Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
De ce uram soferii de BMW?
#109
Posted 11 December 2011 - 22:42
Al3csutzul, on 11th December 2011, 17:08, said: am mers cu 318,intretinut de proprietar ,la fiecare zgomot schimbat aranajat etc. dar fara nici o modificare a masinii...la caroserie sau motor,totul stock! Desi nu`l credeam si il contraziceam ca masina e veche(1998) nu poate depasi 160 maxim 170,mi-a demonstrat ca :tinand in a 5-a pedala pe podea a atins 195 km/h in conditii de stabilitate maxima,deci nu trepida nu behaia motorul ,nu umbla de pe o banda pe alta. Tot respectul pentru masinuta aia! hai ca nu doream sa ma laud primul meu BMW a fost unul pe care nici fanii BMW nu il considerau asa pentru ca era acel e46 316i de 105 CP... l-am avut acum vreo 6-7 ani cand inca se fabrica e46 facelift (al meu era pre-facelift)... am mers cu masina respectiva pana la 175 000 km cand am vandut-o si ajungea lejer la 190 km/ora chiar si dupa 175 000 km desi top speedul era 205 daca nu ma insel... am vandut-o si am mai vazut-o pe strada acum 1 an cu aceleasi numere... l-am oprit pe om ca sa vad cum mai arata masinuta mea si avea deja 250 000 km si avea acelasi motor aspirat de 1995 cmc sub capota fara reparatie generala sau altele... daca nu ma insel masina era fabricata in 2000-2001, daca vrea cineva detaliile astea le caut... oricum in general orice masina daca e respectata (adica revizii ca lumea si repratii facute cum trebuie) tine foarte mult... CorneliuRos, on 11th December 2011, 16:24, said: ba da, deoarece si acel cocalar cu bmw-ul 2.5 care a povestit pe forum ca nu se putea tine de o Honda fr-v si vroia sa stie de la colegii lui bmw-isti ce motor are respectiva masina .si sa aflat ca este vorba de un motor 2.2 icdti 140 cp....nustiu daca mai pot da copy paste despre conversatia avuta. aici se afla topicul creat de indignatul bmw-ist. http://www.bmwpassio...-come-si-chiama cica: " va jur ca exact asa sa intamplat , avea farurile albastre-laser ca in filmul cu Star Wars" e plina lumea de nebuni si cocalari si DA, unii conduc BMW |
#110
Posted 11 December 2011 - 23:08
CorneliuRos, on 11th December 2011, 18:35, said: sunt la a doua Honda. Prima monovolum , a doua berlina...practic daca incerc sa asum o pozitie de relaxare la condus pe trasee lungi pe scaun este dezamagire totala..ma doare spatele ...daca incerc sa stau mai stresat la volan culmea nu ma mai doare.... ...nimic nu este mai comfortabil ca passatul Am mers in Honda ca pasager (Accord) si mi s-a parut destul de OK la confort... Passatul e mai confortabil dar e mai instabil pe viraje si altele... Oricum, Passatul pierde insa la capitolul confort si spatiu in fata Superb care este o super-afacere pentru un familist care vrea ceva spatios si confortabil... de fapt in zona imediat sub BMW/Audi/Mercedes (3er/A4/C) e batalie mare intre foarte multe modele care sunt cam tot pe acolo (Passat, Insignia, Avensis, Accord, Octavia, Superb, Mondeo, Exeo, C5, 508, etc)... Desigur, fiecare dintre acele masini are puncte tari sau slabe dar cu siguranta cineva isi va gasi ceva care sa ii placa intre acele modele la un pret corect... Edited by akajohn, 11 December 2011 - 23:16. |
#111
Posted 11 December 2011 - 23:58
Quote In pr. rand e90-urile din cate stiu eu am dpf,dieselurile cu dpf nu scot fum nici daca sunt cipate stage 3 (acum daca masina era un cazan cu filtru anulat si 300k km este partea a doua),in al doilea rand nu stiu cum de ai stiut ca are 163cp si nu 177cp ,in al treilea rand poate vb de 320d e46,aici exista doua vers. una cu 136cp si alta cu 150cp,ambele scot fum, masinile sunt asemanatoare ca si performante cu 2.2cdti,acum daca tu esti putin lansat si rulezi in spatele lui la aspiratie logic ca te urci pe el. nu eram lansat in spatele lui. L-am lasat pe el sa faca primul pas .respectiv sa accelereze pana sa scoata fum , si dupa fum am vazut ca este diesel. Era modelul 318 hatchback iar eu un monovolum de 1680 kg ori avea 143 cp pri 163 cp modelul dupa 2005 , exclus benzina. In fine , faptul ca el era BMW pe a doua banda, incapatanarea lui a vrut sa il depasesc pe prima banda.( eu merg calm ..rar o mai accelerez sa imi aduc aminte ce am sub capota ) In fine, faptul ca am semnalizat depasirea pe banda 1 , el a continuat sa faca abuz de viteza tinand tare de la 90 km.h pana la vreo 120 km/h ...de abia la 140 km/h m-am eliberat de el recunosc : uscaciunea din padurea Honda eu sunt. Edited by CorneliuRos, 12 December 2011 - 00:08. |
#112
Posted 12 December 2011 - 01:03
Adica tu cu monovolum(aerodinamica de sifonier pe langa o berlina,glumesc) 140cp ai batut la fundul gol un E90 care pana la urma nu mai era 320d ci un 318 care probabil era un 316 care te-a lasat in pace la un moment dat.
Fara sparare,insa daca gasesti un sofer de.... care accelereaza intr-o depasire si are o masina de 110-120cp (nu zic mai mult si care nu e bemveu),eu fac pariu ca daca ala nu se lasa,de la 90 si pana la 140km/h tu ai sanse f mici sa intri fata lui. |
#113
Posted 12 December 2011 - 02:28
CorneliuRos, on 11th December 2011, 23:58, said: nu eram lansat in spatele lui. L-am lasat pe el sa faca primul pas .respectiv sa accelereze pana sa scoata fum , si dupa fum am vazut ca este diesel. Era modelul 318 hatchback iar eu un monovolum de 1680 kg ori avea 143 cp pri 163 cp modelul dupa 2005 , exclus benzina. In fine , faptul ca el era BMW pe a doua banda, incapatanarea lui a vrut sa il depasesc pe prima banda.( eu merg calm ..rar o mai accelerez sa imi aduc aminte ce am sub capota ) In fine, faptul ca am semnalizat depasirea pe banda 1 , el a continuat sa faca abuz de viteza tinand tare de la 90 km.h pana la vreo 120 km/h ...de abia la 140 km/h m-am eliberat de el recunosc : uscaciunea din padurea Honda eu sunt. prietene aiurezi rau de tot 318d de dupa 2005 si pana in 2007 adica E90 pre-facelift are 122 CP si un 0-100 de 10.6 sec... in conditiile astea poate ca reuseai sa il faci si oricum cei 18 CP in plus la tine ar justifica chestia asta... sa scoata fum e o gluma buna... inseamna ca avea ala probleme la motor... si cam sunt de acord cu ionut... la puterile alea si pe zona 90-140 km/ora trebuie sa te lase celalalt ca sa te poti baga in fata pentru ca mai ales la diesel viteza urca foarte repede in acea plaja... |
#114
Posted 12 December 2011 - 17:50
akajohn, on 12th December 2011, 01:28, said: prietene aiurezi rau de tot 318d de dupa 2005 si pana in 2007 adica E90 pre-facelift are 122 CP si un 0-100 de 10.6 sec... in conditiile astea poate ca reuseai sa il faci si oricum cei 18 CP in plus la tine ar justifica chestia asta... sa scoata fum e o gluma buna... inseamna ca avea ala probleme la motor... si cam sunt de acord cu ionut... la puterile alea si pe zona 90-140 km/ora trebuie sa te lase celalalt ca sa te poti baga in fata pentru ca mai ales la diesel viteza urca foarte repede in acea plaja... |
#115
Posted 12 December 2011 - 18:14
NU exista diesel cu dpf care sa scoata fum,fie ca e tdi,crdi,hdi,dci,d,cdti,etc ,nici macar daca are cip stage 3
118d 143cp vs FRV 2.2 140cp (FRV +40Nm) 80-120km/h (tr 4) 7.5s vs 8.1s 100-160km/h (mini) - 15s vs 19.8s Pe langa ca nu ai nicio sansa cu 118d 143cp,la fel de bine putea sa fie orice compacta cu 110-120cp daca era ... si accelera eu cred ca nu intrai. |
#116
Posted 12 December 2011 - 21:25
de obicei cand vezi pe unu ca a fortat aiurea prin dreata si nu are loc , franezi si il lasi ...
|
#117
Posted 12 December 2011 - 21:47
aalinn, on 12th December 2011, 21:25, said: de obicei cand vezi pe unu ca a fortat aiurea prin dreata si nu are loc , franezi si il lasi ... corect... in general cand vad ca cineva a intrat in depasire il ajut... ori ma trag mai pe dreapta sau daca e cazul iau piciorul de pe acceleratie... e de bun simt sa faci asa plus ca daca pe ala il loveste ceva sau greseste nici tie nu iti e bine... CorneliuRos, on 12th December 2011, 17:50, said: scuze omule, era vorba despre un BMW 112 sau 118 hatchback dar diesel cu siguranta! cu numar de bucuresti! cu faruri led pe spate! arata ca de leasing! Nustiu daca farurile erau puse sau era modelul nou. Cat despre fumul scos , toate masinile diesel scot fum la acceleratii mari vechi sau noi! Am presupus ca avea 163 cp deoarece conducea intr-o maniera "nepoliticoasa" pe drum ,precum ar avea nu 163 cp ...ci anume 200 cp! (adica nustiu cati CP avea sigur! poate 122 ,143 , 163, 177...chiar daca cele de 163cp sunt mai des intalnite) am si eu diesel si nu scoate absolut nimic pe teava nici macar cu motorul rece si talpa... si apropos, are cineva cunoscut de mine un e46 320d 150 CP si nu scoate nimic nici ala pe teava... am mers 1200 km in spatele lui ca eram in coloana si mergeam la mare si pur si simplu nu scotea nimic aiurea... avea 80 k de km la bord... deci, ala avea o cazatura daca dadea fum sau naiba stie... si apropos, stilul de condus si puterea motorului sunt chestii care nu au legatura... oamenii conduc cum simt sau au chef indiferent de putere... am vazut pe A1 Dacia Logan care a trecut pe langa mine cu peste 160 km pe ora... ce sa mai zici? |
#118
Posted 12 December 2011 - 21:51
Nu are sens discutia. Tu tragi tare de masina, ai impresia ca faci liniute, dupa ce transpiri bine reusesti sa-l depasesti pe oponent, iar in tot timpul asta ala nici macar nu stie ca a participat la o cursa. Ala isi cauta bomboanele prin masina in timp ce tu aveai impresia ca se intrece cu tine. L-ai depasit? Bravo tie. Bravo si lui ca nu si-a pus mintea.
|
|
#119
Posted 12 December 2011 - 22:06
normal ca nu are voie sa scoata fum , deoarece este bemveu cu siguranta sa aplecat dupa ceva iar eu am profitat si l-am depasit prosteste.
plus ca era si noapte... Edited by CorneliuRos, 12 December 2011 - 22:10. |
#120
Posted 13 December 2011 - 09:20
#121
Posted 13 December 2011 - 10:37
Nicu90, on 13th December 2011, 09:20, said: Deci asa arata masinile de leasing in italia,bine de stiut . Esti total paralel,pana acum era 525 si acum e 118,maine ne zici ca era defapt vreun cap tractor. ))) sau poate era un 112 de fapt, ala chiar conducea ceva sau era vreunul care se plimba cu bicicleta si scotea fum de la cat pedalase si Cornelus l-a facut la sprint? Edited by akajohn, 13 December 2011 - 10:46. |
#122
Posted 13 December 2011 - 10:42
CorneliuRos, on 12th December 2011, 17:50, said: scuze omule, era vorba despre un BMW 112 sau 118 hatchback dar diesel cu siguranta! cu numar de bucuresti! cu faruri led pe spate! arata ca de leasing! Nustiu daca farurile erau puse sau era modelul nou. Cat despre fumul scos , toate masinile diesel scot fum la acceleratii mari vechi sau noi! Am presupus ca avea 163 cp deoarece conducea intr-o maniera "nepoliticoasa" pe drum ,precum ar avea nu 163 cp ...ci anume 200 cp! (adica nustiu cati CP avea sigur! poate 122 ,143 , 163, 177...chiar daca cele de 163cp sunt mai des intalnite) Numai prostii ai scris. Nu exista BMW 112; faruri led nu au cum sa existe pe spate, poate lampi; nu exista "arata ca de leasing"; o masina diesel cu dpf( filtru particule ) nu va scoate niciodata fum, exceptand cazurile in care are probleme grave pe la motor. |
#123
Posted 13 December 2011 - 10:46
Asta in RO,in Italia nu vedeti ca sunt alte reguli?!
|
|
#124
Posted 13 December 2011 - 11:49
era noapte, eram in spatele lui , am facut din faruri si omul a schimbat din a 5-a in a 4-a si s-a produs un "poof de fum la toba" asta nu inseamna ca iesea fum ca la un tractor sau cum voi interpretati .In acel moment l-am depasit pe banda 1 dar pentru ca accelera la greu chiar daca a vazut ca am semnalizat , am fost nevoit sa jonglez treptele 4 si 5 si in final a 6-a , ca altfel picam eu de prost!
masina era ca noua "ca de lesing cu numar de bucuresti". ok omul avea cai putere mai multi la motor decat mine ,dar cum a mai spus cineva ...eu aveam la motor cei +40NM IN PLUS LA CUPLU FATA DE EL ! adica 340 NM /2000 RPM in acel moment eu am adus motorul la o acceleratie de peste 3800 rpm! Quote Numai prostii ai scris. Nu exista BMW 112; faruri led nu au cum sa existe pe spate, poate lampi; nu exista "arata ca de leasing"; o masina diesel cu dpf( filtru particule ) nu va scoate niciodata fum, exceptand cazurile in care are probleme grave pe la motor. dar nu stiu la detaliu toate modelele bmw... am atasat si acel link de pe forumul bmw italian ....pentru ca se potriveste subiectului topicului acesta . |
#125
Posted 13 December 2011 - 12:16
Frateee cata-i poveste Multe semne de intrebare, dar pe final nu pot sa nu remarc "
Quote omul a schimbat din a 5-a in a 4-a si s-a produs un "poof de fum la toba" |
#126
Posted 13 December 2011 - 12:26
filipxxx, on 13th December 2011, 11:16, said: Frateee cata-i poveste Multe semne de intrebare, dar pe final nu pot sa nu remarc ". De unde stii tu ca a retrogradat, sincer acum ? Nici un BMW E90 diesel de la 90km/h pe autostrada nu are nevoie sa retrogradeze ca sa se duca ca gandul in 140km/h, cu toate ca nu inteleg ce cauta de la inceput cu 90 pe banda 2. Eu m-am plimbat ceva km pe autostrazi in Europa si n-am vazut in viata mea pe cineva cu 90km/h pe banda 2 decat daca era limitare. stiu ca a retrogradat deoarece sa produs acel poof la toba ,care eu am vazut foarte bine la faruri eram in urma lui de circa 10 metri ! cine stie cati CP avea ala cu hatchback-ul? si daca avea 143 cp sau 122 cp eu ma faceam de rahat ...cu motorul stock de 2.2 140 cp. Edited by CorneliuRos, 13 December 2011 - 12:29. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users