Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

La multi ani @karax!

La multi ani @Yoda!

La multi ani @OvidiuNS!
 Castrarea cocosului (clapon)

Instalație ornamentala lumin...

probleme conectare wifi de pe tel...

Probleme cu alegerea facultatii
 Cont Facebook spart

Modul GSM cu numarator de impulsuri

Leduri de 12v la polițe de s...

Intrerupator bec
 Recomandari Colagen

Recomandari Ciocolata Neagra 70-85%

TVSat GO

Targuri de Craciun
 

Cresterea masei musculare

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
megaenergy94

megaenergy94

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 17.02.2011
Salut. Am 17 ani, 172 inaltime si 58 kg, m`am apucat acasa de `sala` sa zicem si as dori niste suplimente ceva pentru cresterea mai rapida a masei musculare .

#2
motanu44

motanu44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,719
  • Înscris: 01.08.2007
Carne. oua, lactate.
O alimentatie echilibrata care sa contina multe proteine, dar si carbohidrati complecsi (paine integrala, cereale).
Si apoi suplimente. Seara cu absorbtie lenta (gen Milk&Egg), dimineata si dupa antrenament din zer (Whey)

#3
megaenergy94

megaenergy94

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 59
  • Înscris: 17.02.2011
[quote name='motanu44' date='20th April 2011, 00:18' post='9777442']
Carne. oua, lactate.
O alimentatie echilibrata care sa contina multe proteine, dar si carbohidrati complecsi (paine integrala, cereale).
Si apoi suplimente. Seara cu absorbtie lenta (gen Milk&Egg), dimineata si dupa antrenament din zer



dar pe langa astea as dori si un supliment ceva de proteine

#4
Sir_Obsoletus

Sir_Obsoletus

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 924
  • Înscris: 18.04.2011

 megaenergy94, on 22nd April 2011, 23:47, said:

dar pe langa astea as dori si un supliment ceva de proteine
Dă search pe google la "proteină zer". Și cumpără-ți și glucoză pe care s-o mănânci și în timpul antrenamentului la sală. :eek:

#5
Chrisforever

Chrisforever

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,252
  • Înscris: 25.12.2006

 megaenergy94, on 22nd April 2011, 23:47, said:

dar pe langa astea as dori si un supliment ceva de proteine
Si el ce crezi ca ti-a zis?

 Sir_Obsoletus, on 22nd April 2011, 23:51, said:

Și cumpără-ți și glucoză pe care s-o mănânci și în timpul antrenamentului la sală. :eek:
Cum sa mananci glucoza in timpul antrenamentului?!

#6
Sir_Obsoletus

Sir_Obsoletus

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 924
  • Înscris: 18.04.2011

 Chrisforever, on 23rd April 2011, 12:40, said:

Cum sa mananci glucoza in timpul antrenamentului?!
Ce are ? :blink:

#7
watami

watami

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 826
  • Înscris: 24.01.2010
In timpul antrenamentului nu se mananca.

#8
Charger

Charger

    Viitor baștan

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,874
  • Înscris: 12.01.2011

 watami, on 23rd April 2011, 17:59, said:

In timpul antrenamentului nu se mananca.

Acum te va intreba, din nou.

 Sir_Obsoletus, on 23rd April 2011, 12:43, said:

Ce are ? :blink:


#9
Chrisforever

Chrisforever

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,252
  • Înscris: 25.12.2006

 Charger, on 23rd April 2011, 19:49, said:

Pai l-as intreba ce e glucoza si ce se intampla atunci cand o consumi (trebuie sa stie daca a stiut sa dea sfaturi).

#10
motanu44

motanu44

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,719
  • Înscris: 01.08.2007

 megaenergy94, on 20th April 2011, 00:01, said:

niste suplimente ceva pentru cresterea mai rapida a masei musculare .
Deci ideea e ca nu se vor intampla miracole peste noapte. Organismul are ritmul lui in care acumuleaza masa musculara si nu il poti grabi. Iti trebuie multa rabdare, munca si ...bani.
Tu sa ai in vedere atat:
1. O alimentatie echilibrata. Iti trebuie min 2g proteine / kilocorp / zi. Le iei in primul rand din mancare, apoi completezi din suplimente, dupa cum am zis mai sus. Vezi si ce tip somatic esti (de fapt citeste toate ariile de Alimentatie, Antrenament si Suplimente de acolo, frumos adunate la un loc, daca le citesti vei fi MULT mai lamurit, crede-ma!). Bea si multa apa, proteinele au nevoie de apa pentru a se digera.
2. Un antrenament corect, fara sa te supraantrenezi (ar fi ideal sa fii supravegheat la inceput).

Restul vine de la sine, in timp. Repet, multa rabdare. Nu te astepta sa devii peste noapte ca cei din reviste. Nu te uita zilnic in oglinda sa vezi daca se cunoaste ceva si nu te sui zilnic pe cantar sa vezi daca ai mai crescut in greutate. Iti vor crea iluzia ca nu progresezi (posibil sa ai niste asteptari gresite despre ritmul in care ar trebui sa iei in greutate) si sa nu cumva sa te descurajeze.

Suplimente precum vezi nu dau nume. Mai demult foloseam de la ProNutrition. Acum stii tu, in functie de buget, 'coane Fanica. Despre alea romanesti (Redis si HardBody/Nutritech) am citit pareri cam proaste.

Edited by motanu44, 25 April 2011 - 23:23.


#11
Sir_Obsoletus

Sir_Obsoletus

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 924
  • Înscris: 18.04.2011

 watami, on 23rd April 2011, 17:59, said:

In timpul antrenamentului nu se mananca.
Eu am mâncat. :eek:

Ce mi s-a întâmplat dacă am mâncat ? :blink:

#12
Valy1

Valy1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,206
  • Înscris: 06.01.2007
Sigur nu ceva bun.

#13
Aether

Aether

    AirGod.

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,334
  • Înscris: 01.01.2011

 Sir_Obsoletus, on 26th April 2011, 00:21, said:

Eu am mâncat. :eek:

Ce mi s-a întâmplat dacă am mâncat ? :blink:
Ce ai mâncat!?
Batoane, nu am mai auzit sa ai timp sa manânci ceva, pierzi timpul de pauza între reprize, ce antrenament mai este ala, se lungeste aiurea.

#14
Charger

Charger

    Viitor baștan

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,874
  • Înscris: 12.01.2011

 Sir_Obsoletus, on 26th April 2011, 00:21, said:

Eu am mâncat. :eek:

Ce mi s-a întâmplat dacă am mâncat ? :blink:

Cred ca de acolo vine lipsa erectiilor matinale.  :habarnam:


 Aether, on 26th April 2011, 11:22, said:

Ce ai mâncat!?
Batoane, nu am mai auzit sa ai timp sa manânci ceva, pierzi timpul de pauza între reprize, ce antrenament mai este ala, se lungeste aiurea.

Lasa pauzele. Mananci in timp ce tragi de fiare.
Gantera in stanga, batonul in dreapta.  :naughty:

#15
Chrisforever

Chrisforever

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,252
  • Înscris: 25.12.2006

 Sir_Obsoletus, on 26th April 2011, 00:21, said:

Ce mi s-a întâmplat dacă am mâncat ? :blink:
Raspunde-mi la ce am intrebat: ce e glucoza si ce se intampla atunci cand o consumi?

#16
Dark_Myhay

Dark_Myhay

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 25.04.2006
Decat sa dai banii pe suplimente mai bine te duci la o sala;ca din cate am inteles eu din primul post,faci acasa.

#17
Sir_Obsoletus

Sir_Obsoletus

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 924
  • Înscris: 18.04.2011

 Chrisforever, on 26th April 2011, 12:21, said:

Raspunde-mi la ce am intrebat: ce e glucoza si ce se intampla atunci cand o consumi?
Sursă de energie
Glucoza este un combustibil esențial în biologie. Carbohidrații reprezintă sursa principală de energie pentru corpul uman, producând 4 kilocalorii (17 kilojouli) pe gram. Descompunerea carbohidraților (amidonul, de exemplu) produce mono și dizaharide, iar o mare parte dintre produși este glucoză. Prin glicoliză și prin reacțiile ciclului acidului citric, glucoza este oxidată pentru a forma dioxid de carbon și apă, rezultând și energie, în principal sub formă de ATP.
Este distribuită în toate celulele și fluidele organismului, cu excepția urinei. În ser, concentrația de glucoză (glicemie) normală este de 80-110 mg/dl. Menținerea glicemiei în limite constante este asigurată prin acțiunea antagonistă a doi hormoni ai pancreasului endocrin: insulină (hipoglicemiant) și glucagon (hiperglicemiant). Creșterea cantității de glucoză în sânge este specifică diabetului zaharat, iar în urină (glicozurie) apare numai când glicemia depășește 160-180 mg/dl. Măsurarea concentrației sanguine se poate realiza cu glucometrul.
[modificare]Precursor
Glucoza este esențială în producerea proteinelor și în metabolismul lipidelor. De asemenea, la cele mai multe plante și animale, este un precursor pentru vitamina C (acid ascorbic).
Glucoza este folosită ca precursor la sinteza unor substanțe importante. Amidonul, celuloza și glicogenul sunt polimeri (polizaharide) comuni ai săi. Lactoza - zahărul din lapte, este o dizaharidă compusă din glucoză și galactoză. În zaharoză, o altă dizaharidă importantă, glucoza este legată de fructoză.
Glucoza intră în structura diglucidelor și poliglucidelor. Prin oxidare în ficat se transformă în acid glucuronic, care are un rol important în glucuronoconjugare.

:eek:

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate