Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Se pot monta placi de gresie de 1...

Card de debit virtual emis de India

Diferenta ATS generator si PV

La multi ani @Lotusisrael!
 Declarație primar

Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...

Mercedes atego 815 oprire motor
 Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs
 Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?
 

Golf 5 1,6FSI versus Noul Focus 1,6?

- - - - -
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,396
  • Înscris: 29.11.2001
ahile, iar o dai pe latura artistica si subiectiva. Parerea mea .... mai ales din postul de mai sus (dar nu numai).  :nonobad:

#20
Theone

Theone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 308
  • Înscris: 19.09.2003

Quote

ahile, iar o dai pe latura artistica si subiectiva.
Tibi,pe asta se bazeaza toata economia mondiala.Publicitatea ce face,daca nu asa ceva ?Daca cumparam PRIGAT si nu ADRIA (sau alte chestii din astea),e mai mult de la clipurile publicitare (artistice si subiective) si nu ca citim compozitia pe eticheta.

#21
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,396
  • Înscris: 29.11.2001

Theone, on Sep 7 2005, 11:24, said:

Tibi,pe asta se bazeaza toata economia mondiala.Publicitatea ce face,daca nu asa ceva ?Daca cumparam PRIGAT si nu ADRIA (sau alte chestii din astea),e mai mult de la clipurile publicitare (artistice si subiective) si nu ca citim compozitia pe eticheta.

<{POST_SNAPBACK}>


Poate fi discutabil acest aspect, mai ales in cazul masinilorl. Totusi, de cele mai multe ori, viitorii posesori de autoturisme citesc CU ATENTIE "eticheta" :)  :peacefingers:

#22
pimp

pimp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,086
  • Înscris: 09.09.2003
bineinteles

FOCUS. Tren de rulare de exceptie, pret decent, garantie mai buna si dotari mult mai bune ca la Golf de acelasi bani. si , IMO, arata mai bine.

Bineinteles nu ai fiabilitatea legendara (in RO) a lui VW si nici aprecierea celor de la ADAC, zeii statisticilor, dar acum asta e va trebui sa traiesti fara aceste doua vitale dezavantaje.

#23
Theone

Theone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 308
  • Înscris: 19.09.2003
Hai ca sa inchei si cu treaba asta.Nu insist pe finisajele si materialele de interior ale Focusului,care sunt sub Golf ,dar m-am jucat un pic pe configuratorul de la Ford.Am luat ca echivalent modelul Duratec 1.6 L 16V, 100 CP mai apropiat de Golful de 16V,90 CP (nu discut de tehnologia motoarelor).Si iata ce a iesit ,completand cu optionale care sa aduca cat de cat la dotarea Golfului meu (care e comfortline+alte chestii) :
Noul Focus Duratec 1.6 L 16V, 100 CP
pret CIP :12210
optionale : 2232
metalizat : 239
TOTAL : 14681 ,la care vine TVA si iese 17470 euro.
precizez ca nu am vazut la ford climatronic sau dubluclimatronic ca la Golf,deci am pus aer manual.
Deci criteriul pret cade,calitatea executiei e sub Golf,imaginea si indexul de depreciere sub golf,suspensia independenta e si la Golf.Nu discut de fiabilitate ca sunt modele noi ambele,se va vedea in timp.
Ce este totusi peste Golf la Focus : punctajul la EuroNcap la impactul frontal ,garantia masinii si negocierea de discounturi cu dealerul.
Designul este apreciat prin fraza :
Golful e masina lui taticu,Focus e masina lui bunicu. :D

#24
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,396
  • Înscris: 29.11.2001
nu am stat sa fac calcule, dar cred ca la partea cu designu' ai vrut sa spui taman INVERS! Ba chiar sunt convins de asta!

#25
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,396
  • Înscris: 29.11.2001
hmmm .. si daca tot ne apucam de calcule, hai sa le facem:

Noul Focus Hatchback, 5 usi Ghia, Duratec 1.6 Ti-VCT 16V, 115 CP. Pret CIP cu clima cu dublu-zona: 14,933 EUR

Din cate vad un G5 1.6 FSI 115 CP Comfortline e 14.500 CIP

Nush daca se compara la dotari, dar lista la ambele e impresionanta, insa la Ford au mai ramas in optionale doar diverse kkturi destul de "basini-category" (Sistem de spalare faruri, pachete diverse, sine, covorase, jante diverse). Inteleg ca - totusi - la VW tre' sa mai pui vreo 2 usi, o scara, etc :P

La preturi relativ apropiate - Focus mi se pare indeajuns de "castigator". Fie numai si prin garantia mai mare, service ceva mai uman, design NET superior (e MAI FRUMOASA, TheOne, decat toate golfurile puse la un loc - dar asta e o chestie subiectiva  :peacefingers: ), o politica de revizii ceva mai relaxata, dotari poate ceva mai bune, un motor excelent, tren de rulare la fel. Si cred ca ar mai fi!

Si daca mai pui si o politica de discount mai relaxata ...

#26
Immortal

Immortal

    nemuritoru'

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,930
  • Înscris: 11.01.2004
Am pipait milimetru cu milimetru la Tiriac un Focus full options (modelul expus in showrom - dieselu' de 136CP parca, la vreo 23mii....CIP  :confuzzled:) si, va spun sincer... m-am crucit cu mana stanga.

Eu NU imi pot imagina cum cineva poate scoate pe piata o masina de 27mii euro DDP cu:
1) Plasticele EXECRABILE (eu n-am alergii, asa ca nu ma intereseaza motivele), plastice pe care, wtf, toate revistele de specialitate le lauda?!?! Le-am pipait, le-am mirosit, le-am troncanit...erw, next
2) Portbagajul. Aici stupoarea a fost at its maximum. Pai, domnilor, voi ce parere aveti de suruburile alea (era un focus sedan) de prindere din portbagaj?
Sau de lipsa unei ieftinaturi de carpe, care pana si la berlinele conceptie '80 erau nelipsite? Erau vreo 8 suruburi care stateau acolo asa, frumos, sa le vada lumea, ca deh...
Se vedeau bucati intregi din caroserie, neacoperite, ne... ne nimic. Ma rog, nush' daca ma pot face inteles, imi fac nervi numa' cand ma gandesc.


Nici faptu' ca se tine exceptional pe drum, nici faptul ca motoarele sunt OK - nimic nu ma face sa "iert" modu' in care a putut fi finisata o astfel de masina.

Drept urmare, din cele doua recomand cu mana pe inima... o Opel Astra.
Stabilitate de invidiat, motoare de exceptie, si, pentru "economisti", destul de nemtzeasca :D


NB: va rog, iertati inversunarea!
:notangel:


[edit]
Ah, ca uitasem. Focusu' era chiar langa Mazda 3 Sedan. Aceiasi conceptie, acelasi stil, dar Doamne, ce diferenta!!!
[/edit]

Edited by Immortal, 08 September 2005 - 05:06.


#27
Theone

Theone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 308
  • Înscris: 19.09.2003
Hai sa le punem de acord compactele nemtesti (Ford,Golf,Astra) ,ca oricum diferentele intre ele sunt mult mai mici decat diferentele (pret,calitate) fata de compactele frantuzesti (307,Megane II,C4).
Eventual dam drumul la un nou topic din aceasta perspectiva (muuult mai complexa si mai controversata)  :argue:

#28
MATRIXU

MATRIXU

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,930
  • Înscris: 09.10.2003
Theone, ce vrei tu sa faci va avea la baza aceleasi discutii, fiecare cu aia a masii, unde aia a masii = masina care o detine.
Totusi ar fi interesant ce si cum!

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate