Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
The worst of evil

Proiect de lege: Romanii vor achi...

Dopuri / casti amortizare zgomot ...

2 job-uri de 8 ore simultan.
 VW e-Up second hand sau alternati...

Reparatie scara mozaic vechi

Cablu curte destinat deplasarii l...

Sfat de cumparare pentru un Jagua...
 La mulți ani @mishu_bz!

La mulți ani @kyrre!

PF vinde 3 autoturisme ce se inti...

Suturi la relantii 2.0 tdi + fum ...
 Tencuiala exterioara casa caramid...

Restituire RCA Allianz

Contact posibil deteriorat proces...

ce se mai lucreaza remote ?
 

De ce uram soferii de BMW?

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
4491 replies to this topic

#91
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Eu nu stiu de ce vi se pare asa ceva deosebit ca Honda aia sa treaca de BMW. Daca honda are toti caii, iar bmw-ul i-a pierdut pe multi dintre ei ... Sa fim seriosi, multi posesori de bmw sunt posesori de sigla, de fapt. Cand e vorba de intretinere, cum dom'le, asa scump ? Insa prin constructia motorului si etajarea cutiei, bmw-ul ala de 177 de cai inca nu are rival pe sosea la cilindree similara, daca are toti caii acolo. Am mers cu asa ceva si stiu ce vorbesc. Si da, culmea am trecut si de un accord, dar cred ca era pe benzina de l-am depasit asa usor :D

Edited by cristi.r, 11 December 2011 - 16:25.


#92
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

 Nicu90, on 11th December 2011, 15:13, said:

Nici ca iti poate crapa oricand daca il remapezi oriunde n-are importanta.
Eu ma refeream la faptul ca tu cu 140 cai "il faci" pe ala cu 177, dar ala poate nu-si da seama ca cineva se intrece cu el :)
ba da, deoarece si acel cocalar cu bmw-ul 2.5 care a povestit pe forum ca nu se putea tine de o Honda fr-v si vroia sa stie de la colegii lui bmw-isti  ce motor are respectiva masina .si sa aflat ca este vorba de un motor 2.2 icdti 140 cp....nustiu daca mai pot da copy paste despre conversatia avuta.

aici se afla topicul creat de indignatul bmw-ist. http://www.bmwpassio...-come-si-chiama

cica: " va jur ca exact asa sa intamplat , avea farurile albastre-laser ca in filmul cu Star Wars" :console:

Edited by CorneliuRos, 11 December 2011 - 16:31.


#93
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Erata: nu stiu aia 177 cati erau exact, era motorul de 2.0d, pe un 3-er, fabricatie 2007.

Corneliu, eu am fost fan Honda pana am mers cu un civic sedan de 1.8 automat. Sorry, dar aia 140 de cai, cred ca-i tine bine ascunsi, ca nu voia sa fuga oricat S i-as fi dat. Sau are o caracteristica ciudata si nu se trezeste decat daca-i scoti pistoanele prin capota ...

Edited by cristi.r, 11 December 2011 - 16:31.


#94
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,143
  • Înscris: 14.09.2007

 cristi.r, on 11th December 2011, 16:17, said:

Eu nu stiu de ce vi se pare asa ceva deosebit ca Honda aia sa treaca de BMW. Daca honda are toti caii, iar bmw-ul i-a pierdut pe multi dintre ei ... Sa fim seriosi, multi posesori de bmw sunt posesori de sigla, de fapt. Cand e vorba de intretinere, cum dom'le, asa scump ? Insa prin constructia motorului si etajarea cutiei, bmw-ul ala de 177 de cai inca nu are rival pe sosea la cilindree similara, daca are toti caii acolo. Am mers cu asa ceva si stiu ce vorbesc. Si da, culmea am trecut si de un accord, dar cred ca era pe benzina de l-am depasit asa usor :D
Excludem cazul asta.
Vorbim de una care are toti caii si a fost condusa cum trebuie .
LE:Cornele, cum mama masii sa nu poata sa se tina dupa o masina mai slaba cu aproape 40 cai,tu cum iti explici?Ori era vreo petarda de bmw,ori petarda era chiar la volan .Daca el o fi plecat in demaraj de la 1200rpm normal ca l-a facut Honda .
Si unde zici ca remapezi tu masini cu 100ron totusi?

Edited by Nicu90, 11 December 2011 - 16:32.


#95
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

Quote

Vorbim de una care are toti caii si a fost condusa cum trebuie .
Pai n-auzi ca scotea fum precum combina Gloria C-12 ?

Edited by cristi.r, 11 December 2011 - 16:35.


#96
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

 cristi.r, on 11th December 2011, 15:28, said:

Erata: nu stiu aia 177 cati erau exact, era motorul de 2.0d, pe un 3-er, fabricatie 2007.

Corneliu, eu am fost fan Honda pana am mers cu un civic sedan de 1.8 automat. Sorry, dar aia 140 de cai, cred ca-i tine bine ascunsi, ca nu voia sa fuga oricat S i-as fi dat. Sau are o caracteristica ciudata si nu se trezeste decat daca-i scoti pistoanele prin capota ...
au o gramada de ''probleme'' si bug-uri sedanurile 1.8 benzina V-tec. . .mereu am crezut ca , caroseria a fost destinata initial exclusiv doar pentru honda civic hybrid

#97
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,143
  • Înscris: 14.09.2007
Intreb si eu asa ca un necunoscator ce sunt:Cum are probleme o masina pe o anumita caroserie doar, nu sunt aceleasi ansamble mecanice/electrice?

#98
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

Quote

LE:Cornele, cum mama masii sa nu poata sa se tina dupa o masina mai slaba cu aproape 40 cai,tu cum iti explici?Ori era vreo petarda de BMW,ori petarda era chiar la volan .Daca el o fi plecat in demaraj de la 1200rpm normal ca l-a facut Honda .

dar nu au plecat de la demaraj cum ar fi trebuit...practic amandoi s-au sincronizat pe autostrada ca de la o viteza de 90 km/h sa plece in linie dreapta , desigur daca se pleaca de la 0-100 BMW-ul il facea. din vina cutiei de viteze honda comparabila cu un VW transporter.

#99
Sutelosbo

Sutelosbo

    Banned by moderators

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,285
  • Înscris: 20.06.2011
BMW-u era tot diesel ? :blink:

#100
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

 Nicu90, on 11th December 2011, 15:37, said:

Intreb si eu asa ca un necunoscator ce sunt:Cum are probleme o masina pe o anumita caroserie doar, nu sunt aceleasi ansamble mecanice/electrice?

in principal Honda civic hybrid cu civic sedan au aceleasi caracteristice importante . Sa spunem ca ,caracteristicile sedanului hybrid sunt ascunse ...sunt multe diferente , honda civic sedan 1.8 reprezinta doar sasiu scaune usi aspectul exterior, motorul este altul bancheta spate este alta , cutia automata este alta, aerodinamica masinii este alta. Practic trebuia sa se cheme honda civic type hybrid. precum exista honda civic type S sau R.

#101
Al3csutzul

Al3csutzul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,833
  • Înscris: 19.07.2006
am mers cu 318,intretinut de proprietar ,la fiecare zgomot schimbat aranajat etc. dar fara nici o modificare a masinii...la caroserie sau motor,totul stock!

Desi nu`l credeam si il contraziceam ca masina e veche(1998) nu poate depasi 160 maxim 170,mi-a demonstrat ca :tinand in a 5-a pedala pe podea a atins 195 km/h in conditii de stabilitate maxima,deci nu trepida nu behaia motorul ,nu umbla de pe o banda pe alta.


Tot respectul pentru masinuta aia!

Edited by Al3csutzul, 11 December 2011 - 17:08.


#102
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

 Sutelosbo, on 11th December 2011, 15:44, said:

BMW-u era tot diesel ? :blink:

cred ca era diesel motorul 2.0 diesel  177 cp sau  2.5 diesel 177 cp ...daca este si varianta de 177 cp benzina , o adaugam in lista.

#103
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004
Cum fiecare padure are uscaciunile ei, asa si topicul asta. Eu zic sa o lasati mai moale cu remapari, Honde Accord 2.2 si alte asemenea brizbrizuri. BTW, de ce asiaticii nu au fost capabili sa faca un motor 2.0 care sa se ridice la performantele suratelor lor europene? (acum in 2011 au, dar acum cativa ani nu!).

Deci sa nu aud discutii de liniulte intre Accord si Serie3, sunt masini cu meniri diferite si cu proprietari diferiti. Cine isi ia Seria3, stie clar ca o va calca mai tare si va avea un spirit competitiv si nu se va lasa intrecut cu una cu doua. Iar cei Honda Accord/Toyota Avensis isi cumpara masinile alea ca vor ceva comod si nu sa se ia la intrecere cu ele, ca am cunoscut destui necopti care le cumparau doar ca da bine la terasa sa mergi cu Accord-ul sau Avensis-ul este alta poveste.

#104
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011

Quote

Iar cei Honda Accord/Toyota Avensis isi cumpara masinile alea ca vor ceva comod si nu sa se ia la intrecere cu ele, ca am cunoscut destui necopti care le cumparau doar ca da bine la terasa sa mergi cu Accord-ul sau Avensis-ul este alta poveste.

sunt la a doua honda. Prima monovolum  , a doua berlina...practic daca incerc sa asum o pozitie de relaxare la condus pe trasee lungi pe scaun este dezamagire totala..ma doare spatele ...daca incerc sa stau mai stresat la volan culmea nu ma mai doare.... :huh: ...nimic nu este mai comfortabil ca passatul

#105
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,908
  • Înscris: 14.11.2004
Si atunci de ce ai mai cumparat masina aia? Passat-ul chiar e comod, indiferent de generatie, mai ales daca are si o piele si Alcantara pe scaune. Masinile frantuzesti sunt si ele foarte comode, gen cum e C5 cu suspensie hidraulica sau Laguna Initiale. Masinile asiatice sunt bune pentru cei cu spatele sanatos si care doresc un masaj viguros fara sa aibe scaune cu masaj. Oricum noul Accord il simt in anumite puncte de vedere sub Passat, mai ales la directie, unde este foarte ciudat realizata, comparata cu vechiul model.

#106
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007
accordul de 2.2 diesel e sub civic de 1.8 , asta in teste reale la ultima intalnire nationala
totusi nu cred ca o masina de 140 cp , bate una de 177cp , doar daca soferul e idiot sau prea responsabil.
si eu as putea spune ca am depasit un corvefte , dar de fapt el a trecut pe prima banda , pt ca nu a vrut sa depaseasca 130km/h pe dn1.
accordul vechi era intradevar super ca motorizare , dar parca sub noul accord din pct de vedere al confortului

#107
CorneliuRos

CorneliuRos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,296
  • Înscris: 05.11.2011
sunt multe motive pentru care am fugit de Passat : tinuta de drum prea ''limuzineasca'' pentru aspectul brutal al tapiteriei scaunelor si aspectul brutal al materialelor din care sunt facute ,bordul si volanul. Pentru passat trebuia ceva mai rafinat ca motor, motoarele 1.9 si 2.0 sunt bune dar prea  brutale pentru o berlina si multe altele.  In schimb laud  suspensiile masinii si pernutele din care sunt facute scaunele...

 aalinn, on 11th December 2011, 20:06, said:

accordul de 2.2 diesel e sub civic de 1.8 , asta in teste reale la ultima intalnire nationala
totusi nu cred ca o masina de 140 cp , bate una de 177cp , doar daca soferul e idiot sau prea responsabil.
si eu as putea spune ca am depasit un corvefte , dar de fapt el a trecut pe prima banda , pt ca nu a vrut sa depaseasca 130km/h pe dn1.
accordul vechi era intradevar super ca motorizare , dar parca sub noul accord din pct de vedere al confortului
nustiu ce sa zic...as trece intr-o clipa la un accord station wagon cu motorul de 2.2 icdti....m-a uimit la maxim. Am mers cu comoun-rail VW 2.0 tdi 140 cp....dar faptul ca platesc triplu impozit la primarie pentru aceiasi cai putere ,merita fiecare ban.

#108
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

 CorneliuRos, on 11th December 2011, 11:27, said:

si eu ma gandesc la acelasi lucru , BMW station wagon :console:

odata cand am vrut sa imi testez motorul Honda 2.2 diesel 140 cp pe un drum european cu doua benzi din romania, era liber drumul.

in fata mea un BMW 320 2.0 d 163 cp. Am facut din faruri sa se dea pe banda 1 dar nu a vrut :rolleyes: , a crezut ca accelerand pana ce iese fum nasol din toba , poate sa ma lase in urma fara sa se mute pe banda 1. Dar evident l-am depasit intr-o clipa in viteza pe banda 1 de la 90 km/h am ajuns la 140 km.h fara sa-mi dau seama.

recunosc ca mai fac astfel de experimente dar cu conditia sa fie liber drumul, nu sunt agresiv la condus incat sa pun in pericol circulatia pe drumul public.

In pr. rand e90-urile din cate stiu eu am dpf,dieselurile cu dpf nu scot fum nici daca sunt cipate stage 3 (acum daca masina era un cazan cu filtru anulat si 300k km este partea a doua),in al doilea rand nu stiu cum de ai stiut ca are 163cp si nu 177cp ,in al treilea rand poate vb de 320d e46,aici exista doua vers. una cu 136cp si alta cu 150cp,ambele scot fum, masinile sunt asemanatoare ca si performante cu 2.2cdti,acum daca tu esti putin lansat si rulezi in spatele lui la aspiratie logic ca te urci pe el.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate