Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Un sunet pronuntat la BMW e90 318i

Caut sugestii pentru achizitionar...

Acest LNB......

Salarii compensatorii?
 Recomandare service in Slatina pe...

De unde cumparati piese de schimb...

Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...
 Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!

Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2
 ping digi?

Reparare "șanțuri&#...

De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București
 

Diesel sau benzina? Ce masina e mai rentabila dupa scumpirea carburantilor?

- - - - -
  • Please log in to reply
200 replies to this topic

#181
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
si oricum, aia-i "economie" in cel mai bun caz. profit e, ce ramane daca scazi din venituri, cheltuielile. asa si io am facut in weekend 5.000 euro profit, ca nu mi-am luat 2 televizoare de 2500. poate ar trebui sa nu-mi iau in weekendul urmator un Porsche 911, ca ma imbogatesc.

#182
sandu222

sandu222

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,859
  • Înscris: 06.10.2008

View Postmarr, on 15 mai 2013 - 15:38, said:


Cheltuielile cu combustibilul (motorina) au fost = 13.480 lei (acum m-am uitat in situatia contabila).


Sa nu fie 1,1 l diferenta, nici 2 ci 3 l/100 km si nu ajungem nici pe departe la enormitatea afirmata de tine !

PS: Desi am un diesel "modern", luat de nou (si boxer pe deasupra = nu are trepidatii de TDI), urmatoarea masina va fi clar benzinara !
Cu toti cei 2-3 l/100 km consumati in plus ! E practic cate 1 l la fiecare 1000 rpm !!!Posted Image

Ar trebui sa te simti fericit, ai facut totusi cu dieselul intr-un an  economie de vreo 1000E. Corect? In 3ani si 90.000km se simte diferenta. Daca aveai masina pe benzina, trebuia sa scoti din buzunar niste bani in plus(3.000E), sau limitai numarul de km parcursi.

PS: de ce renunti la diesel? preferinta personala sau masina cu probleme?

#183
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Dupa scumpirea carburantilor ne orientam catre masinile ieftin de intretinut! Pentru ca deja intretinerea a devenit o mare problema, nu se mai poate conta pe fiabilitate nici la diesel, nici la benzina. Daca nu ne permitem sa cheltuim prea multi bani, ne orientam catre masinile simple care din pacate sunt pe cale de disparitie. Cred ca factorul consum nu ar mai trebui sa fie primordial.

Edited by TLGTLC, 17 May 2013 - 15:24.


#184
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Aia cu limitarea km parcursi cu masina pe benzina e perfect adevărata.
La diesel, vrei, nu vrei, trebuie sa-ti continui drumul cand se regenereaza FAPul chiar daca nu ai timp sau chef de prostii.


#185
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Mare atentie cu dieselurile noi echipate cu filtru de particule. Daca nu aveti si drumuri mai lungi, si mergeti doar prin orase congestionate bara la bara nu il recomand. E plin internetul de plangeri la adresa filtrelor de particule. La un moment dat o sa ti se aprinda becuri pe bord si trebuie sa ajungi in service cu masina sa iti curete filtrul, e o procedura care o fac acolo si costa ceva.
Per total dieselul merita daca faci multi km si daca ai si drumuri mai lungi de 15-20 min de mers constant ca el se curata in mers. Altfel mare atentie sa nu regretati alegerea facuta. In Germania observ ca multe din masinile micute asa de oras incep sa fie din ce in ce mai greu de gasit cu motorizari diesel. Multa lume a trecut pe benzina tocmai din cauza asta. Plus ca motoarele pe benzina sunt aproape la fel de economice, si sunt mai simple, adica ai mai putine lucruri care se pot strica. Daca iti crapa turbina la diesel sau ceva si nu mai ai garantie toata economia pe care ai facut-o intre diesel si benzina s-a dus pe apa sambetei. Stiu ca multe lume s-a obisnuit cu diesel-ul, si e stereotipul asta ca e mai economic, dar in realitate daca tragi linie, nu faci nici prea multa economie si ai si batai de cap in plus.

Edited by emil_sv, 18 May 2013 - 08:37.


#186
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
La ora actuala tot dieselul vechi este mai bun din toate punctele de vedere. Cu asta concureaza cu succes doar un benzinar clasic caruia i se ataseaza o instalatie GPL. Din pacate si instalatia aia GPL, ca sa fie buna cu adevarat, cam costa ... Din ce in ce mai multi producatori trec pe injectia directa si turbocompresor la benzina. Deci, din punctul de vedere al fiabilitatii nu mai este nicio sfaraiala, iar din punctul de vedere al costurilor de intretinere/exploatare la fel. Concurenta adevarata se duce tot intre un benzinar aspirat clasic cu injectie indirecta cu sau fara admisie/evacuare variabila si un diesel cu turbo, maxim euro 4, fara DPF. Tot ce-i mai nou de asa ceva, este facut in ciuda clientului si spre bucuria producatorului, indiferent daca este diesel sau benzina.

Iar pentru cei care cred ca dieselul este tractor, astea sunt doar idei fixe de oameni superficiali care s-au urcat intr-o singura masina diesel si au generalizat situatia ... Iar pentru colegul cu dieselul boxer, ii spun asa: pentru confortul pasagerilor este mai importanta insonorizarea habitaclului si sistemul de amortizare pe care este prins motorul, decat constructia acestuia. Sunt altii care au facut chestii interesante dintr-un L4 diesel si la mai putini bani decat Subaru ...

Edited by cristi.r, 18 May 2013 - 09:12.


#187
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

View Postemil_sv, on 18 mai 2013 - 08:35, said:

Mare atentie cu dieselurile noi echipate cu filtru de particule. Daca nu aveti si drumuri mai lungi, si mergeti doar prin orase congestionate bara la bara nu il recomand. E plin internetul de plangeri la adresa filtrelor de particule. La un moment dat o sa ti se aprinda becuri pe bord si trebuie sa ajungi in service cu masina sa iti curete filtrul, e o procedura care o fac acolo si costa ceva.
Per total dieselul merita daca faci multi km si daca ai si drumuri mai lungi de 15-20 min de mers constant ca el se curata in mers. Altfel mare atentie sa nu regretati alegerea facuta. In Germania observ ca multe din masinile micute asa de oras incep sa fie din ce in ce mai greu de gasit cu motorizari diesel. Multa lume a trecut pe benzina tocmai din cauza asta. Plus ca motoarele pe benzina sunt aproape la fel de economice, si sunt mai simple, adica ai mai putine lucruri care se pot strica. Daca iti crapa turbina la diesel sau ceva si nu mai ai garantie toata economia pe care ai facut-o intre diesel si benzina s-a dus pe apa sambetei. Stiu ca multe lume s-a obisnuit cu diesel-ul, si e stereotipul asta ca e mai economic, dar in realitate daca tragi linie, nu faci nici prea multa economie si ai si batai de cap in plus.
Pentru orasele aglomerate si congestionate cum este Bucurestiul nici nu se recomanda diesel,nici "diesel normal" fara FAP,pentru ca il omori,il termini.Eu nu locuiesc in capitala,dar cand mai am drum,cand stau la semafor ma minunuez cate masini diesel sunt.
Eu am masina diesel de 1.6 110 cu FAP,pana in prezent am 81.000 km,nu mi s-a aprins niciodata vreun martor,dar nu locuiesc in oras.
Fac zilnic drumuri scurte pana la munca si inapoi[6.5 km dus,6.5 intors],dar repet NU locuiesc in oras,iar odata la o saptamana,doua fac drumuri "mai lungi" de 30-50 km in afara,deci are timp sa se curete in acesti kilometri..
NICIODATA nu merg subturat,iar acum o saptamana cand am fost nevoit sa traversez Bucurestiul de la un capat la altul prin centru si revenit tot pe acelasi traseu,cand am iesit am mers turat vreo 15 minute ca sa fiu sigur ca se curata filtrul cum trebuie,desi nu se aprinsese nimic.
La 120.000 km scrie in carte ca trebuie inlocuit fap-ul,dar cum acesta costa prea mult si ar insemna sa dau pe el cat am facut economie la combustibil pana acum,deci sa nu se merite sa bag 1500-1700 euro in schimbarea fap-ului.
Dar vad eu ce fac,poate datorita faptului ca nu am "imbaxit motorul prin orase aglomerate,posibil sa duca mai mult decat cei 120.000 cat scrie in carte si in afara de asta odata la 60.000 se completeaza cu aditiv special pentru el.
Au aparut prin tara diferite firme care curata chimic filtrul la preturi destul de avantajoase raportate la cat costa unul nou.
Deci cand incepe sa faca probleme,curatare chimica si gata,dar pana la 120.000 mai am,aproximez ca cei 40.000 ai voi face in aproape 3 ani.Poate pana atunci vor aparea noi metode de regenerare,curatare a lor.
La achizitionare masina a costat cu aprox 1900 euro mai mult decat cea pe benzina,dar nu regret deloc alegerea facuta,eu locuiesc la munte,trage de rupe locu.
Plus ca 2-3-3.5 l\100 km la 5.7 lei litrul,chiar se simt la buzunar.Si chiar se simt daca esti un nenorocit de bugetar care are 1100-1300 lei lunar bani in mana.
Am citit ultimele postari de aici si la unii chiar ma bufnea rasul:oameni buni,totul tine de bani de moment ce vorbiti despre aspirate pe benzina de 3000,V6,etc....Asadar cei ce aveti asemenea motoare presupun ca si castigati tata.
Credeti ca eu daca castigam 1.000 euro lunar bani in mana,mai ma complicam cu "c-----l de motoras de drujba de 1.6"????

Edited by missionnad, 18 May 2013 - 10:07.


#188
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Acuma intreb si eu asa ... exista vreo legatura intre acel 1.6/110CP luat de nou si salariul de "nenorocit" de bugetar ? Ca de exemplu: ambele apartin aceleiasi persoane ?

Un diesel normal nu este omorat deloc daca mergi normal cu el. Treaba e ca din cand in cand sa mai iesi din oras cu el, sa-i mai dezlegi caii ...

Edited by cristi.r, 18 May 2013 - 10:42.


#189
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Nu,nu exista nici o legatura.Masina a fost cumparata de parinti,eu contribuind cu o suma mica de bani,parintii au incasat niste banuti de undeva,etc....
Si banii mei daca ar fi fost,tot diesel imi luam.Pentru ca as fi preferat sa dau odata banu gros,adica la achizitionare,iar apoi sa scot mai putin cand merg la peco.

#190
geopsi

geopsi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,368
  • Înscris: 08.09.2006

View Postmarr, on 15 mai 2013 - 15:38, said:

Vorbesti sau stii ???

Sa o luam asa: eu fac 30-35k km/an.
Anul trecut am facut cca. 30.000 km (+/- 1-2000).
Cheltuielile cu combustibilul (motorina) au fost = 13.480 lei (acum m-am uitat in situatia contabila).
Deci, conform afirmatiei tale, daca la 16k km scoti un profit de 5-6000 lei la diesel, la 30.000 km ar trebui sa "scot"  .... 10-12.000 lei !!!!
Adica vrei sa-mi spui ca un benzinar similar (2.0 l, 150 CP) ar consuma DUBLU !!!???

Conform datelor producatorului, diferenta de consum intre benzina si diesel (acelasi model, aceeasi cilindree, aceeasi putere) este de 1,1 l/100 km mixt si 2 l/100 km in oras.
Dat fiind faptul ca la diesel datele din catre cam "pusca" cu cele din realitate +/-0.5 l/100km l-as putea credita cu aceeasi acuratete si la benizinare.
Sa nu fie 1,1 l diferenta, nici 2 ci 3 l/100 km si nu ajungem nici pe departe la enormitatea afirmata de tine !

PS: Desi am un diesel "modern", luat de nou (si boxer pe deasupra = nu are trepidatii de TDI), urmatoarea masina va fi clar benzinara !
Cu toti cei 2-3 l/100 km consumati in plus ! E practic cate 1 l la fiecare 1000 rpm !!!Posted Image
Scuze, ma refeream la profitul total obtinut de cand am masina, nu pe an. pe an ies cam 2000-2500 de ron avantaj.
O fi la tine 1.1l diferenta, la mine era 6.4 in oras dat si in medie scot 7 la dus la facultate si 5.5 la intors, in fine. La motorul de 1.6 102cp care era la momentul acela echivalentul motorului meu consumul era de 9.8l in oras. Cum am mai spus verificat pe bune masinile scot cam 3-4 litri diferenta. Oricum este prea putin relevanta o diferenta pentru ca daca se merge intins(constant) in oras consumurile tind sa se apropie intre benzinar si diesel, daca in schimb conduci mai sportiv si eventual cu multe opriri si porniri dieselul iese mai bine la consum...
Totusi, ia in calcul marea masa de mototare, cate marci fac diesel boxer? Plus de asta dieselurile moderne fie ele de la VAG sau altii consuma cam cu 1l mai putin decat 1.9 TDI.

#191
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Daca este vorba despre Skoda Octavia, oricat de fan diesel as fi, prefer oricand 1.6-le pe benzina caruia sa-i pun eu GPL. N-am putut sa ma obisnuiesc nicicum cu vibratiile si cu zgomotul general la regim de coaziera ale combinatiei octavia 2 (no FL) + 1.9TDI.

#192
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postmissionnad, on 18 mai 2013 - 10:05, said:

Pentru orasele aglomerate si congestionate cum este Bucurestiul nici nu se recomanda diesel,nici "diesel normal" fara FAP,pentru ca il omori,il termini.Eu nu locuiesc in capitala,dar cand mai am drum,cand stau la semafor ma minunuez cate masini diesel sunt.
Eu am masina diesel de 1.6 110 cu FAP,pana in prezent am 81.000 km,nu mi s-a aprins niciodata vreun martor,dar nu locuiesc in oras.
Fac zilnic drumuri scurte pana la munca si inapoi[6.5 km dus,6.5 intors],dar repet NU locuiesc in oras,iar odata la o saptamana,doua fac drumuri "mai lungi" de 30-50 km in afara,deci are timp sa se curete in acesti kilometri..
NICIODATA nu merg subturat,iar acum o saptamana cand am fost nevoit sa traversez Bucurestiul de la un capat la altul prin centru si revenit tot pe acelasi traseu,cand am iesit am mers turat vreo 15 minute ca sa fiu sigur ca se curata filtrul cum trebuie,desi nu se aprinsese nimic.
La 120.000 km scrie in carte ca trebuie inlocuit fap-ul,dar cum acesta costa prea mult si ar insemna sa dau pe el cat am facut economie la combustibil pana acum,deci sa nu se merite sa bag 1500-1700 euro in schimbarea fap-ului.
Dar vad eu ce fac,poate datorita faptului ca nu am "imbaxit motorul prin orase aglomerate,posibil sa duca mai mult decat cei 120.000 cat scrie in carte si in afara de asta odata la 60.000 se completeaza cu aditiv special pentru el.
Au aparut prin tara diferite firme care curata chimic filtrul la preturi destul de avantajoase raportate la cat costa unul nou.
Deci cand incepe sa faca probleme,curatare chimica si gata,dar pana la 120.000 mai am,aproximez ca cei 40.000 ai voi face in aproape 3 ani.Poate pana atunci vor aparea noi metode de regenerare,curatare a lor.
La achizitionare masina a costat cu aprox 1900 euro mai mult decat cea pe benzina,dar nu regret deloc alegerea facuta,eu locuiesc la munte,trage de rupe locu.
Plus ca 2-3-3.5 l\100 km la 5.7 lei litrul,chiar se simt la buzunar.Si chiar se simt daca esti un nenorocit de bugetar care are 1100-1300 lei lunar bani in mana.
Am citit ultimele postari de aici si la unii chiar ma bufnea rasul:oameni buni,totul tine de bani de moment ce vorbiti despre aspirate pe benzina de 3000,V6,etc....Asadar cei ce aveti asemenea motoare presupun ca si castigati tata.
Credeti ca eu daca castigam 1.000 euro lunar bani in mana,mai ma complicam cu "c-----l de motoras de drujba de 1.6"????

Vezi ca eu din ce stiu filtrul de particule nu se schimba la un interval fix. Sotia are masina diesel, si am stat si eu de vorba cu cei de la service-ul reprezentantei unde intamplator lucreaza un amic bun. Si mi-a zis ca in mod normal desi ei spun ca trebuie schiimbat la X km o fac doar ca sa iti ia banii, si nu e obligatoriu ci RECOMANDAT, si astia de la Volvo recomandau la 180 mii parca. Mi-au zis ca au vazut masini si cu 220 mii de km care n-aveau filtrul de particule schimbat. Totul depinde de cum mergi cu ea. Poti sa il strici si in 50 mii de km daca mergi numai in oras.
Noi stam in afara Bucurestiului si are cativa km de mers in fiecare zi e suficient pentru regenerare, la tine daca zici ca nici nu ai de a face cu trafic bara la bara nu cred ca o sa ai probleme prea curand. Sa nu cheltui bani aiurea pe filtru doar ca iti spun ei ca trebuie schimbat.
De asemenea se poate si scoate definitiv, ca nu afecteaza cantitatea de CO2 si treci fara  probleme de ITP, atat ca trebuie o mica resoftare ca altfel nu iti merge masina in parametrii corecti. Asta e cea mai economica varianta, te costa cateva milioane sa iti scoata filtrul si sa resofteze. Dar nu e o operatiune complexa, sunt service-uri care ofera astfel de servicii.

Edited by emil_sv, 18 May 2013 - 17:21.


#193
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Inseamna ca este ok.Sa iti dau un exemplu:in cartea tehnica in cazul masinii mele[mazda 3] printre altele,mai precizeaza ca la 80.000 sa se inlocuiasca intreaga galerie de evacuare,de la FAP incoace,dar m-am uitat sub masina si nu vad nici un motiv de a o inlocui,nu e ruginita toba,nu e sparta,nu nimic..
Sunt mai multe sisteme,procedee de functionare a acestui filtru de particule,dar din cate stiu si Volvo echipeaza pe unele modele cu motorul de 1.6 PSA,care este comun mai multor marci.
Deci posibil sa fie valabil si pentru masina mea,dar oricum iti dai seama ca vreau sa ma tina cat mai mult.
Sunt la curent cu toate metodele astea de anulare,resoftare...
Bara la bara sau trafic in aglomerat merg foarte,foarte rar,deci posibil sa ma tina mult si bine.

#194
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012

View Postmissionnad, on 19 mai 2013 - 20:20, said:

Inseamna ca este ok.Sa iti dau un exemplu:in cartea tehnica in cazul masinii mele[mazda 3] printre altele,mai precizeaza ca la 80.000 sa se inlocuiasca intreaga galerie de evacuare,de la FAP incoace,dar m-am uitat sub masina si nu vad nici un motiv de a o inlocui,nu e ruginita toba,nu e sparta,nu nimic..
Sunt mai multe sisteme,procedee de functionare a acestui filtru de particule,dar din cate stiu si Volvo echipeaza pe unele modele cu motorul de 1.6 PSA,care este comun mai multor marci.
Deci posibil sa fie valabil si pentru masina mea,dar oricum iti dai seama ca vreau sa ma tina cat mai mult.
Sunt la curent cu toate metodele astea de anulare,resoftare...
Bara la bara sau trafic in aglomerat merg foarte,foarte rar,deci posibil sa ma tina mult si bine.

Sotia are Volvo V60 cu motor 2.0 diesel, care e tot un motor comun FORD/PSA din cate stiu eu, si pe care il pune si Volvo pe masini. Nu m-am uitat in cartea tehnica sa vad ce scrie, e prea stufoasa si n-am rabdare, dar ti-am spus ce mi-au zis la service. Acelasi motor a fost folosit si in modelul precedent de Volvo S60/V60 si sunt masini cu multi km deja pe care le-a tinut bine filtrul. Sunt multe prostii care sunt menite sa iti ia banii, acum nu zic sa nu ai grija de masina dar sa schimbi galeria de evacuare fara motiv doar ca asa iti recomanda producatorul e putin suspect. Sigur daca ai dare de mana nu e nici o problema dar cateva sute de euro pusi de-o parte nu cred ca strica nimanui.

Am inteles ca esti la curent cu metodele de anulare a filtrului dar m-am gandit sa scriu urmatoarele ca poate mai citeste cineva care are nevoie de un sfat:

Daca vei fi vreodata nevoit sa scoti/anulezi filtrul de particule vezi ca sunt garaje de tuning care fac asta. Sunt firme serioase, nu costa mult, si e important sa te duci la unii cu experienta pentru ca dupa cum am zis computerul trebuie resoftat ca sa nu ai probleme. Ei bine fiecare motor e diferit chiar daca e acelasi tip pe acelasi tip de masina si unii care au experienta in resoftari o sa iti faca o treaba mai buna decat un nea Gica de la colt care stie doar sa taie teava de esapament. Platesti alea cateva milioane si nu iti mai faci griji niciodata de filtrul de particule. In vest este foarte practicata treaba asta deja.

Edited by emil_sv, 20 May 2013 - 11:21.


#195
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Asa e,nu zice nimeni sa nu ai grija de masina,dar uneori se mai si exagereaza,nici scuturile termice nu vad de ce s-ar putea inlocui daca ele sunt ok.Atasez doua poze din cartea tehnica:

Attached Files


Edited by missionnad, 20 May 2013 - 13:40.


#196
emil_sv

emil_sv

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 5,663
  • Înscris: 19.12.2012
Da e ciudat. Uite de exemplu, producatorii de obicei spun la cutii automate ca uleiul din cutie e "for life", nu e o idee buna sa il lasi acolo for life si e bine sa il schimbi la un 80-100 mii de km ca se vede diferenta majora intre uleiul proaspat si cel uzat si iti functioneaza si cutia mai bine si e perceptibila treaba nu doar psihologica.

Aditivii aceia probabil ca e o idee buna sa ii completezi la 60 mii dar cu evacuarea si filtrul poti sta linistit. Cand iti pica filtrul te duci si ti-l scoti si asta e.

Edited by emil_sv, 20 May 2013 - 22:21.


#197
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
N-ai si in engleza? Cine stie ce bazaconii au inteles romanasii nostri. Sa nu zic romanasele noastre.

#198
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Cu aditiv am completat la 60.000 km.
Am in germana,dar treaba e ca nu stiu pe nimeni care sa imi traduca la fix,iar cu google translate e fix frectie.
O sa arunc un ochi pe ea de curiozitate...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate