Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De unde cumparati piese de schimb...

Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...
 La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?
 Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...
 Share abonament Netflix

Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy
 

sfat achizitie cursiera entry level vs. bicicleta cross pt ture mai lungi, incepator

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
mihai_th

mihai_th

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 20.04.2011
Salut,
Am nevoie de un sfat, vreau să-mi cumpăr o bicicletă și nu știu ce să aleg, o cursieră entry level sau o bicicletă cross cu greutate mică (cca. 12 kg.).
Sunt începător și vreau să fac ture de cca. 100 km (București – Breaza, București – Văleni), în principiu doar pe drumuri asfaltate (dar cu asfalt prost pentru că o să încerc să o iau pe rutele secundare, mai puțin circulate).
Buget: 4000 RON.
Dacă ar fi să aleg, de exemplu, de la Merida, opțiunea ar fi între:
http://www.merida-bi...Bike/RIDE 93-27
și
http://www.merida-bi...SSWAY TFS 800-D
Ce părere aveți?
Merci frumos,
Mihai

#2
bfn

bfn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 762
  • Înscris: 24.04.2008
Esti sigur ca o sa iti placa, daca zici ca esti incepator? Ar fi pacat sa dai 1000 de euro pe bicicleta si sa te plictisesti de ea dupa cateva ture :)
Si eu am vrut sa imi iau cursiera, dar pana la urma am trecut la MTB, pentru ca in RO durmurile ori sunt circulate ori sunt proaste. Nu stiu insa cum stati cu drumurile off-road pe langa Bucuresti.

#3
glupu

glupu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 24.09.2007