Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Sa boicotam....
#73
Posted 10 March 2011 - 11:13
GeorgeM, on 10th March 2011, 10:17, said: Dieseulul e cancerigen si as interzice inmatricularea dieselurilor in orase, ca in Grecia. Ba chiar sunt discutii si in alte tari din UE. Ce te faci daca maine apare o lege in acest sens? Eu nu stiu de unde scoti tu ideea asta , consumator normal cu 6% in oras. ?? Aberant. Quote Prietene, tipic romaneasca este mentalitatea care emana din postul asta, si caracterizata de doua trasaturi: 1. A sta cu mana in san -, cand te violeaza altii, vezi Miorita, adanc inradcinata; Pot sa faca unii ce vor, ba chiar profit de 3 ori mai mare ca anul trecut, pe spinarea ta, si anul trecut de 5 ori mai mare decat in 2009, ca asta e, e criza in orientul mijlociu. Sa semneze unii un contract oneros si tu sa nu spui nimic. Sa scada preturile pe piata internationala si la tine sa creasca, totul e normal. 2. Sa-i moara capra vecinului-adica sa stea toparlanii cu audi si bmw acasa. Tu crezi ca alora care isi permit sa dea 10 lei pe litru le convine sa dea 10 lei pe litru? Ia gandeste-te ca eu as fi patronul sotiei tale, si i-as spune de dimineata, astazi ai de mers in o suta zece locuri sa rezolvi 110 probleme, dar nu mai mergi cu masina, ia tramvaiul sau descurca-te, pentru ca fac economie. La asta te-ai gandit sau te gandesti numai la angajatii care merg cu tramvaiul/metroul de la scara blocului pana la serviciu si inapoi? Mai lasati-ma cu uitlitatea transportului in comun, ca nu acopera nici 50% din necesar. Daca in Iasi te poti descurca cu tramvaiul, in bucuresti nu poti sa o scoti la capat. Ca sa nu mai vorbesc de transportatori, sau de evolutia celorlalte preturi afectate de cresterea pretului la carburant. 2. Iar aberezi. Capra mea nu a murit ca sa-mi doresc sa moara si a vecinului. Daca imi permiteam sa-mi iau avion si sa merg cu cisterna de benzina dupa mine poate imi luam (nu-mi luam dar e alta poveste). Nu spune nimeni ca e bucuros sau nu. Toti am fi bucurosi sa coste litrul de benzina/motorina 1 leu. Dar e diferenta mare intre "a nu-ti permite" si sa-ti iei masina doar ca sa te spargi in figuri si intre "a fi bucuros". Din nou aberezi in exemplul cu patronul. De fapt nu aberezi ci nu ai inteles ca exact asta am scris si eu: cei care au firme, pentru care masina este o necesitate stricta nu au ce face si vor consuma. Asadar aia nu pot face boicot. Ceilalti nu pot face boicot decat prin propria economie. O fi in Iasi altfel legat de transportul in comun, dar nu uita ca in Bucuresti ai metroul. Nimeni nu va interzice sa intrati in rand cu lumea civilizata si sa luati masina pana la statia de metrou (daca distanta este mai mare de 500m-1km si esti grabit) si de acolo sa luati metroul. Asta se intampla in tarile civilizate. Pana si directorii merg cu metroul cand au de strabatut distante mai mari. Dar la noi e mai simplu sa iti pui fundul in masina si sa stai la 100 de semafoare iar in rest sa mergi bara la bara facandu-ti o caruta de nervi pana ajungi la serviciu. Si e firesc sa te enerveze pretul combustibilului atunci cand trebuie sa strabati tot Bucurestiul ca sa ajungi la munca si o faci cu masina. Daca tot tii la statistici si la studii intereseaza-te cu cat le-au scazut vanzarile celor de la Petrom cand a mai fost o zi de astfel de "boicot". Quote Bravo. Pana la urma din instinct ai aruncat Miorita la gunoi. Sau daca cineva gandeste ca a nu mai cumpara de la Petrom si a cumpara mai scump din alta parte inseamna boicot, atunci il las sa viseze frumos. Edited by daddy, 10 March 2011 - 11:15. |
#74
Posted 10 March 2011 - 11:22
OriOn20, on 10th March 2011, 10:34, said: ceva dovezi dar concrete nu niste studii realizate de nu stiu cine. cancerigen este dar nu exista nici o persoana in lume internata in spital cu cancer din cauza dieselurilor nici cei care lucreaza in constructii si transport care sunt prin preajma unor dieseluri vechi care nu respecta nici o norma de poluare nu mai zic de masini. Si atunci ma intreb cat de cancerigen este daca nimeni nu s-a imbolnavit pana acum. Si in grecia s-a interzis numai in doua orase si mai mult pt cica face zgomot mai mare si sa nu fie deranjati turistii deci o porcarie. ceva dovezi ca se vrea interzice dieselurile in UE ca sunt curios de unde ai scos-o pe asta ma ales ca exista dieseluri care respecta norma de poluare euro6 ce mai mare in prezent. si un diesel de pana 115 cai scoate lejer un consum de 6% in oras. In ceea ce privete interdicatia inmatricularii dieselurilor in orase, stiu ca s-a analizat chestia asta de primaria Munchen, am cititi un articol nu stiu pe unde, si pana la urma au ajuns la alta solutie, precum in alte orase din germania, si anume interzicerea circulatiei in centru a masinilor diesel fabricate inainte de 2001 (euro2) si a benzinarelor fara catalizator dinainte de 1993 http://www.bmu.de/lu...g/doc/43727.php Munich needs air to breathe From October 1, 2008, Munich will have an low emission zone. High-emission vehicles are no longer allowed to drive in the city center. A sticker will be required to prove that your vehicle fulfills the EU exhaust standards. From October 1, 2010, vehicles with a red sticker are not allowed to drive into the centre of Munich. The new regulation covers all automobiles, buses, motor homes and trucks. Chestia e ca la diesel ai 4 categorii O, rosu, galben verde, la diesel ai doua, verde sau 0: In Grecia, inainte de interzicerea inmatricularii in orase majoritatea aveau masini diesel. In Atena si Salonic locuieste cam 60% din populatia Greciei. In alte tari din Vest oamenii au mai multi bani si si-au cumparat benzinare mari. Asa ca abia acum se pune problema ce fac cu diselurile, cand numarul lor a mai crescut. Viitorul o sa fie prin de surprize. daddy, on 10th March 2011, 11:13, said: Nu este singurul topic unde numai tu sustii asta. Am mers cu masina pana la metrou in 2008 de cateva ori. Pana acolo 30 minute cu metroul pana aveam treaba 40 minute apoi pe jos 1015 minute sau autobuzul. Si cand am ajuns unde aveam treaba mi-am dat seama ca am nevoie de masina pentru ca trebuie plec intr-o alta zona unde nu era metrou. Asa ca am luat taxiul. Edited by GeorgeM, 10 March 2011 - 11:40. |
#75
Posted 10 March 2011 - 11:48
GeorgeM, on 10th March 2011, 11:22, said: Vrei sa spui ca sunt nebun? Sub nicio forma insa nu am sa cred ca e mai nociv si mai cancerigen un diesel euro 4 decat o benzinara non euro veche de 20 de ani sau mai mult. Chiar tabelul din linkul pus de tine mi se pare sugestiv, de bun simt si intareste ceea ce am spus. De la tabelul ala pana la "interzicerea dieselurilor in orase" e cale extrem de lunga. Edited by daddy, 10 March 2011 - 11:53. |
#76
Posted 10 March 2011 - 11:52
Lăsând politica la o parte și ideile părtinitoare actiunea a început.
Să fim și noi consecvenți în ceva ! |
#77
Posted 10 March 2011 - 12:16
gtk, on 9th March 2011, 22:08, said: preturile combustibililor FARA TAXE IN ROMANIA, SUNT SUB MEDIA PIETEI (chiar daca cu putin) taxele sunt sub media europeana, dar IN CONTINUA CRESTERE, IAR PRETURILE LA POMPA URMEAZA IN GENERAL MARIRI DE ACCIZE, TVA, etc. [...] ce treaba are petromu cu faptul ca statul mareste taxele? sau ce treaba are petromul cu protestele din orientul mijlociu? Deci eu n-as zice ca e vina Guvernului/Parlamentului/Presedintelui/lu' Gica Maciuca ci exclusiv a celor ce desfac produsele petroliere. |
#78
Posted 10 March 2011 - 12:22
lmk, on 10th March 2011, 12:16, said: Deci eu n-as zice ca e vina Guvernului/Parlamentului/Presedintelui/lu' Gica Maciuca ci exclusiv a celor ce desfac produsele petroliere. Cat timp taxele si accizele depasesc 50% din pretul carburantilor, cum poti spune ca nu e vina lor?? Edited by prahoveanu, 10 March 2011 - 12:22. |
#79
Posted 10 March 2011 - 12:55
Pentru ca UE ne impune care sa fie procentul de accize.
|
#80
Posted 10 March 2011 - 13:03
#81
Posted 10 March 2011 - 14:14
#82
Posted 10 March 2011 - 14:17
|
#83
Posted 10 March 2011 - 14:21
bulan60, on 10th March 2011, 14:14, said: Macar o data sa facem ceva ca sa ne impunem punctul de vedere minimum pentra a ne dovedi noua ca suntem capabili. Mi se pare prostie si nu boicot sa spui ca nu mai alimentezi la unul si sa aleimentezi la altul la acelasi pret sau mai scump. |
#84
Posted 10 March 2011 - 14:27
lmk, on 10th March 2011, 12:16, said: nici costul petrolului care este folosit pentru producerea combustibililor (s-o fi marind ala international insa noi vorbim de rezerve interne care au alte costuri sau, in cazul Luk, de petrol rusesc care iar are alte costuri) insa pretul final se duce in sus rau. lmk, on 10th March 2011, 12:16, said: Deci eu n-as zice ca e vina Guvernului/Parlamentului/Presedintelui/lu' Gica Maciuca ci exclusiv a celor ce desfac produsele petroliere. GeorgeM, on 10th March 2011, 12:55, said: Pentru ca UE ne impune care sa fie procentul de accize. Edited by gtk, 10 March 2011 - 14:28. |
#85
Posted 10 March 2011 - 14:32
Turcii s-au pus bine cu venezuelenii. Ei le fac drumuri și primesc petrol ieftin. Noi ar trebui să ne punem bine cu saudiții. Le dăm papa, ei ne dau petrol mai ieftin.
|
#86
Posted 10 March 2011 - 14:49
daddy, on 10th March 2011, 14:21, said: Asa, si? Ce sa facem? Da, uite eu sunt de acord sa nu mai pornesc doua zile masina si sa nu mai merg cu ea. Voi sunteti de acord? Pentru ca este echivalent cu zero sa spui ca nu alimentezi intr-o anumita zi atata timp cat ai benzina in rezervor. Exact cum faceau cei cu "alimentarea la gram" si dupa 2 zile faceau plinul ca nu mai aveau nimic in rezervor. Boicot este sa le scazi vanzarile, implicit sa tii masina parcata macar o zi, doua. Mi se pare prostie si nu boicot sa spui ca nu mai alimentezi la unul si sa aleimentezi la altul la acelasi pret sau mai scump. Tine-o parcata pentru mai mult... pentru orice drum care se poate face si fara masina! |
#87
Posted 10 March 2011 - 15:57
gtk, on 10th March 2011, 14:27, said: petrolul pe pietele libere se vinde in functie de cotatiile internationale, nu in functie de cat ar vrea cetatenii statelor din care se extrage petrolul... valabil pt. toate natiile capitaliste vestice, inclusiv sua, care produce destul petrol, dar care nu vinde petrolul la pret mai mic, doar fiindca au ei petrol (diferenta fata de europa e ca ei nu au taxele astea imbecile)... la fel norvegia, care e unul dintre cei mai mari producatori, insa are printre cele mai ridicate si preturi fara taxe, si taxe - ma refer pe piata locala Cand pe Petrom il costa 5.6 eur redeventa /tona de petrol exploatata din Romania; sa zicem ca au costuri de 200 eur /tona+467 acciza+TVA orice calcul in care vrei sa arunci vina pe statul roman tot nu te duce la 5 lei/litrul de benzina. Ah, nu e ok sa vinzi la pret preferential pentru ca... nu stiu de ce dar este foarte ok ca Petrom sa opereze cu o marja de profit imensa, total incorecta fata de ceilalti operatori? |
|
#88
Posted 10 March 2011 - 16:49
GeorgeM, on 10th March 2011, 11:22, said: Pentru treaba cu cancerul o sa caut cand am timp. nu iti pierde timpul ca nu ai sa gasesti nimic in afara de cateva studii facute de americani care arata ca dieselul este cancerigen. Am citit cel mai calumea studiu care l-au facut zic eu in care le-au facut analize oamenilor care au lucrat cu si prin preajma dieselurilor, muncitori in constructii, soferi etc. deci pesoane care au fost expuse zi de zi la gazele eliminate de dieseluri si ce au gasit. Un numar de persoane care prezentau dispozitii pentru boli respiratorii, pulmonare dar chestia tare este ca au gasit mai multi care erau perfect sanatosi, sau nu aveau probleme cu plamanii desi au condus tirul, buldozerul de 20 de ani. Deci la final nu au putut sa vina cu dovada. Am un unchi care a lucrat pe macara 30 de ani si este perfect sanatos poate ar trebui sa-l anunt sa se fereasca de dieseluri pt. ca sunt periculoase pentru viata sa. In ceea ce privete interdicatia inmatricularii dieselurilor in orase, stiu ca s-a analizat chestia asta de primaria Munchen, am cititi un articol nu stiu pe unde, si pana la urma au ajuns la alta solutie, precum in alte orase din germania, si anume interzicerea circulatiei in centru a masinilor diesel fabricate inainte de 2001 (euro2) si a benzinarelor fara catalizator dinainte de 1993 http://www.bmu.de/lu...g/doc/43727.php Munich needs air to breathe From October 1, 2008, Munich will have an low emission zone. High-emission vehicles are no longer allowed to drive in the city center. A sticker will be required to prove that your vehicle fulfills the EU exhaust standards. From October 1, 2010, vehicles with a red sticker are not allowed to drive into the centre of Munich. The new regulation covers all automobiles, buses, motor homes and trucks. asta tot nu dovedeste ca vor fi interzise dieselurile in europa. si din cate vad vorbeste de emisii si nu fac referire 100% la dieseluri. ce zici de dieselurile care respecta norma de poluare euro 6 si acelea sunt nocive si trebuie interzise??? Vrei sa spui ca sunt nebun? Atentie ca dincolo am demonstrat ce aveam de demonstrat. Aici e mai greu intr-adevar. da intr-adevar e mai greu Edited by OriOn20, 10 March 2011 - 16:52. |
#89
Posted 10 March 2011 - 17:16
bulan60, on 10th March 2011, 13:14, said: Exact! Macar o data sa facem ceva ca sa ne impunem punctul de vedere minimum pentra a ne dovedi noua ca suntem capabili. Punem pariu ca va iesi un kkt imprastiat. si la capataiul lui se va juca dansul pinguinului?'' Acest mascarici numit protest este un scenariu prost.Realizat de un regizor prost. Daca nu era Sergiu Nicolaescu in gasca cu hoti. ar fi scris un scenariu de nota 10. Vezi ex. Revolutia din 89. Am uitat la acest spectacol cine imparte semintele si Popcorn-ul. sunt din partea casei? Sau trebuiesc aduse de acasa? |
#90
Posted 10 March 2011 - 18:15
ady1981, nu exista nici un fel de protest, doar alimentezi din alta parte si astepti cu rabdare rezultatul
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users