Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...
 Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...
 Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea
 Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...
 

Recl SKOL-after job

- - - - -
  • Please log in to reply
3 replies to this topic

#1
a_dani_2011

a_dani_2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 27.02.2011
Am de facut pt la facultate o analiza la 2 reclame,mentionand : sloganul,surprinderea ideii,axul promotional si povestea ei.
Ma poate ajuta cineva?

A doua reclama am ales SKOL-after job: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/s4dHnPItmZg?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
sloganul e "dupa serviciu,racoreste-te cu skol!"
axul promotional din cate am inteles: tanarul care duce in spate pe seful sau
povestea:lumea iese dupa o zi de lucru de la servici,stresata de sarcinile sefului si merge sa se delecteze putin la o bere.un tanar bea o bere iar stresul sefului dispare odata cu aceasta.

ma poate lamuri cineva ce sa scriu la surprinderea ideii?restul sunt ok?

Edited by mircea21, 31 March 2011 - 22:10.


#2
grouch

grouch

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 06.01.2007
ai mai putea scrie despre targetul pe care il vizeaza reclama
-categoria de varsta (20-50 ani);spun asta pt ca poti vedea  pers.principal cum iese de la o multinationala si trece pe langa un student(chinuit de profesor),un muncitor in constructii(chinuit fde maistru-sef) etc

Deci ,poti spune acolo in proiectul tau ,ca astia de la Skol au incercat sa faca o reclama pt a-si expune produsul unei categorii de varste cat mai largi si unei game de joburi variate.Mai scurt,reclama arata ca berea Skol e cam pt toti(lucru reflectat si in pret,de altfel).

#3
a_dani_2011

a_dani_2011

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 107
  • Înscris: 27.02.2011

View Postgrouch, on 31st March 2011, 01:07, said:

ai mai putea scrie despre targetul pe care il vizeaza reclama
-categoria de varsta (20-50 ani);spun asta pt ca poti vedea  pers.principal cum iese de la o multinationala si trece pe langa un student(chinuit de profesor),un muncitor in constructii(chinuit fde maistru-sef) etc

Deci ,poti spune acolo in proiectul tau ,ca astia de la Skol au incercat sa faca o reclama pt a-si expune produsul unei categorii de varste cat mai largi si unei game de joburi variate.Mai scurt,reclama arata ca berea Skol e cam pt toti(lucru reflectat si in pret,de altfel).
Aham,ok.Mc.REstul sunt bune cum am zis?La surprinderea ideii ce scriu?

#4
grouch

grouch

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 272
  • Înscris: 06.01.2007
eu nu prea vad  ce ai mai putea scrie la surpinderea ideii..mesajul ,ideea e evidenta: orice om care iese 'incins' si stresat de la orice job,se 'racoreste' cu un skol;efectul antistress al berii skol e atat de puternic incat ,dupa cum se vede  la sfarsitul reclamei, seful(stressul) devine  cioburi si e maturat de gagica aia de la  sfarsit.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate