De ce uram soferii de BMW?
Last Updated: Dec 28 2023 04:28, Started by
Courage
, Oct 05 2011 22:15
·
1
#73
Posted 09 December 2011 - 21:04
Nu-i urasc nici pe unii nici pe altii. Fiecare ar trebui sa-si ia masina pe care si-o permite. Cum a descris si Cutzu insa Ro e plina de oameni care desi nu-si permit benzina pentru masina isi iau diverse rable cu sigla. Si descrierea a fost intradevar foarte vie.
|
#74
Posted 10 December 2011 - 11:16
Cutzu, on 9th December 2011, 01:45, said: dar spre dezamagirea multora; vin din spate foarte periculos, posesorii de pisicute 9x masini de toata jena, cu portbagajul plin de butelii pe gpl, un far ars, altul spart, incaltate cu 4 cauciucuri diferite siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ei sunt fanii bmw sa`i aplaudam io am tras un aer intre timp Posesorii de alfe 156 cu nr bg. cum conduc ? ....cam la fel zic eu. |
#75
Posted 10 December 2011 - 12:21
Este si asta o modalitate de a scuza comportamentul, aruncand pisica in curtea altora. Faptul ca altul face la fel te exonereaza de vina ?
Edited by cristi.r, 10 December 2011 - 12:21. |
#77
Posted 11 December 2011 - 00:37
BMW-urile break sunt fun sa le ai, ca nu le vor toti si sunt si mai ieftine pe "bursa". Un 320Xd combi chiar este o combinatie ideala, intre distractie si practicalitate cu un compromis minor pe parte de manevrabilitate. Uite cam cum arata o masina buna de vacante si drumetii. Motor puternic dar decent la consum si cilindree, sportivitate net superioara oricarui combi din segmentul D (Avensis, Insignia, Accord, Passat si alte asemenea masini). Cei drept, nu pun in lista si Laguna Break, aceea poate fi la fel, echipata cu motoare mari (pana la 3.5L) si cu sistem de virare pe toate cele 4 rotile si implicit nu poate fi comparata cu Seria3.
In schimb urasc smecherasii care-si cumpara BMW-uri si se cred mai piloti doar ca au cele trei initiale pe pe monograma masinii sau ca daca isi iau acea masina sunt mai speciali, cand ea poate fi mai batrana ca ei Edited by connectorxp, 11 December 2011 - 00:43. |
#78
Posted 11 December 2011 - 10:52
Multam de opinie. Se pare ca intradevar breakurile sunt atat practice cat si mai putin cocalaresti.
|
#80
Posted 11 December 2011 - 11:27
si eu ma gandesc la acelasi lucru , BMW station wagon
odata cand am vrut sa imi testez motorul Honda 2.2 diesel 140 cp pe un drum european cu doua benzi din romania, era liber drumul. in fata mea un BMW 320 2.0 d 163 cp. Am facut din faruri sa se dea pe banda 1 dar nu a vrut , a crezut ca accelerand pana ce iese fum nasol din toba , poate sa ma lase in urma fara sa se mute pe banda 1. Dar evident l-am depasit intr-o clipa in viteza pe banda 1 de la 90 km/h am ajuns la 140 km.h fara sa-mi dau seama. recunosc ca mai fac astfel de experimente dar cu conditia sa fie liber drumul, nu sunt agresiv la condus incat sa pun in pericol circulatia pe drumul public. |
#81
Posted 11 December 2011 - 12:33
conu71, on 11th December 2011, 11:03, said: eu mor de placere cand vad un BMW cu numere de bulgaria. daca mai are si n cruciulite pe parbriz aproape ca am orgasm Si eu la fel, dar la toate cazanele pe 4 roti sau mai putin, cu numere de BG. Si pe toti ii las sa se ducaaaa-n pi$d*...adica pusca, sa nu-i mai vad. Nu cred ca e mai frumos mirositor unul cu o cazatura de Opel cu numere de BG decat ala cu bmw cu numere BG. |
#82
Posted 11 December 2011 - 14:26
|
#83
Posted 11 December 2011 - 15:21
CorneliuRos, on 11th December 2011, 11:27, said: si eu ma gandesc la acelasi lucru , BMW station wagon odata cand am vrut sa imi testez motorul Honda 2.2 diesel 140 cp pe un drum european cu doua benzi din romania, era liber drumul. in fata mea un BMW 320 2.0 d 163 cp. Am facut din faruri sa se dea pe banda 1 dar nu a vrut , a crezut ca accelerand pana ce iese fum nasol din toba , poate sa ma lase in urma fara sa se mute pe banda 1. Dar evident l-am depasit intr-o clipa in viteza pe banda 1 de la 90 km/h am ajuns la 140 km.h fara sa-mi dau seama. recunosc ca mai fac astfel de experimente dar cu conditia sa fie liber drumul, nu sunt agresiv la condus incat sa pun in pericol circulatia pe drumul public. ce vize umede ai si cand te-ai trezit era dimineata nu spun ca episodul prezentat nua r fi posibil dar in mod clar denota frustrarea ta deci, daca ma vezi pe strada si dai flashuri sa stii ca eu sunt ala care se va da in dreapta sa te lase sa treci, nu de alta dar nu vreau sa te vad sinucigandu-te incercand daca nu am eu chef sa te las cu cele 10 secunde pe 0-100 m-as plictisi asteptand sa vad daca mai treci sau nu deci o sa te las PS- apropos, nu mai povesti de Honda ta racheta cu 140 de cai putere ca are un amic aceiasi masina si nu vreau sa iti dau detalii vis-a-vis de ce spune el despre acceleratie la viteze mari si altele... e drept ca el inainte avea acelasi masina dar cu motorul de 2.4 benzina si chiar e fan Honda deci compara cu ea... |
#84
Posted 11 December 2011 - 15:41
vize umede ? A, sa nu puna vamesu' mana pe pasaport !
|
#85
Posted 11 December 2011 - 15:53
plecarea de pe loc este anevoioasa datorita cutiei de viteze la motorul de 2.2 icdti (viteza 1 si 2 are cuplul mare) crede-ma ca stiu ce vorbesc. Nu mai am tupeu acum sa depasesc cu Honda civic hybrid 1.3 , dar cu motorul cilindrat HONDA 2204 (impozit la primarie 800 lei) 140 cp, la viteze de autostrada este superior motorului BMW 2.5 177 cp diesel . Prima oara am citit povestile forumistilor BMW-isti din Italia , apoi am experimentat si eu
si ca fiabilitate sa spunem ca in 170.000 km ma zgarciam sa schimb si uleiul motor la timp...in rest nici un surub schimbat la motor sau la ambreiaj sau cutie. Edited by CorneliuRos, 11 December 2011 - 15:58. |
#86
Posted 11 December 2011 - 15:54
deci avem si cocalari in blana de oaie; pardon, lupi...
cind vrei sa depasesti, dai semnal stinga; cel putin la mine asta functioneaza si cind depasesc si cind sint depasit |
#87
Posted 11 December 2011 - 15:58
CorneliuRos, on 11th December 2011, 15:53, said: plecarea de pe loc este anevoioasa datorita cutiei de viteze la motorul de 2.2 icdti (viteza 1 si 2 are cuplul mare) crede-ma ca stiu ce vorbesc. Nu mai am tupeu acum sa depasesc cu Honda civic hybrid 1.3 , dar cu motorul cilindrat HONDA 2204 (impozit la primarie 800 lei) 140 cp, la viteze de autostrada este superior motorului BMW 2.5 177 cp diesel . Prima oara am citit povestile forumistilor BMW-isti din Italia , apoi am experimentat si eu |
|
#88
Posted 11 December 2011 - 16:05
Nicu90, on 11th December 2011, 14:58, said:
sa spunem ca eram un cocalar daca ma laudam cu masina avuta atunci. Dar acum ca nu o mai am, am tot dreptul sa spun adevarul . Este un motor premiat la salonul de la genevra in 2005 ca fiind cel mai economic - curat motor diesel . Problema lui este ca nu are capacitatea cilindrica 1999 TDI cc ci anume 2204 cc . poti sa remapezi motorul si pana la 200 cp pe 100 de RON , nu asta este important. Edited by CorneliuRos, 11 December 2011 - 16:08. |
#89
Posted 11 December 2011 - 16:13
Nici ca iti poate crapa oricand daca il remapezi oriunde n-are importanta.
Eu ma refeream la faptul ca tu cu 140 cai "il faci" pe ala cu 177, dar ala poate nu-si da seama ca cineva se intrece cu el |
#90
Posted 11 December 2011 - 16:14
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users