Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
problema cu un service ! rog ajutor ! Un sfat ! disperat
Last Updated: Mar 11 2011 21:50, Started by
marcu1989
, Feb 09 2011 23:39
·
0
#1
Posted 09 February 2011 - 23:39
Salut prieteni!! am si eu o intrebare pentru voi ! daca ma puteti ajuta s pe mine cu un sfat sa sa ma indrumati ce sa fac !!
In luna octombrie - noiebrie 2010 am dus un laptop X la un service sc.Y.srl care repara calculatoare , televizoare , etc etc .. in zona Eroilor .. Domnul de acolo mi-a zis ca nu poate fi reparat. Trebuiesc inlocuite placa de baza si placa video la un pret 450 ron!! am zis ok !! M-am dus in ziua in care stabilisem cu el, mai exact in ziua care trebuia sa luam vacanta de (craciun , anul nou ) am ridicat laptopul care fusese reparat, impreuna cu tatal meu cu masina si inca cativa prieteni in ideea sa plecam spre casa .. noi fiind din provincie .. din graba si lund piesele care cica nu mai erau bune respectiv (placa de baza si placa video )si achitandu-i suma ceruta .. nu i-am cerut nici un bon pentru piesele reparate... i-am predat avizul in care mentionase ca mi-a luat calculatorul in service si am plecat.. Cand am ajuns acasa am observat ca nu functiona cum trebuie .. trebuia tinut intr-o anumita pozitite si daca miscam masa sau pumeam ceva sub el se inchidea.. observand ca nu avea toate suruburile puse... l-am sunat in acea seara si i-am explcat ca nu e ok.... Cand s-a terminat vacanta de iarna pe data de 4 ianuarie 2011 am fost sa il duc pentru al prinde bine in suruburi ... si pentru a repara placa de sunet care observasem intre timp ca nu functiona !!! de data aceasta nu mai mi-a facut nici o foaie de primire in service !! eu predandu-l cu : geanta, cd-uri cu programe , cooler pad , incarcator , + laptop toate fiind in acceeasi geanta !! Laptopul este si la ora actuala in acel service !! Am tot sunat .. m-a tot amanat .. ca nu a avut timp , ca a avut un accident , ca a reparat placa video dar acum nu mai porneste deloc ... asta suparandu ma enorm .. si la un moment dat m-am dus cu 2 colegi de caminpe la 12 sa imi iau laptopul,certandu-ma cu el in acea dimineata si ca vin sa il iau.. ajung acolo si imi spune ca ii pare rau ca a fost nervos si ca sa vin pe la ora 17.00 sa ridic laptopul gata facut... la ora 16.40 cand ma imbracam sa plec, ma suna el si imi spune ca are ceva ce nu ii da de cap si sa il mai las 2 zile ca v-a fii gata...asta fiind luni 1 febroarie 2011 dupa 4 zile adica vineri 4 febroarie 2011 ... il sun si imi spune cu o voce rastita la mine .. ca ce tot il stresez atat cu telefoanele .. sa il las sa lucreze ca ma suna el cand e gata .. sa il las sa lucreze bine, ca sa nu mai vin cu el mereu ... ca nu ii platesc eu chiria pe luna .. si ca este foarte nervos pe laptopul meu si nu poate sa lucreze la el ... Acum eu nu inteleg ce vina am eu .. ce sa il las sa imi mai faca ?? daca el mi-a schimbat tot calculatorul .. eu i-am si platit manopera si acum nu vrea sa imi mai dea laptopul ?? cum sa il iau fara sa imi strice ceva la el?? sa ii fac reclamatie la OPC?? sa il dau in judecata ?? Adica el era obligat ca in 20 de zile sa il repare si laptopul sta la el de peste 1 luna + inca 2 cat a stat pana sa il repare ,... |
#2
Posted 10 February 2011 - 00:15
vad ca intrati dar nu spuneti parerea !! orice parere conteaza !!! va rog cu curaj !!
sfatul vostru poate fi de ajutor pentru mine !! |
#3
Posted 10 February 2011 - 00:28
colegu`..cand e vorba de banii tai si piesele tale nu accepta asa ceva! ori te duci cu laptopul la el ii dai piesele lui inapoi si sa-ti dea banii ori ii zici sa-ti faca laptopul in termen de 2-3 zile maximi ori te duci cu opc`ul la el!
EU nu as accepta asa ceva nici gratis sa mi`l faca ..banii tai piesele tale..+ ca la modul cum ai zis ca sa comportat martalogul trebuia din secunda 2 sa te duci sa-ti iei sculele si sa vezi cu banii cum faceti! Parerea mea ..bafta! |
#4
Posted 10 February 2011 - 00:29
In primul rand nu trebuia dus la un service care pe langa PC se ocupa si de televizoare, daca intelegi ce vreau sa spun.
Nu era de datoria ta sa ceri bon. Trebuia sa il primesti daca era omul serios. Pe langa astea "omul" nici profesional nu e in regula, laptopul avand defecte dupa "reparatie" Sfatul meu: spune sa ti-l dea defect, cum l-ai adus in prima faza cu aceleasi piese si sa iti returneze banii, daca te abureste go for OPC etc |
#6
Posted 10 February 2011 - 16:38
alte pareri ?? deci cel mai bine e sa ma duc la el .. sa il cer si sa nu plec de acolo pana nu il da??
|
#7
Posted 10 February 2011 - 17:33
cel mai bine te duci la om si ii zici in felul urmator,tu intr`o luna de zile cat te-a f*tut cu chestia asta ,nici bani nici laptop si ai stat si stresat,sa isi ia inapoi piesele si sa-ti dea banii ori ii zici ca te duci si depui plangere la opc si politie..o sa-l puna pe jar si gaseste el o solutie!
|
#9
Posted 14 February 2011 - 14:50
#10
Posted 17 February 2011 - 23:39
si daca o sa ma minta ca o sa il faca..
eu zic ca luni cand ajung in Bucuresti sa stau sa il iau asa nefacut ca daca il mai las .. el stiind ca o sa ma intorc ca tot o sa il iau.. poate imi ia ceva de pe placa de baza mai repara el niste calculatoare din piesele mele ca eu oricum i-am dat banii si imi da un lucru stricat !!! sfantu.dracu, on 14th February 2011, 13:38, said: Ai vreo dovadă că laptotul tău e la el? nu nu am .. dar daca ma duc cu politia peste el .. sunt trecut in registru de cand am fost prima oara nu?? eu am dreptul sa revin in termen de 30 zile daca ceva e neregula.. |
|
#11
Posted 18 February 2011 - 22:42
iti trebuia dovada scrisa din care sa rezulte ca le-ai lasat laptopul. daca chiar e de rea credinta poate sa nu-ti mai dea aparatul in veci.
|
#12
Posted 20 February 2011 - 12:37
pai de ce sa fie de rea credinta?? nu il pot inregistra telefonic ceva??oricum pot sa fiu si eu de rea credinta si sa am grija nu mai aiba geam la magazin
|
#13
Posted 22 February 2011 - 12:58
#15
Posted 25 February 2011 - 16:57
am vorbit prin PM cu marcu1989. Acesta a discutat la telefon cu omul ala de la service in legatura cu data cand sa vina sa'l ia.
Atasez discutia telefonica inregistrata. sa vedeti si voi ce jeg de om, ce bisnitar.. Eu unu i'as recomanda sa se duca sa isi ia laptopul si in plus sa mearga si la opc. PS: desigur ca ar merge si cealalata varianta: o bata de baseball peste dinti apropo: cred ca topicul ar trebui mutat la penal. daca mosul ala nu vrea sa'ti mai dea laptopul ar insemna abuz de incredere Attached FilesEdited by shadowgign2, 25 February 2011 - 17:05. |
|
#16
Posted 27 February 2011 - 17:19
Ca să îi arăți că totuși nu ești așa ca el, eu zic să te mai conformezi solicitării lui nesimțite și să te duci ori miercuri, ori după, dar nu singur, ci cu încă cineva, pe care să îl poți folosi ulterior ca martor, în caz de...
Există posibilitatea ca nemernicul să îți spună iar că nu e gata, drept pentru care ia calculatorul de la el, împreună cu un act, o chitanță ceva, din care să rezulte situația de fapt, respectiv că l-ai avut la el la reparat... Reclamație poți să îi faci și la poliție (cred că la Secția 17, dacă este în zona Eroilor) pentru înșelăciune.... să mergi mai mult la sperietură! Oricum, este nasol pentru că pe tine nu prea te interesează ce i se întâmplă lui, ci să ai calculatorul în stare de funcționare! Succes! |
#17
Posted 27 February 2011 - 18:16
copjob2000, on 27th February 2011, 17:19, said: Ca să îi ară?i că totu?i nu e?ti a?a ca el, eu zic să te mai conformezi solicitării lui nesim?ite ?i să te duci ori miercuri, ori după, dar nu singur, ci cu încă cineva, pe care să îl po?i folosi ulterior ca martor, în caz de... Există posibilitatea ca nemernicul să î?i spună iar că nu e gata, drept pentru care ia calculatorul de la el, împreună cu un act, o chitan?ă ceva, din care să rezulte situa?ia de fapt, respectiv că l-ai avut la el la reparat... Reclama?ie po?i să îi faci ?i la poli?ie (cred că la Sec?ia 17, dacă este în zona Eroilor) pentru în?elăciune.... să mergi mai mult la sperietură! Oricum, este nasol pentru că pe tine nu prea te interesează ce i se întâmplă lui, ci să ai calculatorul în stare de func?ionare! Succes! dupa cum a vorbit cel de la service.. slabe sanse sa'si recupereze laptopul in stare buna. auzi la el: "hai sa nu ne cacam pe noi" sau "daca am chef tin magazinul inchis luni ca sa nu poti sa vi sa'l iei" , "marcu: - L'ati tinut 3 luni in service fara sa il reparati. omul de la service cu nonsalanta: - asa, si ce, care'i problema? " Sincer sa fiu ii spargeam dintii . Edited by shadowgign2, 27 February 2011 - 18:17. |
#18
Posted 27 February 2011 - 22:47
Sincer, o merită cu prisosință!
Eu cred că scopul lui este să îi bage pe gât lui Marcu un alt laptop, pe alți bani, normal!!! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users