 May 2017 - 21:14
Nuuu , ca nu am incredere . La forta , pot sa sara dintii , unul peste altul , ca nu le pot eu pune ca in fabrica . Cineva , are idee , cate turatii are un cardan la un tractor obisnuit .
|
#2759
Posted 10 May 2017 - 10:19
La priza de putere sau la transmisia spre puntea fata?
La priza de putere, turatiile obisnuite sunt 540 si 1000 rpm; japonezul meu are 4 trepte , se duce pana spre 1400 rpm. |
#2761
Posted 16 May 2017 - 18:51
Am o intrebare catre cunoscatori . Dupa cum ati vazut in poze , am transmisia de la motor la cutie prin lant . Ce as putea face , sa fie lantul uns permanent . Mam gandit sa fac o cuva , umpluta cu ulei , si pinionul mare ,sa se invarta mereu in acel ulei . Totusi am 2 necunoscute . O fi bun uleiul pentru asa transmisie ?? Nu so umple cu praf acea cuva ?
As mai putea sai incasetez cumva lantul intr-o cutie din tabla , dar ca sa nu ajunga praf deloc , trebuie semeringuri la axe , si ma depaseste chestia din lipsa de strung . Voi ce parere aveti ?? |
#2762
Posted 16 May 2017 - 19:53
poti face un excentric cu o pompa si la fiecare rotatie sa dea cateva grame pe lant .Asa ceva mai au presele de balotat mai noi unele modele de combini .
Edited by nordest_om, 16 May 2017 - 19:53. |
#2764
Posted 16 May 2017 - 20:03
Scz . Cateva grame de ???? Oloi sau vaselina ? Multumesc .
@Daniel , inteleg , dar problema e la praf . Acum il folosesc pe aici , nu zic ca nu este praf , dar nu ca si pe camp . Am uns lantul bine-bine cu vaselina . In vre-o 10 km , sa dus vaselina . E uns , dar nu abundent . Cred ca o sa.i fac o cuva cu ulei , inchisa , sa intre si sa iese lantul . Poi vad , daca functioneaza . |
|
#2765
Posted 16 May 2017 - 20:19
Fa doua șaibe cu gaura puțin mai mare decât axul și bagi un oring pe ax. Îl strângi puțin intre șaibe poziționate în interior și una în exterior la carcasă . Poți pune și o singura sabia și dai gaură destul de precisa în carcasă. Nu va etanșare perfect dar poți pune jos puțin ulei prin care sa treacă pinionul cu lanțul iar oringul tine mai mult sa nu intre praful decât sa nu curgă ulei.
La șaibe faci e 3 găuri de 4mm sa poți trecer șuruburi prin ele sa le strângi una cu cealaltă. Edited by PoeOvidiu, 16 May 2017 - 20:22. |
#2766
Posted 16 May 2017 - 21:17
Spalăl bine în benzină apoi spray pentru lanturi special.cum dau motociclistii.
|
#2767
Posted 16 May 2017 - 21:22
Deci ....crezi ca ajunge un spray ??? Eu fiind mai necunoscator ...intreb .
|
#2768
Posted 16 May 2017 - 21:40
@Ovidiu , ideea nu e rea .....dar am cam mult de munca ......poate o adaptez . Multumesc .
|
#2769
Posted 16 May 2017 - 22:46
Nu sunt singur ca merge dar o spun ca idee, lantul sa treaca printr-un burete imbibat cu ulei sau motorina.
|
|
#2770
Posted 16 May 2017 - 22:53
In ideea mea initiala , voiam ca lantul sa treaca printr-o cuva plina cu ulei . Dar , praful fiind bun amic cu uleiul , cred ca in 6-7 zile , o sa am in cuva , un terci . Cumva , trebuie protejat de praf . O sa fac o cuva , infundata , las spatii doar pentru lant . Daca nu merge , adaptez ideea lui Ovidiu .
|
#2771
Posted 17 May 2017 - 00:20
Trage și doua bucăți de țeavă de canalizare de fi 32 sau 40 pe lanț. O tai în lung și o bagi pe lanț intre cuva și pinion sa fie cât mai mica suprafața lanțului expusă la praf.
Dacă nu uit dimineață fac desene. Ceva de genul cum avea mobra. Lanțul trecea prin doua tuburi intre motor și pinionul de la roată. Peste pinion avea o carcasa la care se conectau cele doua tuburi. Atât ca lanțul nu avea lubrifiere dar era protejat împotriva prafului și a apei. Edited by PoeOvidiu, 17 May 2017 - 00:33. |
#2772
Posted 17 May 2017 - 06:57
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users