Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Golf 5 1,6FSI versus Noul Focus 1,6?
Last Updated: Sep 08 2005 11:08, Started by
cherrugro
, Sep 01 2005 12:06
·
0
#19
Posted 07 September 2005 - 00:07
ahile, iar o dai pe latura artistica si subiectiva. Parerea mea .... mai ales din postul de mai sus (dar nu numai).
|
#20
Posted 07 September 2005 - 10:24
Quote ahile, iar o dai pe latura artistica si subiectiva. |
#21
Posted 07 September 2005 - 12:43
Theone, on Sep 7 2005, 11:24, said: Tibi,pe asta se bazeaza toata economia mondiala.Publicitatea ce face,daca nu asa ceva ?Daca cumparam PRIGAT si nu ADRIA (sau alte chestii din astea),e mai mult de la clipurile publicitare (artistice si subiective) si nu ca citim compozitia pe eticheta. Poate fi discutabil acest aspect, mai ales in cazul masinilorl. Totusi, de cele mai multe ori, viitorii posesori de autoturisme citesc CU ATENTIE "eticheta" |
#22
Posted 07 September 2005 - 17:22
bineinteles
FOCUS. Tren de rulare de exceptie, pret decent, garantie mai buna si dotari mult mai bune ca la Golf de acelasi bani. si , IMO, arata mai bine. Bineinteles nu ai fiabilitatea legendara (in RO) a lui VW si nici aprecierea celor de la ADAC, zeii statisticilor, dar acum asta e va trebui sa traiesti fara aceste doua vitale dezavantaje. |
#23
Posted 07 September 2005 - 21:17
Hai ca sa inchei si cu treaba asta.Nu insist pe finisajele si materialele de interior ale Focusului,care sunt sub Golf ,dar m-am jucat un pic pe configuratorul de la Ford.Am luat ca echivalent modelul Duratec 1.6 L 16V, 100 CP mai apropiat de Golful de 16V,90 CP (nu discut de tehnologia motoarelor).Si iata ce a iesit ,completand cu optionale care sa aduca cat de cat la dotarea Golfului meu (care e comfortline+alte chestii) :
Noul Focus Duratec 1.6 L 16V, 100 CP pret CIP :12210 optionale : 2232 metalizat : 239 TOTAL : 14681 ,la care vine TVA si iese 17470 euro. precizez ca nu am vazut la ford climatronic sau dubluclimatronic ca la Golf,deci am pus aer manual. Deci criteriul pret cade,calitatea executiei e sub Golf,imaginea si indexul de depreciere sub golf,suspensia independenta e si la Golf.Nu discut de fiabilitate ca sunt modele noi ambele,se va vedea in timp. Ce este totusi peste Golf la Focus : punctajul la EuroNcap la impactul frontal ,garantia masinii si negocierea de discounturi cu dealerul. Designul este apreciat prin fraza : Golful e masina lui taticu,Focus e masina lui bunicu. |
#24
Posted 08 September 2005 - 01:48
nu am stat sa fac calcule, dar cred ca la partea cu designu' ai vrut sa spui taman INVERS! Ba chiar sunt convins de asta!
|
#25
Posted 08 September 2005 - 02:43
hmmm .. si daca tot ne apucam de calcule, hai sa le facem:
Noul Focus Hatchback, 5 usi Ghia, Duratec 1.6 Ti-VCT 16V, 115 CP. Pret CIP cu clima cu dublu-zona: 14,933 EUR Din cate vad un G5 1.6 FSI 115 CP Comfortline e 14.500 CIP Nush daca se compara la dotari, dar lista la ambele e impresionanta, insa la Ford au mai ramas in optionale doar diverse kkturi destul de "basini-category" (Sistem de spalare faruri, pachete diverse, sine, covorase, jante diverse). Inteleg ca - totusi - la VW tre' sa mai pui vreo 2 usi, o scara, etc La preturi relativ apropiate - Focus mi se pare indeajuns de "castigator". Fie numai si prin garantia mai mare, service ceva mai uman, design NET superior (e MAI FRUMOASA, TheOne, decat toate golfurile puse la un loc - dar asta e o chestie subiectiva ), o politica de revizii ceva mai relaxata, dotari poate ceva mai bune, un motor excelent, tren de rulare la fel. Si cred ca ar mai fi! Si daca mai pui si o politica de discount mai relaxata ... |
#26
Posted 08 September 2005 - 05:03
Am pipait milimetru cu milimetru la Tiriac un Focus full options (modelul expus in showrom - dieselu' de 136CP parca, la vreo 23mii....CIP ) si, va spun sincer... m-am crucit cu mana stanga.
Eu NU imi pot imagina cum cineva poate scoate pe piata o masina de 27mii euro DDP cu: 1) Plasticele EXECRABILE (eu n-am alergii, asa ca nu ma intereseaza motivele), plastice pe care, wtf, toate revistele de specialitate le lauda?!?! Le-am pipait, le-am mirosit, le-am troncanit...erw, next 2) Portbagajul. Aici stupoarea a fost at its maximum. Pai, domnilor, voi ce parere aveti de suruburile alea (era un focus sedan) de prindere din portbagaj? Sau de lipsa unei ieftinaturi de carpe, care pana si la berlinele conceptie '80 erau nelipsite? Erau vreo 8 suruburi care stateau acolo asa, frumos, sa le vada lumea, ca deh... Se vedeau bucati intregi din caroserie, neacoperite, ne... ne nimic. Ma rog, nush' daca ma pot face inteles, imi fac nervi numa' cand ma gandesc. Nici faptu' ca se tine exceptional pe drum, nici faptul ca motoarele sunt OK - nimic nu ma face sa "iert" modu' in care a putut fi finisata o astfel de masina. Drept urmare, din cele doua recomand cu mana pe inima... o Opel Astra. Stabilitate de invidiat, motoare de exceptie, si, pentru "economisti", destul de nemtzeasca NB: va rog, iertati inversunarea! [edit] Ah, ca uitasem. Focusu' era chiar langa Mazda 3 Sedan. Aceiasi conceptie, acelasi stil, dar Doamne, ce diferenta!!! [/edit] Edited by Immortal, 08 September 2005 - 05:06. |
#27
Posted 08 September 2005 - 09:54
Hai sa le punem de acord compactele nemtesti (Ford,Golf,Astra) ,ca oricum diferentele intre ele sunt mult mai mici decat diferentele (pret,calitate) fata de compactele frantuzesti (307,Megane II,C4).
Eventual dam drumul la un nou topic din aceasta perspectiva (muuult mai complexa si mai controversata) |
#28
Posted 08 September 2005 - 11:08
Theone, ce vrei tu sa faci va avea la baza aceleasi discutii, fiecare cu aia a masii, unde aia a masii = masina care o detine.
Totusi ar fi interesant ce si cum! |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users