Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Miscare haotica/vibratie indicator temperatura
Last Updated: Mar 13 2011 20:00, Started by
lawrence38
, Mar 12 2011 17:20
·
0
#1
Posted 12 March 2011 - 17:20
Masina e un Opel Corsa, model vechi ('96). De vreo cateva zile, indicatorul de la temperatura lichidului de racire oscileaza mult in mers, de la minim spre temperatura reala (<90 C) , dupa cum am mentionat si in titlu, se intampla doar in mers, pe loc se comporta normal. Nu-mi fac griji ca se incalzeste prea tare motorul pentru ca nici vara cand e foarte cald, abia daca porneste ventilatorul, la drumuri mai lungi sau daca e trafic puternic, acum iarna nu prea se intampla (am naveta destul de scurta).
Sa fie arcul de la ceas de vina ? Termostatul presupun ca nu ar putea sa cauzeze astfel de manifestari, fie merge ori ba Mai jos si un mic video facut cu telefonul. Multumesc pentru raspunsurile pertinente. Video0000.rar 519.82K 20 downloads |
#4
Posted 12 March 2011 - 17:42
Nu stiu cum e la Opel, dar la VW exista un corp cu doi senzori G62/G2 , unul citeste temperatura lichidului de racire pentru ECU, altul pentru a o transmite in bord. Cand se strica, se manifesta exact cum zici tu.
E posibil ca si la opel sa fie un sistem similar. Teoretic nu ar trebui sa fie scump senzorul asta. Cauta mai bine pe forumul monomarca. |
#5
Posted 12 March 2011 - 17:42
Cauti un voltmetru analogic, d-ala de gen mavo si masori tensiunea de la senzorul de temperatura. Daca e senzorul defect, acul voltmetrului ar trebui sa se comporte cam la fel.
Ar mai fi o explicatie: sa ai bateria veche si/sau circuitul de incarcare sa nu-si faca treaba tocmai ok. Edited by cristi.r, 12 March 2011 - 17:47. |
#6
Posted 12 March 2011 - 19:30
din punctul meu de vedere, explicatia nu prea sta in picioare
nu pot sa vad filmul, dar poate fi senzorul cit si termostatul (nu am inteles cum misca acul ala) |
#7
Posted 12 March 2011 - 19:36
A se inlocui senzorul de temperatura a lichidului de racire, numit popular bulbul de apa.
|
#8
Posted 12 March 2011 - 23:07
#9
Posted 13 March 2011 - 16:22
Sima2k, on 12th March 2011, 17:42, said: Nu stiu cum e la Opel, dar la VW exista un corp cu doi senzori G62/G2 , unul citeste temperatura lichidului de racire pentru ECU, altul pentru a o transmite in bord. Cand se strica, se manifesta exact cum zici tu. E posibil ca si la opel sa fie un sistem similar. Teoretic nu ar trebui sa fie scump senzorul asta. Cauta mai bine pe forumul monomarca. Multumesc pentru raspunsuri, al tau a fost cel mai la obiect. Dupa ce m-am uitat putin prin Haynes sa gasesc senzorul ( e pe partea stanga-sus, in spatele blocului motor), s-a rezolvat. Senzorul e conectat printr-un singur fir cu o mufa care nu mai are "manusa" de cauciuc impotriva umezelii si mi-am dat seama ca problema incepuse sa se manifeste de cand am dus-o la spalatorie si au spalat si motorul. Probabil ceva oxid si nu facea bine contactul, am sters bine mufa si contactul, putina vaselina si azi am mers putin pe autostrada, nu mai are nici un fel de vibratie , se misca normal ceasul, ventilatorul nu a declansat pentru ca nu a trecut de 90 de grade. Atasez si o poza cu contactul buclucas. Contact.JPG 29.28K 32 downloads Topicul se poate inchide Edited by lawrence38, 13 March 2011 - 16:28. |
#10
Posted 13 March 2011 - 17:39
|
#11
Posted 13 March 2011 - 18:34
cristi.r, on 13th March 2011, 17:39, said: In cazul asta, raspunsul cel mai la obiect a fost asta : Da, oarecum corect, dar pentru mine cel mai folositor a fost acela pt. ca m-a salvat de la a umbla prin bord sa vad daca nu cumva e ceasul de vina sau sa ma uit dupa termostat (care am aflat cu ocazia asta ca e ascuns dupa curea motor , pompa apa , etc. ceea ce ar fi fost o munca foarte mare, cheltuiala mare, in service nu bag mana in foc dar banuiesc ca s-ar fi apucat de desfacut termostatul ). Pana la urma nu stiu totusi daca a fost doar contactul. Senzorul ala are un surub in cap dupa cum se vede in poza pe care l-am desfacut un pic pana a inceput sa iasa apa-antigel pe acolo si l-am miscat un pic, apoi am sters si contactul si i-am dat cu vaselina. Oricum , e mai probabil sa fi fost contactul. Am aflat si o metoda de a verifica daca senzorul respectiv merge sau e mort, chestie utila poate altcuiva. Daca il desfaci si atingi masa undeva (un metal prin apropiere) ar trebui sa indice maxim ,adica limba ceasului se deplaseaza la dreapta. |
#12
Posted 13 March 2011 - 20:00
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users