Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Lotusisrael!

Declarație primar

Contestare amenda politia locala

PC se restarteaza cu erori ecran ...
 Mercedes atego 815 oprire motor

Ce contine Creion rani dupa ras?

Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!
 electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...

Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...
 Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint

Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...
 

Miscare haotica/vibratie indicator temperatura

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008
Masina e un Opel Corsa, model vechi ('96). De vreo cateva zile, indicatorul de la temperatura lichidului de racire oscileaza mult in mers, de la minim spre temperatura reala (<90 C) , dupa cum am mentionat si in titlu, se intampla doar in mers, pe loc se comporta normal. Nu-mi fac griji ca se incalzeste prea tare motorul pentru ca nici vara cand e foarte cald, abia daca porneste ventilatorul, la drumuri mai lungi sau daca e trafic puternic, acum iarna nu prea se intampla (am naveta destul de scurta).

Sa fie arcul de la ceas de vina ? Termostatul presupun ca nu ar putea sa cauzeze astfel de manifestari, fie merge ori ba :habarnam: Mai jos si un mic video facut cu telefonul.

Multumesc pentru raspunsurile pertinente.

Attached File  Video0000.rar   519.82K   20 downloads

#2
iulik17d

iulik17d

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 2,626
  • Înscris: 25.04.2009
posibil sa fie un contact imperfect

#3
Loox

Loox

    obraz fin. șmirgheluit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,290
  • Înscris: 20.01.2008
Are virusul Dacia 1310 :P

#4
Sima2k

Sima2k

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,780
  • Înscris: 08.08.2004
Nu stiu cum e la Opel, dar la VW exista un corp cu doi senzori G62/G2 , unul citeste temperatura lichidului de racire pentru ECU, altul pentru a o transmite in bord. Cand se strica, se manifesta exact cum zici tu.

E posibil ca si la opel sa fie un sistem similar.
Teoretic nu ar trebui sa fie scump senzorul asta.

Cauta mai bine pe forumul monomarca.

#5
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Cauti un voltmetru analogic, d-ala de gen mavo si masori tensiunea de la senzorul de temperatura. Daca e senzorul defect, acul voltmetrului ar trebui sa se comporte cam la fel.

Ar mai fi o explicatie: sa ai bateria veche si/sau circuitul de incarcare sa nu-si faca treaba tocmai ok.

Edited by cristi.r, 12 March 2011 - 17:47.


#6
Evergreen

Evergreen

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,928
  • Înscris: 09.12.2004
din punctul meu de vedere, explicatia nu prea sta in picioare :)
nu pot sa vad filmul, dar poate fi senzorul cit si termostatul (nu am inteles cum misca acul ala)

#7
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
A se inlocui senzorul de temperatura a lichidului de racire, numit popular bulbul de apa. ;)

#8
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

 Evergreen, on 12th March 2011, 19:30, said:

nu pot sa vad filmul, dar poate fi senzorul cit si termostatul (nu am inteles cum misca acul ala)
Iti zic eu: se misca prea repede ca sa fie termostatul.

#9
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008

 Sima2k, on 12th March 2011, 17:42, said:

Nu stiu cum e la Opel, dar la VW exista un corp cu doi senzori G62/G2 , unul citeste temperatura lichidului de racire pentru ECU, altul pentru a o transmite in bord. Cand se strica, se manifesta exact cum zici tu.

E posibil ca si la opel sa fie un sistem similar.
Teoretic nu ar trebui sa fie scump senzorul asta.

Cauta mai bine pe forumul monomarca.

Multumesc pentru raspunsuri, al tau a fost cel mai la obiect.  Dupa ce m-am uitat putin prin Haynes sa gasesc senzorul ( e pe partea stanga-sus, in spatele blocului motor), s-a rezolvat. Senzorul e conectat printr-un singur fir cu o mufa care nu mai are "manusa" de cauciuc impotriva umezelii si mi-am dat seama ca problema incepuse sa se manifeste de cand am dus-o la spalatorie si au spalat si motorul. Probabil ceva oxid si nu facea bine contactul, am sters bine mufa si contactul, putina vaselina si azi am mers putin pe autostrada, nu mai are nici un fel de vibratie , se misca normal ceasul, ventilatorul nu a declansat pentru ca nu a trecut  de 90 de grade.

Atasez si o poza cu contactul buclucas.

Attached File  Contact.JPG   29.28K   32 downloads

Topicul se poate inchide

Edited by lawrence38, 13 March 2011 - 16:28.


#10
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
In cazul asta, raspunsul cel mai la obiect a fost asta ;) :

 iulik17d, on 12th March 2011, 17:22, said:

posibil sa fie un contact imperfect


#11
lawrence38

lawrence38

    GAME......OVER

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,009
  • Înscris: 05.02.2008

 cristi.r, on 13th March 2011, 17:39, said:

In cazul asta, raspunsul cel mai la obiect a fost asta ;) :

Da, oarecum corect, dar pentru mine cel mai folositor a fost acela pt. ca m-a salvat de la a umbla prin bord sa vad daca nu cumva e ceasul de vina sau sa ma uit dupa termostat (care am aflat cu ocazia asta ca e ascuns dupa curea motor :tomato:, pompa apa , etc. ceea ce ar fi fost o munca foarte mare, cheltuiala mare, in service nu bag mana in foc dar banuiesc ca s-ar fi apucat de desfacut termostatul :death:).

Pana la urma nu stiu totusi daca a fost doar contactul. Senzorul ala are un surub in cap dupa cum se vede in poza pe care l-am desfacut un pic pana a inceput sa iasa apa-antigel pe acolo si l-am miscat un pic, apoi am sters si contactul si i-am dat cu vaselina. Oricum , e mai probabil sa fi fost contactul. Am aflat si o metoda de a verifica daca senzorul respectiv merge sau e mort, chestie utila poate altcuiva. Daca il desfaci si atingi masa undeva (un metal prin apropiere) ar trebui sa indice maxim ,adica limba ceasului se deplaseaza la dreapta.

#12
dan210

dan210

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,296
  • Înscris: 24.06.2006

 lawrence38, on 13th March 2011, 16:34, said:

in service nu bag mana in foc dar banuiesc ca s-ar fi apucat de desfacut termostatul
nu cred, un mecanic isi da seama cand este termostatul defect, de fapt simptomele prezentate nu sunt de termostat avariat

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate