Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Golf 5 1,6FSI versus Noul Focus 1,6?
Last Updated: Sep 08 2005 11:08, Started by
cherrugro
, Sep 01 2005 12:06
·
0
#1
Posted 01 September 2005 - 12:06
Vreau sa cumpar o masina compacta cu 17500 euro si alegerea, bineinteles e undeva intre golf 5 si focus. Ambele, cu anumite optionale m-ar ajunge in jur de 17500. Golful ales e 1,6 FSI 115CP, cutie in 6 trepte; focusul e tot un 1,6 cu 110CP cutie in 5 trepte. E adevarata ceata la Londra!!!
In alta discutie am observat ca s-a optat mai mult pe focus, dar fusese comparat cu un 1,4 FSI de 90CP de la golf. Acum situatia e un pic diferita. Edited by i0nutzb, 02 September 2005 - 18:47. |
#2
Posted 01 September 2005 - 19:29
Pai 17250 costa V-ul meu si e 1.4 FSI.Probabil nu prea vrei optionale pe 1.6 FSI ca sa te incadrezi in 17500.Mai bine deschideai topicul cu numele "Motor versus comfort".Restul de comparatie cu Focus gasesti si dincolo,pe topicul celalalt.
|
#3
Posted 02 September 2005 - 09:59
Nu trebuia sa fie "motor vs. confort". Pentru ca le poti avea pe ambele luand un Focus. Asta si numai pentru ca diferenta intre 1.4 FSI si 1.6 FSI e 2000 euro, iar la Ford diferentele de pret intre motorizari sunt mai mici. Nu merita Golf 5 banii pe care-i cere.
La 17.500 (tinand cont de o mica negociere cu dealerul de un 2-3% reducere) iti iei un Focus Trend pe care mai pui: - airbaguri perdea - aer conditionat - ESP, TCS, EBA, - Jante de aliaj - comp. de bord + pilot automat + volan in piele - geamuri fata-spate electrice - CD player Sony cu 8 difuzoare cu MP3 La Golf la 17.500 (cu dealerul eu n-am putut negocia nimic pe motiv ca aerul cond. e gratis si ca nu se poate da nici o alta reducere - Minciuna mare, pentru ca asta vine din fabrica asa ca asa a decis Volksvagen, dar la noi normal ca trebuie scos ochiul clientului cu ceva) iti iei TrendLine, la care mai trebuie sa adaugi: - 4 usi - computer de bord - faruri de ceata... ...oops, s-a ajuns la 17.500 si pana la dotarea Focusului mai lipsesc: - jante aliaj - ESP cu EDS si ASR - CD Player cu difuzoare si in spate (nu vorbesc ca oricum n-are MP3) - Tempomat Ce am insirat eu aici costa peste 1500 Euro. Eu zic ca e evident ca nu merita diferenta, mai ales dupa ce aud ce aud despre Porche Romania. Alegerea e a ta pana la urma, daca te incanta sigla VW, cumpara-l, dar daca vrei un raport mai bun calitate-pret, mergi pe Focus. |
#4
Posted 02 September 2005 - 10:33
gigi_p, on Sep 2 2005, 09:59, said: Nu trebuia sa fie "motor vs. confort". Pentru ca le poti avea pe ambele luand un Focus. Asta si numai pentru ca diferenta intre 1.4 FSI si 1.6 FSI e 2000 euro, iar la Ford diferentele de pret intre motorizari sunt mai mici. Nu merita Golf 5 banii pe care-i cere. La 17.500 (tinand cont de o mica negociere cu dealerul de un 2-3% reducere) iti iei un Focus Trend pe care mai pui: - airbaguri perdea - aer conditionat - ESP, TCS, EBA, - Jante de aliaj - comp. de bord + pilot automat + volan in piele - geamuri fata-spate electrice - CD player Sony cu 8 difuzoare cu MP3 La Golf la 17.500 (cu dealerul eu n-am putut negocia nimic pe motiv ca aerul cond. e gratis si ca nu se poate da nici o alta reducere - Minciuna mare, pentru ca asta vine din fabrica asa ca asa a decis Volksvagen, dar la noi normal ca trebuie scos ochiul clientului cu ceva) iti iei TrendLine, la care mai trebuie sa adaugi: - 4 usi - computer de bord - faruri de ceata... ...oops, s-a ajuns la 17.500 si pana la dotarea Focusului mai lipsesc: - jante aliaj - ESP cu EDS si ASR - CD Player cu difuzoare si in spate (nu vorbesc ca oricum n-are MP3) - Tempomat Ce am insirat eu aici costa peste 1500 Euro. Eu zic ca e evident ca nu merita diferenta, mai ales dupa ce aud ce aud despre Porche Romania. Alegerea e a ta pana la urma, daca te incanta sigla VW, cumpara-l, dar daca vrei un raport mai bun calitate-pret, mergi pe Focus. Focus all the way!!!!! Motivele de mai sus sunt suficiente!!! Ca sa nu mai vorbim de suspensii! |
#5
Posted 02 September 2005 - 13:18
@Theone 17250 EUR pe un Golf V cu motor de 1.4????????????????????? A fost dragoste la prima vedere se pare intre voi doi.
|
#6
Posted 02 September 2005 - 14:54
Asta-i pretul platit pentru comfort,fiabilitate,siguranta,imagine,valoare reziduala ,intr-un cuvant VW.Pacat ca nu vede Ahile fraza asta !
Dar nu vad legatura cu motorul. Daca era sa fi fost singur si nu familist si disperat dupa cai putere,fii sigur ca tot atatia bani ma costa ,dar luam un MINI ,deci nu cred ca faceam compromisuri gen Megane,decat daca nu-mi permitem cu adevarat sa-mi iau ce-mi place. |
#7
Posted 02 September 2005 - 15:27
Theone, on Sep 2 2005, 14:54, said: Asta-i pretul platit pentru comfort,fiabilitate,siguranta,imagine,valoare reziduala ,intr-un cuvant VW.Pacat ca nu vede Ahile fraza asta ! Dar nu vad legatura cu motorul. Daca era sa fi fost singur si nu familist si disperat dupa cai putere,fii sigur ca tot atatia bani ma costa ,dar luam un MINI ,deci nu cred ca faceam compromisuri gen Megane,decat daca nu-mi permitem cu adevarat sa-mi iau ce-mi place. Nu prea vad eu de ce Megane ar fi un compromis...cat despre confortul, fiabilitatea, siguranta dar mai ales imaginea pe care ti-o confera VW...sunt chestiuni mai mult decat discutabile. Edited by Trumansky, 02 September 2005 - 15:35. |
#8
Posted 02 September 2005 - 15:44
Theone, on Sep 2 2005, 14:54, said: Asta-i pretul platit pentru comfort,fiabilitate,siguranta,imagine,valoare reziduala ,intr-un cuvant VW. Asa este, la VW trebuie sa platesti pentru ele, la Renault sunt incluse in pretul de baza... asta e marea frustrare a fanilor marcii create de Hitler Strict dintre cele doua: Focus . cherrugro, vad ca-ti plac germanele: un Opel Astra te-ai gandit? Opel Astra Elegance 1,6i 105CP : 15.800 EUR DDP Servodirectie progresiva, ABS, Sistem de franare cu discuri fata-spate (in fata si ventilate), Inchidere centralizata cu telecomanda, Immobilizer, Airbag frontal si lateral pentru ambele locuri din fata, Geamuri electrice - fata, Oglinzi electrice si incalzite, Reglare electrica a inclinarii farurilor, Roata de rezerva de dimensiune normala, cu janta din otel, Centuri de siguranta in trei puncte, pretensionate - fata si spate, bancheta spate rabatabila fractionat, Geamuri atermice in tenta verzuie, Avertizor sonor faruri aprinse, Coloana volanului reglabila pe doua directii, Display triplu: data, ora, temp. exterioata/ radiofrecventa, scaun sofer reglabil in 4 moduri, Spatiu de depozitare suplimentar - in bord, Instrumente de bord cu inele cromate, Clante exterioare in culoarea caroseriei,Radio CD player CD30 compatibil MP3, Volan imbracat in piele cu 2 spite, Jante aliaj usor 16", Faruri cu aprindere automata, Covorase fata-spate, Rame exterioare cromate pentru geamurile laterale, Aer conditionat (control manual), ... etc. De diferenta pana la 17.500 iti pui faruri auto-adaptive, IDS, aer conditionat automat si ce mai vor muschii tai. Sau pui diferenta la ciorap, acont pentru vacanta de Revelion. Edited by Yoda, 02 September 2005 - 15:46. |
#9
Posted 02 September 2005 - 15:48
eu mi-am luat Skoda Octavia II (nu mi-a sosit inca) si in timp ce m-am documentat daca sa-mi iau TDI sau FSI, am descoperit cu neplacuta surprindere (din convorbiri+grafice+cifre cu dealerii) ca aceste noi motoare pe benzina FSI au performante aproape identice cu TDI-urile un pic mai mari si ca desi consuma mai putin decat generatia veche de motoare pe benzina, nu baga decat benzina mai scumpa, deci n-ai nici un saving
asa ca am bagat scurt un TDI, am mers la sigur in rest, am inteles ca Golf V e mult mai putin reusit decat IV. Nu vreau sa starnesc nici o polemica, nu ma prea pricep |
#10
Posted 02 September 2005 - 15:52
Yoda, on Sep 2 2005, 15:44, said: Asa este, la VW trebuie sa platesti pentru ele, la Renault sunt incluse in pretul de baza... asta e marea frustrare a fanilor marcii create de Hitler Strict dintre cele doua: Focus . cherrugro, vad ca-ti plac germanele: un Opel Astra te-ai gandit? Opel Astra Elegance 1,6i 105CP : 15.800 EUR DDP Servodirectie progresiva, ABS, Sistem de franare cu discuri fata-spate (in fata si ventilate), Inchidere centralizata cu telecomanda, Immobilizer, Airbag frontal si lateral pentru ambele locuri din fata, Geamuri electrice - fata, Oglinzi electrice si incalzite, Reglare electrica a inclinarii farurilor, Roata de rezerva de dimensiune normala, cu janta din otel, Centuri de siguranta in trei puncte, pretensionate - fata si spate, bancheta spate rabatabila fractionat, Geamuri atermice in tenta verzuie, Avertizor sonor faruri aprinse, Coloana volanului reglabila pe doua directii, Display triplu: data, ora, temp. exterioata/ radiofrecventa, scaun sofer reglabil in 4 moduri, Spatiu de depozitare suplimentar - in bord, Instrumente de bord cu inele cromate, Clante exterioare in culoarea caroseriei,Radio CD player CD30 compatibil MP3, Volan imbracat in piele cu 2 spite, Jante aliaj usor 16", Faruri cu aprindere automata, Covorase fata-spate, Rame exterioare cromate pentru geamurile laterale, Aer conditionat (control manual), ... etc. De diferenta pana la 17.500 iti pui faruri auto-adaptive, IDS, aer conditionat automat si ce mai vor muschii tai. Sau pui diferenta la ciorap, acont pentru vacanta de Revelion. Ce garantie ofera Opel in momentul de fata? |
|
#11
Posted 02 September 2005 - 17:05
Uitasemde garantie. 4 ani la Focus vs. 2 ani la Golf. Cred ca asta spune multe in decizia de a cumpara o masina. Eu am ales Focus si din acest motiv.
|
#12
Posted 02 September 2005 - 18:29
Trumansky, on Sep 2 2005, 15:52, said: 2 ani. |
#13
Posted 02 September 2005 - 18:56
mergi pe o masina adevarata, ia-ti Noul Focus. ai la ea tot ce iti poti dori: motor bun, siguranta, dotari foarte bune, toate astea la un pret real.
|
#14
Posted 02 September 2005 - 19:45
Opel Astra 1.7 100Cp Elegance + o gramada de optiuni o iei in 18.000 DDP. Daca vrei pe benzina e mai ieftina si poti sa bagi pe ea mai multe optionale in 17.500.
Focus are un tren de rulare mult mai buna, dar are si niste preturi la service/intretinere de pici pe spate. Golf V mi se pare un pas inapoi fata de Golf IV. |
#15
Posted 02 September 2005 - 22:28
Exista si 1.6 MPI la Golf si e cam la pretul de 1.4 FSI,deci problema comparatiei de pret cu Focus la aceeasi capacitate cilindrica se rezolva.
|
|
#16
Posted 05 September 2005 - 14:27
#17
Posted 05 September 2005 - 18:42
Hotarit lucru, toata lumea e impotriva VW! Nici nu ma asteptam sa fie altfel. De cite ori vad un topic de genul asta, stiu deja ce urmeaza...
Cum naiba vad atitea G5-uri pe strada in fiecare zi, daca toata lumea zice ca sint prea scumpe? Exista o tendinta pe toate forumurile contra VW. In viata reala, tendinta e inversa. Multa lume cumpara VW. E adevarat ca G5 e cea mai scumpa compacta obisnuita (nu din segmentul lux) pe care o poti cumpara. E adevarat ca exista unele lipsuri, ca nu e perfecta (in cazul meu ma deranjeaza foarte tare service-ul si unele mici detalii cum ar fi o asamblare la usa spate proasta si greierasii care au inceput sa deranjeze). Dar VW nu este o masina proasta nici pe departe asa cum vor unii sa crezi. Din contra e o masina plina de calitati, care mie personal imi aduce multa placere in conducere. Nu stiu cum merge Focusul, insa pot sa-ti spun ca G5 are un sasiu incredibil, o directie foarte precisa si placuta, frine usor de dozat si puternice, un interior foarte misto noaptea (combinatia rosu-mov e superreusita), motoare ultramoderne care suna sportive (la FSI), scaune foarte comfortabile si bine profilate, o imagine beton, un spatiu mare in spate. In general toate componentele sint concepute cu atentie si finete. Pentru o masina superioara trebuie sa platesti mai mult. Nu foarte mult, insa mai mult. In incheiere te indemn sa faci drive-teste cu amindoua si sa alegi ce-ti place tie mai mult! Asta e foarte important. Tine-ne la curent! |
#18
Posted 06 September 2005 - 13:58
Theone, on Sep 2 2005, 14:54, said: Asta-i pretul platit pentru comfort,fiabilitate,siguranta,imagine,valoare reziduala ,intr-un cuvant VW.Pacat ca nu vede Ahile fraza asta ! Dar nu vad legatura cu motorul. Daca era sa fi fost singur si nu familist si disperat dupa cai putere,fii sigur ca tot atatia bani ma costa ,dar luam un MINI ,deci nu cred ca faceam compromisuri gen Megane,decat daca nu-mi permitem cu adevarat sa-mi iau ce-mi place. Confort?Siguranta? imagine?fiabilitate? si chiar valoare reziduala, gasesti si pe la altii. Pai legatura cu motorul ar fi cum naiba sa scoti din buzunar 17500 Eur pt un motor de 1.4! Oricum alegerea a fost a ta, sa te bucuri cat mai mult de masina, si de toti cei 90 de caluti, ca deh in banii aia tre sa ii simti. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users