Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Curatare si lubrifiere lant bicicleta
Last Updated: Sep 24 2019 14:31, Started by
razvi007
, Apr 29 2011 16:11
·
0
#55
Posted 06 June 2011 - 20:14
Cam la 2 saptamani bicla mea intra in curatenie generala. Asta insemnand si degresare - ungere lant. Si eu folosesc un lubrifiant ieftin pentru uz auto, imbuteliat in flacon sub presiune si cu pai pentru aplicare precisa.
|
#56
Posted 06 June 2011 - 20:15
am trait printre biciclete mai mult de 10 ani, am reparat la ele, singurul lucru pe care nu l-am putut invata este centratul rotilor.
Dar tin foarte bine minte ca nu foloseam ulei pentru lanturi, motivul unul singur, se acumula praf si se intarea pe foi butuc set de pinioane si spalai la ele de iti ieseau ochii. Cu motorina daca dai cu pensula saptamanal n-are nici pe drq. Intr-un mediu ideal, fara praf, cum ar fi alta tara decat romania, da, poate merg prostiile alea de uleiuri speciale de lant. Dar in rest nu recomand nici un tip de ulei sa fie folosit. Incercati un amestec de ulei cu motorina. 3 parti motorina o parte ulei mai subtire cum e cel de transmisie parca. Edited by Cutzu, 06 June 2011 - 20:16. |
#57
Posted 06 June 2011 - 20:21
Cutzu, on 6th June 2011, 21:15, said: am trait printre biciclete mai mult de 10 ani, am reparat la ele, singurul lucru pe care nu l-am putut invata este centratul rotilor. Dar tin foarte bine minte ca nu foloseam ulei pentru lanturi, motivul unul singur, se acumula praf si se intarea pe foi butuc set de pinioane si spalai la ele de iti ieseau ochii. Cu motorina daca dai cu pensula saptamanal n-are nici pe drq. Intr-un mediu ideal, fara praf, cum ar fi alta tara decat romania, da, poate merg prostiile alea de uleiuri speciale de lant. Dar in rest nu recomand nici un tip de ulei sa fie folosit. Incercati un amestec de ulei cu motorina. 3 parti motorina o parte ulei mai subtire cum e cel de transmisie parca. |
#58
Posted 06 June 2011 - 20:25
De ce sa imi dau cu firma in cap? Am zis putin ulei pentru ca motorina din zilele noastre nu mai e ca aia puturoasa de acum 10 ani, cand era plina de.. cum ii zice, parafina.
|
#59
Posted 06 June 2011 - 21:17
Cutzu, on 6th June 2011, 21:25, said: De ce sa imi dau cu firma in cap? Am zis putin ulei pentru ca motorina din zilele noastre nu mai e ca aia puturoasa de acum 10 ani, cand era plina de.. cum ii zice, parafina. |
#60
Posted 06 June 2011 - 21:23
Cutzu, on 6th June 2011, 21:15, said: Incercati un amestec de ulei cu motorina. 3 parti motorina o parte ulei mai subtire cum e cel de transmisie parca. Bun! Adevar ai grait! Dupa cum ai observat uleiurile se amesteca(dizolva) in motorina. Asadar motorina este solventul care dilueaza uleiul. Asta incerc sa sustin. Nu e bun un solvent pe post de lubrifiant. |
#61
Posted 06 June 2011 - 21:38
n-am recunoscut nimic
am zis 3 parti motorina o parte ulei, care e problema? daca zieam 3 parti ulei o parte motorina, atunci imi dadeam cu firma in cap |
#62
Posted 06 June 2011 - 22:24
Adica, de ce sa folosesti o parte de ulei cand motorina e asa de buna singura?
|
#63
Posted 07 June 2011 - 12:49
#64
Posted 07 June 2011 - 14:07
Am explicat mai sus, inainte motorina euro2 euro3 era mai groasa mai unsuroasa, acum e mai subtire odata cu noile norme, nu mai e cum era acum cativa ani.
Nu m-am contrazis cu nimic. |
|
#65
Posted 07 June 2011 - 14:16
Traim in actualitate, nu in trecut, cutzule. Mi se pare destul de enervant sa fac cum ai zis tu si timp pierdut. Asa , mai bine dai cu lubrifiant si asta e. Lantul nu poate fi curat sau fara praf!
Cand degresez, n-o fac complet (perfect). |
#67
Posted 07 June 2011 - 18:36
Nu-mi place mai avem putin si ne certam. Parca suntem cucoane. Fiecare isi intretine bicicleta cum pofteste fara sa dea socoteala nimanui findca o face pe cheltuiala proprie. Hai sa nu ne mai contram.
|
#68
Posted 07 June 2011 - 18:46
acum ce faci ma
tot tu vii cu afirmatii ca ma contrazic, adica samanta de scandal si tot tu tragi concluzia ca o sa ajungem sa ne certam pe un lant obosit de bicicleta ti-am argumentat ce am spus in primul post, ce faci tu cu bicicleta ta, ca o duci la fier vechi sa iti iei o cola la 2l e problema ta am zis eu ca o sa-mi para rau ca-mi dau cu parerea in topicul asta |
#69
Posted 07 June 2011 - 19:31
In primul rand te rog sa te adresezi cu un apelativ mai comercial, nu suntem prieteni. Argumentele tale sunt fara nici o baza tehnica. Ce stii tu despre proprietatile hidrocarburilor este eronat. Am apelat la calmare pe principiul ca cineva trebuie sa cedeze primul, altfel o sa discutam in contradictoriu ca niste copii rasfatati.
Nu vreau cearta nici cu tine, nici cu nimeni altcineva. Multumesc! |
|
#70
Posted 07 June 2011 - 20:34
Nu ai apelat la nimic. Ai vrut sa-mi demonstrezi ca ma contrazic, eu ti-am argumentat ca te inseli.
Lantul de la bicicleta nu va lucra niciodata intr-un mediu ideal, cum lucreaza un piston la masina de exemplu, sub presiune, unde uleiul este obligatoriu necesar. Lantul de la bicicleta mai trece prin apa, mai ia un praf de nisip, mai ia un soc de la o cazatura. Si cu asta am terminat de argumentat parerea mea despre unsul lanturilor. Spor la uns cu ulei. |
#71
Posted 07 June 2011 - 21:16
Motorina:
Capacitate de lubrifiere, diametrul corectat al petei de uzură (wsd 1,4) la 600 C, max. - 460 ?m Conform studiului facut de BOSCH in 2003 s-a constatat ca motorina fara SULF nu mai are proprietati de ungere, au fost efectuate mai multe teste prin care s-au constatat urmatoarele, motorina pe care o avem noi la pompe (EN 590 HFRR <460Î?m) este la limita acceptabilitatii, in testul de anduranta se vede clar ca dupa 2000h de functionare cu motorina HRFF 450 uzura pompei de injectie ajunge la 5Î?m iar maximul acceptat este de 3.5Î?m Unde: ?= mu(micro) Si tie spor la uns cu motorina! Edited by iunicu, 07 June 2011 - 21:29. |
#72
Posted 07 June 2011 - 21:44
unde m-am contrazis? asta nu mi-ai explicat
nu vezi ca esti penibil cand foloseam eu motorina se decanta parafina pe fund, acum e mai subtire, contine 5% biodiesel si este cu continut foarte scazut de sulf, inainte era plina de asa ceva. Acum ce imi demonstrezi? Ca am dreptate. Multumesc, In continuare esti penibil. Din cauza asta am zis 3 parti motorina o parte ulei. Dar in continuare ma contrazic nu? Mai adu niste teste facute de bosch, in special pentru lanturile de bicicleta. Ca si coincidenta, fix in 2003 a fost anul in care am inchiriat ultima data biciclete. Dupa care le-am aruncat in pod pe toate, ca nu-mi mai permiteam sa le scot la produs. Deci iar am dreptate, motorina este o solutie foarte buna pentru lanturi. Nici o noutate, doar nu ma contraziceam de amorul artei. Bineinteles, in combinatia data de mine, pac pac 3 parti motorina o parte ulei . |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users