Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Propulsia masinilor din viitor?. Cum micsoram consumul de carburant.

- - - - -
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#55
Fanel_T

Fanel_T

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 529
  • Înscris: 27.03.2011
Putem sa punem o bobina, sau sa lasam asa cum este, cu doua.
Posibil sa fie nevoie de micsorarea pistonului, sau sa lungim cilindrii (ca sa-ti respect ideea).

Noua admisie va putea avea supapa pe fiecare ramura (daca chiar este nevoie).
Cu toate ca pare ceva simplu, explica-mi totusi timpii de functionare. S-ar putea ca eu sa fi inteles gresit, si de-asta imi fac atatea probleme.
De regula, eu caut sa simplific lucrurile, dar pot sa fac asta doar atunci cind inteleg exact fenomenul.

L.E.
Alimentarea cu aer se face fortat?

Attached Files


Edited by Fanel_T, 26 May 2011 - 10:42.


#56
DonGiulliano

DonGiulliano

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,331
  • Înscris: 08.09.2010
am auzit ca uzina de la Mioveni deschide o linie noua de asamblat motoare ca sa nu le mai importe din Spania sau Turcia parca.
de ce nu te duci sa le prezinti ideea ta, ca sa nu-si mai bata capu' cu motoru clasic.
.. e o paine de mancat.

   .... zisai si io, nu dadui cu paru'

#57
Fanel_T

Fanel_T

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 529
  • Înscris: 27.03.2011
Pentru cazul in care este nevoie de admisie fortata, am facut un desen. Nu este perfect, l-am conceput la repezeala. Pistoanele pot fi inlocuite cu membrane termorezistente.

Functioneaza pe principiul compresorului de aer. Adaugarea in sistem nu ingreuneaza in nici un fel functionarea motorului. Nu se consuma energie in plus. Functionarea se bazeaza pe diferentele de presiune din timpul evacuarii.

View PostDonGiulliano, on 26th May 2011, 11:48, said:

am auzit ca uzina de la Mioveni deschide o linie noua de asamblat motoare[...]
de ce nu te duci sa le prezinti ideea ta, ca sa nu-si mai bata capu' cu motoru clasic.
.. e o paine de mancat.
   .... zisai si io, nu dadui cu paru'
Sa ma caute ei daca au nevoie. Forumul asta este public. Oricine poate vedea ce am scris aici. N-am primit inca nici un PM.

L.E.
Supapele de sens nu sunt necesare. M-am grabit :(

Attached Files


Edited by Fanel_T, 26 May 2011 - 11:10.


#58
Fanel_T

Fanel_T

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 529
  • Înscris: 27.03.2011
Am facut la repezeala un motor pentru cei de la Mioveni.
Este un motor clasic in 4 timpi si 4 pistoane.

Functionare.
Se porneste motorul. Vom porni doar partea formata din ultimile 2 pistoane, avand in vedere ca imediat in dreapta lor este ambreiajul urmat de cutia de viteze. Lichidul de racire va circula prin intreg blocul motor, preincalzind celelalte 2 pistoane.
Pornirea si oprirea celui de al doilea set de pistoane este conditionata de pozitia pedalei de acceleratie. Ambreiajul umed poate fi comandat electric de computerul masinii. Pentru a preveni bruscarea masinii in momentul pornirii celui de-al doilea motor, computerul va comanda injectoarele astfel incat sa aduca cel de-al doilea motor la aceeasi turatie cu primul inainte sa cupleze ambreiajul umed.
Pentru viteze mici sau mentinerea constanta a vitezei de deplasare vom folosi doar primul set de pistoane (cel din DR), pentru demaraje, depasiri, rampe, apasarea mai puternica a pedalei de acceleratie va comanda punerea in functiune al celeilalte "jumatati" a ansamblului.

Va rezulta un motor cu un consum scazut.

Pentru a evita ambreiajul umed, am alta varianta. Revin mai tarziu.

P.S.
Scuze pentru calitatea desenului.

Attached Files


Edited by Fanel_T, 26 May 2011 - 12:04.


#59
Fanel_T

Fanel_T

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 529
  • Înscris: 27.03.2011
@  theMisuser  
Motorul monopiston conceput de tine, are o mare problema....ungerea.

Attached Files


Edited by Fanel_T, 26 May 2011 - 22:23.


#60
theMisuser

theMisuser

    Cetatean European.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,123
  • Înscris: 25.02.2007
Asa e, am uitat sa va zic, printre ploaia de acuze de 2 lei gauriti, ca aveam in vedere o perna de aer pt. el.
Eu va propun sa va acuzati intre voi de cat de proaste va sunt impresiile si sa terminati ce design va trece prin cap.
Mie mi-a trecut chefu de design online cu necunoscuti.

#61
Fanel_T

Fanel_T

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 529
  • Înscris: 27.03.2011
Gata si tu?. Este randul tau sa cedezi? Wake up man.
Am avut o tentativa de a indrepta lucrurile pe acest forum, dar se pare ca m-am impotmotit si eu.
Vezi AICI.

Edited by Fanel_T, 27 May 2011 - 12:42.


#62
theMisuser

theMisuser

    Cetatean European.

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,123
  • Înscris: 25.02.2007
Tu sa te-ndrepti in primul rand pe tine. A arunca pe altii ceea ce faci tu again, nu e frumos.
Iar daca subtil n-ai inteles ca e vorba si de tine in acei 'voi', cred ca trebuie sa te invit sa recitsti mesajul nr. 2 cred de pe acest topic.

#63
Fanel_T

Fanel_T

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 529
  • Înscris: 27.03.2011
Nu sunt eu vreo zeita, dar nici tu nu esti Alba ca Zapada. Doar in subiectul asta ai 5 flame-uri dintr-un total de 20 de posturi. Asta inseama ca esti "putred" in proportie de aprox 25%. Cam mult.
Dovada, unde-i dovada, o sa ma intrebi . In posturile 2, 24, 30, 51, 60
Lectura placuta.

Esti baiat bun, dar te strica gura.

Edited by Fanel_T, 28 May 2011 - 12:28.


#64
NASTYPRIMUL

NASTYPRIMUL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,605
  • Înscris: 20.09.2008
Motoarele electrice sint de viitor.

#65
mymothman69

mymothman69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 16.01.2006

View PostFanel_T, on 22 mai 2011 - 01:33, said:

OK....te gasesc eu. Timisoara nu-i Las Vegas. Acum iti trimit doar multumiri si scuze, lingourile o sa ti le aduc doar daca s-o concretiza ceva. O seara buna.

Singura problem la toata dracia este ca masinile merg pe roti, care sunt rotunde. Deci, trambaleala stanga -dreapta a hyperpistonului magneto-termoelectric tre' cumva transformata in miscare circulara. Dar nu-i obligatoriu, mi-a venit o idee geniala: rotile sa fie indeendente iar propulsia sa se faca printr-o tija atasata rigid de piston, care sa impinga in pamant la cursa inapoi si sa revina inainte la cursa inainte- cam cum se impingeau plutasii pe BistritaPosted Image
In acest fel nu mai avem nevoie decat de frane, cutia de viteze devine obsolete... trebuie doar in capatul prajinii de impins un tampon de cauciuc rezistent, sa nu se rupa si sa aiba aderenta la asfalt.

Off topic: Mdea... deja inventatorul nostru se vede miliardar. Nu-i rau deloc sa fii increzator. Nu ca prostii aia care-si bat capetele prin institutele de cercetari sau pe la alde Mercedes, Volkswagen, Ford sau Mazda.
Sectiunea este in schimb corecta: dezbateri pseudo-stiintifice, deci ni se pot ierta ciudateniile. Nu pot scapa insa de senzatia de deja vu: initiatorul seamana foarte mult su sustinatorii ferventi ai dispozitivelor de produs energie din nimic.Posted Image
Sper sa ma insel.

View PostFanel_T, on 26 mai 2011 - 12:00, said:

Am facut la repezeala un motor pentru cei de la Mioveni.
Este un motor clasic in 4 timpi si 4 pistoane.

P.S.
Scuze pentru calitatea desenului.
Desi am unele dubii, sper ca initiatorul este cumva glumet, daca nu problema sa este destul de mare...

View PostFanel_T, on 22 mai 2011 - 18:11, said:

O mica paranteza. Produc curent alternativ cu ajutorul unui motor pe benzina (GPL sau diesel....)
Ca sa-l stochez trebuie sa-l redresez si sa-l transform in curent continuu. Pierderile pentru redresare sunt infime. Pentru a putea fi folosit cu randament maxim, trebuie transformat in curent alternativ cu ajutorul unui invertor.

N-am sustinut niciodata ca o sa stochez curent alternativ.

Un mic rezumat. O sa explic ceea ce vreau sa fac.
Un motor pe benzina produce curent electric alternativ care propulseaza efectiv masina. Surplusul care apare in diferite situatii (coborarea unei pante, mersul in coloana, traficul urban, stationarea la semafor...etc) va fi inmagazinat in acumulatori dupa ce va fi redresat si transformat in curent continuu. Un motor termic auxiliar atasat va recupera caldura din gazele de evacuare si va produce curent electric pe care il vom stoca in acumulatorii montati pe masina. Curentul stocat ne va fi de folos in cazul in care urcam o rampa, avem nevoie de un demaraj rapid, pentru depasiri, pentru circularea cu viteze mari cand viteza si forta  vantului va cere mai multa putere. Ca sa putem folosi curentul stocat in acumulatori, mai avem nevoie de un invertor care sa poate furniza macar jumatate din puterea necesara masinii noastre.
In cazul in care vrem sa folosim doar curentul din acumulatori, no problem. Oprim motorul pe benzina si ne plimbam cu ceea ce este in acumulatori. Cand masina nu mai are vlaga, pornim motorul pe benzina.
Daca nu vrem sa mai cheltuim banii pe benzina, incarcam acumulatorii de la priza din garaj.

Asta au facut-o deja aia de la Toyota- ii zice Prius si circula pe strada.

#66
mymothman69

mymothman69

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,035
  • Înscris: 16.01.2006
E gata motoru? L-au cumparat aia de la Mioveni?

#67
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Prius-ul clasic si cel Plugin, sunt produse de succes, care daca s-ar scapa de petrolisti ar fi si mai bine dezvoltate sa fie independente de petrol, precum si Opel Ampera/Chevy Volt, e cam greu sa reinventezi ceva ce exista de ani buni.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate